flodder is in en in gemeen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
Echt gewoon geen fucking hond die ff het topic aan maakt, tenzij de ratten weten dat ik er 1 wil beginnen...dan staan ze voorop!
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
thnx trouwensquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik werp me wel ff op als jou beschermster![]()
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijtquote:
als je nu op me komt liggenquote:
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staanquote:
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
Ik zie je in 2-3 postings in no time het woord gebruiken...tis een enorm naar trekje aka modegril.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:37 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeg jochie, wie is hier begonnen met "respect" er bij te halen? Als je ook maar iets verder kon denken en die oogkleppen van je af zou kunnen doen had je mijn intentie wel begrepen.
in die OP staan de links in zodat anderen die niet hoeven te zoeken ondankbare hondquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
komt door die stomme bommie die zn serie wel door wil zetten maar net doet alsof die dat niet wil en dus niet snel n topic opend maar als n ander dat doet mailt ie wel ff snel zn openings text zodat die er in ge edit kan worden![]()
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
gaan we nu hier verder, hallo jappie je zou me begeleiden en nu was ik opeens alles kwijt![]()
hey tt heb je me niet gegevenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik heb klodder alles gegeven, een TT, een OP , k zie 'm nog daar op de stoep staan
hij stond te rillen van de kou Zonder huis en zonder centen, afijn je kent het wel...
je geeft zo'n kreng al je energie maar wat doen ze? nix nada noppes njente zip zilch !
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
Je praat tegen jezelfquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je nu op me komt liggenkunnen ze niet aan me komen menselijk schild zegmaar
![]()
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry mop...ik dacht dat ik je in de veilige armen van bommels had achtergelaten; maar kennelijk heb ik mij in hem vergist.![]()
quote:
Trustquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)![]()
Consider it done.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh pik, geef voortaan ff een seintje als je een weerloze vrouwelijke newbie mijn kant op wil sturen![]()
Thx jij ook voor straksquote:
Truste, we spreken je snel weer hoop ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het heel gezellie met jullie, maar ik ga nu aftaaien, morgen drukke dag voor de boeg. Enne thxx voor alles (wat dat ook mogen zijn)![]()
Alleen de mannen in het bejaardentehuis, de vrouwen die ik ken praten vooral tegen hun spiegelbeeld, dus nee, ik kan het niet vinden in deze zin.quote:
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alleen de mannen in het bejaardentehuis, de vrouwen die ik ken praten vooral tegen hun spiegelbeeld, dus nee, ik kan het niet vinden in deze zin.
na BB mag ik hier niet meer komen ?????quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
omfg...weer zó eentje die persé een bitch wil spelen...in de rij newbie er zijn nog 456 forummokkeltjes voor jequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben niet aggresief ben gewoon vrouw
![]()
Tuurlijk kan ik je wel beschermen alleen nu ff niet meer, maar morgen is er weer een dag en vlgs mij ben jij niet zo verlegen als je eruit ziequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
goede bedoelingen maar als je nu al aftaait kun je me niet echt beschermen toch? niettemin welterusten
![]()
Gaat ik ff een nachie over slapen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat doen we trouwens aan het einde van deze BB met de resten van de newbies?![]()
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben niet aggresief ben gewoon vrouw
![]()
Ben geen bitch, ben gewoon lief, maar daar komen jullie nog wel achter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
omfg...weer zó eentje die persé een bitch wil spelen...in de rij newbie er zijn nog 456 forummokkeltjes voor je![]()
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef Inodder het volgende:
gvdk ben beetje van slag door dat gedoe met sab
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:54 schreef Inodder het volgende:
gvdk ben beetje van slag door dat gedoe met sab
ohw? Dat maakt je een stuk leuker nuquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben geen bitch, ben gewoon lief, maar daar komen jullie nog wel achter.![]()
dat bedoelde ik niet eerder had ze t moeilijk met n bepaald nr. roept herkenning bij me op heb de streams daarna eigenlijk niet meer gevolgd de sc ook niet echt bewust trouwensquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt niet![]()
Nog steeds niet gaan slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
E10 doet alles om haar aandacht te krijgen, maar lukt niet![]()
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eerder had ze t moeilijk met n bepaald nr. roept herkenning bij me op heb de streams daarna eigenlijk niet meer gevolgd de sc ook niet echt bewust trouwens
Kep wel een mooie slaapplek voor je over, in mijn nederige vakantiestulpje in het oostenrijkse gebergte, mijn jodel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog steeds niet gaan slapen?![]()
Ik begin wel slaap te krijgen van dat gejank op de streams.![]()
ow monique kan ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.
[raapt zichzelf weer bijeen en geeft verklaring voor zn belachelijke gedrag]quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoor net van de achterban dat het een nummer van Monique was, dat werd ook gedraaid op een begrafenis.
Geil nog niet aangekleed dus!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
ben ik ff blij dat ik geen ...mijn houten hart draaien...anders zou ik ook janken
vers onder de douche vandaanhoiiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |