waar bemoei jij je eigenlijk meequote:
Waar heb je zelf gezeten toen ? (hotel appartement/ stad dorpje)quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
niemand tenminste niet dat ik weet is foto album van die toko
herinner je die foto van die meiden aan de boulevard in t app daar links op de foto san antonio dus 200m van Es Paradiquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar heb je zelf gezeten toen ? (hotel appartement/ stad dorpje)
Ah...owkee...verder nog iets van het eiland gezien behalve SA en directe omgeving ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
herinner je die foto van die meiden aan de boulevard in t app daar links op de foto san antonio dus 200m van Es Paradi
60% kans op regenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar moet ik je ophalen
Mits het mooi weer is he!
Vanwege het ontvoeren van Puntjequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
wegens niet openen van nieuw sc topic zeker
Jaja, ik hou m'n mond al.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar bemoei jij je eigenlijk mee![]()
staat @ jappie
mail me maar!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
waar moet ik je ophalen
Mits het mooi weer is he!
wie,,,,,,, ik??quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanwege het ontvoeren van Puntje![]()
Jaquote:
nopequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...owkee...verder nog iets van het eiland gezien behalve SA en directe omgeving ?
ik laat t aan jou t was jou idee als je serieus bent mail je mij maar moet nu echt maken dat ik weg kom wordt om 22 uur verwacht ga dus al weer te laat komenquote:
En zo zie je maar weer beste kinderen, drugsmisbruik = slecht!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef Inodder het volgende:
omg wat is dit revenge off the toilet artikelen. K heb ruzzie gehad en nog verloren ook.
zit eerst met lip tussen bewegende onderdelen van tandenborstel
laat nieuw(lees groot zwaar) stuk zeep vallen precies op kleine teen
scheerschuim in mn mond
gesneden met scheren
eau de toilette in mn oog
iemand n goei manier om vraak te nemen met de zeep sta ik al gelijk heb m n stuk kleiner gemaakt
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???quote:
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???![]()
In tegenstelling tot drugsgebruik?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer beste kinderen, drugsmisbruik = slecht!![]()
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werdquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
In tegenstelling tot drugsgebruik?
Krab-it weet zelfs in de SC nog totaal off topic te gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben ban dat je gelijk hebt...Kribbig moet er binnenkort ook aan geloven..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
een casual blowtje moet kunnen, al ben ik er zelf jaren gelee al vlot mee gekapt omdat het misbruik werd![]()
Je zit me weer te zuigen he?
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennenquote:
Hoi. Waar is de drank?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennen![]()
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake isquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met "je zit me weer te kluiven he", ik doel meer op je zuigende postings om mij te jennen![]()
En Roeland.... FOK! de Roels.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend een ban? Is dan helemaal niets meer heilig..??? Is er dan geen user meer veilig???![]()
Roeland maakte het er al naar vanaf dag 1 dat hij voet op FOK! zette...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Roeland.... FOK! de Roels.....
Ik zeg ook niet dat het onterecht was.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Roeland maakte het er al naar vanaf dag 1 dat hij voet op FOK! zette...![]()
HEAR HEAR...als ze een eiwit tekort hebben kopen ze maar een pak eieren, ben godverdomme geen kip!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake is![]()
Als jij het doet is het humor en als ik het doe is het gezuigquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn de heren soms ongesteld? Niet zo mopperen Jappie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreselijk idd die vrouwen die denken dat je jongeheer een rietje van een stijf opgeklopte milkshake is![]()
Het is al meer dan 20 jaar geleden inmiddels maar ik heb er nog trauma's van.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn de heren soms ongesteld? Niet zo mopperen Jappie.![]()
nee jij bent een haan!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR...als ze een eiwit tekort hebben kopen ze maar een pak eieren, ben godverdomme geen kip!![]()
Ik reken er zelfs op dat je me zit te zuigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij het doet is het humor en als ik het doe is het gezuig![]()
Wees blij dat iemand de moeite neemt te reageren op je postjes.![]()
Of een kapoen natuurlijk als er geen eiwit uitkomt....quote:
Zeg zullen wij eens doktertje spelen ?quote:
...he dokter....wat heb je met bas gedaan?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg zullen wij eens doktertje spelen ?
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...he dokter....wat heb je met bas gedaan?????![]()
Nah..ik heb ff gewacht op een fatsoendelijke reactie van oortjes kant maar het lijkt er verdomd veel op dat ze zoals te doen gewoon ergens van achter een paar graspollen met van die onschuldige konijnenoogies zit te kijken naar wat ze nu weer heeft losgemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?![]()
ja graag....................quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een nekschot leek me het beste voor zijn situatie. Zal ik je troosten?![]()
Ow sorry ik heb me vergist...het was zeker allemaal zo emotioneel voor je dat je even niet in staat was om te reageren...quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja graag....................![]()
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is al meer dan 20 jaar geleden inmiddels maar ik heb er nog trauma's van.![]()
Mijn aandacht en die van alle andere vrouwelijke FOK-ers bedoel je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik reken er zelfs op dat je me zit te zuigen![]()
Je weet toch dat ik leef voor jouw aandacht![]()
ik was ff aan het pauserenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow sorry ik heb me vergist...het was zeker allemaal zo emotioneel voor je dat je even niet in staat was om te reageren...![]()
![]()
Praten helpt nietquote:
ik zal het ander formulerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
PauzerenTis hier geen ordinair aggenebisch 2de rangs bioscoopzaaltje of zo.........
![]()
wil je een bommels of een Jappie antwoord ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zal het ander formuleren
...was ff aan het bijkomen van de lading alcohol...jullie willen tuch wel dat ik normaal blijf schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |