Ja, dat deed ik vorig jaar dan ook heel netjes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangepast.
Eerste reactie was "Mag je ook zelf doen, je bent toch ook mod.".
SOK.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard, ik ben mod geworden om 24-TT's te kunnen aanpassen.
We proberen altijd om niet te spoileren, en ik vind deze ook niet spoilery. Mocht deze mening niet gedeeld worden, moet er inderdaad een TT change komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, kan er wel dit keer wat gedaan worden aan de quotes in de TT van 24? Vorige keer zaten er ook al lichte, kleine spoilers in de TT. Ja het is heel klein en geeft amper iets weg, maar nadat ik het gelezen had en later pas gezien, was het al elke keer van "mja, dat was toch wel arelaxed."
kan dit gedaan worden in dit topic: Men in trees (USA)quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef blaaatkipje het volgende:
lol wat een stormloop opeens![]()
Haal USA anders maar uit de topictitel? als dat mogelijk is...
Er zijn toch wel meer mensen met UPC Digital TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef Mike het volgende:
Als je er wat over wil zeggen, zou ik het in een apart topic doen. Ik vraag me wel af of er nog wel mensen buiten jou om zijn die het kunnen zien.
fappen op welk merk jurk J.Hud draagt mag in TV?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En uiteraard niet in SHO.
Jennifer is de koningin van FTR.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
fappen op welk merk jurk J.Hud draagt mag in TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |