abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7731068
quote:
Op dit moment wordt hard gewerkt aan een opvolger voor de 'Die Hard'-films. De vierde film zou de titel 'Die Hardest' krijgen om aan te geven dat het nu echt het laatste deel is. De laatste film van de 'Die Hard' reeks, 'Die Hard with a vengeance', verscheen in 1995 en het lange wachten op het vervolg had alles te maken met de tegenzin van hoofdrolspeler Bruce Willis om weer deel te nemen. Bruce Willis verkondigde, vooral na de gebeurtenissen van 11 september in New York, dat hij niet meer in geweldfilms wilde spelen. Hij zou zich nu op de meer intelligente films willen storten. Blijkbaar heeft hij zich toch bedacht en kunnen we hem weer bewonderen als rasechte actieman in een 'Die Hard' film.

bron: http://www.chello.nl/

Zelf ben ik een groot fan van de Die Hard films, dus ik ben hier erg blij mee Zijn er ook andere mensen die dit vinden, of vinden mensen dit soort films te simpel
pi_7731089
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:52 schreef IndemnitY het volgende:

Zelf ben ik een groot fan van de Die Hard films, dus ik ben hier erg blij mee Zijn er ook andere mensen die dit vinden, of vinden mensen dit soort films te simpel

Ik vind het nog altijd wel toffe films ja. Dit zijn echt uitzonderingen trouwens, want meestal is het dom slaan en schieten. Maar de humor die erin zit tilt de films boven het gemiddelde uit.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:56:17 #3
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_7731111
Ik heb gehoord dat hij dood gaat in deze film. Dat is wel minder.

Dan is het geen echte Die Hard film meer, want dat was altijd het leuke eraan, dat alleen de bad guys doodgingen. (En een enkele goeie...)

pi_7731145
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:56 schreef Kresj het volgende:
nu maar hopen dat ik nog in slaap kan vallen vannacht
Beetje jammer ja, als dat echt zo zou zijn...

Ik ben ook wel benieuwd of de bad-guy weer familie is van die duitser uit deel 1 of dat het een op zichzelf staand verhaal is.

maandag 6 januari 2003 @ 01:03:01 #5
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7731184
Die Hard 1 : The Nakatomi Plaza was extreem fet, net als Die Hard With A Vengeance.....vond deel 2 een beetje tegenvallen...

Als 4 alleen al half zo goed is als deel 1 of 3 dan wordt het al een toppertje vind ik

P.S. hoop trouwens niet dat ie dood gaat....beetje een tegenvaller dan

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
pi_7731188
Jottem! Ik heb er alweer zin in. Ik ben blij dat meneer Willis tot inkeer is gekomen en nu weer ziet dat zinloos geweld wél gezond vermaak is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7731232
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:56 schreef Kresj het volgende:

Dan is het geen echte Die Hard film meer, want dat was altijd het leuke eraan, dat alleen de bad guys doodgingen. (En een enkele goeie...)

waarom moet je dat soort dingen nou weer meedelen
pi_7731281
quote:
Op maandag 6 januari 2003 01:07 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

waarom moet je dat soort dingen nou weer meedelen

Al zou het waar zijn. Denk je nou echt dat de producers zoiets belangrijks, zouden laten uitlekken.
pi_7731314
Het eerste deel van die hard was vooral echt top.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_7731449
ah vet!!

die titel alleen.. die hardest? lol

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
  maandag 6 januari 2003 @ 01:32:44 #11
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_7731543
Yippie ka jeeee Motherf"ucker. Inderdaad altijd lachen die films
.
pi_7731568
Super, kan niet wachten! Ik vond tot nu toe die hard with a vengeance de beste, maar eigenlijk zijn ze alle 3 geniaal.
  maandag 6 januari 2003 @ 01:42:35 #13
13495 TinToR
fair dinkum
pi_7731657
met net zo'n sidekick als Sam Jackson, en een bad guy van het niveau Irons............laat maar komen
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
pi_7733284
iemand een idee wanneer die uitkomt?

De Die Hard serie zijn eigenlijk de klassiekers onder de Actie (met een grote A) films, toch

pi_7733442
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:37 schreef planethugo het volgende:
iemand een idee wanneer die uitkomt?

De Die Hard serie zijn eigenlijk de klassiekers onder de Actie (met een grote A) films, toch

2004: http://us.imdb.com/Title?0337978
Can't wait!!
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_7733472
En nog meer info:
bron: http://www.diehardmovies.com/diehard4/information.htm
quote:
Cast: Bruce Willis as John McClane.
Cast Rumors: Possibility of Armageddon costar, Ben Affleck to be in this. Ozzy Osbourne may play a part in Die Hard 4 as a bad guy.

[..]

Tears of the Sun Note: Bruce Willis told Playboy, in an August 1998 interview, that Die Hard 4 would be about John McClane and 3 other cops who end up in the Amazon, and have to make their way out with no guns, explosives, etc. Bruce was describing Tears of the Sun, but Variety has reported that it is no longer being developed as Die Hard 4, but is instead being rewritten by Jeff King (cowriter of Blood and Chocolate) to be its own film, separate from this franchise.

[..]

Latest Information:
Bruce Willis and Arnold Rifkin's Cheyenne Enterprises are near a deal with 20th Century Fox to bring yet another installment of the Die Hard franchise to the big screen, reports Variety. The deal for Die Hard 4, details of which are being finalized, comes as the result of a title swap. Willis' latest project at Revolution Studios, directed by Antoine Fuqua, has gone through several monikers, including Tears of the Sun, but the studio and the producers wanted to call it "Man of War." That title, however, happened to be a Fox property. Fox agreed to hand over the "War" title if Cheyenne would commit to a fourth installment of the popular and lucrative "Die Hard" franchise. There is no writer on board for the next actioner. (10/11/02)
Here's a strange rumor started by a pretty reliable source. MTV has apparently indicated that rocker Ozzy Osbourne may play a part in Die Hard 4 as a bad guy.

In other DH4 news, Joel Silver, who produced a couple of Die Hard movies (1&2), told CNN that he hopes there isn't another Die Hard film, stating that " I think that we've kind of - they've run their course, those movies." (10/30/02)

'Greg' tells us that Bruce Willis was pleased with a rough cut of "Basic," and has once again requested that John McTiernan take over directing duties for "Die Hard 4." (12/5/02)

edit: typo

<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_7735108
lol, ozzy, die laat dan ze wapen uit ze klauwen vallen doordat ie teveel trilt / teveel gezopen heeft of teveel gesnoven heeft :p
Eerst bij de osbournes had ie ze halve been gebroken alleen maar omdat ie op en neer sprong, dus een actiefilm lijkt me stug
pi_7737743
hoewel Bruce had gezegd geen actiehelden meer te vertolken doet ie toch een DH4 maar ik ben er alleszins enorm blij om. Het de vorige 3 zeker allemaal 10x gezien ... die blijven gewoon coooool.
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:29:03 #19
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7775621
Ik vind deel 3 toch het beste; Jackson en Irons zijn idd briljante tegenspelers. Komt niet vaak voor dat een later deel beter is dan het origineel.
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:42:09 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_7779785
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:22 schreef dapluiz het volgende:
lol, ozzy, die laat dan ze wapen uit ze klauwen vallen doordat ie teveel trilt / teveel gezopen heeft of teveel gesnoven heeft :p
Het zou iig niet z'n eerste film zijn.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_7781458
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:52 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van de die hard films ik vind de 3e het best "simon says"
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11015752
quote:
Bruce Willis bevestigd Die Hard 4

Acteur Bruce Willis (The Whole Nine Yards, The Sixth Sense) heeft bevestigd dat hij de hoofdrol zal spelen in een vierde Die Hard-film. Het zal voor Willis de vierde keer zijn dat hij in de huid van agent John McClane kruipt.

Willis bekende tegen 'USA Today' dat hij eigenlijk helemaal geen fan is van sequels, iets wat deze beslissing des te vreemder maakt. 'Sequels zijn geen nieuwe films. Het zijn slechts nieuwe hoofdstukken in een verhaal dat we al kennen en ik heb daar een beetje mijn bedenkingen over,' aldus Willis. 'Ik ben van mening dat het Die Hard-genre zijn beste tijd een beetje gehad heeft en dat het zich eigenlijk opnieuw uit moet vinden. Gelukkig deelt filmmaatschappij Fox die mening en dat is positief.'

Volgens Willis was de originele Die Hard uit 1988 de enige goede film van de drie. Ook gaf hij aan dat het verhaal achter de Die Hard-films enigszins achterhaald is en dat het moderner moest worden.

Opnames voor de vierde Die Hard-film, die voorlopig de werktitel Die Harder mee heeft gekregen, beginnen binnenkort

Hij zal wel flink wat $$$$ gekregen hebben
pi_11015901
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hij zal wel flink wat $$$$ gekregen hebben

Moeilijke kick!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_11019562
Houden ze tegenwoodig nou nooit eens op met al die sequels te maken op succes van een stel jaar geleden. Lijkt wel of elke succesfilm van vroeger een vervolg krijgt Stelletje ongeinspireerde kapitalistische uitbuiters!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 13 juni 2003 @ 20:43:19 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11094720
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:17 schreef Pietjuh het volgende:
Houden ze tegenwoodig nou nooit eens op met al die sequels te maken op succes van een stel jaar geleden. Lijkt wel of elke succesfilm van vroeger een vervolg krijgt Stelletje ongeinspireerde kapitalistische uitbuiters!
Money makes the world go 'round
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')