quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
wil je een bommels of een Jappie antwoord ?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zal het ander formuleren
...was ff aan het bijkomen van de lading alcohol...jullie willen tuch wel dat ik normaal blijf schrijven?
Komop zeg, je weet toch dat je speciaal voor me bent?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn aandacht en die van alle andere vrouwelijke FOK-ers bedoel je.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Praten helpt niet............ik ben er voor naar de dokter geweest en die adviseerde mij om zo veel mogelijk positieve ervaringen over de negatieve heen te plakken om zodoende het beeld te verdrijven.
![]()
Wanna give it a go ?![]()
Ik ben blij dat je het nu zelf aangeeft, ik was bang dat je anders na 12en zou denken dat ik je negeer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Ow ennuh Bommels......als het klokje 12 heeft geslagen praat ik even een tijdje niet met je.....je begrijpt wel waarom
Uhuhquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, je weet toch dat je speciaal voor me bent?![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Day hoest ?
Heb jij die eend eindelijk te grazen genomen ?![]()
Laat maar........ik hou van risicootjes in het leven; maar mijn lievelingsapparaat toevertrouwen aan iemand die zelfs mijn eenvoudigste postings niet verstaat is mij net ff te gortig....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik ben altijd bereid mijn medemens te helpen. Welk duivels beeld gaan we verdrijven?
![]()
Ik zeg breng die eend naar de chineesquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee Day hoest ?
Heb jij die eend eindelijk te grazen genomen ?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het nu zelf aangeeft, ik was bang dat je anders na 12en zou denken dat ik je negeer!
Nu Day er toch is, Day, zouden Jappie en ik alleen voor morgen even allebei een aparte SC mogen?
omdat Jappie en ik morgen niet zo heel goed kunnen communiceren ....!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Tja, alstie de starfucker uit wil hangen...
Bommie, hoezo dat nou weer?
quote:
Het communiceren gaat denk ik nog wel lukken...tis alleen dat wij niet echt van zins zijn om naast Eend op het strafbankje plaats te gaan nemen naar aanleiding van de gebruikte gespreksstof....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat Jappie en ik morgen niet zo heel goed kunnen communiceren ....!![]()
Let me guess....voetbal?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het communiceren gaat denk ik nog wel lukken...tis alleen dat wij niet echt van zins om naast Eend op het strafbankje plaats te gaan nemen naar aanleiding van de gebruikte gespreksstof....![]()
quote:
Zoveel heb je vast niet te verliezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat maar........ik hou van risicootjes in het leven; maar mijn lievelingsapparaat toevertrouwen aan iemand die zelfs mijn eenvoudigste postings niet verstaat is mij net ff te gortig....![]()
Zeg!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoveel heb je vast niet te verliezen.![]()
Bruut....zelfs dat kleine beetje geluk wil je me dus nog ontnemen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoveel heb je vast niet te verliezen.![]()
zo lilleke graftak !quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:17 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Eindelijk je lievelingsplaatje erbij, moppie?!
![]()
Day...stond jij vanochtend toevallig om 06.16 uur bij de texaco bij de molen in Oost obscene taal uit te kramen naar de pompbediende ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg!Heb je gezien hoe groot hij is?
ik reply op jou, schele!quote:
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Jap/Bom ik kan het helaas niet toestaan.
Maar jullie kunnen natuurlijk de Tij/Semih-taktiek toepassen? Je weet wel, samen in 1 topic en elkaar gewoon negeren?
Doe eens normaal joh en haal je kop uit de reet van euhm misschien zegt Jap het goed....lurkquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:22 schreef Day het volgende:
Jap/Bom ik kan het helaas niet toestaan.
Maar jullie kunnen natuurlijk de Tij/Semih-taktiek toepassen? Je weet wel, samen in 1 topic en elkaar gewoon negeren?
Nee? Jij wel dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg!Heb je gezien hoe groot hij is?
Ah, jij neemt de rol van Tijn op je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.![]()
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als dit al te veel gevraagd is ga ik morgen wel in lurk.![]()
Jeuh.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ah, jij neemt de rol van Tijn op je?
Goeie keuze, vindt dat geschreeuw en gezuig ook meer bij Bommie passen!![]()
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen weg![]()
Maar na 8en geen woord...en ik wil van Day een eigen SC![]()
grmbl grmbl....hmmm....owkee danquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de vijandelijkheden opschorten naar morgenochtend 8 uur...dit café is net pas open en zo jagen we de iedereen weg![]()
Maar na 8en geen woord...en ik wil van Day een eigen SC![]()
zoals?????quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!![]()
Ik heb het over z'n foto, viezerik! En z'n grote handen. En mannen met grote handen....quote:
Nou...ik ben benieuwd....stal de waren maar eens uit danquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Een eigen SC niet, maar ik heb wel andere dingen in de uitverkoop!![]()
Mooi....anders moet ik over een half uur al gaan negeren en dan moet ik het hebben van die retardnewbies hier...schiet niet op hequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
grmbl grmbl....hmmm....owkee dan![]()
Vraag maar aan PC Eend!quote:
Show me your money!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou...ik ben benieuwd....stal de waren maar eens uit dan....mocht er iets van mijn gading tussen zitten dan laat ik het wl weten.
![]()
Misschien is hij wel de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n foto, viezerik! En z'n grote handen. En mannen met grote handen....![]()
Nope..........die chas en icerulez heb je idd ook niet veel aan....snappen niets die 2...als je niet beter zou weten zou je denken dat het man en vrouw waren....wat een suf stel...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi....anders moet ik over een half uur al gaan negeren en dan moet ik het hebben van die retardnewbies hier...schiet niet op he![]()
Wanneer begin je eigenlijk die servival?
Wat jij wil.........maar aangezien ik van onze lieve heer mijn tong niet alleen heb gekregen om rap mee te lullen denk ik zo dat je achteraf toch wel te beklagen bent...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de uitzondering die de regel bevestigd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |