En dan Leonardo DiCaprio?quote:Based on a trilogy of Chinese-language gangster movies
Scorsese is idd wel goed, en kvind Damon en DiCaprio beiden ook best goede acteurs maar waarschijnlijk niet de juiste voor deze rol.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uhm.... dit is dus één van de weinige keren dat ik een remake eigenlijk wel zie zitten. Scorsese, Damon en DiCaprio vind ik alle 3 erg OK.
Een remake is bijna altijd overbodig, maar met deze heb ik eigenlijk minder problemen.
Lijkt mij eigenlijk ook een betere combi ja!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Scorsese is idd wel goed, en kvind Damon en DiCaprio beiden ook best goede acteurs maar waarschijnlijk niet de juiste voor deze rol.
Denk eerder aan Gary Oldman en John Malkovich.
Iemand ideeen voor wie de hoofdrollen op zich moeten nemen??
Laat ik me voor de verandering eens aansluiten bij iets dat SoK zegt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uhm.... dit is dus één van de weinige keren dat ik een remake eigenlijk wel zie zitten. Scorsese, Damon en DiCaprio vind ik alle 3 erg OK.
Een remake is bijna altijd overbodig, maar met deze heb ik eigenlijk minder problemen.
en in Nederland staat de release pas voor januariquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:36 schreef California het volgende:
Er zijn al een paar setfoto's verschenen en zo, maar verder nog niet veel. De opnamen zijn volgens mij al een half jaar klaar, maar de première staat pas voor november.
Het gerucht ging dat Jessica Alba de Sassy Girl ging spelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Een voordeel van een remake is dat het orgineel ook meer onder de aandacht komt.
My sassy girl en the Eye komen toch ook in de remake?
Nou ja zeg, waar baseer je dat op? Alleen op het sterrenensemble? Dat is geen garantie voor een succesvolle film. Chelsea heeft ook niet de Champions League gewonnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:54 schreef flyguy het volgende:
*wordt een van de grote oscarkandidaten volgend jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |