Nee, tenzij anders aangegeven door Nintendo. SDHC zijn niet backwards compatible met standaard SD kaartlezers.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gaat de Wii eig ook SDHC kaartjes ondersteunen?
Nee. SDHC kaarten werken naar mijn weten niet in normale SD sloten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gaat de Wii eig ook SDHC kaartjes ondersteunen?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Steeven het volgende:
Twii
mmmm hoop dat dat de echt isquote:
bedankt voor mijn TVPquote:Op maandag 18 september 2006 23:01 schreef Oksel het volgende:
Wil iemand de boxart van redsteel eensch posten?
Echt mooiquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat dat allemaal fan-art is ofnie?quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Adagio het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat allemaal fan-art is ofnie?
bij het geile ontwerp van de wii horen geile box arts (net zoals als bij de gamecube...uhm...minder mooie hoorden)quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef Tware het volgende:
Het zou ook wel te mooi zijn als dat echte boxen waren, veel te mooi![]()
Jezus wat een mooi boxart.quote:
Oh, dacht dat hier alleen maar bagger gepost werd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat heb ik vorige week al gepost.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Er wordt alleen op bagger gereageerd
Ik vind het lichtblauw op bruin niet zo mooi, maar inderdaad, zo uitgewerkt is dit eigenlijk toch gewoon wel mooie Zelda boxart. Ookal leek ie in het begin wat onorigineel.quote:
zolang ze maar positief zijn iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Xrenity het volgende:
Heel stuk in De Telegraaf van vandaag.
Geen nieuws, maar ze zijn wel positief.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Catch22- het volgende:
ik sprak gister iemand die naar de presentatie was geweest en die kreeg een Wii horloge, ver stoer
Vrouwen hebben niks te klagen met de vibration nunchuck controllerquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Adelante het volgende:
Ze hadden vast ook wel drie armbanden met aftelklokje
Boefje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te klagen met de vibration nunchuck controller
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nunchuck trilt nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt er de hele week al games voor kopen... De kans dat je er VC games mee van kunt kopen is zeer klein.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef Platina het volgende:
Wat is Nintendo eigenlijk van plan te doen met de sterrenpunten uit de catalogus? Ik bedacht me net dat we misschien die punten wel mochten houden en daarmee VC games zouden kunnen kopen! Zou relax zijn ik heb nog vijfduizend punten rondslingeren
-Famitsu Editor-in-Chiefquote:"Wii definitely could become the most popular console of all time. Non-gamers can see how fun it is just by looking at people playing it, and that's very different from the PS3 or Xbox 360."
"``Wii is the first machine that has the potential to truly prompt people to use the Internet on their television,'' said Tokyo-based Nomura Securities Co. analyst Eiichi Katayama, who rates Sony ``neutral'' and doesn't have a rating on Nintendo. "It could turn into the next-generation television."
Ja dat vind ik dus ook....... de controls nodigen uit om het eens te proberen..... mensen (niet-gamers) zullen dit eerder proberen omdat het echt nieuw is. Ben erg benieuwd hoe de Wii gaat releasen straks.quote:
In de winkel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe de Wii gaat releasen straks.
Inderdaad. Net zoals, bijvoorbeeld, Nintendogs.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
Sterren catalogus = slecht verkopende games uit het magazijn vegen.
Of gewoon RTL4 for that matter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Stel je voor.. Geen reclames meer op Jetix & kindernet maar vette ads bij Max & Catherine & Pauw & Witteman.
De nunchuk alleen kan alles wat de PS3 controller kan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
Sinds ik dat vis-filmpje van Zelda heb gezien heb ik zoveel zin in de Wii.
Ik wist trouwens helemaal niet dat er ook een motion sensordinges in de nunchuck zat. Maar bij dat vissen lijkt het erop dat dat wel zo is.
Do more with less...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef BMH het volgende:
[..]
De nunchuk alleen kan alles wat de PS3 controller kan.
Duidelijk nepquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja, 200 punten of 100 punten voor een nieuwe Wii game is 1 snes game ofzoiets dan toch? Zou toch wel aardig zijn. Of special snes games die niet in de catalogus verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt er de hele week al games voor kopen... De kans dat je er VC games mee van kunt kopen is zeer klein.
VC = winst.
Sterren catalogus = slecht verkopende games uit het magazijn vegen.
Geen Wifi ondersteuningquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef kipknots het volgende:
14 minuten Call of Duty gameplay.
Als je bedenkt dat mensen het daar voor het eerst spelen werkt de besturing daar opvallend goed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dit is wel iets wat Nintendo mag gebruiken om hun product te verkopen, toch?quote:Het vermogen van een plasmascherm van 42 inch varieert van 140 tot 300 Watt.
Plasmaschermen die HD-ready (klaar voor een scherper beeld) zijn, gebruiken ongeveer 80 W meer. Het energiegebruik van LCD-tv's is onafhankelijk van de aan- of afwezigheid van HD.
Stel dat bij een gemiddeld vermogen van 220 Watt en een standby-verbruik van 10 kWh/jaar, het plasmascherm dagelijks vier uur aanstaat, dan is het jaarlijkse verbruik ongeveer 330 kWh, of ¤ 66,-.
Volgens een hands-on maakte de PS3 juist weinig geluid.. Enkel bij het laden van de console & daarbij dus de disk kon je duidelijk lawaai horen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef torn_Machina het volgende:
Wat zal die PS3 een lawaai maken dan.
Anders doe ik de volume knop van mijn tv wel wat harder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens een hands-on maakte de PS3 juist weinig geluid.. Enkel bij het laden van de console & daarbij dus de disk kon je duidelijk lawaai horen.
Rightquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
PLAYSTATION 3 GAAT FLOPPEN!
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
PLAYSTATION 3 GAAT FLOPPEN!
Tuurlijk gaat de PS3 niet floppen, de N64 flopte ook niet en verkocht ook gewoon netjes 40 miljoen. Gaat Sony geowned worden en klappen incasseren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overMaar je weet nooit natuurlijk.. Ik geef ze tot nu toe weinig kans
![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=120040
Speciaal voor jou, you know who you are
Alleen die "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." verraadde het al, maargoed. NeoGAF
![]()
Alleen al aan de reacties te zien merk ik dat heel veel mensen geen ruk van grafisch ontwerp afweten en in hun leventje wel heel veel tegen lelijke dingen hebben aangekeken om dit "het mooiste dat ze ooit hebben gezien" te noemen.
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty87 op 20-09-2006 01:01:06 ]シ
Nou dat valt wel mee. Je hebt wel veel goede photoshoppers @ gaf.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen![]()
[..]
Alleen die "" verraadde het al, maargoed. NeoGAF
![]()
Alleen al aan de reacties te zien merk ik dat heel veel mensen geen ruk van grafisch ontwerp afweten en in hun leventje wel heel veel tegen lelijke dingen hebben aangekeken om dit "het mooiste dat ze ooit hebben gezien" te noemen.
!
Oh ja, ik zie het. Dat is wel wat minder, ik zou het hele 'Zelda' en logo gebeuren wat verplaatsen naar beneden en misschien nog eens een stukje verkleinen (zodat je het niet te ver naar beneden hoeft te verplaatsen). Voor de rest is het netjes.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
Ebay prijzen + 1000quote:
Jullie hebben het toch niet over mij he?quote:
Die was geloof ik min of meer aangekondigt.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
jij en maagd surequote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
Lieve schat, alleen kennis van Photoshop heeft geen ruk te maken met grafisch ontwerp.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Je hebt wel veel goede photoshoppers @ gaf.
[..]
Oh no you di'in't!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Gewoon een Wii kopen, je ontkomt er toch niet aan.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben altijd vriendelijkJeWeEtToGg!~1
Ik zit in een dillemma. Ik wil Twilight Princess asap spelen, maar die voor NGC komt later en de Wii versie is ook tof zo met die besturing. DAMN YOU NINTENDO!![]()
Geef maar toe je kan niet zonder te spelen met een Wii het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijkJeWeEtToGg!~1
Ik zit in een dillemma. Ik wil Twilight Princess asap spelen, maar die voor NGC komt later en de Wii versie is ook tof zo met die besturing. DAMN YOU NINTENDO!Maarrr Ruzbeh geeft me toch al een Wii.
Dat kan je erg dubbel opvatten Mmarsuquote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ja heerlijk, lekker vissen en dan die hengel uitgooien met je Wiimote
Vanavond eens checken!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef kipknots het volgende:
Hoog kwaliteit filmpje van Super Mario Galaxy:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13187
Zelfde lvl als op de E3, maar bij deze kwaliteit kan je pas echt zien hoe mooi het eigenlijk is.
Lijkt mij wel een toffe game, maar ik heb liever Mario in deze levels..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef Oksel het volgende:
Ik word nog niet echt warm of koud van die nieuwe Mario..
Volgens IGN is dit het boxart:quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
En maar zeggen dat de graphics er niet uit zien....quote:Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef kipknots het volgende:
Hoog kwaliteit filmpje van Super Mario Galaxy:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13187
Zelfde lvl als op de E3, maar bij deze kwaliteit kan je pas echt zien hoe mooi het eigenlijk is.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens IGN is dit het boxart:
[afbeelding]
Het logo wordt hier totaal niet verstoord. Chanty = yay!!1
Er staan twee screens bij die ik niet in de trailer zag.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef kipknots het volgende:
Die Red Steel screens zijn al een tijdje uit. Maar als je ze nog niet gezien had, heb je misschien ook de wii event trailer gemist? http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2624
Echt 0.0 interesse daarin inderdaadquote:
Nouja ik toch wel een beetje, Ubisoft pompt er tonnen met geld in, en alhoewel dat bevestigt dat het oorspronkelijk idee kennelijk niet zo goed was, heeft Ubisoft toch wel aardig wat kwaliteit. Maar vooral ben ik wel benieuwd naar hoe het nieuwe zwaardvechten is, met 1 op 1 besturing. Dat lijkt me best interessant.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt 0.0 interesse daarin inderdaad
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt 0.0 interesse daarin inderdaad
Raar, dit filmpje van SMG ziet er scherper uit dan de HDversie op IGNquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef linebear het volgende:
[..]
En maar zeggen dat de graphics er niet uit zien....
Vind het super, kan niet wachten tot ie in de winkels ligt
Zoals ik al zei op games:quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet blij van worden?
Ik word er wel vrolijk van want ik vond Monkey Ball op de Cube al tof en nu met een Wiimote erbij lijkt het me helemaal goud!quote:Je rolt een aapje in een balletje over een speelveld heen. Daar wil ik geen realistische graphics bij
Deze Monkey Ball ziet er precies uit zoals ik wil
Kan ook zijn omdat dit totaal niet mijn game isquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei op games:
[..]
Ik word er wel vrolijk van want ik vond Monkey Ball op de Cube al tof en nu met een Wiimote erbij lijkt het me helemaal goud!
Ach, hij ziet er veel beter uit dan op de Cube. Verder wil ik bij zo'n spel duidelijkheid hebben, clean graphics dus, net zoals bij bijvoorbeeld Tetris, die wil je ook niet met flitsende achtergronden hebben omdat het afleidt van de (ijzersterke) gameplay.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet blij van worden?
Meteen kopen!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Op de Dixons site staat de Wii voor E 0,02.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Nee, het is een scam. Iemand die Guild Wars speelt weet wel beter.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:31 schreef BMH het volgende:
Ik heb iig zeker een wiiIk ben boven aan de lijst gezet van Nedgame... Er staan er iig al een honderdtal in Enschede alleen
Sweetquote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...
dus voor ¤212,50...![]()
Ik sta ook boven aan de lijst bij mijn lokale intertoys. Best wel handig als je de eigenaar goed kent.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweetdoe dat voor mij ook eens
![]()
![]()
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik sta ook boven aan de lijst bij mijn lokale intertoys. Best wel handig als je de eigenaar goed kent.![]()
Dat heerst inderdaad. Jammer dat ik niet zo iemand heb.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...![]()
Nou ja, 0,02 is niet veel geld. Als het nou 100K + xx Ecto was geweest was het een ander verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, het is een scam. Iemand die Guild Wars speelt weet wel beter.![]()
![]()
Belasting is ook een stuk minder in de USA, vanwege het ontbreken van standaard ziektekosten verzekeringen etc. Daarnaast verschillen de belastingen per staat nogal, dus vandaar dat er geen belasting automatisch bij wordt gerekend wat hier wel het geval is. Maar dan nog, áls je belasting erbij telt komt je niet op $300+ uit, maargoed. Dat ligt natuurlijk aan de importkosten en andere factoren zoals vertaling e.d. Allemaal al langsgekomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef kipknots het volgende:
Btw, voor de mensen die nog klagen over de prijsverschillen: Ik heb meerdere keren gehoord dat er bij de 250$ in America geen belasting inzit. Haal de belasting van de Europese versie af en het verschil in prijs is al een stuk kleiner.![]()
Allemaal corruptie.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...![]()
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://wii.ign.com/articles/733/733951p1.html
JEZUS WAT LELIJKWaarom ?
Serieus, gamecube games zien er mooier uit.
Nee.. Textures zijn gewoon fugly. En het spel lijkt me ook geen reet aan dus het maakt me iig niet uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt er wel aan hoog hoge resolutie de pics zijn he'
Ja dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Textures zijn gewoon fugly. En het spel lijkt me ook geen reet aan dus het maakt me iig niet uit.
Nintendo console = Nintendo games. Klaar.
De belichting en foliage vallen nog wel mee, maar jeeesus wat is de texture bandwidth van de Wii?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://wii.ign.com/articles/733/733951p1.html
JEZUS WAT LELIJKWaarom ?
Serieus, gamecube games zien er mooier uit.
De Gamecube was koning in textures in de 6e console generatie (plain textures geen mapping effects). De wii heeft even veel of waarschijnlijk meer texture geheugen.. Ook omdat de resolutie hetzelfde is kunnen textures er mooier uitzien (zie Rayman). Ligt dus echt aan de devver...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef speknek het volgende:
[..]
De belichting en foliage vallen nog wel mee, maar jeeesus wat is de texture bandwidth van de Wii?
Far Cry is zowiezoquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:50 schreef speknek het volgende:
Dan houd ik het erop dat dit nog ontwikkel-textures zijn. Gewoon niet teveel poespas, maar dat toch duidelijk is waar het om gaat.
En anders is het Far Cry.
+ een extra controller + 2 games + nog wat shit kom je ook uit op 800 euroquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef depax het volgende:
toegeven de ps3 ziet er zeer mooi uit maar om daar nu 600 euro neer te leggen vind ik wat veel.
Nog 2 dagen te gaan hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef Frankeinstein het volgende:
veel nieuws over de PS3 op de TGS zeg.. Komt er binnenkort ook nog meer nieuws van Nintendo?
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...
dus voor ¤212,50...![]()
De PC versie is nooit op de Xbox uitgekomen hoor, compleet ander spel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Far Cry is zowiezo. Ik hoeft geen port van een port van een port (pc -> xbox -> ps2 -> wii).
Ok er is een hoop veranderd kwa verhaal, levels en gameplay.. Maar het blijft dezelfde engine.
Jij bent genaaid door het zusje van Broeswillems.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaan![]()
Zeg ik ook... Het spel maakt gebruik van de engine... En met al dat geport en gedowngrade is er niet veel van de pracht en praal overgebleven... En als ik naar de screenshots kijk lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat de bekende grootste Far Cry levels wel in de wii versie zullen zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
De PC versie is nooit op de Xbox uitgekomen hoor, compleet ander spel.
Wat eig idioot is, aangezien de Wii krachtiger is dan een Xbox, maar de xbox versie er stukken beter uitziet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeg ik ook... Het spel maakt gebruik van de engine... En met al dat geport en gedowngrade is er niet veel van de pracht en praal overgebleven... En als ik naar de screenshots kijk lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat de bekende grootste Far Cry levels wel in de wii versie zullen zitten.
Ik heb hem gereserveerd bij Bartsmit.com, maar waarschijnlijk koop ik hem de woensdag ervoor bij de media markt, gaan we met een hele groep Wii's halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef RaymanNL het volgende:
ZoMijn Wii is ook gereserveerd
Ik was nummer 11 al bij de dixons
![]()
Ik heb het gereserveerd bij de winkel zelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren en pre-orderen dan. Waarom zou ik reserveren/pre-orderen bij een online winkel.
2 dagen voor 8 december speel ik er al op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, allemaal even gaan reserveren bij de Dixons in kampen, bij 20 reserveringen word er voor gezorgt dat de dixons 8/12 om 0.00 uur open isVoor de Wii
![]()
Dixons Kampen
Ligt aan de winkel...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren dan.
Als ik dan reserveer, moet ik dan betalen? Zo ja, betekent dit dat ik gegarandeerd een Wii krijg @ launch day?
Dat laatste vroeg ik mij ook af, dus had ik bart smit maar eens gemaild:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren dan.
Als ik dan reserveer, moet ik dan betalen? Zo ja, betekent dit dat ik gegarandeerd een Wii krijg @ launch day?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Nadat het gereserveerde artikel voorradig is ontvangt u bericht per email of sms. Hierna kunt u de bestelling plaatsen. U wordt als gereserveerde als eerste in de gelegenheid gesteld een bestelling te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
2 dagen voor 8 december speel ik er al op.![]()
Denk niet dat 20 mensen ook daadwerkelijk 's nachts zullen komen in dat gat waar jij werkt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtIk heb er zin in
Die 20 reserveringen zullen ze wel halen, als ze nu al op 11 zitten
![]()
Nouquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk niet dat 20 mensen ook daadwerkelijk 's nachts zullen komen in dat gat waar jij werkt.![]()
Wat de neuk. Heb je ook al een aanbetaling gedaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtIk heb er zin in
Die 20 reserveringen zullen ze wel halen, als ze nu al op 11 zitten
![]()
er zijn 2 bart smits in Almelo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaan![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij bent genaaid door het zusje van Broeswillems.
Personeelskortingquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb m ook willen preoderen bij een winkel hier in Hengelo maar ik krijg helemaal geen bericht terug. Als ze maar niet denken dat ik zonder bevestiging tevreden ben, want dat is me veel te riskant.
Iemand had het hier over 15% korting, WAAR?!?
He jammerquote:
Dat maakt de ps3 helemaal nog niet interessant. Je moet zo alle games en demo's stukje bij beetje kopen via microtransacties en dat gaat heel erg duur worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
He jammer![]()
Trouwens, heel even een beetje offtopic, maar hoe denken jullie over die prijsstelling van de PS3 in Japan en de HDMI toevoeging van de 500e versie? Zo begint het wel interessant te worden om zo'n ding aan te schaffen. Ben benieuwd hoe MS en Nintendo gaan reageren, misschien komen er wel zeer snel pricecuts ofzo.
Na de tovoeging van de hdmi is de ps3 nog altijnd 600 euro. Waarom een halve console kopenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Trouwens, heel even een beetje offtopic, maar hoe denken jullie over die prijsstelling van de PS3 in Japan en de HDMI toevoeging van de 500e versie? Zo begint het wel interessant te worden om zo'n ding aan te schaffen. Ben benieuwd hoe MS en Nintendo gaan reageren, misschien komen er wel zeer snel pricecuts ofzo.
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nuquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Na de tovoeging van de hdmi is de ps3 nog altijnd 600 euro. Waarom een halve console kopenEvenhard bullshit bij een 360, even hard bullshit bij een ps3.
En dat doet absoluut niets af of je een wii wilt kopen.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef Frankeinstein het volgende:
veel nieuws over de PS3 op de TGS zeg.. Komt er binnenkort ook nog meer nieuws van Nintendo?
dan heb je hem voor 400 euro bij je thuis staan endankanje alleen japanse spellen spelenquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nu
regiovrij (zeggen ze)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan heb je hem voor 400 euro bij je thuis staan endankanje alleen japanse spellen spelen
wooptiedoooo![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.htmlquote:Een kleine teleurstelling heeft de horde Wii-fans deze week bereikt. Het initiële spelaanbod van Nintendo’s nieuwste spelcomputer biedt slechts in twee van de negen gevallen ondersteuning voor vier spelers. Alleen Wii Sports en Mario Strikers Charged geven de mogelijkheid om met de halve familie tegelijkertijd te gamen, terwijl in de overige gevallen slechts één of twee deelnemers aan de bak kunnen. Ook de toepassing van de WiFi-capaciteiten van de Wii in games valt in het begin tegen, aangezien slechts Mario Strikers Charged en Battalion Wars II kunnen communiceren met de buitenwereld. Aangezien Nintendo zijn nieuwste gameconsole expliciet heeft gepositioneerd als een apparaat om met meerdere mensen mee te spelen, is het lage aantal multiplayergames opmerkelijk. Het is de vraag in hoeverre deze verhouding in stand blijft naarmate er meer games van Nintendo zelf en externe makers op de markt verschijnen. De hardware zelf verschijnt aankomende 8 december in de Europese schappen en zal 249 euro gaan kosten.
Dat weet ik maar ze gingen toch wel een press conference doen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef s0ul het volgende:
nee nintendo is niet op de TGS
Ze moeten natuurlijk wel verder kijken dan wii.nintendo.nlquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
regiovrij (zeggen ze)
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.html
SSBM, Wario Ware komen er ook snel aan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
regiovrij (zeggen ze)
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.html
Precies, als Sony in Japan de prijs al zo kan drukken dan kan het ook in Europa of Amerika. Tegen die prijs is de X360 IMO kansloos. Wat trouwens voor ons van belang is is dat die pricecut in het land gebeurt waar de Wii juist zoveel potentieel heeft, het kan de toestroom van Japanse AAA games op de Wii doen verlagen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nu
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies, als Sony in Japan de prijs al zo kan drukken dan kan het ook in Europa of Amerika. Tegen die prijs is de X360 IMO kansloos. Wat trouwens voor ons van belang is is dat die pricecut in het land gebeurt waar de Wii juist zoveel potentieel heeft, het kan de toestroom van Japanse AAA games op de Wii doen verlagen.
Wat is het eigenlijk verdomde oneerlijk dat in Japan de prijzen zo laag zitten. Japan is het land met de hoogste inkomens en duurste spullen, maar de consoles kosten daar relatief geen drol.
Heb jij wat voor jezelf te bewijzen in het Wii topic ofzo? Ik loop toch ook niet in het PS3 topic te spammen over de Wii?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europa
Je doelt op het stukje van Tweakers met Gran Turismo, is het niet? Is gewoon fout gebleken, de game zelf is compleet maar je kan extra toevoegingen kopen als extra. Nintendo heeft aangekondigd wellicht hetzelfde te doen, dus wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Dat maakt de ps3 helemaal nog niet interessant. Je moet zo alle games en demo's stukje bij beetje kopen via microtransacties en dat gaat heel erg duur worden.
Heb je down ofzo dat je domme reacties plaatst? Kijk naar wat alex post en waar ik mee reageerquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb jij wat voor jezelf te bewijzen in het Wii topic ofzo? Ik loop toch ook niet in het PS3 topic te spammen over de Wii?
Ik weet het, maar dat wil niet zeggen dat het niet over een half jaar gebeurt. Kennelijk kan Sony nog wel iets meer verliezen aan de console als voorheen gedacht. Wat moet Nintendo dan doen, de prijs verlagen naar 200e?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europa
Zou kunnen, maar ze hebben al ontzettend veel verliezen gerekend met de officiele prijs, als ze dan de prijs gaan verlagen draaien ze alleen maar nog meer verliesquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat wil niet zeggen dat het niet over een half jaar gebeurt. Kennelijk kan Sony nog wel iets meer verliezen aan de console als voorheen gedacht.
Ik ben bij de BS in het centrum geweest. Welke is er nog meer dan? Nja, ik ga er vanuit dat de nr2 op de lijst ook nog wel verzekerd is van een Wiiquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zijn 2 bart smits in Almelo...
Nee hoor. Je hebt het nu gereserveerd als het goed is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef McGilles het volgende:
Ik heb hem (volgens mij) net ook gereserveerd bij de Bart Smit!
In ieder geval, dat vermoed ik, aangezien ik op reserveren heb gedrukt en hij nu bij mijn "reserveringen" staat.
Is dit het enige wat ik moet doen of krijg ik hier nog bericht van?!
Ik heb hier niet zo'n ervaring mee, maar als ik straks op 8 december naar de winkel hier ga en zeg dat ik gereserveerd heb, is alles in orde?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt het nu gereserveerd als het goed is.
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens Gonintendo.com de orginele Twilight Princess box art.
Omdat ze door andere mensen gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.
Ik dacht dat jij zo'n gave had om mockups/fakes eruit te halenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.
Nee, ik ben helemaal van slag de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n gave had om mockups/fakes eruit te halen
Je bent blutquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal van slag de laatste tijd.
WTF.. Ruzbeh heeft gewoon een Nintendo platform gekocht?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is ie altijd.
En als hij het niet is koopt hij een GB micro ipv een DS
Origineel.quote:
Gameboy Micro > DSquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is ie altijd.
En als hij het niet is koopt hij een GB micro ipv een DS
Uhm, Okawii?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens Gonintendo.com de orginele Twilight Princess box art.
GB Micro ==quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Origineel.
[..]
Gameboy Micro > DS
Waar slaat dat op.quote:
Noem mij één puike aankomende release.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op.
Gameboy Micro gebruikt GBA games. GBA is nou niet echt bepaald
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=zEZ8y3S4A9wquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro > DS
FFV, FFVI, Summon Night 2quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Noem mij één puike aankomende release.
DS is de toekomst.
quote:Op zondag 24 september 2006 03:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFV, FFVI, Summon Night 2
GB Micro >> DS
Elite Beat Agents ownt al die titels hands down.quote:Op zondag 24 september 2006 03:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFV, FFVI, Summon Night 2
GB Micro >> DS
Je bent een pauper als je nu nog een GBA koopt ipv een DS. O wacht, dan ben je ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op.
Gameboy Micro gebruikt GBA games. GBA is nou niet echt bepaald
[afbeelding]
quote:Robert Lowe, Nintendo's product manager, heeft in een interview uit de doeken gedaan wat de bedoeling is rond Nintendo's marketing campagne.
Zo begint hij te vertellen dat het media plan bijna rond is en Nintendo dit keer een groot deel van het marketing budget online zal besteden. Dit marketing budget bestaat uit zo'n 11 miljoen pond (waarschijnlijk voor de UK op zichzelf) en zal vooral worden besteed aan TV commercials en internet.
"Wii move you", zal de slogan luiden die je overal kunt verwachten te zien. Zo kun je bijvoorbeeld ads verwachten op Yahoo!, Lycos en ook Microsofts MSN.
In de launch week gaat het festijn helemaal los, naar het schijnt, dan zul je online overal Wii tegen komen.
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenenquote:Op zondag 24 september 2006 11:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je bent een pauper als je nu nog een GBA koopt ipv een DS. O wacht, dan ben je ook
Waarom geld uitgeven aan een gba als een DS hetzelfde en meer kan.
En maar 50 euro bij de bart smitquote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenen
Ik vind de micro crapquote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenen
De GBA heeft meer en betere games dan de DS op dit momentquote:Op zondag 24 september 2006 15:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind de micro crapte klein (fucking mini scherm wtf), dsl past ook makkelijk in mijn broek (ja minder makkelijk dan een micro maar het is niet zo dat het echt irritant zit). En omdat de knoppen beter zijn, lekkere reden
je koopt hem toch voor de games niet omdat de knoppen zo geweldig werken.
nee al word het wel een hit denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef McGilles het volgende:
Verwachten jullie dat vrijdag 8 december de Wii uitverkocht zal zijn aan het eind van de middag?
Hmm.. klein voorsprongetje ook. En GBA games kunnen ook op de DS worden gespeeld. DUS de DS heeft de meeste en beste games op het momentquote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GBA heeft meer en betere games dan de DS op dit moment
quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Tware het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Nintendo van de Wii een cube 1.5 heeft gemaakt. Voor die 250 E die we betalen wil je wel iets meer paardekracht. Het is tenslotte wel nextgen En ik moet al huilen als ik dit soort screens zie :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet uit als n64...
Nou noem je toch net echt iets opquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Tware het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Nintendo van de Wii een cube 1.5 heeft gemaakt. Voor die 250 E die we betalen wil je wel iets meer paardekracht. Het is tenslotte wel nextgen En ik moet al huilen als ik dit soort screens zie :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet uit als n64...
al heeft het nog zon vette gameplay. Als een game zon graphics heeft (en ook als realistisch bedoelt..) dan komt het mijn Wii echt niet in....quote:
Voor <200E gaat het om gameplay. Voor 250 mogen de graphics ook goed zijnquote:
Het kost natuurlijk ook geen reet om al die hardware in iets te stoppen dat 3 DVD doosjes groot is.quote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef Tware het volgende:
[..]
al heeft het nog zon vette gameplay. Als een game zon graphics heeft (en ook als realistisch bedoelt..) dan komt het mijn Wii echt niet in....
Bovendien. Het is nu 5 jaar later dan launch van de cube. Voor hetzelfde geld als de cube launch heb je nu 10x zo krachtige hardware terwijl de Wii maar 2-3x zo krachtig is. Ik snap niet waarvoor we die 250 e nou betalen aan Ninty. Dikke winst...
Je kunt 250 betalen voor een wii met nieuwe controls en mindere graphics... Of 400 voor een 360 of 500 voor een PS3 met mooiere graphics en.... vervolgen op de games met mooiere graphics.quote:Op zondag 24 september 2006 16:04 schreef Tware het volgende:
Het enige wat er nu goed uit ziet zijn Zelda (terwijl die ook op de cube draait:O) en Mario Galaxy. Sonic en Rayman zien er ook wel leuk uit, maar niet echt next gen, SplinterCell ook wel. De rest ziet er voor het grootste gedeelte niet uit. Dat vind ik erg jammer. Bij Next Gen mag je wel wat meer verwachten vind ik
Die discussie bestaat helemaal niet, omdat de Micro gewoon beter is.quote:Op zondag 24 september 2006 16:25 schreef Cheiron het volgende:
In ieder geval meer ontopic dan de discussie of de DS of Micro beter is..
quote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Die discussie bestaat helemaal niet, omdat de Micro gewoon beter is.
Waarom staat Donkey rechts? Hij is de oudste vijand van Marioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |