Heb ik ook wel eens gedaan uit nood, werkt prima.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat koffie zetten met WC papier ipv filters (want die zijn nog op)
Lijkt me toch dat de koffie dan een bij-smaakje krijgt maargoedquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan uit nood, werkt prima.
Ze reageerde zostraks enthousiast toen ze het over de rosé hadden, dus die gaat echt wel aan de zuip.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ja hup, wil weten of Marlies aan de zuip gaat..
Ligt eraan hoe zwanger ze is!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ja hup, wil weten of Marlies aan de zuip gaat..
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...quote:
maar niet dronk ...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...
Je moet ook schoon wc-papier gebruikenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de koffie dan een bij-smaakje krijgt maargoed![]()
Bij mij lukt dat dus nooitquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook schoon wc-papier gebruiken![]()
Het is offtopic, maar drank is toch een tikkeltje gevaarlijker voor zwangere vrouwen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt dat wat uit? ik kan me nog een andere zwangere bewoonster herinneren die bijvoorbeeld gewoon doorrookte...
ik vind Marlies wel een type die dat niet zou doen. Maar goed, valt wel lekker op als ze nu ineens niet drinkt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Meer voor de vrucht!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is offtopic, maar drank is toch een tikkeltje gevaarlijker voor zwangere vrouwen....
Dit kapsel staat haar echt goed, make-up is ook mooi. Micheline ziet er niet uit, die pony...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:16 schreef Sonique het volgende:
Marcia ziet er best wel mooi uit vanavond.
Haar goede features komen echt uit haar gezicht!
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon Senseo, geen last van...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?
(of is dat alleen bij de Aldi)
Jezus, moet dit nou wéer?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
Het schijnt de broer van Semih te zijn, bovendien is het offtopicquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw my fucking god....ik zie binnen 3 minuten jou al twee keer respect in diverse contexten gebruiken...ben jij ook zo'n typje die dat woord dus eigenlijk aan het verneuken is en het inhoudsloos maakt, knulletje?![]()
ja! Kreeg er een beetje nare smaak van ind e mond...maar ga wel ff afkoelen in de scquote:
Leuk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het schijnt de broer van Semih te zijn, bovendien is het offtopic![]()
![]()
Dat Pipi wcpapier valt waarschijnlijk wel uit elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe dan? dat papier valt toch uit elkaar?
(of is dat alleen bij de Aldi)
Ik vraag me af of de sterke drank al is gearriveerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef Sonique het volgende:
* Sonique trommelt met de vingers....
Gaat er nu nog gezopen worden, want als we op dat haar moeten wachten hebben we geluk als dat hoerenfeest nog voor de finale gevierd gaat worden...
Wat dacht je van De vlieger ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom maar op met dat feest, moet morgen werken en kan dus niet uitslapen.
Knal die muziek er maar in.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van De vlieger ?
My thoughts exactly, ik had voor morgen op een feestje gehoopt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom maar op met dat feest, moet morgen werken en kan dus niet uitslapen.
Knal die muziek er maar in.
hebben ze nou ook al toiletpapier van senseoquote:
Gelukkig is dat wat geluwd na Hildoquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kut Bor, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hebben ze nou ook al toiletpapier van senseo![]()
beter dan Marcia's Big Brudderrrrquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgen Janine is bik bother flink aan het verbouwen. Excuse de moi BIK BOTHER ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
En ze doen er zelfs koffie in 'for your convenience...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |