hey mazzl! tot maandag!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens kijken dan.......![]()
Anyway...........ik ben er weer vandoor :w ........doe de groeten aan je buren van me....leuke mensen.![]()
verjaardagen met pinda's sla ik overquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzo
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff snel dan...
Ik heb het gemist...wat was er met yvonne ?
heb me kapot gezocht voor een stukkie script waarmee dat kan maar nergens kunnen vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand trouwens zo'n pijltjestopic maken?
Gezelligquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, was naar een verjaardag... Zo'n zitfeestje met pinda's enzo
Haal jij mijn notes nog ff weg ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Kan er iemand trouwens zo'n pijltjestopic maken?
Wel grappig, toevallig zat ik nog in twijfel wat ik morgen ga zien, de kickoff of dus PrdVquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.
Naast Peter R de Vries werd de mening van Yvonne ook als zeer belangrijk ervaren...
edit: En míjn mening natuurlijk
Gelukkig weet je dat je de schuld bij jezelf moet zoeken, zonder jou was er nooit een modje in sc geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps...we zitten onder constante toezicht. Weet niet wie die mod's pissed heeft gemaakt de laatste tijd maar bedankt bij deze!![]()
![]()
Jammer! Had je nog maar topics kunnen openen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb me kapot gezocht voor een stukkie script waarmee dat kan maar nergens kunnen vinden![]()
Ah...die Viva...nee sorry...die heb ik niet gelezen.....ik had hem wel gekocht uiteraard maar de kat had er overheen gezeken...bummer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het stukje opinie werden meningen van diverse mensen gevraagd over de Gouden Kooi.
Naast Peter R de Vries werd de mening van Yvonne ook als zeer belangrijk ervaren...
edit: En míjn mening natuurlijk
Dan kunnen we heerlijk feest vieren voor de 4-1 overwinningquote:
we moeten allemaal ons steentje bijdragen aan een subforum...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Had je nog maar topics kunnen openen.![]()
Welke notes?quote:
Slaap lekker Jappiequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...die Viva...nee sorry...die heb ik niet gelezen.....ik had hem wel gekocht uiteraad maar de kat had er overheen gezeken...bummer.![]()
![]()
nu echt weg...trust allemaal lieverds..![]()
![]()
Joh jij bent in je blinde ongefundeerde haat jegens mijn persoontje altijd wel in staat om mij ergens de schuld van te geven dus je bent niet boos als ik je mening ff niet serieus neem he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig weet je dat je de schuld bij jezelf moet zoeken, zonder jou was er nooit een modje in sc geweest![]()
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan kunnen we heerlijk feest vieren voor de 4-1 overwinning![]()
![]()
Haat is wel erg sterk uitgedruktquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh jij bent in je blinde ongefundeerde haat jegens mijn persoontje altijd wel in staat om mij ergens de schuld van te geven dus je bent niet boos als ik je mening ff niet serieus neem he?![]()
jamaar ik wil gewoon niet elke keer de boeman uithangen dus sla ik wel eens een belediging over. Kijk nou bijvoorbeeld eens naar die kutnewbies die hun best doen om me onderuit te halen terwijl ik het beste met ze voor heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haat is wel erg sterk uitgedrukt![]()
Maar meestal heeft u wel ergens de schuld van toch![]()
En ik ben absoluut niet boos, eerder een beetje beledigd dat er geen belediging volgde op mijn post![]()
Moest even op teletext kijken, jullie spelen dus thuisquote:
En jij bent dol op stenen sjouwen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
we moeten allemaal ons steentje bijdragen aan een subforum...
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoektquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik wil gewoon niet elke keer de boeman uithangen dus sla ik wel eens een belediging over. Kijk nou bijvoorbeeld eens naar die kutnewbies die hun best doen om me onderuit te halen terwijl ik het beste met ze voor heb.
En ik ben zelf nog niet eens een oldbie ...dus kuje nagaan hoe erg het al niet gaat worden!![]()
*zucht*quote:
Mwah ik ben heel mild enzo dit jaar...maar vorig jaar werd het ook allemaal op de spits gedreven door die servival ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de mensen langs de zijlijn die je al iets langer kennen is het echt om je te verscheuren als een newbie juist jou uit de tent lokt of opzoekt![]()
Zoe iemand haalt het eind van BB niet![]()
Mensen met tekkels zijn hele rare mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |