Nee, tenzij anders aangegeven door Nintendo. SDHC zijn niet backwards compatible met standaard SD kaartlezers.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gaat de Wii eig ook SDHC kaartjes ondersteunen?
Nee. SDHC kaarten werken naar mijn weten niet in normale SD sloten.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gaat de Wii eig ook SDHC kaartjes ondersteunen?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Steeven het volgende:
Twii
mmmm hoop dat dat de echt isquote:
bedankt voor mijn TVPquote:Op maandag 18 september 2006 23:01 schreef Oksel het volgende:
Wil iemand de boxart van redsteel eensch posten?
Echt mooiquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mag toch hopen dat dat allemaal fan-art is ofnie?quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:57 schreef Adagio het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat allemaal fan-art is ofnie?
bij het geile ontwerp van de wii horen geile box arts (net zoals als bij de gamecube...uhm...minder mooie hoorden)quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:24 schreef Tware het volgende:
Het zou ook wel te mooi zijn als dat echte boxen waren, veel te mooi![]()
Jezus wat een mooi boxart.quote:
Oh, dacht dat hier alleen maar bagger gepost werd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat heb ik vorige week al gepost.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Er wordt alleen op bagger gereageerd
Ik vind het lichtblauw op bruin niet zo mooi, maar inderdaad, zo uitgewerkt is dit eigenlijk toch gewoon wel mooie Zelda boxart. Ookal leek ie in het begin wat onorigineel.quote:
zolang ze maar positief zijn iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef Xrenity het volgende:
Heel stuk in De Telegraaf van vandaag.
Geen nieuws, maar ze zijn wel positief.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Catch22- het volgende:
ik sprak gister iemand die naar de presentatie was geweest en die kreeg een Wii horloge, ver stoer
Vrouwen hebben niks te klagen met de vibration nunchuck controllerquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Adelante het volgende:
Ze hadden vast ook wel drie armbanden met aftelklokje
Boefje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te klagen met de vibration nunchuck controller
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nunchuck trilt nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je kunt er de hele week al games voor kopen... De kans dat je er VC games mee van kunt kopen is zeer klein.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef Platina het volgende:
Wat is Nintendo eigenlijk van plan te doen met de sterrenpunten uit de catalogus? Ik bedacht me net dat we misschien die punten wel mochten houden en daarmee VC games zouden kunnen kopen! Zou relax zijn ik heb nog vijfduizend punten rondslingeren
-Famitsu Editor-in-Chiefquote:"Wii definitely could become the most popular console of all time. Non-gamers can see how fun it is just by looking at people playing it, and that's very different from the PS3 or Xbox 360."
"``Wii is the first machine that has the potential to truly prompt people to use the Internet on their television,'' said Tokyo-based Nomura Securities Co. analyst Eiichi Katayama, who rates Sony ``neutral'' and doesn't have a rating on Nintendo. "It could turn into the next-generation television."
Ja dat vind ik dus ook....... de controls nodigen uit om het eens te proberen..... mensen (niet-gamers) zullen dit eerder proberen omdat het echt nieuw is. Ben erg benieuwd hoe de Wii gaat releasen straks.quote:
In de winkel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe de Wii gaat releasen straks.
Inderdaad. Net zoals, bijvoorbeeld, Nintendogs.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
Sterren catalogus = slecht verkopende games uit het magazijn vegen.
Of gewoon RTL4 for that matter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Stel je voor.. Geen reclames meer op Jetix & kindernet maar vette ads bij Max & Catherine & Pauw & Witteman.
De nunchuk alleen kan alles wat de PS3 controller kan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
Sinds ik dat vis-filmpje van Zelda heb gezien heb ik zoveel zin in de Wii.
Ik wist trouwens helemaal niet dat er ook een motion sensordinges in de nunchuck zat. Maar bij dat vissen lijkt het erop dat dat wel zo is.
Do more with less...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef BMH het volgende:
[..]
De nunchuk alleen kan alles wat de PS3 controller kan.
Duidelijk nepquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja, 200 punten of 100 punten voor een nieuwe Wii game is 1 snes game ofzoiets dan toch? Zou toch wel aardig zijn. Of special snes games die niet in de catalogus verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt er de hele week al games voor kopen... De kans dat je er VC games mee van kunt kopen is zeer klein.
VC = winst.
Sterren catalogus = slecht verkopende games uit het magazijn vegen.
Geen Wifi ondersteuningquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef kipknots het volgende:
14 minuten Call of Duty gameplay.
Als je bedenkt dat mensen het daar voor het eerst spelen werkt de besturing daar opvallend goed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dit is wel iets wat Nintendo mag gebruiken om hun product te verkopen, toch?quote:Het vermogen van een plasmascherm van 42 inch varieert van 140 tot 300 Watt.
Plasmaschermen die HD-ready (klaar voor een scherper beeld) zijn, gebruiken ongeveer 80 W meer. Het energiegebruik van LCD-tv's is onafhankelijk van de aan- of afwezigheid van HD.
Stel dat bij een gemiddeld vermogen van 220 Watt en een standby-verbruik van 10 kWh/jaar, het plasmascherm dagelijks vier uur aanstaat, dan is het jaarlijkse verbruik ongeveer 330 kWh, of ¤ 66,-.
Volgens een hands-on maakte de PS3 juist weinig geluid.. Enkel bij het laden van de console & daarbij dus de disk kon je duidelijk lawaai horen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef torn_Machina het volgende:
Wat zal die PS3 een lawaai maken dan.
Anders doe ik de volume knop van mijn tv wel wat harder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens een hands-on maakte de PS3 juist weinig geluid.. Enkel bij het laden van de console & daarbij dus de disk kon je duidelijk lawaai horen.
Rightquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
PLAYSTATION 3 GAAT FLOPPEN!
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
PLAYSTATION 3 GAAT FLOPPEN!
Tuurlijk gaat de PS3 niet floppen, de N64 flopte ook niet en verkocht ook gewoon netjes 40 miljoen. Gaat Sony geowned worden en klappen incasseren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook overMaar je weet nooit natuurlijk.. Ik geef ze tot nu toe weinig kans
![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=120040
Speciaal voor jou, you know who you are
Alleen die "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." verraadde het al, maargoed. NeoGAF
![]()
Alleen al aan de reacties te zien merk ik dat heel veel mensen geen ruk van grafisch ontwerp afweten en in hun leventje wel heel veel tegen lelijke dingen hebben aangekeken om dit "het mooiste dat ze ooit hebben gezien" te noemen.
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Chanty87 op 20-09-2006 01:01:06 ]シ
Nou dat valt wel mee. Je hebt wel veel goede photoshoppers @ gaf.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen![]()
[..]
Alleen die "" verraadde het al, maargoed. NeoGAF
![]()
Alleen al aan de reacties te zien merk ik dat heel veel mensen geen ruk van grafisch ontwerp afweten en in hun leventje wel heel veel tegen lelijke dingen hebben aangekeken om dit "het mooiste dat ze ooit hebben gezien" te noemen.
!
Oh ja, ik zie het. Dat is wel wat minder, ik zou het hele 'Zelda' en logo gebeuren wat verplaatsen naar beneden en misschien nog eens een stukje verkleinen (zodat je het niet te ver naar beneden hoeft te verplaatsen). Voor de rest is het netjes.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Chanty87 het volgende:
Oh, en trouwens; in die foto's van de zogenaamde officiele boxarts (ik ben er nog steeds van overtuigd dat deze tijdelijk zijn; anders mag Nintendo wel héél gauw nieuwe grafisch ontwerpers gaan zoeken) zie je dat het TP logo aan de bovenkant overlapt wordt door het witte Wii stukje. Slordig hoor.![]()
Ebay prijzen + 1000quote:
Jullie hebben het toch niet over mij he?quote:
Die was geloof ik min of meer aangekondigt.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
jij en maagd surequote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch niet over mij he?
Ik ben benieuwd of er ook vette star wars games komen op de Wii, waarbij je met je wii-mote je light-saber bestuurd oid.
Lieve schat, alleen kennis van Photoshop heeft geen ruk te maken met grafisch ontwerp.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Je hebt wel veel goede photoshoppers @ gaf.
[..]
Oh no you di'in't!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Ik ben altijd vriendelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef depax het volgende:
Wat ben je weer vriendelijk geworden Chanty . Ik durfde al bijna niks meer te zeggen als je weer aan het ranten was.
Ga je nog steeds geen Wii halen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |