quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoekt![]()
Zoe iemand haalt het eind van BB niet![]()
De servivalquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik ben heel mild enzo dit jaar...maar vorig jaar werd het ook allemaal op de spits gedreven door die servival ...![]()
Wel vreemd dat Basje hier bijna niet meer komt...die was m.i. nog lang niet stuk
Nee echt niet!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inderdaad! *zucht* Geef eens wat meer tegengas?![]()
Tuurlijk lieverd, je hebt helemaal gelijkquote:
Is het een tekkel? Moest eigenlijk doorgaan voor een kuthondje. Of is dat hetzelfde?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mensen met tekkels zijn hele rare mensen![]()
en een tekkel past precies onder zo'n steen![]()
Basje kon zeker nog een paar keer gegooid worden idd...er zatten nog geen gaten in en de beschadigingen waren ook slechts opperlakkig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De servivalDie mis ik wel een beetje
![]()
Bas kon nog zeker een paar weken mee![]()
Je neemt me gewoon niet serieus!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt niet!je wil te graag, en ik vind je te aardig!
Tuurlijk zul je het wel weer doen. Jij lijkt me een echte Bommie-fan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, je hebt helemaal gelijk![]()
Zal het nooit meer doen en ga nu stil in de hoek liggen daar waar mijn hondemandje staat![]()
In mijn ogen en in de ogen van onze hond is dat bijna hetzelfde, onze hond ziet het als lunch of speelgoedquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het een tekkel? Moest eigenlijk doorgaan voor een kuthondje. Of is dat hetzelfde?![]()
Ik had er meer schrik van maar het was heerlijk om te doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje kon zeker nog een paar keer gegooid worden idd...er zatten nog geen gaten in en de beschadigingen waren ook slechts opperlakkig.
En ach die servival is 1, maar onder het mom van motiveren mensen met de grond gelijk maken, dat was waar ik schik in had![]()
Fa"n? ik ben verliefd op die manquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk zul je het wel weer doen. Jij lijkt me een echte Bommie-fan.![]()
Waarom kijk je daar zo boos bij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In mijn ogen en in de ogen van onze hond is dat bijna hetzelfde, onze hond ziet het als lunch of speelgoed![]()
vreemd he?quote:
Na 1400 euro aan dierenarts rekeningen, gedragscurces voor onze hond (12 weken op zaterdagochtendquote:
de hond lijkt op zijn baasie...die kan er ook nooooooooooooooooooooooit wat aan doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na 1400 euro aan dierenarts rekeningen, gedragscurces voor onze hond (12 weken op zaterdagochtend)
terwijl hij er niets aan kon doen en wij ook niet, heb ik een teringhekel aan kleine kuthondjes![]()
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slimquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
de hond lijkt op zijn baasie...die kan er ook nooooooooooooooooooooooit wat aan doen![]()
![]()
Dat kuthondje kon er dan ook niet echt iets aan doen, toch? Hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slim![]()
Omdat het op eigen grond gebeurde waren we niet aansprakelijk (?) maar om een rechtzaak te voorkomen en verder gezeur, hebben we de rekening betaald (en van de verzekering terug gekregen)
Feit is dat we onze hond nu een muilkorf om moeten doen als we buiten het terrein willen wandelen![]()
nu jij nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig kregen we van de politie (hondengeleider) gelijk, we hebben een omheind terrein en dat is dus het terrein van onze hond, als er dan mensen hun hondje los laten lopen (waar het niet mag!) en die rent achter 1 van onze katten aan door een uitsparing in de schutting (katten-doorgang) onze tuin in......... ja dan is dat niet zo slim![]()
Omdat het op eigen grond gebeurde waren we niet aansprakelijk (?) maar om een rechtzaak te voorkomen en verder gezeur, hebben we de rekening betaald (en van de verzekering terug gekregen)
Feit is dat we onze hond nu een muilkorf om moeten doen als we buiten het terrein willen wandelen![]()
Ben blij dat je het begrijpt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |