had je mn edit gezien in deze post [BB SC #31] Versabommies isoleertopic 9! had de link Bocaj Jacob al gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
had je mn edit gezien in deze post [BB SC #31] Versabommies isoleertopic 9! had de link Bocaj Jacob al gemaakt
Niet meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Kribbie, je bent gewoon ietwat gefrustreerd dat die muggeprikjes van je me niet deren![]()
![]()
Kan toch nog steeds??quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat iedereen nu schurft had gehad....![]()
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bangquote:
quote:
Is hij zou gemeen en doortraptquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bang.......als bommels dit maar vaak genoeg post zijn er uiteindelijk genoeg newbees te vinden die dit hersenloos gaan overnemen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis de kracht van de herhaling die het hem gaat doen ben ik bang.......als bommels dit maar vaak genoeg post zijn er uiteindelijk genoeg newbees te vinden die dit hersenloos gaan overnemen.
![]()
Komop Kribbie, je kent me toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij zou gemeen en doortraptWat is het toch een gemene meneer zeg
![]()
Echt wel...een walgelijk manupilerend individu...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij zou gemeen en doortraptWat is het toch een gemene meneer zeg
![]()
???? zat al te kijken in het banmeldtopicquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik neem jullie ook ff mee de jeugd in ....
[afbeelding]
hij heeft nog wel een stagaire die hij ondersteuntquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...een walgelijk manupilerend individu...
Loop ik laatst over straat kom ik bij een speeltuin...ik zie allemaal vrolijk spelende kindertjes...een lievlijk tafereeltje dus.......ik blijf staan om te genieten van het moment
....rennen ze plots allemaal weg
....komt er uiteindelijk een brutaal jochie uit zijn schulp en zegt: "Jij bent toch Jappie....de vertegenwoordiger van al het kwaad op aarde ?
![]()
Kun je nagaan wat voor verstrekkende gevolgen de uitspraken van dit heerschap heeft.....![]()
Zou je mij de gegevens van dat ventje even willen geven? Dan krijgt die een knal voor zijn harses, want ik heb toch duidelijk gezegd: "BRON van al het kwaad"!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...een walgelijk manupilerend individu...
Loop ik laatst over straat kom ik bij een speeltuin...ik zie allemaal vrolijk spelende kindertjes...een lievlijk tafereeltje dus.......ik blijf staan om te genieten van het moment
....rennen ze plots allemaal weg
....komt er uiteindelijk een brutaal jochie uit zijn schulp en zegt: "Jij bent toch Jappie....de vertegenwoordiger van al het kwaad op aarde ?
![]()
Kun je nagaan wat voor verstrekkende gevolgen de uitspraken van dit heerschap heeft.....![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
hij heeft nog wel een stagaire die hij ondersteunt![]()
Ik dacht je te kennen en begon je zelf te mogen als een broer die ik nooit gehad heb (heb 17 zussen)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Kribbie, je kent me toch?
jostiflipquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zijn echt de enige mensen ( die van die school) die ik niet wil verzieken!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |