Ik heb hem gereserveerd bij Bartsmit.com, maar waarschijnlijk koop ik hem de woensdag ervoor bij de media markt, gaan we met een hele groep Wii's halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef RaymanNL het volgende:
ZoMijn Wii is ook gereserveerd
Ik was nummer 11 al bij de dixons
![]()
Ik heb het gereserveerd bij de winkel zelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren en pre-orderen dan. Waarom zou ik reserveren/pre-orderen bij een online winkel.
2 dagen voor 8 december speel ik er al op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:43 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, allemaal even gaan reserveren bij de Dixons in kampen, bij 20 reserveringen word er voor gezorgt dat de dixons 8/12 om 0.00 uur open isVoor de Wii
![]()
Dixons Kampen
Ligt aan de winkel...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren dan.
Als ik dan reserveer, moet ik dan betalen? Zo ja, betekent dit dat ik gegarandeerd een Wii krijg @ launch day?
Dat laatste vroeg ik mij ook af, dus had ik bart smit maar eens gemaild:quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe werkt reserveren dan.
Als ik dan reserveer, moet ik dan betalen? Zo ja, betekent dit dat ik gegarandeerd een Wii krijg @ launch day?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Nadat het gereserveerde artikel voorradig is ontvangt u bericht per email of sms. Hierna kunt u de bestelling plaatsen. U wordt als gereserveerde als eerste in de gelegenheid gesteld een bestelling te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
2 dagen voor 8 december speel ik er al op.![]()
Denk niet dat 20 mensen ook daadwerkelijk 's nachts zullen komen in dat gat waar jij werkt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtIk heb er zin in
Die 20 reserveringen zullen ze wel halen, als ze nu al op 11 zitten
![]()
Nouquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk niet dat 20 mensen ook daadwerkelijk 's nachts zullen komen in dat gat waar jij werkt.![]()
Wat de neuk. Heb je ook al een aanbetaling gedaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze hem al op woensdag binnen, maar het licht altijd aan NIntendo of die toelaat dat de Wii eerder van 8/12 verkoopt. Maar (mits 20 reserveringen) de dixons gaat die nacht waarschijnlijk ook twee LCDs schermen tegenover elkaar zetten (achterkanten tegen elkaar) om daar Wii sportste spelen ( WII TENNIS FTW) Ja, dat word zeker een feestje die nachtIk heb er zin in
Die 20 reserveringen zullen ze wel halen, als ze nu al op 11 zitten
![]()
er zijn 2 bart smits in Almelo...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaan![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij bent genaaid door het zusje van Broeswillems.
Personeelskortingquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb m ook willen preoderen bij een winkel hier in Hengelo maar ik krijg helemaal geen bericht terug. Als ze maar niet denken dat ik zonder bevestiging tevreden ben, want dat is me veel te riskant.
Iemand had het hier over 15% korting, WAAR?!?
He jammerquote:
Dat maakt de ps3 helemaal nog niet interessant. Je moet zo alle games en demo's stukje bij beetje kopen via microtransacties en dat gaat heel erg duur worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
He jammer![]()
Trouwens, heel even een beetje offtopic, maar hoe denken jullie over die prijsstelling van de PS3 in Japan en de HDMI toevoeging van de 500e versie? Zo begint het wel interessant te worden om zo'n ding aan te schaffen. Ben benieuwd hoe MS en Nintendo gaan reageren, misschien komen er wel zeer snel pricecuts ofzo.
Na de tovoeging van de hdmi is de ps3 nog altijnd 600 euro. Waarom een halve console kopenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Trouwens, heel even een beetje offtopic, maar hoe denken jullie over die prijsstelling van de PS3 in Japan en de HDMI toevoeging van de 500e versie? Zo begint het wel interessant te worden om zo'n ding aan te schaffen. Ben benieuwd hoe MS en Nintendo gaan reageren, misschien komen er wel zeer snel pricecuts ofzo.
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nuquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Na de tovoeging van de hdmi is de ps3 nog altijnd 600 euro. Waarom een halve console kopenEvenhard bullshit bij een 360, even hard bullshit bij een ps3.
En dat doet absoluut niets af of je een wii wilt kopen.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef Frankeinstein het volgende:
veel nieuws over de PS3 op de TGS zeg.. Komt er binnenkort ook nog meer nieuws van Nintendo?
dan heb je hem voor 400 euro bij je thuis staan endankanje alleen japanse spellen spelenquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nu
regiovrij (zeggen ze)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan heb je hem voor 400 euro bij je thuis staan endankanje alleen japanse spellen spelen
wooptiedoooo![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.htmlquote:Een kleine teleurstelling heeft de horde Wii-fans deze week bereikt. Het initiële spelaanbod van Nintendo’s nieuwste spelcomputer biedt slechts in twee van de negen gevallen ondersteuning voor vier spelers. Alleen Wii Sports en Mario Strikers Charged geven de mogelijkheid om met de halve familie tegelijkertijd te gamen, terwijl in de overige gevallen slechts één of twee deelnemers aan de bak kunnen. Ook de toepassing van de WiFi-capaciteiten van de Wii in games valt in het begin tegen, aangezien slechts Mario Strikers Charged en Battalion Wars II kunnen communiceren met de buitenwereld. Aangezien Nintendo zijn nieuwste gameconsole expliciet heeft gepositioneerd als een apparaat om met meerdere mensen mee te spelen, is het lage aantal multiplayergames opmerkelijk. Het is de vraag in hoeverre deze verhouding in stand blijft naarmate er meer games van Nintendo zelf en externe makers op de markt verschijnen. De hardware zelf verschijnt aankomende 8 december in de Europese schappen en zal 249 euro gaan kosten.
Dat weet ik maar ze gingen toch wel een press conference doen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef s0ul het volgende:
nee nintendo is niet op de TGS
Ze moeten natuurlijk wel verder kijken dan wii.nintendo.nlquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
regiovrij (zeggen ze)
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.html
SSBM, Wario Ware komen er ook snel aan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
regiovrij (zeggen ze)
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)en-vier-spelers.html
Precies, als Sony in Japan de prijs al zo kan drukken dan kan het ook in Europa of Amerika. Tegen die prijs is de X360 IMO kansloos. Wat trouwens voor ons van belang is is dat die pricecut in het land gebeurt waar de Wii juist zoveel potentieel heeft, het kan de toestroom van Japanse AAA games op de Wii doen verlagen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Uhm in Japan kost de 20GB versie met HDMI 'maar' 305 euro omgerekend, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind dat best een aantrekkelijke prijs nu
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies, als Sony in Japan de prijs al zo kan drukken dan kan het ook in Europa of Amerika. Tegen die prijs is de X360 IMO kansloos. Wat trouwens voor ons van belang is is dat die pricecut in het land gebeurt waar de Wii juist zoveel potentieel heeft, het kan de toestroom van Japanse AAA games op de Wii doen verlagen.
Wat is het eigenlijk verdomde oneerlijk dat in Japan de prijzen zo laag zitten. Japan is het land met de hoogste inkomens en duurste spullen, maar de consoles kosten daar relatief geen drol.
Heb jij wat voor jezelf te bewijzen in het Wii topic ofzo? Ik loop toch ook niet in het PS3 topic te spammen over de Wii?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europa
Je doelt op het stukje van Tweakers met Gran Turismo, is het niet? Is gewoon fout gebleken, de game zelf is compleet maar je kan extra toevoegingen kopen als extra. Nintendo heeft aangekondigd wellicht hetzelfde te doen, dus wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Dat maakt de ps3 helemaal nog niet interessant. Je moet zo alle games en demo's stukje bij beetje kopen via microtransacties en dat gaat heel erg duur worden.
Heb je down ofzo dat je domme reacties plaatst? Kijk naar wat alex post en waar ik mee reageerquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Heb jij wat voor jezelf te bewijzen in het Wii topic ofzo? Ik loop toch ook niet in het PS3 topic te spammen over de Wii?
Ik weet het, maar dat wil niet zeggen dat het niet over een half jaar gebeurt. Kennelijk kan Sony nog wel iets meer verliezen aan de console als voorheen gedacht. Wat moet Nintendo dan doen, de prijs verlagen naar 200e?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Phil Harrison: Geen prijsverlaging PS3 in US/Europa
Zou kunnen, maar ze hebben al ontzettend veel verliezen gerekend met de officiele prijs, als ze dan de prijs gaan verlagen draaien ze alleen maar nog meer verliesquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat wil niet zeggen dat het niet over een half jaar gebeurt. Kennelijk kan Sony nog wel iets meer verliezen aan de console als voorheen gedacht.
Ik ben bij de BS in het centrum geweest. Welke is er nog meer dan? Nja, ik ga er vanuit dat de nr2 op de lijst ook nog wel verzekerd is van een Wiiquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zijn 2 bart smits in Almelo...
Nee hoor. Je hebt het nu gereserveerd als het goed is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:27 schreef McGilles het volgende:
Ik heb hem (volgens mij) net ook gereserveerd bij de Bart Smit!
In ieder geval, dat vermoed ik, aangezien ik op reserveren heb gedrukt en hij nu bij mijn "reserveringen" staat.
Is dit het enige wat ik moet doen of krijg ik hier nog bericht van?!
Ik heb hier niet zo'n ervaring mee, maar als ik straks op 8 december naar de winkel hier ga en zeg dat ik gereserveerd heb, is alles in orde?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt het nu gereserveerd als het goed is.
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens Gonintendo.com de orginele Twilight Princess box art.
Omdat ze door andere mensen gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.
Ik dacht dat jij zo'n gave had om mockups/fakes eruit te halenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom wijken deze en deze af? De witte Wii top bovenaan lijkt veel groter/kleiner.
Nee, ik ben helemaal van slag de laatste tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n gave had om mockups/fakes eruit te halen
Je bent blutquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal van slag de laatste tijd.
WTF.. Ruzbeh heeft gewoon een Nintendo platform gekocht?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is ie altijd.
En als hij het niet is koopt hij een GB micro ipv een DS
Origineel.quote:
Gameboy Micro > DSquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is ie altijd.
En als hij het niet is koopt hij een GB micro ipv een DS
Uhm, Okawii?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens Gonintendo.com de orginele Twilight Princess box art.
GB Micro ==quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Origineel.
[..]
Gameboy Micro > DS
Waar slaat dat op.quote:
Noem mij één puike aankomende release.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op.
Gameboy Micro gebruikt GBA games. GBA is nou niet echt bepaald
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=zEZ8y3S4A9wquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Gameboy Micro > DS
FFV, FFVI, Summon Night 2quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Noem mij één puike aankomende release.
DS is de toekomst.
quote:Op zondag 24 september 2006 03:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFV, FFVI, Summon Night 2
GB Micro >> DS
Elite Beat Agents ownt al die titels hands down.quote:Op zondag 24 september 2006 03:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFV, FFVI, Summon Night 2
GB Micro >> DS
Je bent een pauper als je nu nog een GBA koopt ipv een DS. O wacht, dan ben je ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op.
Gameboy Micro gebruikt GBA games. GBA is nou niet echt bepaald
[afbeelding]
quote:Robert Lowe, Nintendo's product manager, heeft in een interview uit de doeken gedaan wat de bedoeling is rond Nintendo's marketing campagne.
Zo begint hij te vertellen dat het media plan bijna rond is en Nintendo dit keer een groot deel van het marketing budget online zal besteden. Dit marketing budget bestaat uit zo'n 11 miljoen pond (waarschijnlijk voor de UK op zichzelf) en zal vooral worden besteed aan TV commercials en internet.
"Wii move you", zal de slogan luiden die je overal kunt verwachten te zien. Zo kun je bijvoorbeeld ads verwachten op Yahoo!, Lycos en ook Microsofts MSN.
In de launch week gaat het festijn helemaal los, naar het schijnt, dan zul je online overal Wii tegen komen.
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenenquote:Op zondag 24 september 2006 11:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Je bent een pauper als je nu nog een GBA koopt ipv een DS. O wacht, dan ben je ook
Waarom geld uitgeven aan een gba als een DS hetzelfde en meer kan.
En maar 50 euro bij de bart smitquote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenen
Ik vind de micro crapquote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de Micro nog steeds de enige echte handheld is die je makkelijk in je zak kan stoppen. Omdat de Micro een supermooi design heeft. Omdat de knoppen van de Micro beter zijn dan die van de DS en Lite. Omdat hij goedkoper is. Genoeg redenen
De GBA heeft meer en betere games dan de DS op dit momentquote:Op zondag 24 september 2006 15:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind de micro crapte klein (fucking mini scherm wtf), dsl past ook makkelijk in mijn broek (ja minder makkelijk dan een micro maar het is niet zo dat het echt irritant zit). En omdat de knoppen beter zijn, lekkere reden
je koopt hem toch voor de games niet omdat de knoppen zo geweldig werken.
nee al word het wel een hit denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef McGilles het volgende:
Verwachten jullie dat vrijdag 8 december de Wii uitverkocht zal zijn aan het eind van de middag?
Hmm.. klein voorsprongetje ook. En GBA games kunnen ook op de DS worden gespeeld. DUS de DS heeft de meeste en beste games op het momentquote:Op zondag 24 september 2006 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GBA heeft meer en betere games dan de DS op dit moment
quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Tware het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Nintendo van de Wii een cube 1.5 heeft gemaakt. Voor die 250 E die we betalen wil je wel iets meer paardekracht. Het is tenslotte wel nextgen En ik moet al huilen als ik dit soort screens zie :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet uit als n64...
Nou noem je toch net echt iets opquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Tware het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Nintendo van de Wii een cube 1.5 heeft gemaakt. Voor die 250 E die we betalen wil je wel iets meer paardekracht. Het is tenslotte wel nextgen En ik moet al huilen als ik dit soort screens zie :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet uit als n64...
al heeft het nog zon vette gameplay. Als een game zon graphics heeft (en ook als realistisch bedoelt..) dan komt het mijn Wii echt niet in....quote:
Voor <200E gaat het om gameplay. Voor 250 mogen de graphics ook goed zijnquote:
Het kost natuurlijk ook geen reet om al die hardware in iets te stoppen dat 3 DVD doosjes groot is.quote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef Tware het volgende:
[..]
al heeft het nog zon vette gameplay. Als een game zon graphics heeft (en ook als realistisch bedoelt..) dan komt het mijn Wii echt niet in....
Bovendien. Het is nu 5 jaar later dan launch van de cube. Voor hetzelfde geld als de cube launch heb je nu 10x zo krachtige hardware terwijl de Wii maar 2-3x zo krachtig is. Ik snap niet waarvoor we die 250 e nou betalen aan Ninty. Dikke winst...
Je kunt 250 betalen voor een wii met nieuwe controls en mindere graphics... Of 400 voor een 360 of 500 voor een PS3 met mooiere graphics en.... vervolgen op de games met mooiere graphics.quote:Op zondag 24 september 2006 16:04 schreef Tware het volgende:
Het enige wat er nu goed uit ziet zijn Zelda (terwijl die ook op de cube draait:O) en Mario Galaxy. Sonic en Rayman zien er ook wel leuk uit, maar niet echt next gen, SplinterCell ook wel. De rest ziet er voor het grootste gedeelte niet uit. Dat vind ik erg jammer. Bij Next Gen mag je wel wat meer verwachten vind ik
Die discussie bestaat helemaal niet, omdat de Micro gewoon beter is.quote:Op zondag 24 september 2006 16:25 schreef Cheiron het volgende:
In ieder geval meer ontopic dan de discussie of de DS of Micro beter is..
quote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Die discussie bestaat helemaal niet, omdat de Micro gewoon beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |