Ebay prijzen + 1000quote:
Jullie hebben het toch niet over mij he?quote:
Die was geloof ik min of meer aangekondigt.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
jij en maagd surequote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
Lieve schat, alleen kennis van Photoshop heeft geen ruk te maken met grafisch ontwerp.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Je hebt wel veel goede photoshoppers @ gaf.
[..]
Oh no you di'in't!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Gewoon een Wii kopen, je ontkomt er toch niet aan.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben altijd vriendelijkJeWeEtToGg!~1
Ik zit in een dillemma. Ik wil Twilight Princess asap spelen, maar die voor NGC komt later en de Wii versie is ook tof zo met die besturing. DAMN YOU NINTENDO!![]()
Geef maar toe je kan niet zonder te spelen met een Wii het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijkJeWeEtToGg!~1
Ik zit in een dillemma. Ik wil Twilight Princess asap spelen, maar die voor NGC komt later en de Wii versie is ook tof zo met die besturing. DAMN YOU NINTENDO!Maarrr Ruzbeh geeft me toch al een Wii.
Dat kan je erg dubbel opvatten Mmarsuquote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Ja heerlijk, lekker vissen en dan die hengel uitgooien met je Wiimote
Vanavond eens checken!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef kipknots het volgende:
Hoog kwaliteit filmpje van Super Mario Galaxy:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13187
Zelfde lvl als op de E3, maar bij deze kwaliteit kan je pas echt zien hoe mooi het eigenlijk is.
Lijkt mij wel een toffe game, maar ik heb liever Mario in deze levels..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef Oksel het volgende:
Ik word nog niet echt warm of koud van die nieuwe Mario..
Volgens IGN is dit het boxart:quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
En maar zeggen dat de graphics er niet uit zien....quote:Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef kipknots het volgende:
Hoog kwaliteit filmpje van Super Mario Galaxy:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13187
Zelfde lvl als op de E3, maar bij deze kwaliteit kan je pas echt zien hoe mooi het eigenlijk is.
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens IGN is dit het boxart:
[afbeelding]
Het logo wordt hier totaal niet verstoord. Chanty = yay!!1
Er staan twee screens bij die ik niet in de trailer zag.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef kipknots het volgende:
Die Red Steel screens zijn al een tijdje uit. Maar als je ze nog niet gezien had, heb je misschien ook de wii event trailer gemist? http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2624
Echt 0.0 interesse daarin inderdaadquote:
Nouja ik toch wel een beetje, Ubisoft pompt er tonnen met geld in, en alhoewel dat bevestigt dat het oorspronkelijk idee kennelijk niet zo goed was, heeft Ubisoft toch wel aardig wat kwaliteit. Maar vooral ben ik wel benieuwd naar hoe het nieuwe zwaardvechten is, met 1 op 1 besturing. Dat lijkt me best interessant.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt 0.0 interesse daarin inderdaad
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt 0.0 interesse daarin inderdaad
Raar, dit filmpje van SMG ziet er scherper uit dan de HDversie op IGNquote:Op woensdag 20 september 2006 20:42 schreef linebear het volgende:
[..]
En maar zeggen dat de graphics er niet uit zien....
Vind het super, kan niet wachten tot ie in de winkels ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |