flodder is in en in gemeen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
Echt gewoon geen fucking hond die ff het topic aan maakt, tenzij de ratten weten dat ik er 1 wil beginnen...dan staan ze voorop!
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
thnx trouwensquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik werp me wel ff op als jou beschermster![]()
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijtquote:
als je nu op me komt liggenquote:
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staanquote:
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
Ik zie je in 2-3 postings in no time het woord gebruiken...tis een enorm naar trekje aka modegril.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:37 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.
in die OP staan de links in zodat anderen die niet hoeven te zoeken ondankbare hondquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan worden![]()
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
hey tt heb je me niet gegevenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staan
hij stond te rillen van de kou Zonder huis en zonder centen, afijn je kent het wel...
je geeft zo'n kreng al je energie maar wat doen ze? nix nada noppes njente zip zilch !
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
Je praat tegen jezelfquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je nu op me komt liggenkunnen ze niet aan me komen menselijk schild zegmaar
![]()
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
quote:
Trustquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)![]()
Consider it done.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturen![]()
Thx jij ook voor straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |