Waarom probeer jij steeds die newbie's stuk te maken?quote:
Gniffel...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:00 schreef versabommie het volgende:
whehehe moest dit echt doen ...anders blijft het "jeuken"in mijn systeem[COS #325] Ze hebben er schurft aan
Jappie pappie neem je toch niet serieus bommie... hij kan niet eens mijn naam goed schrijven!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom probeer jij steeds die newbie's stuk te maken?![]()
Noteertquote:
Al aan je hoofd gevoeld trouwens?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommeldingquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schurftquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al aan je hoofd gevoeld trouwens?
denk dat je t verkeerd ziet zo doet ie zich wel voor maar ondertussen is ie aan t vaccineren (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
and correctedquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:23 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Noteert
"weet denkt dat ie gelijk aan jezus is"![]()
* blij verrast is*quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
denk dat je t verkeerd ziet zo doet ie zich wel voor maar ondertussen is ie aan t vaccineren (of hoe je dat ook schrijft)
kleine hoeveelheid toedienen zodat je er weerstand tegen opbouwd![]()
Was totaal ontopic heurquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gniffel...![]()
Maarre....erg off-topic in de COS hoor!
PC Eend en Kribbet zijn echt fuck ups!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verscheuren ende vermorzelen laat ik aan jouw over mijn allerliefste bommelding![]()
![]()
Ik poog slechts deze generatie weerbaarder te maken tegen mogelijke negative invloeden zoals daar zijn Pc Eend en Kribbet.![]()
Lekker belangrijk......voor mijn part had je fikkie geheten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jappie pappie neem je toch niet serieus bommie... hij kan niet eens mijn naam goed schrijven!![]()
zoals ik al zei ander medium zie profielquote:
geef t goede voorbeeld is danquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:35 schreef versabommie het volgende:
Jongens ff doorlullen, ik wil vandaag een Jappies isoleertopic maken!
bij dezequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me er morgen nog ff aan herinneren![]()
ohwja je wilde de text hebben voor het topic hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |