Dat is het ook.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
ziet er uit als ibiza
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef nikky het volgende:
HiDiHo,PC Eend, roeland303
Alledrie wegens herhaaldelijk kloten COS in BB6 en waarschuwingen negeren toch doorgaan
48 uur
ik herkende het meteen maar t cafe ken ik nietquote:
Ik weet niet waar jij geweest bent op Ibiza; maar dit cafe moet je kennen als je er wat vaker bent geweest.......het is de plek om naartoe te gaan voordat je het nachtleven induikt....relaxte muziek....kannetje sangria erbij...ondergaande zon...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik herkende het meteen maar t cafe ken ik niet
hoe oud is de foto
ik herken het uitzicht meteen maar kan t cafe me daar niet herinneren wel de sugar... nogwatquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij geweest bent op Ibiza; maar dit cafe moet je kennen als je er wat vaker bent geweest.......het is de plek om naartoe te gaan voordat je het nachtleven induikt....relaxte muziek....kannetje sangria erbij...ondergaande zon...![]()
FOK! en volwassen überhaupt niet volgens mij...quote:
Precies, zelfs Hummie kreeg hem het huis niet uit. FOK!forum : harder dan ooitquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
Een ex-BB'er die uit het BB forum wordt geband. Dat is toch wel een hele unieke..
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
Een ex-BB'er die uit het BB forum wordt geband. Dat is toch wel een hele unieke..
In de FB moet je zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checken
Gewoon de index en dan bij mededelingen kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar vind je dat ban toppic wil t zelf wel ff checken
dr is toch n appart ban topic?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik herken het uitzicht meteen maar kan t cafe me daar niet herinneren wel de sugar... nogwat
San Antonio toch?
heel appartquote:
zie geen san antonio op de foto staan hoor cafe del mar wel en dat ken/herinner ik me niet zoals ik al zei wel de Sugar Sea of zo ietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cafe Del Mar San Antonio
Zoals te lezen op de foto overigens![]()
wat doe jij dan hier?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
FOK! en volwassen überhaupt niet volgens mij...![]()
Dan is het waarschijnlijk ook wat Ibiza betreft een "oldbie/newbie" dingquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
zie geen san antonio op de foto staan hoor cafe del mar wel en dat ken/herinner ik me niet zoals ik al zei wel de Sugar Sea of zo iets
welk?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
Iemand een link naar het "moment supreme" ?
had m al gevonden tnx anywayquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Veel plezier![]()
daarom vroeg ik ook hoe oud de afbeelding was ik was er 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk ook wat Ibiza betreft een "oldbie/newbie" ding
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:59 schreef Inodder het volgende:
ow ik zit weer in egbert modus
Kan me niet voorstellen dat PC eend is raars heeft gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar waar Eendje zich zo heeft misdragen dat hij een ban verdiende...![]()
Hou het goed in de gaten want binnenkort staat jouw naam er ook tussenquote:
jaquote:
wegens niet openen van nieuw sc topic zekerquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hou het goed in de gaten want binnenkort staat jouw naam er ook tussen![]()
....tijd kan ik wel maken hoor..!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:56 schreef Inodder het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel geil hoor....waneer ga ik achterop?
zeg t maar als t n x mooi weer is kom ik je wel halen
ben je morgen druk?
Dat maakt niets uit joh...dit is een vrij recente foto; maar geloof me ...zo zag het uitzicht vanaf het terras er 15 jaar geleden ook al uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
daarom vroeg ik ook hoe oud de afbeelding was ik was er 2 jaar geleden
waar moet ik je ophalenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....tijd kan ik wel maken hoor..!!!
ow dass mooi maak voor mij ff voor iedere dag er 4 uur bij kan ik ook n x slapenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....tijd kan ik wel maken hoor..!!!
niemand tenminste niet dat ik weet is foto album van die tokoquote:
waar bemoei jij je eigenlijk meequote:
Waar heb je zelf gezeten toen ? (hotel appartement/ stad dorpje)quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
niemand tenminste niet dat ik weet is foto album van die toko
herinner je die foto van die meiden aan de boulevard in t app daar links op de foto san antonio dus 200m van Es Paradiquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb je zelf gezeten toen ? (hotel appartement/ stad dorpje)
Ah...owkee...verder nog iets van het eiland gezien behalve SA en directe omgeving ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
herinner je die foto van die meiden aan de boulevard in t app daar links op de foto san antonio dus 200m van Es Paradi
60% kans op regenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar moet ik je ophalen
Mits het mooi weer is he!
Vanwege het ontvoeren van Puntjequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
wegens niet openen van nieuw sc topic zeker
Jaja, ik hou m'n mond al.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar bemoei jij je eigenlijk mee![]()
staat @ jappie
mail me maar!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar moet ik je ophalen
Mits het mooi weer is he!
wie,,,,,,, ik??quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanwege het ontvoeren van Puntje![]()
Jaquote:
nopequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...owkee...verder nog iets van het eiland gezien behalve SA en directe omgeving ?
ik laat t aan jou t was jou idee als je serieus bent mail je mij maar moet nu echt maken dat ik weg kom wordt om 22 uur verwacht ga dus al weer te laat komenquote:
En zo zie je maar weer beste kinderen, drugsmisbruik = slecht!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef Inodder het volgende:
omg wat is dit revenge off the toilet artikelen. K heb ruzzie gehad en nog verloren ook.
zit eerst met lip tussen bewegende onderdelen van tandenborstel
laat nieuw(lees groot zwaar) stuk zeep vallen precies op kleine teen
scheerschuim in mn mond
gesneden met scheren
eau de toilette in mn oog
iemand n goei manier om vraak te nemen met de zeep sta ik al gelijk heb m n stuk kleiner gemaakt
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???quote:
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???![]()
In tegenstelling tot drugsgebruik?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer beste kinderen, drugsmisbruik = slecht!![]()
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werdquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
In tegenstelling tot drugsgebruik?
Krab-it weet zelfs in de SC nog totaal off topic te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werd![]()
Je zit me weer te zuigen he?
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennenquote:
Hoi. Waar is de drank?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennen![]()
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake isquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennen![]()
En Roeland.... FOK! de Roels.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???![]()
Roeland maakte het er al naar vanaf dag 1 dat hij voet op FOK! zette...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Roeland.... FOK! de Roels.....
Ik zeg ook niet dat het onterecht was.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Roeland maakte het er al naar vanaf dag 1 dat hij voet op FOK! zette...![]()
HEAR HEAR...als ze een eiwit tekort hebben kopen ze maar een pak eieren, ben godverdomme geen kip!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake is![]()
Als jij het doet is het humor en als ik het doe is het gezuigquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn de heren soms ongesteld? Niet zo mopperen Jappie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake is![]()
Het is al meer dan 20 jaar geleden inmiddels maar ik heb er nog trauma's van.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn de heren soms ongesteld? Niet zo mopperen Jappie.![]()
nee jij bent een haan!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR...als ze een eiwit tekort hebben kopen ze maar een pak eieren, ben godverdomme geen kip!![]()
Ik reken er zelfs op dat je me zit te zuigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij het doet is het humor en als ik het doe is het gezuig![]()
Wees blij dat iemand de moeite neemt te reageren op je postjes.![]()
Of een kapoen natuurlijk als er geen eiwit uitkomt....quote:
Zeg zullen wij eens doktertje spelen ?quote:
...he dokter....wat heb je met bas gedaan?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg zullen wij eens doktertje spelen ?
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...he dokter....wat heb je met bas gedaan?????![]()
Nah..ik heb ff gewacht op een fatsoendelijke reactie van oortjes kant maar het lijkt er verdomd veel op dat ze zoals te doen gewoon ergens van achter een paar graspollen met van die onschuldige konijnenoogies zit te kijken naar wat ze nu weer heeft losgemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?![]()
ja graag....................quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?![]()
Ow sorry ik heb me vergist...het was zeker allemaal zo emotioneel voor je dat je even niet in staat was om te reageren...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja graag....................![]()
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is al meer dan 20 jaar geleden inmiddels maar ik heb er nog trauma's van.![]()
Mijn aandacht en die van alle andere vrouwelijke FOK-ers bedoel je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik reken er zelfs op dat je me zit te zuigen![]()
Je weet toch dat ik leef voor jouw aandacht![]()
ik was ff aan het pauserenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow sorry ik heb me vergist...het was zeker allemaal zo emotioneel voor je dat je even niet in staat was om te reageren...![]()
![]()
Praten helpt nietquote:
ik zal het ander formulerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
PauzerenTis hier geen ordinair aggenebisch 2de rangs bioscoopzaaltje of zo.........
![]()
wil je een bommels of een Jappie antwoord ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zal het ander formuleren
...was ff aan het bijkomen van de lading alcohol...jullie willen tuch wel dat ik normaal blijf schrijven?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
wil je een bommels of een Jappie antwoord ?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zal het ander formuleren
...was ff aan het bijkomen van de lading alcohol...jullie willen tuch wel dat ik normaal blijf schrijven?
Komop zeg, je weet toch dat je speciaal voor me bent?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn aandacht en die van alle andere vrouwelijke FOK-ers bedoel je.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Praten helpt niet............ik ben er voor naar de dokter geweest en die adviseerde mij om zo veel mogelijk positieve ervaringen over de negatieve heen te plakken om zodoende het beeld te verdrijven.
![]()
Wanna give it a go ?![]()
Ik ben blij dat je het nu zelf aangeeft, ik was bang dat je anders na 12en zou denken dat ik je negeer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Ow ennuh Bommels......als het klokje 12 heeft geslagen praat ik even een tijdje niet met je.....je begrijpt wel waarom
Uhuhquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, je weet toch dat je speciaal voor me bent?![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Day hoest ?
Heb jij die eend eindelijk te grazen genomen ?![]()
Laat maar........ik hou van risicootjes in het leven; maar mijn lievelingsapparaat toevertrouwen aan iemand die zelfs mijn eenvoudigste postings niet verstaat is mij net ff te gortig....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik ben altijd bereid mijn medemens te helpen. Welk duivels beeld gaan we verdrijven?
![]()
Ik zeg breng die eend naar de chineesquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Day hoest ?
Heb jij die eend eindelijk te grazen genomen ?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nu zelf aangeeft, ik was bang dat je anders na 12en zou denken dat ik je negeer!
Nu Day er toch is, Day, zouden Jappie en ik alleen voor morgen even allebei een aparte SC mogen?
omdat Jappie en ik morgen niet zo heel goed kunnen communiceren ....!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Tja, alstie de starfucker uit wil hangen...
Bommie, hoezo dat nou weer?
quote:
Het communiceren gaat denk ik nog wel lukken...tis alleen dat wij niet echt van zins zijn om naast Eend op het strafbankje plaats te gaan nemen naar aanleiding van de gebruikte gespreksstof....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat Jappie en ik morgen niet zo heel goed kunnen communiceren ....!![]()
Let me guess....voetbal?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het communiceren gaat denk ik nog wel lukken...tis alleen dat wij niet echt van zins om naast Eend op het strafbankje plaats te gaan nemen naar aanleiding van de gebruikte gespreksstof....![]()
quote:
Zoveel heb je vast niet te verliezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat maar........ik hou van risicootjes in het leven; maar mijn lievelingsapparaat toevertrouwen aan iemand die zelfs mijn eenvoudigste postings niet verstaat is mij net ff te gortig....![]()
Zeg!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoveel heb je vast niet te verliezen.![]()
Bruut....zelfs dat kleine beetje geluk wil je me dus nog ontnemen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoveel heb je vast niet te verliezen.![]()
zo lilleke graftak !quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Eindelijk je lievelingsplaatje erbij, moppie?!
![]()
Day...stond jij vanochtend toevallig om 06.16 uur bij de texaco bij de molen in Oost obscene taal uit te kramen naar de pompbediende ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg!Heb je gezien hoe groot hij is?
ik reply op jou, schele!quote:
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Jap/Bom ik kan het helaas niet toestaan.
Maar jullie kunnen natuurlijk de Tij/Semih-taktiek toepassen? Je weet wel, samen in 1 topic en elkaar gewoon negeren?
Doe eens normaal joh en haal je kop uit de reet van euhm misschien zegt Jap het goed....lurkquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Jap/Bom ik kan het helaas niet toestaan.
Maar jullie kunnen natuurlijk de Tij/Semih-taktiek toepassen? Je weet wel, samen in 1 topic en elkaar gewoon negeren?
Nee? Jij wel dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg!Heb je gezien hoe groot hij is?
Ah, jij neemt de rol van Tijn op je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.![]()
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.![]()
Jeuh.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ah, jij neemt de rol van Tijn op je?
Goeie keuze, vindt dat geschreeuw en gezuig ook meer bij Bommie passen!![]()
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen weg![]()
Maar na 8en geen woord...en ik wil van Day een eigen SC![]()
grmbl grmbl....hmmm....owkee danquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen weg![]()
Maar na 8en geen woord...en ik wil van Day een eigen SC![]()
zoals?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!![]()
Ik heb het over z'n foto, viezerik! En z'n grote handen. En mannen met grote handen....quote:
Nou...ik ben benieuwd....stal de waren maar eens uit danquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!![]()
Mooi....anders moet ik over een half uur al gaan negeren en dan moet ik het hebben van die retardnewbies hier...schiet niet op hequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
grmbl grmbl....hmmm....owkee dan![]()
Vraag maar aan PC Eend!quote:
Show me your money!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou...ik ben benieuwd....stal de waren maar eens uit dan....mocht er iets van mijn gading tussen zitten dan laat ik het wl weten.
![]()
Misschien is hij wel de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n foto, viezerik! En z'n grote handen. En mannen met grote handen....![]()
Nope..........die chas en icerulez heb je idd ook niet veel aan....snappen niets die 2...als je niet beter zou weten zou je denken dat het man en vrouw waren....wat een suf stel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi....anders moet ik over een half uur al gaan negeren en dan moet ik het hebben van die retardnewbies hier...schiet niet op he![]()
Wanneer begin je eigenlijk die servival?
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de uitzondering die de regel bevestigd.![]()
Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..
Ik ben geen swaquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej swa...je weet toch...nederlanders....kijken kijken niet kopen....![]()
Oook al zo'n Lassie fan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...![]()
![]()
hou je bek, schurfthomo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!![]()
De jaren gaan tellen en daardoor ben ik afgestapt van het schelden en tieren![]()
Ik ben gewoon een hele rustige user geworden![]()
Kijk, jij weet hoe het hoort!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!![]()
De jaren gaan tellen en daardoor ben ik afgestapt van het schelden en tieren![]()
Ik ben gewoon een hele rustige user geworden![]()
Semih!quote:
Dat zou het enige kunnen zijn maar aangezien in SC alles besproken mag worden loop ik geen risico en in het COS kom ik expres nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krab-it weet zelfs in de SC nog totaal off topic te gaanDie doet het echt zichzelf aan
![]()
Hilde!quote:
quote:
Mocht u nog een lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werd![]()
Je zit me weer te zuigen he?
Nee sorry, ik vond je behoorlijk over de scheef gaan met dat Semih..quote:
nee dankje, voordat ik het weet ga ik net als jou een doblo voor ferrari aanzienquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mocht u nog een lekkerrokertje zoeken......... mijn buitenplanten zijn bijna rijp
![]()
![]()
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..........die chas en icerulez heb je idd ook niet veel aan....snappen niets die 2...als je niet beter zou weten zou je denken dat het man en vrouw waren....wat een suf stel...![]()
Anyway...die servival vindt plaats op de veluwe dit jaar............ik hoop dat je je spulletjes een beetje goed in het vet hebt gezet afgelopen winter ?![]()
Of dat hij net als dat ding in het nachtkastje los kan komen van je lichaamquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jongen, met deze post heb je echt je voorkomen dat deze zwarte mama losging.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vond je behoorlijk over de scheef gaan met dat Semih..![]()
Maar kvind je nog wel lief heur!![]()
Lassie de tweede dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...![]()
![]()
Goedzo Chas, die nare Jap mag best eens op zijn nummer gezet worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!
Heb jij dat ook nog? Zo niet, ga dan eens voor hulp zoeken!
Dat komt al enigzins in de richting....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!
Moppie, je weet toch dat ik bij jou niet over de scheef kan gaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Jongen, met deze post heb je echt je voorkomen dat deze zwarte mama losging.![]()
Hehehee...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo Chas, die nare Jap mag best eens op zijn nummer gezet worden.
Hulde, driewerf hulde!
Jappie is overigens de bron van al het kwaad....al het kwaad? AL het kwaad ja!![]()
Ennuh PC Eend....als je dit leest :![]()
![]()
Juist!, Sterker er zijn echt schrijnende gevallen, neem zo'n PC Eend, die moet eens in de zoveel tijd een ban hebben anders komt die nooit aan douchen toe!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat komt al enigzins in de richting....![]()
![]()
...en ik zou als ik jou was niet al te veel hoop hebben op het behouden van dat real-life! gebueren...eenmaal hier is dat vlot afgelopen...![]()
quote:
Dat dacht PC eend ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moppie, je weet toch dat ik bij jou niet over de scheef kan gaan?![]()
nee.....IK ben niet in staat om bij jou over de scheef te gaan ....*zucht*quote:
Roeland boeide het niet....quote:
Las het verkeerd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee.....IK ben niet in staat om bij jou over de scheef te gaan ....*zucht*
bedoelde het lief, machtswellusteling![]()
Kijk um nou zitten met zijn strak naar achteren gekamde haartjes...nog helemaal nat glimmend van het douchenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist!, Sterker er zijn echt schrijnende gevallen, neem zo'n PC Eend, die moet eens in de zoveel tijd een ban hebben anders komt die nooit aan douchen toe!![]()
Weet ik tochquote:
Heen en weer wiegend in een hoekje van de kamer, ver van zijn monitor af.....maar niet te ver om alles te kunnen lezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk um nou zitten met zijn strak naar achteren gekamde haartjes...nog helemaal nat glimmend van het douchen.........ja...jij bent weer schoon ja
...........ik kan helaas niet al te veel tegen je zeggen anders krijg je er misschien nog een lurkban bovenop
....
![]()
Dat is niet zo aardigquote:
Ik heb van de opvoeding niet alleen de voeding genotenquote:
Joh? Kan ik het goedmaken? Zal ik vragen of ze je doblo weer uit de boom halen?quote:
Het is wel heel erg wat Versabommie heeft geschreven, dat zou dus niet meer van mijn toetsenbordje komenquote:
je was precies 1 minuut te laatquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Ja, schiet eens op, Bom!
Vind niet dat je dit kan maken tegen Kribs.
Dan heb ik meer om uit te delen aan mensen die het echt nodig hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee dankje, voordat ik het weet ga ik net als jou een doblo voor ferrari aanzien![]()
Waar vind ik die ? IE browser of is dat weer alleen zo'n mozilla gadget ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
Hey ik weet niet of het aan m'n textkaart ligt maar zijn Oorties en jodelahita bij jullie ook zo stil? Of ligt het aan mijn instellingen? Ik heb wel het vinkje ingevuld bij geavanceerde opties bij "Zure sloten en andere ruis onderdrukken", maar daar kwamen ze normaal gesproken ook doorheen
Ik mis toch een aantal smilyesquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Nossie!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat leuk, het is 1 oktober......
Nostalgist is jarig!![]()
![]()
![]()
Ah joh laat gaan....ut is een kennis van Bommels...dat kun je die kampers niet of nauwelijks verwijten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal smilyesZoniet dan is dit wel erg onaardig hoor
![]()
Dank je, !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Nossie!
Jammer dat je verjaardag precies op zwarte zondag valt, de dag dat Jappie en ik elkaar negeren en er een gure kilte in de sc is te waarnemen. Mazzel dat we dit jaar pas beginnen om 8 uur smorgens![]()
Wat heb je gekregen voor je verjaardag ?
Dank je wel lieverdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Ja, schiet eens op, Bom!
Vind niet dat je dit kan maken tegen Kribs.
't zit in me kaart ( hardware) , maar je hebt er ook add-ons voor. je hebt bijvoorbeeld gfi mokkelfilter 2.1quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar vind ik die ? IE browser of is dat weer alleen zo'n mozilla gadget ?
Dank je wel Jappie, jij bent tenminste een fijne kerelquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind ik idd ook wat minder...kom bommels zeg eens dat je het niet zo bedoeld hebt.![]()
Maar dat ze nu net mijn wietboom moesten nemenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh? Kan ik het goedmaken? Zal ik vragen of ze je doblo weer uit de boom halen?![]()
Thnx...gelijk ff downenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
't zit in me kaart ( hardware) , maar je hebt er ook add-ons voor. je hebt bijvoorbeeld gfi mokkelfilter 2.1![]()
Gefeliciteerd Nostalgist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat leuk, het is 1 oktober......
Nostalgist is jarig!![]()
![]()
![]()
ohw leuk....gefeliquote:
Trouwens over add ons en proggies gesproken...ik ben op zoek naar een tooltje wat muziekbestanden tot 10 keer hun normale grootte kan verkleinen. Iemand een goede tip ?quote:
Van hetzelfde kamp ook nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan....ut is een kennis van Bommels...dat kun je die kampers niet of nauwelijks verwijten.
In 1 keer goed...quote:
Ook van mij een fijne verjaardag gewenstquote:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open....quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven nou als 40jarige ?
verkleinen naar windows media scheelt alquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trouwens over add ons en proggies gesproken...ik ben op zoek naar een tooltje wat muziekbestanden tot 10 keer hun normale grootte kan verkleinen. Iemand een goede tip ?![]()
nog 3 jaar te gaan voor mij.quote:
Ah...vandaar die onbegrijpelijke mededeling over energieproblemen voor vrienden/familie en de hele buurt van Bommels daarstraks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van hetzelfde kamp ook nogDat ze daar (gejatte) computers hadden dat wist ik wel maar ze hebben zelfs al internet in die Mamaloe huifkarren
![]()
De tijd staat niet stil zeg![]()
Dankje ! Gaat lukken !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook van mij een fijne verjaardag gewenst![]()
Veel plezier morgen![]()
![]()
Hiero...dit mag wel gewoon????quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van hetzelfde kamp ook nogDat ze daar (gejatte) computers hadden dat wist ik wel maar ze hebben zelfs al internet in die Mamaloe huifkarren
![]()
De tijd staat niet stil zeg![]()
Geniet er maar van !!quote:
Dan doe ik iets niet goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkleinen naar windows media scheelt al![]()
quote:
U is nog zo jongquote:
Berouw komt altijd na de zondequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Ik vind die grapjes over PC Eend niet leuk.![]()
Hij was dan een starfucker afgelopen nacht, maar is nog steeds m'n levelmaatje.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[afbeelding]
PC eend met familie: Kwik, Kwek en kwak![]()
En waarom hij niets wilde hebben van mijn bijna klaar maar nog niet gedroogde buitenwiet, ze hebben daar meeeer dan genoegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...vandaar die onbegrijpelijke mededeling over energieproblemen voor vrienden/familie en de hele buurt van Bommels daarstraks.![]()
Als het kalf verzopen is......quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Hij was dan een starfucker afgelopen nacht, maar is nog steeds m'n levelmaatje.![]()
quote:
Bedankt voor je begrip!quote:
Zie mijn sig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Ik geef een feestjequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het kalf eendverzopen is......
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip!![]()
Ga filmpje kijken
Joh hou op schei uit...ben er wild vanquote:
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch eigenlijk tegen likken
Ik ben gabonneerd op diverse vooruitstrevende damesbladen waaronder de Viva maar ik heb daar nog geen trendbreuk mogen waarnemen ? Misschien heb ik er overheen gelzen hoor.![]()
Hoe weet u dat ik meer dan 10% van mijn gewicht ben kwijt geraaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoor....
![]()
Klinkt veel gewichtiger....
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?
Dan moet je de Wii nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh hou op schei uit...ben er wild vanik heb een c64 emulator en 6000 van die c64 spellen gedownload...burgertime, donkey kong, pac man paperboy space invaders de hele meut
Heerlijk!
Binnenkort maar eens kijken dan.......quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh hou op schei uit...ben er wild vanik heb een c64 emulator en 6000 van die c64 spellen gedownload...burgertime, donkey kong, pac man paperboy space invaders de hele meut
Heerlijk!
Maar een spel als Postal 2 gaat er bij mij ook in, lijkt me ook wel wat voor jou, zeiken over je net afgeschoten tegenstander enzovernedering allover ...http://www.gopostal.com/postal2/
Ohwja ik vond deze foto wel geinig![]()
[afbeelding]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is dit? Day gaat even weg en gelijk is Flugeltje hier
![]()
PS: hou Bommie in de gaten![]()
Yeps...we zitten onder constante toezicht. Weet niet wie die mod's pissed heeft gemaakt de laatste tijd maar bedankt bij deze!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is dit? Day gaat even weg en gelijk is Flugeltje hier
![]()
PS: hou Bommie in de gaten![]()
Nog ff snel dan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?
hey mazzl! tot maandag!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens kijken dan.......![]()
Anyway...........ik ben er weer vandoor :w ........doe de groeten aan je buren van me....leuke mensen.![]()
verjaardagen met pinda's sla ik overquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzo
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff snel dan...
Ik heb het gemist...wat was er met yvonne ?
heb me kapot gezocht voor een stukkie script waarmee dat kan maar nergens kunnen vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand trouwens zo'n pijltjestopic maken?
Gezelligquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzo
Haal jij mijn notes nog ff weg ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand trouwens zo'n pijltjestopic maken?
Wel grappig, toevallig zat ik nog in twijfel wat ik morgen ga zien, de kickoff of dus PrdVquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.
Naast Peter R de Vries werd de mening van Yvonne ook als zeer belangrijk ervaren...
edit: En míjn mening natuurlijk
Gelukkig weet je dat je de schuld bij jezelf moet zoeken, zonder jou was er nooit een modje in sc geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps...we zitten onder constante toezicht. Weet niet wie die mod's pissed heeft gemaakt de laatste tijd maar bedankt bij deze!![]()
![]()
Jammer! Had je nog maar topics kunnen openen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb me kapot gezocht voor een stukkie script waarmee dat kan maar nergens kunnen vinden![]()
Ah...die Viva...nee sorry...die heb ik niet gelezen.....ik had hem wel gekocht uiteraard maar de kat had er overheen gezeken...bummer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.
Naast Peter R de Vries werd de mening van Yvonne ook als zeer belangrijk ervaren...
edit: En míjn mening natuurlijk
Dan kunnen we heerlijk feest vieren voor de 4-1 overwinningquote:
we moeten allemaal ons steentje bijdragen aan een subforum...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Had je nog maar topics kunnen openen.![]()
Welke notes?quote:
Slaap lekker Jappiequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...die Viva...nee sorry...die heb ik niet gelezen.....ik had hem wel gekocht uiteraad maar de kat had er overheen gezeken...bummer.![]()
![]()
nu echt weg...trust allemaal lieverds..![]()
![]()
Joh jij bent in je blinde ongefundeerde haat jegens mijn persoontje altijd wel in staat om mij ergens de schuld van te geven dus je bent niet boos als ik je mening ff niet serieus neem he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat je de schuld bij jezelf moet zoeken, zonder jou was er nooit een modje in sc geweest![]()
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan kunnen we heerlijk feest vieren voor de 4-1 overwinning![]()
![]()
Haat is wel erg sterk uitgedruktquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh jij bent in je blinde ongefundeerde haat jegens mijn persoontje altijd wel in staat om mij ergens de schuld van te geven dus je bent niet boos als ik je mening ff niet serieus neem he?![]()
jamaar ik wil gewoon niet elke keer de boeman uithangen dus sla ik wel eens een belediging over. Kijk nou bijvoorbeeld eens naar die kutnewbies die hun best doen om me onderuit te halen terwijl ik het beste met ze voor heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haat is wel erg sterk uitgedrukt![]()
Maar meestal heeft u wel ergens de schuld van toch![]()
En ik ben absoluut niet boos, eerder een beetje beledigd dat er geen belediging volgde op mijn post![]()
Moest even op teletext kijken, jullie spelen dus thuisquote:
En jij bent dol op stenen sjouwen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
we moeten allemaal ons steentje bijdragen aan een subforum...
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoektquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik wil gewoon niet elke keer de boeman uithangen dus sla ik wel eens een belediging over. Kijk nou bijvoorbeeld eens naar die kutnewbies die hun best doen om me onderuit te halen terwijl ik het beste met ze voor heb.
En ik ben zelf nog niet eens een oldbie ...dus kuje nagaan hoe erg het al niet gaat worden!![]()
*zucht*quote:
Mwah ik ben heel mild enzo dit jaar...maar vorig jaar werd het ook allemaal op de spits gedreven door die servival ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoekt![]()
Zoe iemand haalt het eind van BB niet![]()
Mensen met tekkels zijn hele rare mensenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoekt![]()
Zoe iemand haalt het eind van BB niet![]()
De servivalquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik ben heel mild enzo dit jaar...maar vorig jaar werd het ook allemaal op de spits gedreven door die servival ...![]()
Wel vreemd dat Basje hier bijna niet meer komt...die was m.i. nog lang niet stuk
Nee echt niet!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inderdaad! *zucht* Geef eens wat meer tegengas?![]()
Tuurlijk lieverd, je hebt helemaal gelijkquote:
Is het een tekkel? Moest eigenlijk doorgaan voor een kuthondje. Of is dat hetzelfde?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mensen met tekkels zijn hele rare mensen![]()
en een tekkel past precies onder zo'n steen![]()
Basje kon zeker nog een paar keer gegooid worden idd...er zatten nog geen gaten in en de beschadigingen waren ook slechts opperlakkig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De servivalDie mis ik wel een beetje
![]()
Bas kon nog zeker een paar weken mee![]()
Je neemt me gewoon niet serieus!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt niet!je wil te graag, en ik vind je te aardig!
Tuurlijk zul je het wel weer doen. Jij lijkt me een echte Bommie-fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, je hebt helemaal gelijk![]()
Zal het nooit meer doen en ga nu stil in de hoek liggen daar waar mijn hondemandje staat![]()
In mijn ogen en in de ogen van onze hond is dat bijna hetzelfde, onze hond ziet het als lunch of speelgoedquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het een tekkel? Moest eigenlijk doorgaan voor een kuthondje. Of is dat hetzelfde?![]()
Ik had er meer schrik van maar het was heerlijk om te doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje kon zeker nog een paar keer gegooid worden idd...er zatten nog geen gaten in en de beschadigingen waren ook slechts opperlakkig.
En ach die servival is 1, maar onder het mom van motiveren mensen met de grond gelijk maken, dat was waar ik schik in had![]()
Fa"n? ik ben verliefd op die manquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk zul je het wel weer doen. Jij lijkt me een echte Bommie-fan.![]()
Waarom kijk je daar zo boos bij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In mijn ogen en in de ogen van onze hond is dat bijna hetzelfde, onze hond ziet het als lunch of speelgoed![]()
vreemd he?quote:
Na 1400 euro aan dierenarts rekeningen, gedragscurces voor onze hond (12 weken op zaterdagochtendquote:
de hond lijkt op zijn baasie...die kan er ook nooooooooooooooooooooooit wat aan doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na 1400 euro aan dierenarts rekeningen, gedragscurces voor onze hond (12 weken op zaterdagochtend)
terwijl hij er niets aan kon doen en wij ook niet, heb ik een teringhekel aan kleine kuthondjes![]()
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slimquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
de hond lijkt op zijn baasie...die kan er ook nooooooooooooooooooooooit wat aan doen![]()
![]()
Dat kuthondje kon er dan ook niet echt iets aan doen, toch? Hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slim![]()
Omdat het op eigen grond gebeurde waren we niet aansprakelijk (?) maar om een rechtzaak te voorkomen en verder gezeur, hebben we de rekening betaald (en van de verzekering terug gekregen)
Feit is dat we onze hond nu een muilkorf om moeten doen als we buiten het terrein willen wandelen![]()
nu jij nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slim![]()
Omdat het op eigen grond gebeurde waren we niet aansprakelijk (?) maar om een rechtzaak te voorkomen en verder gezeur, hebben we de rekening betaald (en van de verzekering terug gekregen)
Feit is dat we onze hond nu een muilkorf om moeten doen als we buiten het terrein willen wandelen![]()
Ben blij dat je het begrijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |