Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:36 schreef Dementor het volgende:
Ik ga liever hier verder.
Tenminste een verzorgde OP ipv dat onzinnige gefirstpost van ruzbeh.
Volgens mij heb je als user behoorlijk veel keuze waar je wil posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat het jouw keuze is
Idd, ik wil mensen uitlachenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
Wanneer komen de demo pods?
Jah, ik wil ook de mensen uitlachen die achter mij staan te wachten tot ze er ook even mee mogen spelenquote:
Van mijn part krijgt de Dixons in weert er maar 1 binnen maar dan heb ik hemquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verdeling ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik mijn Wii en Zelda niet op 8 Dec. krijg ga ik moorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zie je wel! Toen ik een van mijn mede promoboys bij de training vroeg wat hij van zijn ontmaagding vond werd ik raar aangekeken. Hier snapt men tenminste het gevoel.
Als je een winkel kunt vinden die nog reserveringen accepterenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Ik weet niet of dat nou echt zoveel nut heeft. Ik bedoel als ik toch niet gegarandeerd een Wii krijg @ launch day...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Mortale het volgende:
Ik héb nog niet gereserveerd... Zal ik maar eens gaan doen dan.
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef Mortale het volgende:
Vast wel.. In hengelo zullen echt niet de bartsmit, gameshop en dixons al leeg zijn. En anders is mediamarkt ook nog wel een optie.
Zelfs al zijn er 8 miljoen consoles bij de launch, de vraag is gewoon veel te groot. Don't blame Nintendo...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
My nose! aaah blood.. euuh
[afbeelding]
daar sta ik als 4e op de lijstquote:Op woensdag 8 november 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
In Mediamarkt Enschede staat een groot bord met de woorden: "Reserveer de Wii nu".
aka, als je niet reserveert ga je dood!
Nee joh. Dat heeft sony gewoon van nintendo gejat.quote:
Je wordt er op zeker tussenuit gepikt én je weet niet hoe het online gebeuren gaat werken met een US Wii in europa.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk erover na om de Wii te importeren. Nu heb ik wel spelletjes geimporteerd maar nooit een console.
Heb je bijv. risico dat je plotseling meer moet betalen ofzo door douane.
Gears of War al gespeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Call me crazy, maar dit vind ik veel mooier dan een Gears of War.
Technisch mischien niet, maar qua sfeer zeker. Dan maakt mij het aantal polygonen weinig meer uit.
Ik hoop dat ik haar wel kan krijgenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
Wat doe je normaal met een stuur .....quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Een stuur ok, maar wat je daarmee moet....
Zo'n stuur krijg je gratis bij de Ubisoft race games.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef s0ul het volgende:
ik koop denk ik wel dat stuur voor Excite truck en Mario kart (die komt vast wel)
En dat kan enkel in een wii bag?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Gronnaephos het volgende:
Koel, zo'n Wii-bag moet ik ook hebben, kan ik m'n Wii elk weekend van m'n studentenkamertje naar het luxe ouders-huis slepen![]()
Nee maar dat ziet er wel vet uitquote:
Precies.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar dat ziet er wel vet uit![]()
Wat is daar triest aan, het vergroot alleen maar het realisme imo.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef moomoo het volgende:
wtf moet je nou met zo'n tennisracket of golfclub?
dat is echt te triest.
Hm, dat viel te verwachten bij een WERELDWIJDE launch..! We moeten niet klagen, en blij zijn dat er uberhaupt zoveel Wii's zijn in NL vlak na de JAP & US launch..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dramatisch laag aantal
euhm....epono?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat gaan jullie je paard noemen in Zelda.
Standaard is het Link en Epona maar ik ga dus Epona niet kiezen omdat het Epona gewoon niet is.
Ik zit te denken dat mijn paard gewoon een mannetjes paard is en een mannetjes naam krijgt. Hmm.
Starfox 64quote:NES
Dr. Mario
Duck Hunt
Excitebike
Hogan's Alley
Ice Climber
Ice Hockey
Kid Icarus
Kirby's Adventure
Mario Brothers
Pro Wrestling
Punch-Out
Soccer
Wild Gunman
Super NES
Kirby's Dream Land 3
Kirby's Super Star
Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Pilot Wings
Super Metroid
Nintendo 64
Mario Kart 64
Starfox 64
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time
Ik noem hem Gijsquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat gaan jullie je paard noemen in Zelda.
The Legend of Zelda: The Ocarina of Timequote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef floppie86 het volgende:
jongens, dit worden mogelijk de virtual console titels die binnenkort uitkomen:
[..]
Nerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time![]()
![]()
You just got Gannon-banned.
Dat is gewoon Wii Play en moet je inderdaad met je controller richten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
[afbeelding]
Wat vet! Moet je dan met je controler aimen?
22 jaar game-ontwikkeling, en waar zijn we nu? Draadloos Duck hunt met verbeterde graphicsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
Mario RPG: Legend of the Seven Stars, cool, die heb ik nooit gespeeld. Hopelijk is het dan eindelijk zover dat ie ook voor ons beschikbaar wordt!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef floppie86 het volgende:
jongens, dit worden mogelijk de virtual console titels die binnenkort uitkomen:
[..]
NES
Dr. Mario
Duck Hunt
Excitebike
Hogan's Alley
Ice Climber
Ice Hockey
Kid Icarus
Kirby's Adventure
Mario Brothers
Pro Wrestling
Punch-Out
Soccer
Wild Gunman
Super NES
Kirby's Dream Land 3
Kirby's Super Star
Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Pilot Wings
Super Metroid
Nintendo 64
Mario Kart 64
Starfox 64
The Legend of Zelda: The Ocarina of Time
Waar zijn de eenden?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Duck Hunt 2
[afbeelding]
HD hoeft niet persee, het is gewoon voor 2e TV erbij, maar wat is nu weer SDquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Monitoren zijn prijstechnisch en kwalitatief gezien interessanter als je genoegen neemt aan de aansluiting en de grootte. Een Acer van nog geen tweehonder euro die ik had zag er prima uit. Maar je wilt natuurlijk TV erop kijken en games erop spelen (geen pckabel voor Wii). Wil je specifiek HD hebben of zonder? Zonder zijn ze natuurlijk veel goedkoper.
[..]
De nieuwe plasma's hebben niet eens de refreshrate erbij staan, is allemaal prima, alleen is het geen optie omdat ze beginnen bij 37inch (Panasonic). En die dingen hebben soms last van burnin, de nieuwe niet meer zeggen ze.![]()
Sowieso vreten die dingen stroom en is alleen het contrast superieur aan de meeste LCDs. Ik denk niet dat dat een optie is tenzij je genoegen neemt met SD.
[..]
T Was even puzzelen maar k snap t nu![]()
Ziet eruit als een scheerapparaatquote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Eerste third party nunchuck![]()
Crazyquote:Op woensdag 8 november 2006 18:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Call me crazy, maar dit vind ik veel mooier dan een Gears of War.
Is dat voor de SEGA games ofzo? Wat een kut d-padquote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Is dat voor de SEGA games ofzo? Wat een kut d-pad.
SD is het tegenovergestelde van HD, standard definition dus. Die plasma's en LCD's zijn veel goedkoper, die kun je nog mooi tweedehands op de kop tikken aangezien veel mensen een paar jaar terug zich ermee vergist hebben.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
HD hoeft niet persee, het is gewoon voor 2e TV erbij, maar wat is nu weer SD(ken het wel van de geheugenkaart, maar dat zal hier niet bedoelt worden.... Single Dens. misschien?)
Heb net even het stroomverbruik vergeleken en dat valt reuze mee. de LCD vraagt 225W, de plasma 245W, dit zijn nu niet echt waardes om alleen te kiezen voor plasma. Ik zal wel kort op het scherm zitten/liggen, ca 2,5 meter er vanaf, dus ik weet niet of 37" hier niet een beetje groot voor is.
Wat is dat hier allemaal, zit hier heel Twente op het messageboard?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef Mortale het volgende:
Vast wel.. In hengelo zullen echt niet de bartsmit, gameshop en dixons al leeg zijn. En anders is mediamarkt ook nog wel een optie.
26" meer dan zat? Voor wat? Op je toilet?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
SD is het tegenovergestelde van HD, standard definition dus. Die plasma's en LCD's zijn veel goedkoper, die kun je nog mooi tweedehands op de kop tikken aangezien veel mensen een paar jaar terug zich ermee vergist hebben.![]()
Nou ik weet niet naar welke plasma je gekeken hebt maar normaal gesproken is het strooomgebruik van een plasma veel hoger dan dat van een LCD. Een grote plasma slurpt net zoveel als het maximale verbruik van een PS3 zo heb ik laatst vernomen. Dat is enorm veel, en kost je cker 100e extra op een jaar wat zonde is voor de slaapkamer.
37inch is idd te groot voor 2,5m, het wordt dus een LCD want die hebben kleinere versies. 26inch is meer dan zat.
IK hoop het ookquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kunnen geen Wiimote meer zien.
Die baan zorgt er wel voor dat jij straks een Wii in huis hebt.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een kutbaan heb je dan
Gewoon de Panasonic vergeleken met een Philips, Panasonic had geen LCD in die maat, dus heb ik een Philips genomen voor de vergelijk. En als plasma een beter beeld geeft (?), dan is dat verschil niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
SD is het tegenovergestelde van HD, standard definition dus. Die plasma's en LCD's zijn veel goedkoper, die kun je nog mooi tweedehands op de kop tikken aangezien veel mensen een paar jaar terug zich ermee vergist hebben.![]()
Nou ik weet niet naar welke plasma je gekeken hebt maar normaal gesproken is het strooomgebruik van een plasma veel hoger dan dat van een LCD. Een grote plasma slurpt net zoveel als het maximale verbruik van een PS3 zo heb ik laatst vernomen. Dat is enorm veel, en kost je cker 100e extra op een jaar wat zonde is voor de slaapkamer.
37inch is idd te groot voor 2,5m, het wordt dus een LCD want die hebben kleinere versies. 26inch is meer dan zat.
Hij welquote:Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef Erwtensoep het volgende:
http://us.wii.com/viewer_zelda.jsp?vid=16
Een Nederlander (ik heb geen geluid hier dus ik kan het niet controleren).
Blister verpakkingquote:Op donderdag 9 november 2006 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Is een lelijke verpakking geworden![]()
Tukkers FTW!!1!!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat is dat hier allemaal, zit hier heel Twente op het messageboard?
Wii slaat dus aan bij Tukkers![]()
ROY: alles moet perfect zijn aan de Wii, dus ook de verpakkingquote:Op donderdag 9 november 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blister verpakkingMaar goed, boeiend
Het is heel simpel: Plasma heeft beter beeld maar is in HD resoluties vaak erg duur.. LCD is vooral te doen als kleine beeldbuis en HD versies zijn goedkoop.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gewoon de Panasonic vergeleken met een Philips, Panasonic had geen LCD in die maat, dus heb ik een Philips genomen voor de vergelijk. En als plasma een beter beeld geeft (?), dan is dat verschil niet noemenswaardig.
Ik denk dat 26" zeker groot genoeg is, misschien zelfs ook nog wel aan de grote kant, 37" is zeker te groot.
Ik ga nog even verder spitten in het plasma/lcd gebeuren, snap er (nog) weinig van, maar misschien doet de stof lezen wel wat helderheid brengen...![]()
True!.. Ik hoop dat Nintendo gewoon weer kartonnen doosjes naar Europa shipt.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Met die 360 verpakkingen amputeer je bijna je vingers
25 watt meer is toch niet zuipen vind ik...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Plasma heeft beter beeld maar is in HD resoluties vaak erg duur.. LCD is vooral te doen als kleine beeldbuis en HD versies zijn goedkoop.
Problemen:
LCD: Contrast (geen goede zwart weergave), Upscaling (als een signaal lager is dan de native resolutie van een tv gaat de tv het upscalen wat zorgt voor kwaliteitsverlies), ghosting (beelden blijven "plakken" in een LCD scherm.. Hierdoor lijkt het soms alsof je meerdere frames door elkaar ziet. Dit probleem IS enkel te zien door mensen met een getraint oogen normale tv signalen (SD) zijn LELIJK!
Plasma: Prijs van HD (HD plasma's zijn moeilijk te vinden en erg duur), Plasma's zijn vaak groter, Plasma's zuipen stroom,
Ligt eraan wat je belangrijker vind. Als je kleur & contrast belangrijk vind moet je voor een Plasma gaan met een hoog contrast ratio (een panasonic met 10.000:1 bijvoorbeeld). Vind je resolutie belangrijker dan moet je voor een HD LCD gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
25 watt meer is toch niet zuipen vind ik...
Maar maakt het wat uit qua gamen, LCD of plasma
Blister verpakking FTW. Nederlandse gamecube controller in kartonnen doos: 35 euro, Canadese gamecube controller in blister verpakking: 17 euro.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blister verpakkingMaar goed, boeiend
wel wireless dus zo te zienquote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn altijd mooie plaatjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil die grote vlag
Dat kan altijd natuurlijk met mensen die in een magazijn werken. En de vrachtwagens kunnen gejat worden. En de loods kan afbranden. Etcquote:Op donderdag 9 november 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mooie plaatjes.
Ze moeten daar wel de boel goed in de gaten houden. Die mensen daar zouden er zo allemaal eentje mee kunnen nemen
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:59 schreef BroesWillems het volgende:
Tukkers FTW!!1!!
Zoep'n, Poep'n en over de wii hen kroep'n![]()
haha dat telefoontje op het eind, suck my ballsquote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef BroesWillems het volgende:
Deel II van de Southpark wii aflevering is uit...![]()
Alleen weinig daadwerkelijke Wii in de aflevering.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef BroesWillems het volgende:
Deel II van de Southpark wii aflevering is uit...![]()
quote:
Ik wil die Wiis.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil wel die sticker hebben. "DO NOT SELL BEFORE 11/19/06"
Tering gaat niet goed,bart smit kan wel preoderen maar hoeveel krijgen ze er binnenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
Net ff bij paar winkels in R'dam gevraagd, overal 40-50 pre-orders, ze nemen niets meer aan..
Ach. Waarschijnlijk sta je op de lijst onderaan ergensquote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tering gaat niet goed,bart smit kan wel preoderen maar hoeveel krijgen ze er binnen
En jij staat zeker op 1 he? Verassend zeg...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
Net ff bij paar winkels in R'dam gevraagd, overal 40-50 pre-orders, ze nemen niets meer aan..
Dat ga ik ook doen benieuwd of het me gaat lukken.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
8.30 gewoon voor de winkels staan is veel toffer.
Nee, het idee van een pre-order is dat je het zekers te weten krijgt.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het idee van een preorder is toch dat je het eerder krijgt dan mensen zonder preorder?
Ja, maar als je pre-ordert kunnen ze volgens mij niet beloven dat je hem ook op dag 1 krijgt, afhankelijk hoeveelste je op de lijst staat. Ik heb echt schijt en die mensen en loop er gewoon met eentje naar buitenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Het idee van een preorder is toch dat je het eerder krijgt dan mensen zonder preorder?
Als ze echter al 20 pre orders hebben en 20 systemen, dan verkopen ze er echt geen los op launch dag.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar als je pre-ordert kunnen ze volgens mij niet beloven dat je hem ook op dag 1 krijgt, afhankelijk hoeveelste je op de lijst staat. Ik heb echt schijt en die mensen en loop er gewoon met eentje naar buiten
'ene _GdR_'quote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
net heeft een maat van mij gepreordert.
vroeg ik hem om te vragen hoeveelste hij was op de lijst.
ene _GdR_ op 1 en hij op 2
en ik heb vorige week al gepreorderd
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Waarschijnlijk sta je op de lijst onderaan ergensAch maakt toch niet uit.
quote:People Not Lining Up For PS3
But Wii and the DS are another story.
November 9, 2006 - Yes, you read that right! We've got a story about something not happening!
In truth, something not happening is something that happens every day, and we don't, in general, report on such non occurrences. For instance, today, Sega didn't announce the Dreamcast 2 (from what we hear, that won't happen until January 15th). Turn to the Dreamcast channel, however, and you won't see a story about Sega having not announced its new platform.
But given that the PlayStation 3 launches only once in a... well, ever... we're making an exception to the general rule of not reporting about nothing, and reporting about nothing, and with pictures!
And so, we can report today that no one has started to line up for the PlayStation 3 in Japan. This is based on a tour we took today of Tokyo's biggest game shops. That's right, the Bics, the Yodobashis, the Tsutayas, the Sakurayas, the Don Quixotes. No matter where we looked, no one was lining up for the 11/11 launch.
There's a reason. Many major retailers, including the Bics and the Yodobashis, are resorting to a lottery system for the PS3. A Bic Camera local to IGN Japan's headquarters in Shibuya's love hotel district will start handing out lottery tickets at 9:00 AM on Saturday. The drawing will be held at 11:00AM. Those who win will be able to select from a 60 Gig or 20 Gig model. The others... will probably be stoned to death.
Some stores are going with traditional line-up systems. Asking around (in Japanese no less!), IGN was able to learn that the Bic Camera in Yurakucho and the Yodobashi Camera in Shinjuku will start selling the PS3 at, respectively, 7:00 AM and 8:30 AM on Saturday morning on a first come, first serve basis.
Why the difference in opening times? The store reps wouldn't confirm this, but Sony Computer Entertainment boss Ken Kutaragi will apparently be making appearances at both locations. They're separated by about 30 minutes or so by train, so Kutaragi should have just enough time to hand off the first (also likely the last -- snap!) PS3 at one location before moving on to the other.
Reps at the Yurakucho Bic told us that we're allowed to line up whenever the first people begin lining up. We're not sure if this means that we're not allowed to be the first ones in line. If the rep was worried about Kutaragi not being able to greet us in English, there shouldn't be much of a problem, as the Sony chief speaks English good.
Famitsu's online publication reports that some shops (the site wouldn't name names) were turning people away from lining up too early. Some punks apparently tried to line up on Wednesday night at one shop. The store refused them, citing worries about disturbances to the neighbors, and plans on doing the same to people who attempt to line up Thursday night. Friday night (the night IGN intends to camp out), however, is a whole different story.
So the number of people waiting in line for a videogame system in Tokyo is... zero, right? Nope! There were actually lots of people waiting in line today as we made the rounds around the city. Only they weren't waiting for a PlayStation 3.
All those people may be standing in front of a PS3 display, but they're actually waiting for a Wii. Mega media retailer Tsutaya started Wii pre-orders on Thursday morning at 10:00, following a quiet announcement a couple of days prior. IGN checked in at the Shibuya Tsutaya outlet at 10:30 and found a line of at least 200 people waiting to pre-order a unit.
Unlike the 2004 DS pre-order program, this was a no-money down transaction, but 200 people lined up for a pre-order is quite a feat. Tsutaya closed off the line at around 11:00, and even then the last few people didn't complete their transaction until past 1:00.
And all these people? When we saw this line at the Bic Camera in Yurakucho, we immediately assumed that we'd found the PS3 line we'd been so longing to see. But no, this was a line for, of all things, the DS Lite. Bic had taken shipment of the popular system, which is still, in general, sold out wherever you go, and people were lining up to get one. This scene was repeated at Bics throughout Tokyo.
There will presumably be something like it on Saturday for the PS3, at least at the few shops that aren't resorting to a lottery system.
Bart-smit het zelfde iddquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Shazbot het volgende:
Zo, na het volgen van zo'n 100 Wii topics, eindelijk ook een Wii 'ge-reserveerd' bij de lokale Intertoys. Het ziet er alleen naar uit dat het wel first come first served princiepe is (ze zouden me bellen als hij er was), bij de Intertoys. Achja ik woon toch in een klein dorpje, dus ik zal wel de eerste zijn die er om 8 uur staat. Was het trouwens bij de Bart Smit ook niet zo?
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef speknek het volgende:
Wie gaat zich mee invriezen?
Staan die ergens onlinequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef _Supreme het volgende:
Deel 2 van de Wii Southpark episode was weer vet! _o_
Waar ga jij dat doen, jongenmanquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef gamefreek het volgende:
Morgen lekker met de Wii spelen![]()
Moet daarvoor een klere eind rijden en waarschijnlijk gigantisch lang in de rij staan, maar ik heb het er voor over![]()
Zielig eigenlijk dat ze zo omgaan met pre-orders.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
Ik heb het in Hilversum geprobeerd gisteren. Beide Dixons hadden de pre-order lijst gesloten. De enige gamesshop had 100+ namen op de lijst en deed first come first serve, net zoals de bart-smit en intertoys. Waarom zou je 100 pre-orders aannemen als je dan alsnog mensen laat vechten rond openingstijd? De frs wist nog niet wat een Wii was btw
De mediamarkt Utrecht ook nog geprobeerd, die doen niet aan pre-orders, hij raadde me aan om de winkel goed te verkennen en een pad te verzinnen wat je wilt gaan rennen. Dat pad goed oefenen en dan een half uur voor openingstijd voor de deur gaan staan. Ik denk dat ik over stellingen ga klimmen morgen. Als ze me vragen wtf ik aan het doen ben zeg ik rustig: "Mijn hemelsbreedde Wii pad oefenen".
Als een winkel dat tegen mij zou zeggen. Dan zou ik echt meteen een spurt nemen en finaal over de beertenders heen klimmen en over alle rekken waar rotzooi opstaat heen klimmen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
De mediamarkt Utrecht ook nog geprobeerd, die doen niet aan pre-orders, hij raadde me aan om de winkel goed te verkennen en een pad te verzinnen wat je wilt gaan rennen. Dat pad goed oefenen en dan een half uur voor openingstijd voor de deur gaan staan. Ik denk dat ik over stellingen ga klimmen morgen. Als ze me vragen wtf ik aan het doen ben zeg ik rustig: "Mijn hemelsbreedde Wii pad oefenen".
Je wilt er geeneenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
en ik probeer mijn charmes te gebruiken
DS lag ook al in de winkel voor 11 maartquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. De gamecube kon ik ook op woensdag al ophalen volgens mij.
Ik ga je tackelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
[Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef Herr.Flick het volgende:
Nix met de Wii te maken, wel met ninty/$ony...
http://www.youtube.com/watch?v=zMGRrwVx7Mo
![]()
GamepowerExpo, game evenement in Gent waar de Wii ook speelbaar isquote:
Ergens volgend jaar en de PS3 staat in de planning voor 2008/2009quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ga jij eigenlijk een Wii halen, Tain![]()
Hmm ik denk dat ik bij de camera afdeling ga staan om alles op te nemen...quote:
Maar ik denk dat je dan nog geen pricedrop hebt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ergens volgend jaar en de PS3 staat in de planning voor 2008/2009
Ik heb geen haast hoor en over een jaar zijn er waarschijnlijk een stuk meer spellen uit die ik leuk ga vinden om te spelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je dan nog geen pricedrop hebt hoorDat komt pas in 2008 schat ik
![]()
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef Oksel het volgende:
Kicken, deze Wii launch, gaat gekte worden..
Moeten ze hem wel uitzenden op de TV..quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Erg toffe reclame vind ik hoor, Nintendo begint het eindelijk te leren.
Tuurlijk doen ze datquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel uitzenden op de TV..
eindelijk te leren?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Waarschijnlijk omdat de reclame de juiste doelgroep aanpaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe kan een reclame goed zijn met een fukking smart erin?
Scherp, +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de reclame de juiste doelgroep aanpakt
En de reclame hoeft jouw niet meer in te pikken want jij bent al warm voor de wii. Dus dan maken ze geen reclame voor jouw. Is niet nodig. Dus je mag m stom vinden
whehe ik had precies hetzelfde gedroomd!!! alleen ik had 2 wii-motes ipv 1tje in de doosquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef febster het volgende:
Ik ben af en toe heel erg. Ik droomde vannacht dat het 8 december was, ik een Wii had + Zelda gekocht en thuis was. Het was een uur of 8 in de avond, ik open de Wii doos, en kom er achter dat er geen Wii Mote in zit en dat alle winkels dicht zijn. Zelden zo gebaald in en droom, dat kan ik je verzekeren
Een TV commercial van 2 en een halve minuut?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Word opgesplits per huisbezoek, schat ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een TV commercial van 2 en een halve minuut?
Kijk.. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Jawel, je ziet gewoon een huisbezoek per reclame en het slot op het eindEn zo zijn er dan een stuk of 4 verschillende reclames
![]()
Ik ben goedquote:
Dus zijn de games toch iets goedkoper gewordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben goed
Ohwja, Dixons prijzen voor Wiigames
Ga er maar van uit dat elke fatsoenlijke game dus gewoon even duur word als een cubegame![]()
Wat is er goedkoper aan even duur als Cube games?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dus zijn de games toch iets goedkoper geworden![]()
??? Even duur hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dus zijn de games toch iets goedkoper geworden![]()
dollar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Assholes...
Adviesprijzen lagen toch op 40-50 euro?
waar?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef floppie86 het volgende:
Op mijn pre-order bon staat 51 euro voor Z:TP
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
dan zou het hier 30-40 euro moeten zijn![]()
Nog erger idd, CoD3 kost $49.99 bij EBgames en bij Dixons 60 euroquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat nog niet eens blijkbaar.
Nunchuck was toch $20?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:19 schreef BMH het volgende:
Wii Component AV Cable ¤ 29,99
Wii RGB Cable ¤ 29,99
Wii Nunchuk ¤ 24,99
MEEEH!!
Bart smit heeft gewoon de normale prijzen voor accesoiresquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:19 schreef BMH het volgende:
Wii RGB Cable ¤ 29,99
Wii Nunchuk ¤ 24,99
MEEEH!!
5 jaar geleden kostten de games ook 60 euro, reken daar dan eens 5 jaar inflatie bij kom je ongeveer op 65 euro ofzo. (grove schatting, dus niet gaan aanvallen met cijfers, gaat om het idee)quote:
Cube games kosten nog steeds 60 euro hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
5 jaar geleden kostten de games ook 60 euro, reken daar dan eens 5 jaar inflatie bij kom je ongeveer op 65 euro ofzo. (grove schatting, dus niet gaan aanvallen met cijfers, gaat om het idee)
Dus als je het zo bekijkt zijn de games goedkoper geworden![]()
Makkelijkere vorm:quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cube games kosten nog steeds 60 euro hoorDoe is niet zo ingewikkeld
![]()
hmmmmm, bier.....quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Makkelijkere vorm:
stel: bier koste 5 jaar geleden 1 euro per glas en moest je voor een game 60 biertjes laten liggen
vandaag de dag kost dan een biertje 1.10 (niet reëel, maar tis maar een voorbeeld), wat betekend dat je nog maar 55 biertjes te laten liggen voor een game...
Zo makkelijker![]()
En ik lik het hoesje er ook nog eens bij!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boeiend hoeveel de games kostenDie paar euro meer of minder. Strax Mario Galaxy, 75 euro, en dan koop ik m nog
We moeten onze wii onderdelen goed uitbesteden aan de winkels die de spulen verkopen. Als bij nedgame de wiimote 35 euro is ipv 40 is de nunchuk 20 bij de BS itt 25.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:19 schreef BMH het volgende:
Wii RGB Cable ¤ 29,99
Wii Nunchuk ¤ 24,99
MEEEH!!
Zelda danquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor mario galaxy heb ik het dubbele over.
Voor andere spellen vind ik 50 euro meer dan genoeg.
SLapen voor de Media Markt, die krijgt er meestal wel aardig wast binnenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Wou vanmiddag pre-orderen bij intertoys, zijn er al 20 voor me en die gozer van de intertoys zij al dat ie bij zou zijn als die er 20 kreegnieuwe units zouden dan pas weer in 2007 komen maar daar geloof ik dan weer minder van.
Maandag maar eens naar Bartsmit en de dixons al verwacht ik er niet veel van. Hoop maar als ik op 8december de winkel in loop dat ik dan een Wii mee kan namen.
LOL, ben je van 1ste naar 2de plaats gedegradeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef 2Dcube het volgende:
ik heb gereserveerd bij de Dixons, maar niet gepreordered... Ik sta 2de op de lijst, maar ben ik nu zeker van m'n Wii of niet?
Klopt, er komt iedere week een nieuwe lading.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Wou vanmiddag pre-orderen bij intertoys, zijn er al 20 voor me en die gozer van de intertoys zij al dat ie bij zou zijn als die er 20 kreegnieuwe units zouden dan pas weer in 2007 komen maar daar geloof ik dan weer minder van.
Maandag maar eens naar Bartsmit en de dixons al verwacht ik er niet veel van. Hoop maar als ik op 8december de winkel in loop dat ik dan een Wii mee kan namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |