heefd echt zin aan de hoogste boom en dan 1 cm van de grond hangen als ie op zn tenen gaat staan is er niets aan de handquote:
en niet meer zo schelden op flugelquote:
quote:
Flugel is liefquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en niet meer zo schelden op flugel![]()
C'mon! ik wil meer bijzonderheden over wat Nicky precies is!quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gvd 10 mailtjes naar die nicky gestuurd maar die zat blijkbaar met haar hoofd ergens anders
![]()
Ben je weer een week van me af of nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
C'mon! ik wil meer bijzonderheden over wat Nicky precies is!
Ergens IN bedoel je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gvd 10 mailtjes naar die nicky gestuurd maar die zat blijkbaar met haar hoofd ergens anders
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Het lukt je aardig want er blijven veel te veel newbie's hangen de laatste tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommelding![]()
![]()
Ik poog slechts deze generatie weerbaarder te maken tegen mogelijke negative invloeden zoals daar zijn Pc Eend en Kribbet.![]()
NIETESquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
PC Eend en Kribbet zijn echt fuck ups!![]()
Laat maar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
bocaj je begint ergens over heb je msn wil t er wel ff over hebben maar niet hier
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jappie..was ff ...eh..."wat dingetjes rechtzetten" zeg maar [afbeelding]
Spring ... laven...spring...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
OMFGJAPPIE ! hahahaha
IK roep daar op zeker 30 postings voor het einde "Hij zit bijna vol" en ga hier en op cos me ding zitten doen....zit jij die arme basje te castreren![]()
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben je weer een week van me af of niet
Ik ben nog helemaal compleet hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....![]()
heb je gezien wat ik klaar had staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
OMFGJAPPIE ! hahahaha
IK roep daar op zeker 30 postings voor het einde "Hij zit bijna vol" en ga hier en op cos me ding zitten doen....zit jij die arme basje te castreren![]()
Dan ben ik zeker zijn eerste vijandquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor. Ik geloof dat wij beiden tot "aartsvijand" van SL LS zijn gebombardeerd, dat schept een band....![]()
je noemt daar n aantal rake dingen voornamelijk verledenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laat maar...
Als hij Herman heet dan denk ik dat ik hem ken uit mijn verleden
Dan heeft hij vast in Hgl gewerkt bij een groene vingers bedrijf!
Prachtig...!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spring ... laven...spring... [afbeelding]
die LS komt op mij over als een redelijk sypathieke gast ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was ik al een tijdje, maar was een goed advies om noooooooooooooooit te zeggen dat je het met LS eens bent, ben je er ook een tijdje niet
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
je noemt daar n aantal rake dingen voornamelijk verleden
boogaart bv bedoel je
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker zijn eerste vijand![]()
ken je mij ook dan Jacob of deed de achternaam t hem dan wel heel toevalligquote:
Geeft niet hoor, ze weten toch al dat je ze niet allemaal op een rijtje hebtquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
die LS komt op mij over als een redelijk sypathieke gast ?
De achternaam deed het hem...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
ken je mij ook dan of deed de achternaam t hem dan wel heel toevallig
De file in de ochtendspits op de A2 is kleinerquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De file in de ochtendspits op de A2 is kleiner![]()
Dus het hondje is eigenlijk een Haanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De achternaam deed het hem...
Ik heb in het verleden gewerkt bij een automatiseringsbedrijf en die deed de automatisering van Bogaart en Herman (jouwn vader) was daar manager of wat... Heb jou vader vaak aan de lijn gehad en irl gesproken!
Doe hem maar de groeten van Jacob de Haan als je wilt!Misschien kent hij mij nog...
Schurfthekel is beter op zijn plaats vandaagquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]en daar heb ik ook een tyfushekel aan
helaas dat gaat niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De achternaam deed het hem...
Ik heb in het verleden gewerkt bij een automatiseringsbedrijf en die deed de automatisering van Bogaart en Herman (jouwn vader) was daar manager of wat... Heb jou vader vaak aan de lijn gehad en irl gesproken!
Doe hem maar de groeten van Jacob de Haan als je wilt!Misschien kent hij mij nog...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus het hondje is eigenlijk een Haan(nee, kukeleku buurman
)
Joh Kribbie, je bent gewoon ietwat gefrustreerd dat die muggeprikjes van je me niet derenquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ze weten toch al dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
helaas dat gaat niet meer
Boink of zo?
Had eigenlijk gehoopt dat iedereen nu schurft had gehad....quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schurfthekel is beter op zijn plaats vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |