Zoals ik al zei op games:quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet blij van worden?
Ik word er wel vrolijk van want ik vond Monkey Ball op de Cube al tof en nu met een Wiimote erbij lijkt het me helemaal goud!quote:Je rolt een aapje in een balletje over een speelveld heen. Daar wil ik geen realistische graphics bij
Deze Monkey Ball ziet er precies uit zoals ik wil
Kan ook zijn omdat dit totaal niet mijn game isquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei op games:
[..]
Ik word er wel vrolijk van want ik vond Monkey Ball op de Cube al tof en nu met een Wiimote erbij lijkt het me helemaal goud!
Ach, hij ziet er veel beter uit dan op de Cube. Verder wil ik bij zo'n spel duidelijkheid hebben, clean graphics dus, net zoals bij bijvoorbeeld Tetris, die wil je ook niet met flitsende achtergronden hebben omdat het afleidt van de (ijzersterke) gameplay.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet blij van worden?
Meteen kopen!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Op de Dixons site staat de Wii voor E 0,02.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Nee, het is een scam. Iemand die Guild Wars speelt weet wel beter.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef KingLysandus het volgende:
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:31 schreef BMH het volgende:
Ik heb iig zeker een wiiIk ben boven aan de lijst gezet van Nedgame... Er staan er iig al een honderdtal in Enschede alleen
Sweetquote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...
dus voor ¤212,50...![]()
Ik sta ook boven aan de lijst bij mijn lokale intertoys. Best wel handig als je de eigenaar goed kent.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweetdoe dat voor mij ook eens
![]()
![]()
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik sta ook boven aan de lijst bij mijn lokale intertoys. Best wel handig als je de eigenaar goed kent.![]()
Dat heerst inderdaad. Jammer dat ik niet zo iemand heb.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...![]()
Nou ja, 0,02 is niet veel geld. Als het nou 100K + xx Ecto was geweest was het een ander verhaalquote:Op donderdag 21 september 2006 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, het is een scam. Iemand die Guild Wars speelt weet wel beter.![]()
![]()
Belasting is ook een stuk minder in de USA, vanwege het ontbreken van standaard ziektekosten verzekeringen etc. Daarnaast verschillen de belastingen per staat nogal, dus vandaar dat er geen belasting automatisch bij wordt gerekend wat hier wel het geval is. Maar dan nog, áls je belasting erbij telt komt je niet op $300+ uit, maargoed. Dat ligt natuurlijk aan de importkosten en andere factoren zoals vertaling e.d. Allemaal al langsgekomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef kipknots het volgende:
Btw, voor de mensen die nog klagen over de prijsverschillen: Ik heb meerdere keren gehoord dat er bij de 250$ in America geen belasting inzit. Haal de belasting van de Europese versie af en het verschil in prijs is al een stuk kleiner.![]()
Allemaal corruptie.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Best wel handig als je zusje én je schoonzusje er werken...![]()
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://wii.ign.com/articles/733/733951p1.html
JEZUS WAT LELIJKWaarom ?
Serieus, gamecube games zien er mooier uit.
Nee.. Textures zijn gewoon fugly. En het spel lijkt me ook geen reet aan dus het maakt me iig niet uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt er wel aan hoog hoge resolutie de pics zijn he'
Ja dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Textures zijn gewoon fugly. En het spel lijkt me ook geen reet aan dus het maakt me iig niet uit.
Nintendo console = Nintendo games. Klaar.
De belichting en foliage vallen nog wel mee, maar jeeesus wat is de texture bandwidth van de Wii?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://wii.ign.com/articles/733/733951p1.html
JEZUS WAT LELIJKWaarom ?
Serieus, gamecube games zien er mooier uit.
De Gamecube was koning in textures in de 6e console generatie (plain textures geen mapping effects). De wii heeft even veel of waarschijnlijk meer texture geheugen.. Ook omdat de resolutie hetzelfde is kunnen textures er mooier uitzien (zie Rayman). Ligt dus echt aan de devver...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef speknek het volgende:
[..]
De belichting en foliage vallen nog wel mee, maar jeeesus wat is de texture bandwidth van de Wii?
Far Cry is zowiezoquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:50 schreef speknek het volgende:
Dan houd ik het erop dat dit nog ontwikkel-textures zijn. Gewoon niet teveel poespas, maar dat toch duidelijk is waar het om gaat.
En anders is het Far Cry.
+ een extra controller + 2 games + nog wat shit kom je ook uit op 800 euroquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef depax het volgende:
toegeven de ps3 ziet er zeer mooi uit maar om daar nu 600 euro neer te leggen vind ik wat veel.
Nog 2 dagen te gaan hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:19 schreef Frankeinstein het volgende:
veel nieuws over de PS3 op de TGS zeg.. Komt er binnenkort ook nog meer nieuws van Nintendo?
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bovenaan bij de BartSmit in Almelo... en ik krijg ook nog is 15% korting...
dus voor ¤212,50...![]()
De PC versie is nooit op de Xbox uitgekomen hoor, compleet ander spel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Far Cry is zowiezo. Ik hoeft geen port van een port van een port (pc -> xbox -> ps2 -> wii).
Ok er is een hoop veranderd kwa verhaal, levels en gameplay.. Maar het blijft dezelfde engine.
Jij bent genaaid door het zusje van Broeswillems.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:33 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Hey da's bijzonder. Ik ben er afgelopen dinsdag geweest om de Wii te reserveren. Toen stond ik daar nog bovenaan![]()
Zeg ik ook... Het spel maakt gebruik van de engine... En met al dat geport en gedowngrade is er niet veel van de pracht en praal overgebleven... En als ik naar de screenshots kijk lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat de bekende grootste Far Cry levels wel in de wii versie zullen zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
De PC versie is nooit op de Xbox uitgekomen hoor, compleet ander spel.
Wat eig idioot is, aangezien de Wii krachtiger is dan een Xbox, maar de xbox versie er stukken beter uitziet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeg ik ook... Het spel maakt gebruik van de engine... En met al dat geport en gedowngrade is er niet veel van de pracht en praal overgebleven... En als ik naar de screenshots kijk lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat de bekende grootste Far Cry levels wel in de wii versie zullen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |