Nee hoor.. straks pas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
Gewoon drinken mag ook hoor, of ben je al ff bezig?
Gerard komt hier nog regelmatig langs, maar Annemieke heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Gerard is al lang niet meer hier geweest he? Foei.
Dat kan bijna niet anders ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Heyyyyyyyyyy is dat againzender???
Nee, een 3FM-handdoekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Als ik bel als ik onder de douche sta krijg ik dan ook een badeend??![]()
als dank krijg ik net een beker water over m'n hoofdquote:
een douche-eendquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Als ik bel als ik onder de douche sta krijg ik dan ook een badeend??![]()
shitquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dank krijg ik net een beker water over m'n hoofd
ik ga Axel afdrogen en in bed doen, tot later
Inderdaad, vette opdracht dat fotograferen... alleen jammer dat ik nu voor de tweede keer op de verkeerde Mol bleek te zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Wie is de mol was trouwens wel leuk gister (voor de WIDM-fans hierzo).
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:37 schreef Toad het volgende:
Wie is de mol was trouwens wel leuk gister (voor de WIDM-fans hierzo).
Eigenlijk verwacht ik die eerder pas na 21 uur, als ze nóg meliger zijn dan nu.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht She's Madonna eigenlijk ieder moment
Denk 't niet:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Music Productions ?
Is dat iets van Veenstra Veenstra?
Mijn Mol zit er nog steeds in!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, vette opdracht dat fotograferen... alleen jammer dat ik nu voor de tweede keer op de verkeerde Mol bleek te zitten
Dan verwacht ik 'm voor de 2e keerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik die eerder pas na 21 uur, als ze nóg meliger zijn dan nu.
Doei TheVulture! Dan neem ik jouw plaats inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ben er weer vandoor.. nog veel plezier hier
Veel plezier op de verjaardag!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ben er weer vandoor.. nog veel plezier hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |