herinneringquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me er morgen nog ff aan herinneren![]()
hmm niet goed?? jij ging toch slapenquote:
goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:15 schreef Jappie het volgende:
Ghegehe...wat een sukkelaars.....nog steeds met dat stomme topickaap spelletje bezig als ware het 2 onzindelijke hondjes die proberen hun terrein af te bakenen door maar overal tegen aan te zeiken.![]()
How low can you go ?? ....getuige Bommels nieuwe schandknaapje kennelijk idd chiwawa.....![]()
Oh...en Bommels...als je vandaag of morgen klaar bent met je nieuwe speeltje...laat hem dan niet voor oud vuil hier op het forum liggen....breng hem gewoon netjes naar een asiel of geef hem desnoods een spuitje voor het geval je hem te erg heb uitgewoond wil je?![]()
Morguh, ik draai wel ff een zware..quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen...lekker bakkie koffie...peukie erbij..
draaien en een zware...quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh, ik draai wel ff een zware..
zware shag hequote:Op dinsdag 26 september 2006 10:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
draaien en een zware...ik zou er een beetje misselijk van worden
ja duh!!!... ha ha haquote:
5 jaarquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
't is wat met die saaie streams, nou ben ik van ellende mijn keuken aan het poetsen![]()
gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon puntoortje!hoe oud is ie geworden?
quote:
hai schoonheidquote:
heerlijk geslapen..jij?...dank voor de koffie en de gebak ga ik zo halen!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hai schoonheid![]()
, lekker geslapen, hier hebbie een bakkie, het gebak zal je dr zelf wel bij hebben
![]()
zeker maar ik heb wel heel wazig gedroomd dit keer, hoe zou dat toch komen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heerlijk geslapen..jij?...dank voor de koffie en de gebak ga ik zo halen!
te veel gedronken???quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zeker maar ik heb wel heel wazig gedroomd dit keer, hoe zou dat toch komen...![]()
had 100% niks met drank te maken, ga dr hier zowieso niks over loslatenquote:
nou, das gemeen!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
had 100% niks met drank te maken, ga dr hier zowieso niks over loslaten![]()
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkersquote:
...ja, erg he! ik ken het, allemaal meelezen maar zelf niet schrijven...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkers![]()
ze mogen van mij alles eten, maar alles wetenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ja, erg he! ik ken het, allemaal meelezen maar zelf niet schrijven...
( hihihi, waar ken ik dat van? O, dat was ik!!.. )![]()
*openlijk nieuwsgierig is..*quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vertel het je heus wel, maar niet hier joh, veel te veel van die lurkers![]()
is iets tussen mij en oortjes, sorry buufquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*openlijk nieuwsgierig is..*![]()
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nog wel 2 ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.![]()
nou zeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
is iets tussen mij en oortjes, sorry buuf![]()
dat houden we gewoon ff in het midden danquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
De vraag is alleen of we het over hetzelfde hebben.![]()
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat houden we gewoon ff in het midden dan![]()
daar ben je buren voor toch..dan mag het..hihiquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*openlijk nieuwsgierig is..*![]()
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.![]()
twee????quote:
jeetje minaquote:
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!![]()
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.![]()
Klopt! Toen heb ik je in het water gegooid hè.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomen![]()
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.quote:
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.![]()
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangen![]()
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
Of je laat hem er een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
moet je doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |