Hoi!quote:
Ja sorry pik, ik wist echt niet dat hij zo snel stuk zou gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
Hoi Kloddertje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:44 schreef Inodder het volgende:
voelt zich genegeerd
behalve door mike
Bocajquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
rik is idd een viespeukquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
whehehe moest dit echt doen ...anders blijft het "jeuken"in mijn systeem[COS #325] Ze hebben er schurft aan
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
dag bocaj en mike hey bommie ik ben er ook nog hoor tegen wie zeg jij eigenlijk gedag net
Tegen jou natuurlijk, vriend klodder!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:01 schreef Inodder het volgende:
dag bocaj en mike hey bommie ik ben er ook nog hoor tegen wie zeg jij eigenlijk gedag net
zullen we dat ff via de mail of msn doenquote:
quote:
In het vervolg niet gelijk zo lopen mekkeren he als je ff geen antwoord krijgt...het heet hier niet voor niets SCquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:13 schreef Inodder het volgende:
zelfde jappie
oke okequote:Op dinsdag 26 september 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
In het vervolg niet gelijk zo lopen mekkeren he als je ff geen antwoord krijgt...het heet hier niet voor niets SC
Maar is het zo?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
zullen we dat ff via de mail of msn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |