De Oscaruitzending gaat wél gewoon door, toch? Die 10 dagen gratis kijken niet, maar de live-uitzending van de Oscars wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Moot point beste mensen, dit verscheen twee minuten geleden op het ANP:
Oscars toch niet rechtstreeks op televisie
AMSTERDAM (ANP) - De uitreiking van de Oscars is toch niet rechtstreeks op televisie te volgen voor de nederlandse tv-kijker. De commerciële filmzender Film1 (vroeger canal Plus) maakte vrijdag bekend een aangekondigde tiendaagse gratis kijkperiode voor digitale tv-abonnees in te trekken.
V.
Ik ook, maar dat gaat nog moeilijk wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben bezig om ze allemaal te zien...
Ik vond zijn rolletje overdreven maar wel leukquote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef speknek het volgende:
Apart dat the Departed wel als beste film is genomineerd, terwijl het een remake is, maar geen herkenning krijgt voor de acteurs die dan weer heel goed waren. Mark Wahlberg is wel genomineerd, maar dat was dan weer de minst overtuigende.
Komt denk ik omdat men Scorcese toch eens een Oscar wil geven, hetzij voor directing hetzij voor de film. Het is toch ook een beetje verdelen verder... Leonardo heeft al een nominatie voor Blood Diamond, Jack is oud en Wahlberg heeft ook een nominatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:24 schreef speknek het volgende:
Apart dat the Departed wel als beste film is genomineerd, terwijl het een remake is, maar geen herkenning krijgt voor de acteurs die dan weer heel goed waren. Mark Wahlberg is wel genomineerd, maar dat was dan weer de minst overtuigende.
En ik wil ze allemaal gezien hebben voor de Oscar uitreiking!!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat gaat nog moeilijk worden
Wil iig. deze week nog Letters From Iwo Jima zien
Thanx Lonewolf2003! Ik zat te zoeken op Days of glory.....quote:Op zondag 18 februari 2007 10:03 schreef Sokolsky het volgende:
Moeilijk te pakken te krijgen? Mwah, alleen Iwo Jima, Notes on a Scandal en Indigčnes, maar Iwo Jima kun je gewoon in de bios zien; die andere twee draaien slechts zeer beperkt.
Ga ik vanavond en morgenavond kiekenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Last King of Scotland en Babel nog liggen, maar die zijn wat zwaar voor de zondagmiddag denk ik
Is een goeie film idd, en is meer dan alleen leuk...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb net the Queen opgezet, ideale zondagmiddagfilm. Erg leuk!
IDat niet, maar in grote lijnen klopt het wel. Hoe die prive gesprekken precies gingen weet niemand, maar vindik wel geloofwaardigquote:Op zondag 18 februari 2007 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me wel steeds af wat er waar is, bedoel, ze zullen geen info van Blair, Charles of The Queen hebben gehad.
Volgens mij heb je het 1 en ander gemistquote:Op zondag 18 februari 2007 15:06 schreef linebear het volgende:
Was het niet de bedoeling dat je vanaf de 16e weer film1 kon kijken, vanwege de oscars en oscarfilms ?!
kan alleen maar sport1 ontvangen nu
Nou, dat film1 vrijdag op het laatste moment besloot om de 10 dagen gratis film niet te gaan doen en vervolgens werd er hier veel over gescholden en werd het in diverse draadjes besprokenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:24 schreef linebear het volgende:
wat dan ?!?
Oké, die categorieën skip ik altijdquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanx Lonewolf2003! Ik zat te zoeken op Days of glory.....
Enne, Iwo Jima ga ik mss uiteindelijk wel in de bios kijken, als het niet anders kan.
Water en West bank story zijn inmiddels ook in da pocket, ben benieuwd. Maar goed mijn project is dus dat ik echt alle genom9neerde films wil zien voor de uitreking, dus ook alle korte, alle docs etc. En die draaien simpelweg niet in de bios
Ik krijg nog een drukke week. Nog 13 films te gaan in 7 dagen en dan zou ik alle genomineerden voor de Oscars gezien hebben, behalve documentaires en shorts.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niet eens de helft van de genomineerden gezien.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Lefkos het volgende:
Je kan nu alleen gratis sport1 10 dagen zien en de Oscars met de altijd vervelende
uitgerangeerde Rene *ik ben zo geweldig* Mioch zien op zondagnacht.![]()
Wat ik ervan begreep is dat hij ook in de reclame onderbrekingen gaat zitten kletsen en dan gaat het vaak mis, dan zit hij nog te kletsen terwijl de show alweer verder gaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Rene Mioch zoals het op mij is overgekomen is alleen te zien voorafgaande
de Oscarshow.Dus niet tijdens de live-uitzending als ik het goed heb begrepen.
Maar als je een schotel hebt zoals ik,dan kun je op de E-channel (E-online) vanaf
00:00 uur of was het nou 18:00 uurzoals ze nu elke keer via een reclame-spot laten zien
de red-carpet show meemaken en daarmee Mioch's praatje lekker overslaan.![]()
De enige overeenkomst tussen Dreamgirls en Chicago is dat er muziek in voor komt. Verder zijn het twee compleet verschillende films.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Uit de belangrijkste categorieën heb ik alleen Indigčnes en Dreamgirls niet gezien.Indigčnes ga ik nog zeker kijken deze week,maar Dreamgirls niet.Die kan me echt gestolen worden,dat hele genre licht me gewoon niet.Ik heb Chicago tot op heden ook nog steeds niet gezien...
En daarom gaat Scorcese dus een Oscar krijgen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet wat ik moet hopen bij regie. Gebaseerd op repertoire en gezien de recente geschiedenis, gun ik het Scorsese wel, het lijkt me ook gewoon een sympathieke vent,
Ach, Scorsese had met Goodfellas nooit mogen verliezen van Costner en zijn wolven en het jaar van Taxi Driver was hij niet eens genomineerd toen Avildsen won met Rocky. Al vind ik Rocky geen slechte film
, maar het is geen vergelijking.
Waarschijnlijk doen die op dezelfde manier 'live' verslag als CNN: af en toe de winnaars bekend maken. Want tja, rechten hebben ze niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:53 schreef sanni het volgende:
Trouwens ik hoorde gisteravond op BBC World de presentator seggen dat zij ook op
25 februari live verslag zullen doen van het Oscar Gala. Iemand daar iets meer over
gehoord?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |