quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is er geen DQ8 topic. Ik vraag het hier wel dan
. Hoe kan ik het best de kalamari verslaan ( zeemonster )? Welk lvl moet je zijn etc?
Wat vind jij binnenkort? Dat ding komt hier echt niet voor Maart/april hier uit hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef Elvi het volgende:
Heeft het wel nut om een roze PS2 te kopen als de PS3 binnenort uitkomt?
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat vind jij binnenkort? Dat ding komt hier echt niet voor Maart/april hier uit hoor. Ja imo wel
Volgens Sony gaan ze nog een jaar dor met het maken van games voor de PS2 dacht ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebben![]()
Zouden er dan nog wel PS2 games worden uitgegeven?
PS2 games kun je ook op PS3 spelen dus daar hoef je 't niet voor te doen. Maar goed, er zullen nog wel uitkomen. Er komen zelfs nog PS1 spellen uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok maar dan heb je nog 4 maanden met je PS2... En ik wil de PS3 sowieso hebben![]()
Serieus?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er komen zelfs nog PS1 spellen uit.![]()
![]()
In het begin zullen er meestal toch niet zulke topgames zijn voor de Ps3, en dan zal hij ook nog erg prijzig zijn. Mijn tip is om even te wachten met de aanschaf van een Ps3. Zo zjin de kinderziektes van de hardware na een jaartje meestal ook verdwenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies wat ik ga doen. Er zijn nu al berichten vanuit Japan over fouten in 't systeem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In het begin zullen er meestal toch niet zulke topgames zijn voor de Ps3, en dan zal hij ook nog erg prijzig zijn. Mijn tip is om even te wachten met de aanschaf van een Ps3. Zo zjin de kinderziektes van de hardware na een jaartje meestal ook verdwenen.
Stapel spellen die je wel hebt gekocht maar nog nooit/amper hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:02 schreef Elvi het volgende:
Wat is een backlog?
Ik had m volgens mij geklokt op de 45 uurquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Darkzell het volgende:
FFX eergisteren eindelijk aan begonnen en tot nu toe bevalt ie wel al vraag ik me af of ik hem uit ga spelen
Hoeveel uur doe je er trouwens ongeveer over (alleen de main story)?
Het is gemakkelijker gewoon te vragen wat je wilt weten. Er zijn meer mensen die het leuk vinden de wereld op te rollenquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
Roy heb jij toevallig We Love Katamari?
Nooit gespeeld, lijkt me wel grappigquote:Op zondag 12 november 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, en ik vind Katamari ook zuigen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |