Slechte film is dat ja. Jodie Foster is dan ook geen favoriet van mijquote:
Vond het 1 van de betere films van dit jaar. 7.4 op IMDB trouwensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Running Scared
Voor mensen die schreeuwen en schelden echt heel erg stoer vinden. Ik hoor daar niet bij, maar gelukkig was het verhaaltje redelijk vermakelijk.
Maar eigenlijk is dit de rijnste bagger.
Superfilm ... ook met Jared Leto, die in Lord of War Vitaly Orlov speelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef joupee het volgende:
Gister requiem for a dream gezien, bizar vond ik hem, maar dat maakt deze film juist zo goed
Volgens mij is SoK verliefd op Blaatschaap. En denkt hij dat hij hierdoor haar hartje kan winnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef cwk het volgende:
Wat is die stalkpost nou toch SoK.
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie toch echt een 7.2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij is SoK verliefd op Blaatschaap. En denkt hij dat hij hierdoor haar hartje kan winnen.
Team America: World Police (2004)
Hij blijft geweldig geinig. Die 8.5 blijft staan.
Ik zie Ford toch liever in The Fugitive, of als Indyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Firewall, typische H.Ford film geloof ik.....
Han Soloquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik zie Ford toch liever in The Fugitive, of als Indy![]()
quote:
Hmmmm. Is toch best wel weer een spannende film. Ondanks dat je wel kan inschatten wat er gebeuren gaat, de twist is toch weer net ff anders...quote:okkie-man - dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:18
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Firewall, typische H.Ford film geloof ik.....
Ik zie Ford toch liever in The Fugitive, of als Indy
Oh shit. Nee sorry, als die film een 7,4 op de IMDb heeft is het inderdaad een topfilm.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Vond het 1 van de betere films van dit jaar. 7.4 op IMDB trouwens
De muziek en het commentaar van Urbanus verpeste de film voor een groot deel voor mij.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Doff het volgende:
Le Marche de l'Empereur (Luc Jacquet, 2005)
Tja, mooie, aandoenlijke en eigenlijk best verrassende beelden. Maar om daar nou anderhalf uur naar te kijken. Moah.
Ik vond het flauw om Urbanus te noemen als storende factor, maar vooruit; bij deze. We gingen al op zoek naar de Engelstalige uh Franstalige dus audio-instellingen, maar die stonden er natuurlijk weer niet op. De muziek was soms irritant, soms wel grappig. Ach ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
[..]
De muziek en het commentaar van Urbanus verpeste de film voor een groot deel voor mij.
Het soort publiek dat zich gecharmeerd voelt door de zwoele stem van Urbanus lijkt mij een documentaire als deze in eerste instantie sowieso niet aan te willen schaffen. De marketinggedachte hierachter is mij dus een raadsel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
[..]
De muziek en het commentaar van Urbanus verpeste de film voor een groot deel voor mij.
Dat je `m niet goed vindt, ok. Maar om het een amateur bende te noemen gaat toch echt te ver...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef Mainport het volgende:
Lilja 4-ever (2002, Lukas Moodysson)
[afbeelding]
In vergelijking met Fucking Amal vind ik Lilja 4-ever een stuk minder. Het hartverscheurende levensverhaal van de zestienjarige protagoniste (die je waarschijnlijk kent van haar minirolletje in The Bourne Supremacy) raakte mij niet echt. De grote puinhoop waar ze woont affecteerde me meer dan dat zij in de prostitutie verzeild raakt. Sommige situaties zijn heel goedkoop in beeld gebracht, zoals wanneer ze dronken is en op het dak met haar semi-broertje een paar keer in de lucht springt op ophutstende muziek. Tel daarbij op McDonalds dat wel vijf keer uitvoerig in beeld komt en de ontzettend suffe engelvleugeltjes, dan heb je deze amateurbende.
Een zes.
Iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat je `m niet goed vindt, ok. Maar om het een amateur bende te noemen gaat toch echt te ver...
Ik heb 'm met commentaar van Morgan Freeman bekeken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:37 schreef cwk het volgende:
Ik weet niet of de Franstalige versie zo'n succes is. Daar praten de pinguins en gaan ze zingen. Ik heb alleen de versie met Morgan Freeman gezien overigens, dus een echt oordeel kan ik er niet over vellen, maar het lijkt me geen verbetering iiig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:45 schreef Doff het volgende:
[..]
We gingen al op zoek naar de Engelstalige uh Franstalige dus audio-instellingen, maar die stonden er natuurlijk weer niet op.
Klinkt ook niet geweldig neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:33 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Franstalige versie zo'n succes is. Daar praten de pinguins en gaan ze zingen. Ik heb alleen de versie met Morgan Freeman gezien overigens, dus een echt oordeel kan ik er niet over vellen, maar het lijkt me geen verbetering iiig.
Dan blijven zingende pinguins niet iets waar ik anderhalf uur zoet mee kan zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:20 schreef cwk het volgende:
Frans is gewoon een leuke taal.
Gorro zegt dat ze gaan praten en zingen. Ik heb die Franstalige versie nooit gezien. En dat superirrtante stemmetje vond ikd an wel weer grappigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:37 schreef cwk het volgende:
Ben je gewoon niet in de war met de score Doff? Dat super irritante stemmetje van t meiske kan je misschien aanzien voor pinguïn gezang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |