Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..
Ik ben geen swaquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej swa...je weet toch...nederlanders....kijken kijken niet kopen....![]()
Oook al zo'n Lassie fan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...![]()
![]()
hou je bek, schurfthomo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!![]()
De jaren gaan tellen en daardoor ben ik afgestapt van het schelden en tieren![]()
Ik ben gewoon een hele rustige user geworden![]()
Kijk, jij weet hoe het hoort!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kans is erg klein hoor dat ik een ban krijg ik geef binnenkort een groot feest voor alle medewerkers van FOK!![]()
De jaren gaan tellen en daardoor ben ik afgestapt van het schelden en tieren![]()
Ik ben gewoon een hele rustige user geworden![]()
Semih!quote:
Dat zou het enige kunnen zijn maar aangezien in SC alles besproken mag worden loop ik geen risico en in het COS kom ik expres nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krab-it weet zelfs in de SC nog totaal off topic te gaanDie doet het echt zichzelf aan
![]()
Hilde!quote:
quote:
Mocht u nog een lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werd![]()
Je zit me weer te zuigen he?
Nee sorry, ik vond je behoorlijk over de scheef gaan met dat Semih..quote:
nee dankje, voordat ik het weet ga ik net als jou een doblo voor ferrari aanzienquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mocht u nog een lekkerrokertje zoeken......... mijn buitenplanten zijn bijna rijp
![]()
![]()
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..........die chas en icerulez heb je idd ook niet veel aan....snappen niets die 2...als je niet beter zou weten zou je denken dat het man en vrouw waren....wat een suf stel...![]()
Anyway...die servival vindt plaats op de veluwe dit jaar............ik hoop dat je je spulletjes een beetje goed in het vet hebt gezet afgelopen winter ?![]()
Of dat hij net als dat ding in het nachtkastje los kan komen van je lichaamquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake is![]()
Jongen, met deze post heb je echt je voorkomen dat deze zwarte mama losging.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vond je behoorlijk over de scheef gaan met dat Semih..![]()
Maar kvind je nog wel lief heur!![]()
Lassie de tweede dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...![]()
![]()
Goedzo Chas, die nare Jap mag best eens op zijn nummer gezet worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!
Heb jij dat ook nog? Zo niet, ga dan eens voor hulp zoeken!
Dat komt al enigzins in de richting....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Hou jij eens je grote bek, wil je! Ik heb, naast dit FOK-gebeuren, tenminste nog een real-life!
Moppie, je weet toch dat ik bij jou niet over de scheef kan gaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Jongen, met deze post heb je echt je voorkomen dat deze zwarte mama losging.![]()
Hehehee...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedzo Chas, die nare Jap mag best eens op zijn nummer gezet worden.
Hulde, driewerf hulde!
Jappie is overigens de bron van al het kwaad....al het kwaad? AL het kwaad ja!![]()
Ennuh PC Eend....als je dit leest :![]()
![]()
Juist!, Sterker er zijn echt schrijnende gevallen, neem zo'n PC Eend, die moet eens in de zoveel tijd een ban hebben anders komt die nooit aan douchen toe!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat komt al enigzins in de richting....![]()
![]()
...en ik zou als ik jou was niet al te veel hoop hebben op het behouden van dat real-life! gebueren...eenmaal hier is dat vlot afgelopen...![]()
quote:
Dat dacht PC eend ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moppie, je weet toch dat ik bij jou niet over de scheef kan gaan?![]()
nee.....IK ben niet in staat om bij jou over de scheef te gaan ....*zucht*quote:
Roeland boeide het niet....quote:
Las het verkeerd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee.....IK ben niet in staat om bij jou over de scheef te gaan ....*zucht*
bedoelde het lief, machtswellusteling![]()
Kijk um nou zitten met zijn strak naar achteren gekamde haartjes...nog helemaal nat glimmend van het douchenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Juist!, Sterker er zijn echt schrijnende gevallen, neem zo'n PC Eend, die moet eens in de zoveel tijd een ban hebben anders komt die nooit aan douchen toe!![]()
Weet ik tochquote:
Heen en weer wiegend in een hoekje van de kamer, ver van zijn monitor af.....maar niet te ver om alles te kunnen lezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk um nou zitten met zijn strak naar achteren gekamde haartjes...nog helemaal nat glimmend van het douchen.........ja...jij bent weer schoon ja
...........ik kan helaas niet al te veel tegen je zeggen anders krijg je er misschien nog een lurkban bovenop
....
![]()
Dat is niet zo aardigquote:
Ik heb van de opvoeding niet alleen de voeding genotenquote:
Joh? Kan ik het goedmaken? Zal ik vragen of ze je doblo weer uit de boom halen?quote:
Het is wel heel erg wat Versabommie heeft geschreven, dat zou dus niet meer van mijn toetsenbordje komenquote:
je was precies 1 minuut te laatquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Ja, schiet eens op, Bom!
Vind niet dat je dit kan maken tegen Kribs.
Dan heb ik meer om uit te delen aan mensen die het echt nodig hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee dankje, voordat ik het weet ga ik net als jou een doblo voor ferrari aanzien![]()
Waar vind ik die ? IE browser of is dat weer alleen zo'n mozilla gadget ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
Hey ik weet niet of het aan m'n textkaart ligt maar zijn Oorties en jodelahita bij jullie ook zo stil? Of ligt het aan mijn instellingen? Ik heb wel het vinkje ingevuld bij geavanceerde opties bij "Zure sloten en andere ruis onderdrukken", maar daar kwamen ze normaal gesproken ook doorheen
Ik mis toch een aantal smilyesquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Nossie!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat leuk, het is 1 oktober......
Nostalgist is jarig!![]()
![]()
![]()
Ah joh laat gaan....ut is een kennis van Bommels...dat kun je die kampers niet of nauwelijks verwijten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal smilyesZoniet dan is dit wel erg onaardig hoor
![]()
Dank je, !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Nossie!
Jammer dat je verjaardag precies op zwarte zondag valt, de dag dat Jappie en ik elkaar negeren en er een gure kilte in de sc is te waarnemen. Mazzel dat we dit jaar pas beginnen om 8 uur smorgens![]()
Wat heb je gekregen voor je verjaardag ?
Dank je wel lieverdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Ja, schiet eens op, Bom!
Vind niet dat je dit kan maken tegen Kribs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |