hey! in de strijd tegen de satan Jappie is alles geoorloofd!quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
TE VROEG
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doetquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!![]()
Ja lieverd, maar ik werd een beetje triggerhappyquote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ja maar ik doe he voor jou hoor
had ik met de strontemmer gerammeldquote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doet
gewoon een nieuw topic starten met als onderwerp [BB SC nummer] Versabommies isoleertopic deel nummerquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
hoe gaat dat in zn werk bommie mocht je weer is niet zijn snachts zoals laatst met morwen kan ik je serie voortzetten
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hierquote:Op maandag 25 september 2006 23:51 schreef Inodder het volgende:
hey maar eh ja voor de 3e x trouwens is er nu echt geen sv voor vandaag?![]()
openingsposting staatquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
had ik al verbeterd.....quote:
sorry maar kan je nu ff niet volgenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry maar kan je nu ff niet volgen
ah duidelijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!![]()
kattebak????? poepen of pissen!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
was ff naar de kat snap die rare poes echt niet heeft brokjes vlees en drinken en maar mauwen bij dr bakken
neeh die staat ergens anders ze staat in de keuken bij dr etenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kattebak????? poepen of pissen!!!!!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef Inodder het volgende:
Welterusten Lieverdveel plezier morgen
![]()
help me er morgen nog ff aan herinnerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
jo bommie voor t geval je nog van plan was antwoord te gevenmail of msn maar ik ben zo pleitos
tenzij je snel bent
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
jo bommie voor t geval je nog van plan was antwoord te gevenmail of msn maar ik ben zo pleitos
tenzij je snel bent
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
was ff naar de kat snap die rare poes echt niet heeft brokjes vlees en drinken en maar mauwen bij dr bakken
Ga je nu al slapen?? Ik wilde je net een mailtje sturenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten mensen!
ennuh denk aan ons motto: Fuck Jappie!
Mauriscoquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef Maurisico het volgende:
Heuj?! Zijn we weer begonnen met iets wat op een servival lijkt?
Meegesleurd naar de bedsteequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen?? Ik wilde je net een mailtje sturen![]()
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maurisco![]()
Volgens mij is het meer Jappie pesten
![]()
![]()
Alweerquote:
Ik laat me door niemand slepen, hebben ze de kracht niet voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
wat een teamquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
En met jou winnen ze de oorlogquote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
Daaaag overloopsterquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
herinneringquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me er morgen nog ff aan herinneren![]()
hmm niet goed?? jij ging toch slapenquote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:15 schreef Jappie het volgende:
Ghegehe...wat een sukkelaars.....nog steeds met dat stomme topickaap spelletje bezig als ware het 2 onzindelijke hondjes die proberen hun terrein af te bakenen door maar overal tegen aan te zeiken.![]()
How low can you go ?? ....getuige Bommels nieuwe schandknaapje kennelijk idd chiwawa.....![]()
Oh...en Bommels...als je vandaag of morgen klaar bent met je nieuwe speeltje...laat hem dan niet voor oud vuil hier op het forum liggen....breng hem gewoon netjes naar een asiel of geef hem desnoods een spuitje voor het geval je hem te erg heb uitgewoond wil je?![]()
Morguh, ik draai wel ff een zware..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
draaien en een zware...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, ik draai wel ff een zware..
zware shag hequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
draaien en een zware...ik zou er een beetje misselijk van worden
ja duh!!!... ha ha haquote:
5 jaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
't is wat met die saaie streams, nou ben ik van ellende mijn keuken aan het poetsen![]()
gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon puntoortje!hoe oud is ie geworden?
quote:
hai schoonheidquote:
heerlijk geslapen..jij?...dank voor de koffie en de gebak ga ik zo halen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hai schoonheid![]()
, lekker geslapen, hier hebbie een bakkie, het gebak zal je dr zelf wel bij hebben
![]()
zeker maar ik heb wel heel wazig gedroomd dit keer, hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heerlijk geslapen..jij?...dank voor de koffie en de gebak ga ik zo halen!
te veel gedronken???quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zeker maar ik heb wel heel wazig gedroomd dit keer, hoe zou dat toch komen...![]()
had 100% niks met drank te maken, ga dr hier zowieso niks over loslatenquote:
nou, das gemeen!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
had 100% niks met drank te maken, ga dr hier zowieso niks over loslaten![]()
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkersquote:
...ja, erg he! ik ken het, allemaal meelezen maar zelf niet schrijven...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkers![]()
ze mogen van mij alles eten, maar alles wetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja, erg he! ik ken het, allemaal meelezen maar zelf niet schrijven...
( hihihi, waar ken ik dat van? O, dat was ik!!.. )![]()
*openlijk nieuwsgierig is..*quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkers![]()
is iets tussen mij en oortjes, sorry buufquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*openlijk nieuwsgierig is..*![]()
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nog wel 2 ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.![]()
nou zeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is iets tussen mij en oortjes, sorry buuf![]()
dat houden we gewoon ff in het midden danquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
De vraag is alleen of we het over hetzelfde hebben.![]()
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat houden we gewoon ff in het midden dan![]()
daar ben je buren voor toch..dan mag het..hihiquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*openlijk nieuwsgierig is..*![]()
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.![]()
twee????quote:
jeetje minaquote:
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!![]()
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.![]()
Klopt! Toen heb ik je in het water gegooid hè.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomen![]()
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.quote:
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.![]()
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangen![]()
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
Of je laat hem er een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
moet je doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
Hoi!quote:
Ja sorry pik, ik wist echt niet dat hij zo snel stuk zou gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
Hoi Kloddertje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:44 schreef Inodder het volgende:
voelt zich genegeerd
behalve door mike
Bocajquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
rik is idd een viespeukquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
whehehe moest dit echt doen ...anders blijft het "jeuken"in mijn systeem[COS #325] Ze hebben er schurft aan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
dag bocaj en mike hey bommie ik ben er ook nog hoor tegen wie zeg jij eigenlijk gedag net
Tegen jou natuurlijk, vriend klodder!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
dag bocaj en mike hey bommie ik ben er ook nog hoor tegen wie zeg jij eigenlijk gedag net
zullen we dat ff via de mail of msn doenquote:
quote:
In het vervolg niet gelijk zo lopen mekkeren he als je ff geen antwoord krijgt...het heet hier niet voor niets SCquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef Inodder het volgende:
zelfde jappie
oke okequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
In het vervolg niet gelijk zo lopen mekkeren he als je ff geen antwoord krijgt...het heet hier niet voor niets SC
Maar is het zo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
zullen we dat ff via de mail of msn doen
Waarom probeer jij steeds die newbie's stuk te maken?quote:
Gniffel...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
whehehe moest dit echt doen ...anders blijft het "jeuken"in mijn systeem[COS #325] Ze hebben er schurft aan
Jappie pappie neem je toch niet serieus bommie... hij kan niet eens mijn naam goed schrijven!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom probeer jij steeds die newbie's stuk te maken?![]()
Noteertquote:
Al aan je hoofd gevoeld trouwens?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommeldingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schurftquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al aan je hoofd gevoeld trouwens?
denk dat je t verkeerd ziet zo doet ie zich wel voor maar ondertussen is ie aan t vaccineren (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
and correctedquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Noteert
"weet denkt dat ie gelijk aan jezus is"![]()
* blij verrast is*quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
denk dat je t verkeerd ziet zo doet ie zich wel voor maar ondertussen is ie aan t vaccineren (of hoe je dat ook schrijft)
kleine hoeveelheid toedienen zodat je er weerstand tegen opbouwd![]()
Was totaal ontopic heurquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gniffel...![]()
Maarre....erg off-topic in de COS hoor!
PC Eend en Kribbet zijn echt fuck ups!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommelding![]()
![]()
Ik poog slechts deze generatie weerbaarder te maken tegen mogelijke negative invloeden zoals daar zijn Pc Eend en Kribbet.![]()
Lekker belangrijk......voor mijn part had je fikkie geheten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jappie pappie neem je toch niet serieus bommie... hij kan niet eens mijn naam goed schrijven!![]()
zoals ik al zei ander medium zie profielquote:
geef t goede voorbeeld is danquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
Jongens ff doorlullen, ik wil vandaag een Jappies isoleertopic maken!
bij dezequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me er morgen nog ff aan herinneren![]()
ohwja je wilde de text hebben voor het topic hequote:
had meer vragen trouwensquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja je wilde de text hebben voor het topic he![]()
Waarom in vredesnaamquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
Jongens ff doorlullen, ik wil vandaag een Jappies isoleertopic maken!
BAN!quote:
En ook hallo VB BocaJ en Buurvrouwquote:
hij hangt nu aan de hoogste boom die we hebben kunnen vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ook hallo VB BocaJ en Buurvrouw
en wat hebben jullie met Jappie gedaan?
trap vergeten mee te nemen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
hij hangt nu aan de hoogste boom die we hebben kunnen vinden![]()
heefd echt zin aan de hoogste boom en dan 1 cm van de grond hangen als ie op zn tenen gaat staan is er niets aan de handquote:
en niet meer zo schelden op flugelquote:
quote:
Flugel is liefquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en niet meer zo schelden op flugel![]()
C'mon! ik wil meer bijzonderheden over wat Nicky precies is!quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gvd 10 mailtjes naar die nicky gestuurd maar die zat blijkbaar met haar hoofd ergens anders
![]()
Ben je weer een week van me af of nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
C'mon! ik wil meer bijzonderheden over wat Nicky precies is!
Ergens IN bedoel je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gvd 10 mailtjes naar die nicky gestuurd maar die zat blijkbaar met haar hoofd ergens anders
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Het lukt je aardig want er blijven veel te veel newbie's hangen de laatste tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommelding![]()
![]()
Ik poog slechts deze generatie weerbaarder te maken tegen mogelijke negative invloeden zoals daar zijn Pc Eend en Kribbet.![]()
NIETESquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
PC Eend en Kribbet zijn echt fuck ups!![]()
Laat maar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
bocaj je begint ergens over heb je msn wil t er wel ff over hebben maar niet hier
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jappie..was ff ...eh..."wat dingetjes rechtzetten" zeg maar [afbeelding]
Spring ... laven...spring...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
OMFGJAPPIE ! hahahaha
IK roep daar op zeker 30 postings voor het einde "Hij zit bijna vol" en ga hier en op cos me ding zitten doen....zit jij die arme basje te castreren![]()
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je weer een week van me af of niet
Ik ben nog helemaal compleet hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....![]()
heb je gezien wat ik klaar had staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
OMFGJAPPIE ! hahahaha
IK roep daar op zeker 30 postings voor het einde "Hij zit bijna vol" en ga hier en op cos me ding zitten doen....zit jij die arme basje te castreren![]()
Dan ben ik zeker zijn eerste vijandquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....![]()
je noemt daar n aantal rake dingen voornamelijk verledenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laat maar...
Als hij Herman heet dan denk ik dat ik hem ken uit mijn verleden
Dan heeft hij vast in Hgl gewerkt bij een groene vingers bedrijf!
Prachtig...!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spring ... laven...spring... [afbeelding]
die LS komt op mij over als een redelijk sypathieke gast ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was ik al een tijdje, maar was een goed advies om noooooooooooooooit te zeggen dat je het met LS eens bent, ben je er ook een tijdje niet
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
je noemt daar n aantal rake dingen voornamelijk verleden
boogaart bv bedoel je
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker zijn eerste vijand![]()
ken je mij ook dan Jacob of deed de achternaam t hem dan wel heel toevalligquote:
Geeft niet hoor, ze weten toch al dat je ze niet allemaal op een rijtje hebtquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
die LS komt op mij over als een redelijk sypathieke gast ?
De achternaam deed het hem...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
ken je mij ook dan of deed de achternaam t hem dan wel heel toevallig
De file in de ochtendspits op de A2 is kleinerquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De file in de ochtendspits op de A2 is kleiner![]()
Dus het hondje is eigenlijk een Haanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De achternaam deed het hem...
Ik heb in het verleden gewerkt bij een automatiseringsbedrijf en die deed de automatisering van Bogaart en Herman (jouwn vader) was daar manager of wat... Heb jou vader vaak aan de lijn gehad en irl gesproken!
Doe hem maar de groeten van Jacob de Haan als je wilt!Misschien kent hij mij nog...
Schurfthekel is beter op zijn plaats vandaagquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]en daar heb ik ook een tyfushekel aan
helaas dat gaat niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De achternaam deed het hem...
Ik heb in het verleden gewerkt bij een automatiseringsbedrijf en die deed de automatisering van Bogaart en Herman (jouwn vader) was daar manager of wat... Heb jou vader vaak aan de lijn gehad en irl gesproken!
Doe hem maar de groeten van Jacob de Haan als je wilt!Misschien kent hij mij nog...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het hondje is eigenlijk een Haan(nee, kukeleku buurman
)
Joh Kribbie, je bent gewoon ietwat gefrustreerd dat die muggeprikjes van je me niet derenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ze weten toch al dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
helaas dat gaat niet meer
Boink of zo?
Had eigenlijk gehoopt dat iedereen nu schurft had gehad....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schurfthekel is beter op zijn plaats vandaag![]()
had je mn edit gezien in deze post [BB SC #31] Versabommies isoleertopic 9! had de link Bocaj Jacob al gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
had je mn edit gezien in deze post [BB SC #31] Versabommies isoleertopic 9! had de link Bocaj Jacob al gemaakt
Niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Kribbie, je bent gewoon ietwat gefrustreerd dat die muggeprikjes van je me niet deren![]()
![]()
Kan toch nog steeds??quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat iedereen nu schurft had gehad....![]()
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bangquote:
quote:
Is hij zou gemeen en doortraptquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bang.......als bommels dit maar vaak genoeg post zijn er uiteindelijk genoeg newbees te vinden die dit hersenloos gaan overnemen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bang.......als bommels dit maar vaak genoeg post zijn er uiteindelijk genoeg newbees te vinden die dit hersenloos gaan overnemen.
![]()
Komop Kribbie, je kent me toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij zou gemeen en doortraptWat is het toch een gemene meneer zeg
![]()
Echt wel...een walgelijk manupilerend individu...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij zou gemeen en doortraptWat is het toch een gemene meneer zeg
![]()
???? zat al te kijken in het banmeldtopicquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik neem jullie ook ff mee de jeugd in ....
[afbeelding]
hij heeft nog wel een stagaire die hij ondersteuntquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...een walgelijk manupilerend individu...
Loop ik laatst over straat kom ik bij een speeltuin...ik zie allemaal vrolijk spelende kindertjes...een lievlijk tafereeltje dus.......ik blijf staan om te genieten van het moment
....rennen ze plots allemaal weg
....komt er uiteindelijk een brutaal jochie uit zijn schulp en zegt: "Jij bent toch Jappie....de vertegenwoordiger van al het kwaad op aarde ?
![]()
Kun je nagaan wat voor verstrekkende gevolgen de uitspraken van dit heerschap heeft.....![]()
Zou je mij de gegevens van dat ventje even willen geven? Dan krijgt die een knal voor zijn harses, want ik heb toch duidelijk gezegd: "BRON van al het kwaad"!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loop ik laatst over straat kom ik bij een speeltuin...ik zie allemaal vrolijk spelende kindertjes...een lievlijk tafereeltje dus.......ik blijf staan om te genieten van het moment
....komt er uiteindelijk een brutaal jochie uit zijn schulp en zegt: "Jij bent toch Jappie....de vertegenwoordiger van al het kwaad op aarde ?
![]()
Kun je nagaan wat voor verstrekkende gevolgen de uitspraken van dit heerschap heeft.....![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
hij heeft nog wel een stagaire die hij ondersteunt![]()
Ik dacht je te kennen en begon je zelf te mogen als een broer die ik nooit gehad heb (heb 17 zussen)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Kribbie, je kent me toch?
jostiflipquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zijn echt de enige mensen ( die van die school) die ik niet wil verzieken!
![]()
Hij heette Pimmetjuh.. en woont hier ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je mij de gegevens van dat ventje even willen geven? Dan krijgt die een knal voor zijn harses, want ik heb toch duidelijk gezegd: "BRON van al het kwaad"!
En wat voor verdere uitwerking het heeft stond net in de telegraafquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Komop Kribbie, ik plaag je maar als het broertje dat ik nooit gehad heb ( enigskind en verweeeeend, verweeeeeeeeeeend niet nor-maal meer !! ), maar als puntje bij paaltje komt, sta ik er wel voor je als die Jappie of APK je weer eens willen beschadigen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik dacht je te kennen en begon je zelf te mogen als een broer die ik nooit gehad heb (heb 17 zussen)
Maar als broers zo met elkaar om moeten gaan wil ik geen broertje meer![]()
![]()
Ik begin nu Jappie steeds aardiger te vinden![]()
Pimmetjuh weer, als er iemand uit pure kwaad is ontsproten ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heette Pimmetjuh.. en woont hier ergens in de buurt.![]()
Exact...je kunt momenteel geen krant meer openslaan of je komt wel berichten tegen waarvan je gewoon weet dat dat indirect te maken heeft met Bommels optreden hier in de SC.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wat voor verdere uitwerking het heeft stond net in de telegraaf![]()
![]()
TILBURG - Een ruzie maandag tussen twee meisjes (negen en elf jaar) in een bibliotheek in Tilburg ontaardde door de bemoeienis van volwassen familieleden zo dat de politie drie mensen aanhield wegens openlijke geweldpleging.
De politie heeft het jongste meisje over de kwestie verhoord, maar haar gezien haar leeftijd niet opgepakt. Dat deelde een woordvoerder van de politie dinsdag mee.
Het begon met een scheld- en vechtpartij 's middags tussen de meisjes. De negenjarige haalde haar 59-jarige opa erbij. Met de loslopende pitbullterriër van de man togen zij naar de bibliotheek, waar de opa zijn kleindochter vertelde dat zij het meisje, haar zusje en haar 35-jarige moeder mocht slaan. Het kind pakte een prullenbak, maar een medewerkster van de bibliotheek voorkwam dat ze er mee sloeg. Opa, kleinkind en hond verlieten daarop het pand.
Toen het meisje haar ouders op de hoogte bracht, besloten die ook een duit in het zakje te doen. De 37-jarige moeder viel de 35-jarige vrouw aan, de 38-jarige vader zou een van de meisjes omver hebben geduwd. De politie pakte vader, moeder en opa op. Na verhoor zijn zij vrijgelaten.
Dan is het goed, door de 21 zussen heb ik een hele aparte jeugd gehad, nog steeds wil ik in het weekend nagellak op en vlechtjes in mijn haar, gek hequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Kribbie, ik plaag je maar als het broertje dat ik nooit gehad heb ( enigskind en verweeeeend, verweeeeeeeeeeend niet nor-maal meer !! ), maar als puntje bij paaltje komt, sta ik er wel voor je als die Jappie of APK je weer eens willen beschadigen!![]()
Jappie is het brein geweest achter de operatie "Kribbet naar de neten" !quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan is het goed, door de 21 zussen heb ik een hele aparte jeugd gehad, nog steeds wil ik in het weekend nagellak op en vlechtjes in mijn haar, gek he![]()
Maar Jappie heeft me toch nooit willen beschadigen? APK misschien een beetje en verder je vriend LS![]()
Komop Jappert in vergelijking met vorige BB heb ik me nog keurig ingehoudenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact...je kunt momenteel geen krant meer openslaan of je komt wel berichten tegen waarvan je gewoon weet dat dat indirect te maken heeft met Bommels optreden hier in de SC.![]()
Bij dit bericht wist ik het zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact...je kunt momenteel geen krant meer openslaan of je komt wel berichten tegen waarvan je gewoon weet dat dat indirect te maken heeft met Bommels optreden hier in de SC.![]()
Nope..quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
Maar Jappie heeft me toch nooit willen beschadigen?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wat voor verdere uitwerking het heeft stond net in de telegraaf![]()
![]()
TILBURG - Een ruzie maandag tussen twee meisjes (negen en elf jaar) in een bibliotheek in Tilburg ontaardde door de bemoeienis van volwassen familieleden zo dat de politie drie mensen aanhield wegens openlijke geweldpleging.
De politie heeft het jongste meisje over de kwestie verhoord, maar haar gezien haar leeftijd niet opgepakt. Dat deelde een woordvoerder van de politie dinsdag mee.
Het begon met een scheld- en vechtpartij 's middags tussen de meisjes. De negenjarige haalde haar 59-jarige opa erbij. Met de loslopende pitbullterriër van de man togen zij naar de bibliotheek, waar de opa zijn kleindochter vertelde dat zij het meisje, haar zusje en haar 35-jarige moeder mocht slaan. Het kind pakte een prullenbak, maar een medewerkster van de bibliotheek voorkwam dat ze er mee sloeg. Opa, kleinkind en hond verlieten daarop het pand.
Toen het meisje haar ouders op de hoogte bracht, besloten die ook een duit in het zakje te doen. De 37-jarige moeder viel de 35-jarige vrouw aan, de 38-jarige vader zou een van de meisjes omver hebben geduwd. De politie pakte vader, moeder en opa op. Na verhoor zijn zij vrijgelaten.
Sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat kan alleen in Tilburg......
triest eigenlijk....
Bommert doe je het wat rustig aan met je 'schurft' enzo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Jappert in vergelijking met vorige BB heb ik me nog keurig ingehouden![]()
Heb laatst nog wat van die motivaties teruggelezen![]()
tis wel vaak kermis in tilburg jeuh!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat kan alleen in Tilburg......
triest eigenlijk....
quote:
`quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert doe je het wat rustig aan met je 'schurft' enzo?
Mensen gaan het overnemen enzo. Gaat een beetje te ver zo.
Dank u voor de aandacht
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
Sjit..bedenk me net dat ik donderdag in tilburg moet werken ....denk dat ik de auto van m'n vrowu maar neem![]()
Vlakbij het Reitseplein....quote:
Was dat die actie die al na 1 dag gestopt werd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie is het brein geweest achter de operatie "Kribbet naar de neten" !
Bij de Kamer van Koophandel / Gak / Scheepens?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vlakbij het Reitseplein....
Kom je nuecken/lunchen?![]()
Daarom ook die actie, stuur Krib met vakantie naar de Netenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..![]()
Ik ben als het lam gods......met die verbetering dat ik zelfs de farizeers nog lief heb.![]()
Daar jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij de Kamer van Koophandel / Gak / Scheepens?
BB is nog niet afgelopen, die ban krijg je echt nog wel voor het eind van het jaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Jappert in vergelijking met vorige BB heb ik me nog keurig ingehouden![]()
Heb laatst nog wat van die motivaties teruggelezen![]()
Op zo'n manier blij je natuurlijk zwakzinnig he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was dat die actie die al na 1 dag gestopt werd?![]()
had het wel leuk gevonden, ben nog nooit op de Neten geweest, schijnt erg mooi te zijn![]()
Maar dat was dus gewoon heel aardig van Jappie![]()
Ja, zo ga ik natuurlijk nooit serieus met je lunchenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar ja, je herkent me aan die [Tijnmode] KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK! [tijnmode]
Trek je wel wat luchtigs aan?
ze weet waar ik zit, ze komt maar lekker daarheen, zal ze met alle egards behandelen als een prinsesje en de bonenstaak!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Kijk uit wat je afspreekt met fluggs Bommels....ze heeft er een handje van om mannen voor jan met de korte achternaam urenlange reizen op de fiets te laten maken naar niet bestaande ontmoetingsplekken.![]()
Hij liet me wachten Japquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Kijk uit wat je afspreekt met fluggs Bommels....ze heeft er een handje van om mannen voor jan met de korte achternaam urenlange reizen op de fiets te laten maken naar niet bestaande ontmoetingsplekken.![]()
Ach ja.......ik doe wel vaker wat uit liefdadigheid maar ik wil het liever niet direct aan de grote klok hangen begrijp je.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom ook die actie, stuur Krib met vakantie naar de Neten![]()
Was een heel aardig gebaar![]()
Een aantal leden van mijn "band" zijn daar al geweest en vonden het erg gezelligquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op zo'n manier blij je natuurlijk zwakzinnig he?![]()
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, zo ga ik natuurlijk nooit serieus met je lunchen
Ik wilde je al uitnodigen om bij ons in het bedrijfsrestaurant te komen meeten, maar op deze manier hoeft het niet hoor
Jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?
Heb net een waarschuwing van Flugie achter de rug...denk dat de kans er zit...ik kijk na elke posting ook angstvallig in het banmeldtopic, want je weet maar nooit met julliequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
BB is nog niet afgelopen, die ban krijg je echt nog wel voor het eind van het jaar![]()
Sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja.......ik doe wel vaker wat uit liefdadigheid maar ik wil het liever niet direct aan de grote klok hangen begrijp je.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij liet me wachten Jap
Dat is heel wat anders...
Denk niet dat ik dat kan verkopen in mijn professionele leventjequote:
Vandaar die lunch natuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb net een waarschuwing van Flugie achter de rug...denk dat de kans er zit...ik kijk na elke posting ook angstvallig in het banmeldtopic, want je weet maar nooit met jullie![]()
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kan verkopen in mijn professionele leventje![]()
Heeft ie weer bij jou lopen klagen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde van teamlead een heel ander verhaal.
Ik kan me niet letterlijk meer voor de geest halen wat ie nou precies zei maar hij had het erover dat jij niet wilde dat er ook andere BB moderators fame zouden verwerven in studio.
Dat zal ie toch niet zo uit zijn duim gezogen hebben ?![]()
Hij klonk behoorlijk over zijn toeren toen.![]()
Nee nee...dat niet maar ik wil me er niet op voor laten staan begrijp jequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SorryMaar het is toch niet zo erg dat mensen nu weten dat je eigenlijk een hele aardige vent bent
![]()
OFZO....quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?
Mail anders ff, gaan we ergens lunchen ofzo...
lunchen beeb, lunchen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef Bocaj het volgende:
bommie & flugel get a room en ga aan de slag
je riep beeb?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft ie weer bij jou lopen klagen?
Teamlead kom eens hier!![]()
Wat heb je allemaal bij Jappie zitten klagen?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee...dat niet maar ik wil me er niet op voor laten staan begrijp je....er zijn al genoeg van die miesgassers die op die manier met hun kop op tv komen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal bij Jappie zitten klagen?![]()
doen ik beeb!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?
Mail anders ff, gaan we ergens lunchen ofzo...
Alleen lunchen hè, niet dat ofzoquote:
Dus jij zegt dat Jappie liegt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
niks hoor
gvd Jap.. ik zal je nog eens wat vertellen zeg... hoe lul ik me hier nu weer uit??![]()
Lijkt me echt leuk, Als ze zich maar niet laat intimideren door mijnquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebbenquote:
Zou willen dat we het konden zien, dit kan niet goed gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen lunchen hè, niet dat ofzo
quote:
He, die butplug heb ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk, Als ze zich maar niet laat intimideren door mijn
[afbeelding]
psssssssst Flugie...we hebben het over jappie, zoon van lucifer!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Jappie liegt?![]()
Jappie????![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebben![]()
Ik heb hem links laten liggen, veel te simpelquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebben![]()
quote:
Daar was ik al bang voor, zal je enige reden zijn om te gaan lunchen vals krengquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Jammer pik, dit jaar weer geen ban![]()
Ik ben trouwens serieus hoor, wil graag met je lunchen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djeez teamlead...ik moet je al leren hoe je de boel hier een beetje moet runnen......moet ik je dit soort zaken nu ook al bij brengen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
niks hoor
gvd Jap.. ik zal je nog eens wat vertellen zeg... hoe lul ik me hier nu weer uit??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiervoor gebruikte ik de elektrische tandenborstel van mijn vrouw en ze was daar niet blij meequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zwijn he?
en dat is MODquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens serieus hoor, wil graag met je lunchen.
Al was het alleen maar om hier de boel verder op te kunnen naaien
Donderdag dus, rond een uur of twaalf, ergens op de Korte Heuvel ofzo. (kun je je auto in de parkeergarage kwijt) Als je nou ff mailt kunnen we afspreken.
flugeltje apedingetje fok punt nl
D'r zit alleen een behoorlijke terugslag op whehehequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hiervoor gebruikte ik de elektrische tandenborstel van mijn vrouw en ze was daar niet blij mee![]()
Maar deze heeft veel meer toeren![]()
Het gaat niet om trots, het moet vullenquote:
Want de Haan komt wel erg vroeg bij jouquote:
is al onderweg !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Nou meneer Flugel roept, ik ga er dus ook maar een keer vroeg in.
Bommie, ik wacht op je mail
Goor-alert!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat niet om trots, het moet vullen![]()
Dat is juist lekkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit alleen een behoorlijke terugslag op whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |