dat houden we gewoon ff in het midden danquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
De vraag is alleen of we het over hetzelfde hebben.![]()
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dat houden we gewoon ff in het midden dan![]()
daar ben je buren voor toch..dan mag het..hihiquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*openlijk nieuwsgierig is..*![]()
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan anders ook nog wel een reden bedenken hoor.![]()
twee????quote:
jeetje minaquote:
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben wel nieuwsgierig naar de reden die jij hebt bedacht!!!!![]()
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat eerst Basje maar eens over de brug komen.![]()
Klopt! Toen heb ik je in het water gegooid hè.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
in het badje ben ik je net nog op de brug tegengekomen![]()
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.quote:
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je hiermee op de snelheid van FOK! of heb je het soms over die stupide paringsdans van bassie die nu inmiddels al 3 dagen duurt.![]()
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over fok, maar die bas begint me idd ook de keel uit te hangen![]()
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..FOK! lijkt zich inmiddels wat hersteld te hebben....nu nog een oplossing voor dat schoothondje.
Zelfs Bokaj heeft zich in zijn kinderjaren nooit zo afhankelijk getoond; zal nog een harde dobber worden om daar ooit een volwassen zelfstandig "denkend" individu van te maken.
![]()
Of je laat hem er een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
moet je doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem maar een keer een oor aannaaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |