Hij hoeft ze alleen maar te vermoorden als hij zijn baan terug wilt. Dat kan hij gelijk doen. Het heeft geen nut voor hem om Scofield en Burrows naar Steadmen te brengen en daarna te vermoorden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kellerman wil ook gewoon z'n baan terug, misschien werktie alsnog voor de compagnie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-11-2006 17:01:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het geval dat..![]()
Me msn log van vorige week zien johquote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef BobbyJames het volgende:
Lach me kapot om de mensen die hier posten dat ze alles van te voren al aan zagen komen. SCHEI TOCH UIT!![]()
Zo dat moest er even uit.
Toffe episode!! Kan niet, maar moet wel, wachten tot eind januari.
Trouwens ..ik had als Michael zijnde toch wel even dat pistool van Mahone meegenomen voor ik achter Kellerman aan zou gaan.
Ik zei het ookal een tijdje terug op msn over dat Kellermen ze zou gaan helpen. Alleen hou ik geen logs bijquote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me msn log van vorige week zien joh![]()
Heb je ook de amex al?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HBkn63Ic_60 Promo aflevering 14
En LJ geprobeert te vermoorden, terwijl hij succesvoller was met diens moeder.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ben benieuw hoe linc zal reageren op kellerman.
Hij heeft hem immers geprobeerd te vermoorden, als zijn pa niet langs was gekomen toen wassie dood...
Eens, hij werd duidelijk bij de schouder geraakt. Die is vast niet dood, er moet nog immers jacht gemaakt worden op die 3. En Mahone zal wel weer door Kim weer moeten optreden..quote:Op woensdag 29 november 2006 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Waarom dan ineens die plotselinge verdieping in zijn personage, zoals dat interview met zijn vrouw, Shales in z'n achtertuin, het zoontje die ineens bedreigd werd etc. Het klinkt mij als teveel moeite in de oren als ze Mahone na 2 afleveringen afschieten.
Mahone gaat niet dood, anders was Sarah ook aan die overdosis gestorven.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eens, hij werd duidelijk bij de schouder geraakt. Die is vast niet dood, er moet nog immers jacht gemaakt worden op die 3. En Mahone zal wel weer door Kim weer moeten optreden..
Wat voor nut heeft Kellerman met het killen van Mahone? Ze zitten in de zelfde hoek waar de klappen vallen. Als Kellerman wilde dat hij dood ging had hij wel 2-3 keer geschoten..quote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef planethugo het volgende:
vind niemand het dan erg nep als Mahone niet dood is. Waarom zou Kellerman hem laten leven...
Omdat Mahone nu waarschijnlijk ook achter Kellerman aangaat, why take the riskquote:Op woensdag 29 november 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft Kellerman met het killen van Mahone? Ze zitten in de zelfde hoek waar de klappen vallen. Als Kellerman wilde dat hij dood ging had hij wel 2-3 keer geschoten..
Iedereen komt achter Kellerman aan. Hij schoot, omdat hij de 2 broers gewoon wilde meenemen. I think..anders kon hij toch gelijk een headshot gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
Omdat Mahone nu waarschijnlijk ook achter Kellerman aangaat, why take the risk
Graag ..joh.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me msn log van vorige week zien joh![]()
wauwquote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef biggetje het volgende:
Wat een aflevering!Toen de sleutels in die tunnelscène achterbleven op de stoel en de deur openstond in die tunnel, had ik zoiets van:'ow, TUURLIJK!', maar gelukkig was het opzettelijk zo gedaan. Ik vond Kellerman's actie (en tekst) op het einde echt geniaal (ook al is niet duidelijk wat zijn verdere bedoelingen zijn).
T-Bag
zijn personage blijft zo intrigerend en boeiend. jammer dat er niet meer te zien was van die sexscène
. Sarah ziet er nu nog mooier uit met korter haar en ik hoop dat ze wel DE sleutel meegenomen heeft, maar dat zal wel
Haar telefoontje naar Michael was ook mooi, ik hoop echt dat ze (weer) snel samenkomen (en dan nu met wat meer emotie). Het Bellick verhaal is inderdaad zwaar overtrokken, maar het feit dat hij nu bij Avocado in de cel zit maakt een hoop goed
![]()
tof gedaanquote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om in 1 oogopslag wat meer over de acteurs te weten klik hier klik op het gezicht en je komt op de Wikipedia pagina.
Flame me niet voor de layout ofzo...vind het gewoon leuk om te doen![]()
Hey thnx...quote:
Ik krijg een kruisje...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om in 1 oogopslag wat meer over de acteurs te weten klik hier klik op het gezicht en je komt op de Wikipedia pagina.
Flame me niet voor de layout ofzo...vind het gewoon leuk om te doen![]()
Hehe, ja.. vond ik ook supergrappig!!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:24 schreef Clyde_Frog het volgende:
Heheh. Die Belleck.Zijn laatste scene van deze aflevering kwam wel een beetje als een parodie over. Vooral op het laatst, waar je een close-up van zijn gezicht zag, achter de tralies, en de camera verder uitzoomde. Dat zag je ook in de intro's van seizoen 1, maar dan bij Micheal. Wel erg ongeloofwaardig, maar wel lachwekkend ><
![]()
Volgens mij het prototype van een slechte figurant die door een bepaalde uitstraling de aandacht op zich vestigt. Heel slecht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef RenzoBrad het volgende:
Verder viel mij gelijk iets op bij de scene dat Sarah wat spulletjes dumpt (In het kader van "Met 't zelfde gemak gooi je 't in de afvalbak")
Er komt als ze wegloopt een figuur aanlopen die ik volgens mij wel eerder in de serie heb gezien. Maar wie is het? Iemand die hem herkent of zie ik iemand die er niets mee te maken heeft?
Kijk en oordeel zelf:
[afbeelding]
Is alweer gefixedquote:
Dat is juist wel grappig, hij heeft blijkbaar een soort charme over zich.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ook wel typisch is, is dat die T-Bag de dames om zijn vinger windt, terwijl die blik alleen al voldoende zou moeten zijn om elke vrouw gillend weg te doen rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |