Dan doe ik iets niet goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkleinen naar windows media scheelt al![]()
quote:
U is nog zo jongquote:
Berouw komt altijd na de zondequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Ik vind die grapjes over PC Eend niet leuk.![]()
Hij was dan een starfucker afgelopen nacht, maar is nog steeds m'n levelmaatje.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[afbeelding]
PC eend met familie: Kwik, Kwek en kwak![]()
En waarom hij niets wilde hebben van mijn bijna klaar maar nog niet gedroogde buitenwiet, ze hebben daar meeeer dan genoegquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...vandaar die onbegrijpelijke mededeling over energieproblemen voor vrienden/familie en de hele buurt van Bommels daarstraks.![]()
Als het kalf verzopen is......quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Hij was dan een starfucker afgelopen nacht, maar is nog steeds m'n levelmaatje.![]()
quote:
Bedankt voor je begrip!quote:
Zie mijn sig!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef Day het volgende:
Ik geef een feestjequote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het kalf eendverzopen is......
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip!![]()
Ga filmpje kijken
Joh hou op schei uit...ben er wild vanquote:
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch eigenlijk tegen likken
Ik ben gabonneerd op diverse vooruitstrevende damesbladen waaronder de Viva maar ik heb daar nog geen trendbreuk mogen waarnemen ? Misschien heb ik er overheen gelzen hoor.![]()
Hoe weet u dat ik meer dan 10% van mijn gewicht ben kwijt geraaktquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoor....
![]()
Klinkt veel gewichtiger....
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?
Dan moet je de Wii nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh hou op schei uit...ben er wild vanik heb een c64 emulator en 6000 van die c64 spellen gedownload...burgertime, donkey kong, pac man paperboy space invaders de hele meut
Heerlijk!
Binnenkort maar eens kijken dan.......quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh hou op schei uit...ben er wild vanik heb een c64 emulator en 6000 van die c64 spellen gedownload...burgertime, donkey kong, pac man paperboy space invaders de hele meut
Heerlijk!
Maar een spel als Postal 2 gaat er bij mij ook in, lijkt me ook wel wat voor jou, zeiken over je net afgeschoten tegenstander enzovernedering allover ...http://www.gopostal.com/postal2/
Ohwja ik vond deze foto wel geinig![]()
[afbeelding]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is dit? Day gaat even weg en gelijk is Flugeltje hier
![]()
PS: hou Bommie in de gaten![]()
Yeps...we zitten onder constante toezicht. Weet niet wie die mod's pissed heeft gemaakt de laatste tijd maar bedankt bij deze!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is dit? Day gaat even weg en gelijk is Flugeltje hier
![]()
PS: hou Bommie in de gaten![]()
Nog ff snel dan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De Viva? Heb je Yvonne nog gezien 2 weken geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |