Zielig eigenlijk dat ze zo omgaan met pre-orders.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
Ik heb het in Hilversum geprobeerd gisteren. Beide Dixons hadden de pre-order lijst gesloten. De enige gamesshop had 100+ namen op de lijst en deed first come first serve, net zoals de bart-smit en intertoys. Waarom zou je 100 pre-orders aannemen als je dan alsnog mensen laat vechten rond openingstijd? De frs wist nog niet wat een Wii was btw
De mediamarkt Utrecht ook nog geprobeerd, die doen niet aan pre-orders, hij raadde me aan om de winkel goed te verkennen en een pad te verzinnen wat je wilt gaan rennen. Dat pad goed oefenen en dan een half uur voor openingstijd voor de deur gaan staan. Ik denk dat ik over stellingen ga klimmen morgen. Als ze me vragen wtf ik aan het doen ben zeg ik rustig: "Mijn hemelsbreedde Wii pad oefenen".
Als een winkel dat tegen mij zou zeggen. Dan zou ik echt meteen een spurt nemen en finaal over de beertenders heen klimmen en over alle rekken waar rotzooi opstaat heen klimmen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
De mediamarkt Utrecht ook nog geprobeerd, die doen niet aan pre-orders, hij raadde me aan om de winkel goed te verkennen en een pad te verzinnen wat je wilt gaan rennen. Dat pad goed oefenen en dan een half uur voor openingstijd voor de deur gaan staan. Ik denk dat ik over stellingen ga klimmen morgen. Als ze me vragen wtf ik aan het doen ben zeg ik rustig: "Mijn hemelsbreedde Wii pad oefenen".
Je wilt er geeneenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
en ik probeer mijn charmes te gebruiken
DS lag ook al in de winkel voor 11 maartquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies. De gamecube kon ik ook op woensdag al ophalen volgens mij.
Ik ga je tackelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Webby het volgende:
[Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef Herr.Flick het volgende:
Nix met de Wii te maken, wel met ninty/$ony...
http://www.youtube.com/watch?v=zMGRrwVx7Mo
![]()
GamepowerExpo, game evenement in Gent waar de Wii ook speelbaar isquote:
Ergens volgend jaar en de PS3 staat in de planning voor 2008/2009quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ga jij eigenlijk een Wii halen, Tain![]()
Hmm ik denk dat ik bij de camera afdeling ga staan om alles op te nemen...quote:
Maar ik denk dat je dan nog geen pricedrop hebt hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Ergens volgend jaar en de PS3 staat in de planning voor 2008/2009
Ik heb geen haast hoor en over een jaar zijn er waarschijnlijk een stuk meer spellen uit die ik leuk ga vinden om te spelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je dan nog geen pricedrop hebt hoorDat komt pas in 2008 schat ik
![]()
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef Oksel het volgende:
Kicken, deze Wii launch, gaat gekte worden..
Moeten ze hem wel uitzenden op de TV..quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Erg toffe reclame vind ik hoor, Nintendo begint het eindelijk te leren.
Tuurlijk doen ze datquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel uitzenden op de TV..
eindelijk te leren?!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Waarschijnlijk omdat de reclame de juiste doelgroep aanpaktquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe kan een reclame goed zijn met een fukking smart erin?
Scherp, +1quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de reclame de juiste doelgroep aanpakt
En de reclame hoeft jouw niet meer in te pikken want jij bent al warm voor de wii. Dus dan maken ze geen reclame voor jouw. Is niet nodig. Dus je mag m stom vinden
whehe ik had precies hetzelfde gedroomd!!! alleen ik had 2 wii-motes ipv 1tje in de doosquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef febster het volgende:
Ik ben af en toe heel erg. Ik droomde vannacht dat het 8 december was, ik een Wii had + Zelda gekocht en thuis was. Het was een uur of 8 in de avond, ik open de Wii doos, en kom er achter dat er geen Wii Mote in zit en dat alle winkels dicht zijn. Zelden zo gebaald in en droom, dat kan ik je verzekeren
Een TV commercial van 2 en een halve minuut?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Eerste TV-commercial Wii
Word opgesplits per huisbezoek, schat ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een TV commercial van 2 en een halve minuut?
Kijk.. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
Jawel, je ziet gewoon een huisbezoek per reclame en het slot op het eindEn zo zijn er dan een stuk of 4 verschillende reclames
![]()
Ik ben goedquote:
Dus zijn de games toch iets goedkoper gewordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben goed
Ohwja, Dixons prijzen voor Wiigames
Ga er maar van uit dat elke fatsoenlijke game dus gewoon even duur word als een cubegame![]()
Wat is er goedkoper aan even duur als Cube games?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dus zijn de games toch iets goedkoper geworden![]()
??? Even duur hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dus zijn de games toch iets goedkoper geworden![]()
dollar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Assholes...
Adviesprijzen lagen toch op 40-50 euro?
waar?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef floppie86 het volgende:
Op mijn pre-order bon staat 51 euro voor Z:TP
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
dan zou het hier 30-40 euro moeten zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |