Maar je kent Tong onderhand toch. Je weet dat hij je aan het uitdagen is, en elke keer trap je er weer in. Grow up.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees maar wat Tong zegt over mij in Boer zoekt vrouw.
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenquote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
lol @ die tt.
alwaysthebest, uitleggen is zinloos. Ze wil het niet snappen ofzo (en gelukkig maar, makes my day).
Maar daarom niet minder frustrerend.quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja.
dan zeg je 'Truus' tegen haar en dan zegt zij 'Bob'quote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenkomt ze niet.
Wat ben jij laf he !quote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef Viking84 het volgende:
lol @ die tt.
alwaysthebest, uitleggen is zinloos. Ze wil het niet snappen ofzo (en gelukkig maar, makes my day).
Nee jijquote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook hopeloos ook ja. Verder dan eenkomt ze niet.
waarom ben ik dan laf? Ik weet wel dat je het toch wel leestquote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij laf he !
Om me hier zwart zitten maken.
Hoezo gelukkig maar? leg eens uit.
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.quote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef dwerg het volgende:
Ik zou er echt geen moeite mee hebben als er straks een stuk of tien reacties in Boer zoekt vrouw 'ineens' verdwenen zijn.
kun je die van Haaibaaike niet direct ff meenemen dan?quote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.
Bedankt Mike, sorriequote:Op zondag 19 november 2006 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Het kunnen er ook elf of twaalf zijn geweest.
ja, je bezorgt die mods overuren met dat gehannes van jou de hele tijdquote:
Bek houden.quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, je bezorgt die mods overuren met dat gehannes van jou de hele tijd.
Alles van het laatste uur dat niet over Boer Zoekt Vrouw ging is weg.quote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kun je die van Haaibaaike niet direct ff meenemen dan?
niet allesquote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Alles van het laatste uur dat niet over Boer Zoekt Vrouw ging is weg.
Ach ja, zo'n enkele post is niet zo erg.quote:Op zondag 19 november 2006 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet alles. FD zei dat in mij het eeuwige licht van de Vader schijnt. Lief dat je dat wel hebt laten staan
.
Fuifduif wel maar zij niet !quote:Op zondag 19 november 2006 23:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach ja, zo'n enkele post is niet zo erg.En het is ook wat aardiger dan wat er voor de rest stond.
Ik ben ook aardig, hoor. Fuifduif is mijn vriendje en Fuifduif gaat alleen met aardige mensen om. Heb je zijn verkrachtingstopics wel eens gelezen? Volgens hem mag een man een vrouw pakken als hij daar zin in heeft. Aardig hè!quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ik was zo lief.
Done.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit : Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD In de OP zetten en net doen alsof tong80 dat zelf heeft gedaan ?
Nee dwerg zij zit verdorie achter me aanquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
ik ben geen huisvrouwquote:Op donderdag 30 november 2006 12:54 schreef dwerg het volgende:
Wat is het beste TV-Programma van 2006 ? wéér dezelfde huisvrouwen die elkaar het licht in de ogen (of een eigen plekje op internet) niet gunnen.
quote:
Oké, Mike, sorrie dat ik je extra werk heb bezorgdquote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Ze zit mij weer te stalken.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:08 schreef Mike het volgende:
De post van Viking die er nu nog staat is in ieder geval inhoudelijk...dat kunnen we van de rest van de posts niet echt zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |