quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:Vooruit dan.
Een troepje verloren gelopen XFA-slowchatters is zijn slowchattopic kwijt. Normaal gezien zou je denken dat ze naar SHO gaan, zoals gebruikelijk bij XFA-topics en XFA-erfenissen. Maar deze keer beslissen ze om, oh hilariteit, een ander slowchattopic te kapen met behulp van een PM-actie, met als excuus dat ze blijkbaar allemaal vaste FTR-ers zijn (wat vrij discutabel is, maar OK) en omdat ze Pauzeknop zogezegd nieuw leven willen inblazen. Niemand zat daar op te wachten, een dood Pauzeknop is nu eenmaal eigen aan FTR, het is een gimmick (wat al die vaste FTR-ers zouden moeten weten by the way).
Ze kozen dus Pauzeknop en beginnen dat topic vol te spammen. De mods zien dit gebeuren en doen vooralsnog niets. 6 uur later is het topic bijna vol, hebben ze hun kans gekregen en blijkt dat het topic nauwelijks iets met FTR te maken heeft, het is gewoon het verder zetten van het gekwebbel van het XFA-kliekje, daar waar Pauzeknop (verrassend genoeg) toch vrij vaak over F, T of R ging. De mods beslissen dat zij de ludieke actie zullen beantwoorden met een eigen ludieke reactie, besluiten de topics te hernoemen en naar SHO te schoppen. Oh hilariteit.
In spanning wachten zij hoe dit zal worden gecounterd en tot hun teleurstelling stellen zij vast dat de uitdager zowaar ietwat venijnig reageert en niet verder komt dan
![]()
en nu ook wat bevooroordeeld gekwaak over mods, wat niet eens van toepassing is op de FTR-mods (wat al die vaste FTR-ers zouden moeten weten by the way). Het is simpel, jullie zoeken een thuis en uit de testcase van gisteren is gebleken dat FTR volgens ons niet de geschikte oplossing is.
Zullen we 't houden op een communicatiefout en terug vriendjes worden of gaan we verder met een discussie waar niemand iets mee opschiet?
![]()
Een echte reactie!
Ik snap je betoog (denk ik ), maarl ben het er op veel plaatsen niet mee eens.
Een beetje jammer wel, die vooringenomenheid over wat vaste FTR-ers wel en niet zouden moeten weten. Ik beschouw mijzelf als vaste FTR-er en wist inderdaad wel dat Pauzeknop niet loopt, maar niet dat men daar (blijkbaar) niet aan mag komen. Dat dit jullie incrowd grapje is, betekent niet dat dat de incrowd grap is van heel FTR
Wel geil dat de venijnigheid in mijn reactie wordt opgepikt; je moet toch iets doen om de aandacht te trekken en iets meer dan een lauwe, ongeïnteresseerde reactie te krijgen van een mod. Maar om verwarring en digitale zielewonden te voorkomen: het venijn dat mijn woorden met zich meedragen is echt niet wat mijn hartje voelt hoor
Ook vreemd vind ik de klacht dat er door "ons" niet over F, T of R werd gepraat in Pauzeknop. Het is niet voor niets een slow
chattopic (ja ik weet het, wijzelf namen het met het slow gedeeltje niet zo nauw).
De meest steekhoudende argumenten zijn toch wel het feit dat er van die groep nieuwelingen te weinig echt FTR-ers waren; er zaten er zeker wel een redelijk aantal bij, maar er waren er ook genoeg die nooit een stap hier zetten. Niet dat ik het probleem daarvan begrijp: "vers bloed, hoera!
![]()
" zou ik denken. Maar ik begrijp uit jullie reactie dat vers bloed zich op de achtergrond dient te houden en zich alleen maar langzaam, maar zeker mag profileren.
Natuurlijk was het een groepje uit het discutabele XFA-forum, maar het idee om naar FTR te gaan komt echt niet uit het niets. Hele slowchattopics handelden daar over televisieseries, vandaar het idee om hierheen te migreren. We hadden ook DVD Slowchat kunnen "binnenvallen", maar dat zou vast niet op prijs zijn gesteld door de vaste bezoekers daar. Het ongebruikte Pauzeknop was een nette oplossing, dacht ik. Geloof me, ik dacht echt dat het iets leuks zou opleveren: een groep televisiefreaks in het slowchattopic van een TV forum... het had zo mooi kunnen zijn
Aan het eind van je betoog komt gelukkig de aap uit de mouw:
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:Het is simpel, jullie zoeken een thuis en uit de testcase van gisteren is gebleken dat FTR
volgens ons niet de geschikte oplossing is.
Oftewel:
quote:
En dáár kan ik me 100% in vinden. Maar, zoals ik al eerder zei, doe dan niet zoveel moeite te verbloemen waar het uiteindelijk op neerkomt.
Tot slot: ik zie niet helemaal wat de communicatiefout is die je bedoelt
Maar
![]()
vriendjes
![]()
zijn is altijd prima. Al vind ik het een leuke discussie; hoeft van mij niet afgekapt