Ze zag op tv dat Micheal en Linc opgepakt waren. Hier werd ze zo machteloos van dat ze zelfmoord wilden plegen door haar polsen door te snijden. Toen begon ze te twijfelen en ging ze door gebrek aan beter alternatief de spiegel maar bewerken.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
Die scene met het scheermesje en de spiegel van Sarah begreep ik ook niet helemaal.
Anyone?
Zag haar ook niet echt iets anders doen nee als haar haren afSNIJDEN.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Ze zag op tv dat Micheal en Linc opgepakt waren. Hier werd ze zo machteloos van dat ze zelfmoord wilden plegen door haar polsen door te snijden. Toen begon ze te twijfelen en ging ze door gebrek aan beter alternatief de spiegel maar bewerken.
Ja dat had ik ook gelezen, maar ik had het wel graag willen zien in het tweede seizoenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Kut dat john doe opeens weg was.. maar nu weet ik wel waarom hij alles wist.
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpenquote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Ik dacht dat sarah iets uit die spiegel sneed..
En tuurlijk is het Shales niet. Mahone heeft hem toch vermoord en begraven in zn achtertuin?
En Kellerman is zelf een bitch!
Maar Michael en Linc pakken alle bitches wel!
(Heroes is trouwens wel degelijk beter dan Prison Break)
Je kan een mesje echt niet op een spiegel slijpen hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpen
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Je kan een mesje echt niet op een spiegel slijpen hoor.
ik dacht eerlijk gezegd dat ze haar vingerafdruk er af wou snijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat om het mesje te slijpen
kijk maar eensch goed, dat is de nephand van die gast uit dat cafequote:Op woensdag 29 november 2006 12:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd dat ze haar vingerafdruk er af wou snijden![]()
Wat ik trouwens héél gek vond, dat T-bag ineens weer zn hand terughad![]()
![]()
en kijk maar eens goed naar het zakhorloge wat hij opeens heeft...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:44 schreef Tware het volgende:
[..]
kijk maar eensch goed, dat is de nephand van die gast uit dat cafe
Volgens mij sneed ze een hart in de spiegel ?? Maar dat zou ik thuis nog 1x na moeten kijken.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Misschien is die kale gewoon een figurantquote:Op woensdag 29 november 2006 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maar die Shales was toch ook al 8 jaar geleden ontsnapt ofzo?! Dus dan is het niet zo gek dat ie er ouder uitziet!![]()
En die Kim naait Mahone gewoon, zodat hij het vuile werk (iedereen vermoorden) niet hoeft te doen.
Maar zullen moeten afwachten!
Inderdaad, geen rechtbank gezien die vent...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is alleen uitermate onrealistisch dat Bellick nu ineens in Fox River zit. Hij is nog niet eens veroordeeld.
welke kale gast bedoelen jullie???quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
Maar je kunt toch niet zomaar een deal sluiten op die manier. In een gevangenis horen alleen daadwerkelijk veroordeelden te zitten. Bellick zou nu in een soort van huis van bewaring moeten zittenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaad, geen rechtbank gezien die vent...
-edit- er is natuurlijk wel een onderhandeling geweest met schuldbekentenis in ruil voor 25 jaar in plaats van levenslang of de dood. Zijn onderhandeling was dat ie dan wel in Fox River mocht zitten...
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
welke kale gast bedoelen jullie???
Die kale knikker van wie agent Kim briefjes kreeg toen hij Kellerman aan de lijn had.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
welke kale gast bedoelen jullie???
Nu je het zegt,.. Sucre heeft ook wel wat van shales wegquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dus als er een kale gast in Prison Break voorkomt, is het automatisch Shales...very funny
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef Crane. het volgende:
[..]
Nu je het zegt,.. Sucre heeft ook wel wat van shales weg![]()
de vice-president kwam ook in season 1 pas na een paar keer heel geheimzinnig te zijn gefilmd ineens in volle glorie in beeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:45 schreef BobbyJames het volgende:
Ik geloof wel dat het Shales is, waarom komt hij anders zó in beeld als hij verder niks met het verhaal te maken heeft.
Dan zal het verhaal wel zoiets zijn dat Shales er vroeger ook in is geluisd en neer is gezet als seriemoordenaar. Zou het echt een toffe twist vinden.
Ja okee, maar toen was het zo van "wauwquote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef kalinho het volgende:
[..]
de vice-president kwam ook in season 1 pas na een paar keer heel geheimzinnig te zijn gefilmd ineens in volle glorie in beeld.
Omdat hij waarschijnlijk ook door The Company gedwongen is om Shales om te leggen. Of waarvan hij dacht dat het Shales was ..quote:Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar waarom flipt Mahone dan zo? Hij heeft zo lang achter Shales aangezeten en hem vermoord. Hij had het lijk bij zich en heeft het zelf begraven in z'n tuin.
Doe je alsof of ben je serieusquote:Op woensdag 29 november 2006 13:45 schreef BobbyJames het volgende:
Ik geloof wel dat het Shales is, waarom komt hij anders zó in beeld als hij verder niks met het verhaal te maken heeft.
Dat zou een enorm rare twist zijn, die het ongeloofwaardig complex zou maken. Maar goed, bij Prison Break weet je maar nooit.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:11 schreef BobbyJames het volgende:
Omdat hij waarschijnlijk ook door The Company gedwongen is om Shales om te leggen. Of waarvan hij dacht dat het Shales was ..
Of ga ik nou te ver?
Waarom gaat Mahone dan in zijn tuin het lijk weer zitten opgraven? Geeft hij zijn huwelijk er voor op? En zit hij aan de medicijnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef tonks het volgende:
Zou goed shales kunnen zijn
Kijk ALS het shales zou zijn dan was shales al belangerijk voor The company, misschien hebben ze hem ook vervangen door een of andere look-a-like en is dit de persoon die mahone heeft doodgemaakt. Omdat the company dit weet kunnen ze hem natuurlijk heel makkelijk chanteren met dingen en die echte shales wil hem natuurlijk terugpakken.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom gaat Mahone dan in zijn tuin het lijk weer zitten opgraven? Geeft hij zijn huwelijk er voor op? En zit hij aan de medicijnen?
Bovendien zei Kim tegen Mahone iets in de trend van: doe je werk en we vertellen het niet door van Shales.
Snappie vous?
Een beetje van beidequote:Op woensdag 29 november 2006 14:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Doe je alsof of ben je serieus![]()
![]()
Dat idee had ik ook, maar wat en waarom?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef J0sT het volgende:
Ik betwijfel het ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef IkWilbert het volgende:
Zal Mahone echt dood zijn? Ik heb zo'n vermoeden van niet...
Van de titel zie ik de humor wel weer in...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef Jay_Snake het volgende:
De afl. was gewoon top, punt uit. Ik ben heel erg benieuwd naar de ep van 29 jan, John Doe.
Laten we wel stellen dat de tt van #38 de qoute van T-Bag moet zijn, als hij bij Ms. Hollander voor de deur staat; "Don't be afraid...Teddy is home."
De meeste mensen denk ik niet, dus ter verlichting van deze onwetende:quote:Op woensdag 29 november 2006 15:55 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Van de titel zie ik de humor wel weer in...
Ik denk niet dat hij dood is. Waarom dan ineens die plotselinge verdieping in zijn personage, zoals dat interview met zijn vrouw, Shales in z'n achtertuin, het zoontje die ineens bedreigd werd etc. Het klinkt mij als teveel moeite in de oren als ze Mahone na 2 afleveringen afschietenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef magnifor het volgende:
Ik hoop iig dat Mahone niet dood is. Het is een boeiend personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |