Niet altijd, maar dan moet ik gewoon beter zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:09 schreef biggetje het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel wat te zeuren he?![]()
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen al een maand lang 'TADADA' doen
Hm, en? wat is beter?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Ik zit nu een beetje te switchen tussen 3FM en de Gouden Kooi streams.![]()
Is DGK nog de moeite?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Kan je niet de 3FM-audio aanzetten met video van DGK? Zo kan je het allebei volgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef IedeK. het volgende:
Maar da's een mooi nummerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
WOEBIE WOEBIE WOEBIE WOEBIE!
Iets over pot verwijt de ketel
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat mensen al een maand lang 'TADADA' doen
PRECIES!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..![]()
EN NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR!![]()
Ikzelf eigenlijk ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vermoeiend dat jij daar al een maand lang over aant zeuren bent..![]()
ja mevrouwquote:EN NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Als ik Ekdom zou geloven zou de hele studio vol staan met pallets, waaronder een pallet wijn en een pallet rennies.
Kwestie van andere (lees: betere) prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ja Huub is terug, en de reacties van de anderen waren priceless.![]()
quote:
Bron: http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/02/116418.htmlquote:Huub keert vrijdag (9 februari) terug in De Gouden Kooi. Nadere bestudering door Talpa van de beelden heeft uitgewezen dat hij zijn rivaal Nathanael tijdens hun ruzie vorige week niet heeft geraakt. Tien geeft Huub daarom vanaf vandaag weer de status van Miljonair, en dat is goed voor de kijkcijfers. De 25-jarige Oldenzaler keert vandaag om circa 19.00 uur terug in de Villa.
Ik heb zo ook verjaardag, maar even kijken hoe lang ik het kan rekkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
Misschien draaien ze wel muziek op die verjaardagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor een flitsbezoek... zometeen een verjaardag dus kan niet lang blijven luisteren vanavond
Heb besloten dat ik vanavond maar es aan de wijn ga..quote:
Foei Toad, je let niet op. Vanochtend was 'ie hier nog met een "PET SHOP BOYS ALARM!!!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Gerard is al lang niet meer hier geweest he? Foei.
Da's ook een optie, als ik het binnen zou kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik vanavond maar es aan de wijn ga..![]()
Gewoon drinken mag ook hoor, of ben je al ff bezig?quote:lekker slobberen.![]()
idd gerard woar woch ie opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Gerard is al lang niet meer hier geweest he? Foei.
Ow.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foei Toad, je let niet op. Vanochtend was 'ie hier nog met een "PET SHOP BOYS ALARM!!!"
De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef B.A.Trix het volgende:
*googlen gaat naar Huub.
Nee hoor.. straks pas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
Gewoon drinken mag ook hoor, of ben je al ff bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |