abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41290669

Wii

Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen!

Controller

De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De Wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard.
Daarnaast kan de controller worden uitgerust met de zogenaamde Nunchuck. Deze is met een draad te bevestigen aan de controller zelf en bezit een stuurknuppel en een firebutton. Met behulp van deze Nunchuck is het bv. mogelijk rond te lopen in een first person shooter terwijl je met de controller je pistool richt en afvuurt.

Games

De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.
Hieronder staat de (voorlopige) lijst van launch titels en verder bevestigde spellen:

'''Launch titels:'''
Blazing Angels: Squadrons of WWII
Blitz: The League
Call of Duty 3
Cars
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
Elebits
Excite Truck
Far Cry
GT Pro Series
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Madden NFL 07
Marvel: Ultimate Alliance
Metal Slug Anthology
Metroid Prime 3: Corruption
Monster 4x4 World Circuit
Need for Speed: Carbon
Open Season
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Tony Hawk's Downhill Jam
Trauma Center: Second Opinion
Wii Sports

'''Overige bevestigde titels:'''
Animal Crossing Revolution
Battalion Wars 2
Bust-A-Move Revolution
California Games
Disaster: Day of Crisis
Donkey Kong Revolution
Duck Hunt 2
Final Furlong Revolution
Flight Game
Gottlieb Pinball Classics
Happy Feet
Harry Potter
Heroes
Impossible Mission
Leaderboard
Mario Strikers Charged
Mario Kart
Mortal Kombat: Armageddon
Necro-Nesia
One Piece: Unlimited Adventure
Pangya Golf Revolution
Prince of Persia
Project H.A.M.M.E.R.
Rampage: Total Destruction
Resident Evil Wii
Sonic and the Secret Rings
Spider-Man 3
SSX
Super Fruit Fall
Super Mario Galaxy
Super Smash Bros. Brawl
The Ant Bully
The Godfather
Tiger Woods
WarioWare: Smooth Move
Wii Diet

Links

• Officiële Wii-site
  • WiiGamer
  • FOK!games

Voorgaande Topics

001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020
    021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 026 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040
    041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047 | 048 | 049 | 050 | 051 | 052 | 053 | 054 | 055 | 056 | 057 | 058 | 059 | 060
    061 | 062 | 063 | 064 | 065 | 066 | 067 | 068 | 069 | 070 | 071 | 072 | 073 | 074 | 075 | 076 | 077 | 078 | 079 | 080
    081 | 082 | 083 | 084 | 085 | 086 | 087 | 088 | 089 | 090 | 091 | 092 | 093 | 094 | 095 | 096 | 097 | 098 | 099 | 100
    101 | 102 | 103 | 104

(OP)

[ Bericht 0% gewijzigd door Megalomaniac op 30-08-2006 08:32:47 ]
  • Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_41290720
    Wii honderdvier!
    pi_41290818
    wat kost zo'n ding eigenlijk
    pi_41290840
    als je hem ergens kan kopen bestel er ook gelijk 1 voor mij ^^
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:58:07 #5
    155698 _petjan
    jan met de pet
    pi_41290865
    tvp.
    pi_41290914
    Zie ik daar een TT?

@ mrPanerai: ¤250 max. Waarschijnlijk ¤199. Dat hoop ik tenminste.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:00:12 #7
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41290934
    Op meteen verneukt
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_41290972
    Waarom zijn de 2 links hetzelfde in de OP:
    # Officiële Wii-site
    # WiiGamer
    ?
    pi_41291002
    Dunno just copied the bloody OP.
    Ik kan het nu niet veranderen btw...?

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_41291496
    ik heb geen spel computer
    en speel weinig op de pc een spelletje
    af en toe ik heb 5 spellen ofzo
    maar deze wii lijkt me geweldig
    en waarschijnlijk ga ik hem ook kopen als hij uit komt

het zelf kunnen honkballen en het gevoel echt in een spel te zitten lijken me geweldig
    van de huidige spel computers heb ik niets en hoe ik ook niets
    het bied niets extra vergeleken met mijn pc

maar de wii lijkt me echt een uitbreiding die de moeite waard is
    na 104 delen ook maar eens en berichtje van mij
    pi_41291520
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Megalomaniac het volgende:
    Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:37 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41291562
    HonderWiir!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:22:24 #13
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41291659
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef harrie1 het volgende:
    ik heb geen spel computer
    en speel weinig op de pc een spelletje
    af en toe ik heb 5 spellen ofzo
    maar deze wii lijkt me geweldig
    en waarschijnlijk ga ik hem ook kopen als hij uit komt

het zelf kunnen honkballen en het gevoel echt in een spel te zitten lijken me geweldig
    van de huidige spel computers heb ik niets en hoe ik ook niets
    het bied niets extra vergeleken met mijn pc

maar de wii lijkt me echt een uitbreiding die de moeite waard is
    na 104 delen ook maar eens en berichtje van mij
    Nieuwe doelgroep bereikt
    pi_41291747
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Nieuwe doelgroep bereikt
    Ding is nu al geslaagd!
    pi_41291837
    Wiin
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:26:38 #16
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_41291838
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
    wat kost zo'n ding eigenlijk
    Heb vorige week in de mediamarkt gevraagt, zou rond de 200 neuroos gaan zijn..
    Aangename prijs vind ik dan.
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:43:17 #17
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41292384
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

MM weet net zo weinig als wij.. Dus het is ook pure speculaaspopperigheidselnieren aan hun kant.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:49:35 #18
    154193 TheYoung1
    pi_41292582
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef BMH het volgende:

[..]

MM weet net zo weinig als wij.. Dus het is ook pure speculaaspopperigheidselnieren aan hun kant.
    Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen. De daadwerkelijke verkoop prijs weten ze/wij pas als het apparaat eenmaal in de schappen ligt.
    Patat, dat is het!!
    pi_41292632
    En MM zuigt.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:53:16 #20
    154193 TheYoung1
    pi_41292698
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:50 schreef Oksel het volgende:
    En MM zuigt.
    Ze verkopen ook zuigers ja....
    Patat, dat is het!!
    pi_41292743
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef TheYoung1 het volgende:
    Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen. De daadwerkelijke verkoop prijs weten ze/wij pas als het apparaat eenmaal in de schappen ligt.
    Ik vraag me af of MM ueberhaupt een richtprijs te horen heeft gekregen...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:01:41 #22
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41293034
    quote:

[..]

Dus is de informatie die MM levert totaal uit de duim gezogen en weten we nog niets meer.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:12:28 #23
    154193 TheYoung1
    pi_41293398
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus is de informatie die MM levert totaal uit de duim gezogen en weten we nog niets meer.
    Misschien moet je eens wat meer game-sites bezoeken.Die van Fok! bv.
    Zul je zien dat iedereen het over de "richtprijs" van 200 neuro heeft.Duimenzuigen is voorbestemd voor de kleine Fokkertjes alhier.
    En dat MM-bashen begrijp ik sowieso niet. Is het je soms nog te duur ondanks alle aanbiedingen ofzo.Of weet je een betere winkel?
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:13:22 #24
    16664 kula
    8 December
    pi_41293432
    Ik wil een wii .
    Nu .

Hoelang is het nog?¿ 11 november ofzo?
    W e're ii's here !. All the rest is bullshit.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:20:32 #25
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41293636
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Zul je zien dat iedereen het over de "richtprijs" van 200 neuro heeft.Duimenzuigen is voorbestemd voor de kleine Fokkertjes alhier.
    En dat MM-bashen begrijp ik sowieso niet. Is het je soms nog te duur ondanks alle aanbiedingen ofzo.Of weet je een betere winkel?
    Ik zeg alleen dat enkel Nintendo de werkelijke prijs weet. En als "iedereen" gokt op 200 euro is dat niet de waarheid. Ik heb toch schijt aan wat anderen denken dat de prijs zal zijn. En ik zeg niets over MM.

Ik snap de ophef niet
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:35:55 #26
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_41294084
    gmm die TT :\
    iiW of te wel eeew als je het zo zou uitspreken.
    bah vies dus
    Niet echt een goede tt dan ( ja ik ben een zeikerd en nee dit is geen tvp daar doe ik niet aan)
    En ik ben zo als harrie1 alleen doe ik meer dan alleen spellen op me pc en soon Wii en soms me megadrive.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_41294130
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Misschien moet jij iets beter kijken/lezen op game site's.. het enige wat bevestigt is, is dat de richtprijs onder de $250,- komt. verder is er niets bekend en is alleen maar speculatie...

en idd, MM is echt niet de goedkoopste... (hoewel ik wel graag even doorheen mag lopen )
    pi_41295342
    ik ga ook een wii kopen
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:26:47 #29
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_41295423
    Lijkt me cool om op een Wii een strategiespel a la C&C te spelen. Ik bedoel, als ze em op de consoles van nu kunnen maken (BFME2) dan moet het op de Wii zeker kunnen (zit in principe een aanwijzer bij)
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_41295749
    Als jet het omcirkelen en sturen van units goed uitwerkt kan dat erg cool zijn. Denk alleen dat de resolutie de beperkende factor is bij een RTS
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_41295914
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
    ik ga ook een wii kopen
    Join the club
    pi_41295950
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef depax het volgende:
    gmm die TT :\
    iiW of te wel eeew als je het zo zou uitspreken.
    bah vies dus
    Niet echt een goede tt dan ( ja ik ben een zeikerd en nee dit is geen tvp daar doe ik niet aan)
    En ik ben zo als harrie1 alleen doe ik meer dan alleen spellen op me pc en soon Wii en soms me megadrive.
    Ik heb serieus de TT niet gemaakt.
    Ik had gewoon [Wii 104]...
    En toen zag ik pas een reactie over de TT, terwijl ik het er niet neer heb gezet.
    ?????
    pi_41296226
    Officieel: Red steel krijgt betere graphics, geen online bij launch, Wiispeaker mogelijkheid
    quote:
    Lifted from GAF, user ziran, who got it from a Nintendo Europe interview:

.So, what have Ubi's Parisian programmers been up to since E3? A lot, as we found out from Stephanie Langlois, Senior Project Coordinator for Red Steel.

Nintendo of Europe: You had just a month to prepare the Red Steel E3 demo, so what have you managed to do in the three months since E3?

Stephanie Langlois: "Since E3 we have developed all the maps in the game with the level designer and we have addressed all the graphical aspects that we wanted to implement, meaning that we have completely reworked the lighting system and the textures. Before E3 we wanted to have a dark, movie atmosphere and for this [Games Convention] demo we've recreated the E3 version with this look.

"We also polished the gun gameplay because of the sensitivity. For many people it was difficult to play because it was their first time [using the Wii controls]. Also we completely reworked the sword fighting system. We don't want people to have to practise katana [Japanese sword] for 15 years, so the balance between being realistic and being 'eye candy' has been tough to find.

"It's really about finding a good balance between the player making an intuitive move (the kind of move you can do in your living room without destroying everything!) and having great action on screen. It's important to be true to what a real katana fight is, so we used motion capture so that all the animation you see on screen is true to a real katana fight. This is all based on the feedback we got at E3."

NoE: When we played the new demo we had lots of fun with the destructible scenery. Is everything destructible in the game?

SL: "Almost, I would say. Lights, cars, most of the objects in the rooms. If you shoot at the trees they will lose leaves. Everything is there for the immediate pleasure of the player. You will have an impact on the game and on the environment. You can blow up a car and blow up the people around it but you have to pay attention to that too because if you get too close to the explosion you will die too!"

NoE: What can you tell us about Red Steel's multiplayer mode?

SL: "It's tough to discuss multiplayer in detail as it's still a secret but there will be four-player split screen, but no LAN. Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests."

NoE: Can you give us an overview of the game's storyline and structure?

"At the beginning of the game you lose your girl. To rescue her you will need to get information, so you go to Los Angeles. There you see her being taken to Japan. When you arrive in Japan you need to make contact with masters there - a Japanese master and an American master - and you need to learn. And then you need to defeat many Yakuza clans. And in the end you will have to face your big enemy, so yes the story is written already, and the plot is there. We are really concentrating on letting you experience something cool without you realising that you are playing a videogame."

NoE: How would you describe Red Steel's sound design, and are you using any famous voices in the game?

"In terms of character voices we didn't want to go for famous people. We wanted to go for local languages, meaning that Japanese characters will speak Japanese but they can't speak English. It was important to be true to this feeling of Japanese immersion. There won't be subtitles so your character, as an American, won't understand what the Japanese are saying.

"In terms of sound the same person as for Ghost Recon, Tom Salta, is developing the music for Red Steel. Again we are going for a Japanese feeling but if you put Japanese music everywhere you would go crazy. What they did is that they mixed a lot of inspirational sources. For instance, for the music that you can hear in the demo, we wanted to have a mix of Japanese and Western music, for instance a mix of Ghost in the Shell, which is a very famous manga, and Once Upon a Time in the West, in terms of a guitar sound."

NoE: Are you using the Wii Remote's built-in speaker for gun and sword sounds?

SL: "Yes it will be used in single player and multiplayer. When you hit with your sword the sound will come from you, as in reality, instead of the screen. So there is simple use like that or more complex use, as you will discover later."

NoE: What age group are you aiming Red Steel at, in terms of its content?

SL: "We are aiming at a 16+ PEGI rating simply because you are killing people in the game, but it's not a bloody game. That's really a choice that we at Ubisoft wanted to make, because there are already tons of bloody and gory games out there."

NoE: Unusually for a shooter, Red Steel lets you show mercy to your enemies. How does the game reward the player for not killing an opponent?

SL: "When you arrive in Japan, you are in the Yakuza world and you need to get the clans to trust you, otherwise you will have no help in trying to rescue your girl. In a gun fight, when you play properly and you've mastered your moves, you will have more opportunity to use the Focus system [which slows down time], so you have more opportunity to perform cool actions.

"With a sword you will fight for longer and in the end you can choose to kill or not to kill the opponent. If you defeat a boss instead of killing him you will be more powerful to rescue your girl in the end."

NoE: Have you already made plans for a follow-up story, for a possible sequel?

SL: "When we are creating a new brand at Ubisoft we consider that everything is possible and of course we will see how it works with the first one before we decide to go for a second one. Hopefully everything we want to do will be possible and it will be a very successful game!"

NoE: Thanks for your time and best of luck with Red Steel!
    pi_41296446
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:41 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Join the club
    Ik was de club uiteraard allang gejoined
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:59:34 #35
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_41296470
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Megalomaniac het volgende:
    Dunno just copied the bloody OP.
    Túúúúúrlijk. Je vond het blijkbaar ook grappig om topic 104 in de vorige topics links te linken naar www.watbenjedan.nl?
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_41296604
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Túúúúúrlijk. Je vond het blijkbaar ook grappig om topic 104 in de vorige topics links te linken naar www.watbenjedan.nl?
    Nee pik, ik heb gewoon OP van Fok! Wiki gekopieerd!!!!
    Ik kan OP niet eens verbeteren...krijg gewoon een foutmelding. Vage shizzle hiero.
    pi_41296638
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:41 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Join the club
    *Club joined*

Hoe heet de club??
    pi_41296662
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik kan OP niet eens verbeteren...krijg gewoon een foutmelding. Vage shizzle hiero.
    shizzle
    pi_41296715
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

shizzle
    Garpje hoor hond!!
    Woord voor je moeder!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:08:31 #40
    65330 Ruzbeh
    pi_41296765
    quote:

[..]

Huahuaha, nee dat heb ik gedaan.

Altijd leuk.
    pi_41296785
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Altijd leuk.
    Boefje!
    pi_41296824
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Altijd leuk.
    omg... we wachten nu echt te lang...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:36 #43
    65330 Ruzbeh
    pi_41297267
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

omg... we wachten nu echt te lang...
    Waarop
    pi_41297402
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarop
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:33:08 #45
    65330 Ruzbeh
    pi_41297572
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:34:06 #46
    47185 mrdjey
    Bernie und Ert
    pi_41297600
    de wii
    wat?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:46:15 #47
    154193 TheYoung1
    pi_41297966
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Misschien moet jij iets beter kijken/lezen op game site's.. het enige wat bevestigt is, is dat de richtprijs onder de $250,- komt. verder is er niets bekend en is alleen maar speculatie...

en idd, MM is echt niet de goedkoopste... (hoewel ik wel graag even doorheen mag lopen )
    Wat wil je daar nou mee zegen dan?
    We moeten met dollars gaan betalen of weet je gewoon niet hoeveel dat in euroos is?
    En dan nog, over iedere nieuwe concole die uitkomt wordt eerst over de prijs gespeculeert, en als er dan gevraagt wordt wat die gaat kosten is dat de prijs die genoemd zal worden. Net als hier nu ook gebeurt.
    Ik durf er op te wedden dat de Wii idd (afhankelijk van winkel en/of aanbieding) zo'n 200 gaat kosten.
    Je hebt mij ook niet horen zeggen of zien schrijven dat er al een zekere prijs is voor de Wii, die zal pas blijken als hij hier te koop is.
    Patat, dat is het!!
    pi_41298213
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou mee zegen dan?
    We moeten met dollars gaan betalen of weet je gewoon niet hoeveel dat in euroos is?
    En dan nog, over iedere nieuwe concole die uitkomt wordt eerst over de prijs gespeculeert, en als er dan gevraagt wordt wat die gaat kosten is dat de prijs die genoemd zal worden. Net als hier nu ook gebeurt.
    Ik durf er op te wedden dat de Wii idd (afhankelijk van winkel en/of aanbieding) zo'n 200 gaat kosten.
    Je hebt mij ook niet horen zeggen of zien schrijven dat er al een zekere prijs is voor de Wii, die zal pas blijken als hij hier te koop is.
    Jij beweerde dat de richtprijs 200 euro is:
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef TheYoung1 het volgende:
    quote:
    Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen.
    ik beweer alleen dat de enige richtprijs van nintendo zelf was dat ie onder de de $250,- zal zijn. En ik zeg Dollar omdat Nintendo de prijs in dollars aangaf. bedoel dus alleen maar te zeggen dat de richtprijs van 200 euro niet officieel is.

dat ie waarschijnlijk rond de 200 euro gaat kosten staat daar los van...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:00:02 #49
    154193 TheYoung1
    pi_41298355
    quote:
    dat ie waarschijnlijk rond de 200 euro gaat kosten staat daar los van...
    Sjesus, en wat zeg jij dan als er gevraagt wordt wat dat apparaat zal gaan kosten??
    Doe niet zo moeilijk man....

Of anders: wat verwacht jij wat de verkoopprijs van de Nintendo Wii gaat zijn?
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:06:23 #50
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41298494
    Er valt niet met TheYoung1 te praten .

Wij zeggen alleen dat MM niet kan weten hoeveel de prijs word. NOE zegt: Minder dan 250 euro.. Als MM zegt 200, dan is dat een gok. Een gok die waar of niet waar kan zijn.... Het blijft een gok..
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:34:12 #51
    127457 moomoo
    Niet uit te spreken als momo
    pi_41299147
    we hebben een T
    we hebben een V
    we hebben een P
    T-V-P, T-V-P, wiiiiiii!

...

dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:40:35 #52
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_41299326
    i wii kopen gaat
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:43:21 #53
    65330 Ruzbeh
    pi_41299396
    W
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:45:27 #54
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41299465
    Ik twijfel nog steeds tussen de PS3 en Wii, dus tvp
    Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:47:51 #55
    65330 Ruzbeh
    pi_41299530
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef seto het volgende:
    Ik twijfel nog steeds tussen de PS3 en Wii, dus tvp
    Met de prijs van de PS3 koop je drie Wii's. Wat denk je zelf?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:50:13 #56
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41299582
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Met de prijs van de PS3 koop je drie Wii's. Wat denk je zelf?
    Prijs is geen factor voor mij.
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:50:34 #57
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41299594
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef seto het volgende:

[..]

Dan koop je ze beide. Klaar.
    pi_41299645
    0wned.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:52:38 #59
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41299646
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Dan koop je ze beide. Klaar.
    Ik houd het liever op 1 console
    Seto is zo ene baas he
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:03:30 #60
    65330 Ruzbeh
    pi_41299936
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:50 schreef seto het volgende:

[..]

Ok, dus je koopt 3 Wii's.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:07:43 #61
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41300072
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ok, dus je koopt 3 Wii's.
    Waarom zo lekker doen?
    Seto is zo ene baas he
    pi_41303318
    Omdat de Wii de PS3 gaat 0wnen.

Roy doet ook zijn 360 de deur uit, en de PS3 komt er al helemaal niet..

Ownee, Roy is van zijn Nintendo geloof afgestapt..
    pi_41304013
    ik zal m'n 360 echt niet de deur uit doen als ik de Wii haal...ze kunnen best naast elkaar leven.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:50:25 #64
    154193 TheYoung1
    pi_41304202
    Wat gaat die nieuwe X-box eigenlijk kosten?
    Patat, dat is het!!
    pi_41304425
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
    óf je loopt een jaar achter (release xbox 360) óf je bedoelde Wii en zei xbox.
    Genoeg reden om te quoten iig.

Ohja. tvp
    pi_41304449
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
    300/400 doekoe

[ Bericht 91% gewijzigd door s0ul op 29-08-2006 20:56:19 (quote is wel zo handig) ]
    2 0wn 0r n0t 2 0wn
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:57:38 #67
    154193 TheYoung1
    pi_41304547
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Bot13 het volgende:

[..]

óf je loopt een jaar achter (release xbox 360) óf je bedoelde Wii en zei xbox.
    Genoeg reden om te quoten iig.

Ohja. tvp
    Sow jij bent pienter! Nu nog aan je sarcasme werken....

En dan dit nog......
    August 23, 2006 - Though Nintendo has yet to announce final pricing or release timing for its Wii console, the company has at least committed to an upper limit: Nintendo has said its new system will cost less than $250 in North America and no more than 25,000 yen ($215) in Japan.

While many expected Nintendo to use this week's German Games Convention to announce a final price, the company remained coy. One tidbit did surface, however: according to Reuters, Bernd Fakesch, head of Nintendo's German operations, said he expects the Wii will sell in Europe for less than 250 euros (about $320).

Converted to dollars, the price looks steep, though consoles in Europe are typically more expensive, partly due to taxes. For instance, the Xbox 360 Core System retails for 299 euros, or about $385 - whereas the system is $299 in the States.

Interestingly, Fakesch said that Nintendo had not decided the exact date for the Wii launch, though that would come "in due course." The company hopes to sell 4 million units by the end of the year, and 6 million by March 2007.

voor wie engels kan lezen, lekker puh
    Patat, dat is het!!
    pi_41304643
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Het was maar een grapje, hoor. Mja, never mind. I did got my tvp anyway.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:08:10 #69
    65330 Ruzbeh
    pi_41305024
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

En dan dit nog......
    August 23, 2006 - Though Nintendo has yet to announce final pricing or release timing for its Wii console, the company has at least committed to an upper limit: Nintendo has said its new system will cost less than $250 in North America and no more than 25,000 yen ($215) in Japan.

While many expected Nintendo to use this week's German Games Convention to announce a final price, the company remained coy. One tidbit did surface, however: according to Reuters, Bernd Fakesch, head of Nintendo's German operations, said he expects the Wii will sell in Europe for less than 250 euros (about $320).

Converted to dollars, the price looks steep, though consoles in Europe are typically more expensive, partly due to taxes. For instance, the Xbox 360 Core System retails for 299 euros, or about $385 - whereas the system is $299 in the States.

Interestingly, Fakesch said that Nintendo had not decided the exact date for the Wii launch, though that would come "in due course." The company hopes to sell 4 million units by the end of the year, and 6 million by March 2007.

voor wie engels kan lezen, lekker puh
    Chagerijnig.

Koppig.

Beledigend.

Alles behalve respectvol.

En daar bovenop kom je nog met dingen die alang bekend zijn en alang gepost zijn.

't Is goed met je.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:12:05 #70
    154193 TheYoung1
    pi_41305203
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Chagerijnig.komt door het weer

Koppig.van nature

Beledigend.Ja? tegen wie?

Alles behalve respectvol. Net als deze reactie

En daar bovenop kom je nog met dingen die alang bekend zijn en alang gepost zijn.
    't Is goed met je.
    Damn jij kent mij goed zeg!! Ken je me soms persoonlijk?
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:13:37 #71
    65330 Ruzbeh
    pi_41305278
    Ik ga af op wat je hier laat zien.

Of moet ik nu gedachtes lezen?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:14:43 #72
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41305318
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Oksel het volgende:

Ownee, Roy is van zijn Nintendo geloof afgestapt..
    Dat nooit

Maar ik wil gewoon alles beleven
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:18:15 #73
    154193 TheYoung1
    pi_41305490
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik ga af op wat je hier laat zien.

Of moet ik nu gedachtes lezen?
    Man, als je dat zou kunnen!!! Kun je misschien ook de gedachte bij nintendo lezen over de exacte prijs van de Wii dan?! Plzz, zeg ja!....

TVP=tijd voor pils.
    Patat, dat is het!!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:22:19 #74
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41305669
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

*Club joined*

Hoe heet de club??
    quote:

[..]
    shizzle
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

shizzle
    Club Shizzle
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_41305923
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

[..]

[..]

Club Shizzle
    Wii Shizzle!
    pi_41310573
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef BMH het volgende:
    Er valt niet met TheYoung1 te praten .

Wij zeggen alleen dat MM niet kan weten hoeveel de prijs word. NOE zegt: Minder dan 250 euro.. Als MM zegt 200, dan is dat een gok. Een gok die waar of niet waar kan zijn.... Het blijft een gok..
    pi_41310886
    Zijn we nu klaar?
    pi_41310981
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
    Zijn we nu klaar?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:33:11 #79
    154193 TheYoung1
    pi_41311496
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
    Zijn we nu klaar?
    Euhhh, ik bied 210 euro !!
    Patat, dat is het!!
    pi_41312124
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Aww, verpest ik nu het feestje?
      woensdag 30 augustus 2006 @ 00:05:21 #81
    154193 TheYoung1
    pi_41312661
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Aww, verpest ik nu het feestje?
    Nee hoor, forums en topics genoeg !!
    Patat, dat is het!!
    pi_41313821
    103 volle wii-topics --> 103 nieuwe ruzies --> 103 meningsverschillen --> 0 nieuwe feiten

let's talk about wii, baby! let's talk about you and wii!
    sigh
    pi_41313881
    Heeft er iemand hier Kid Icarus gespeeld op de NES? Ik heb m nog nooit gezien behalve plaatjes en Captain N of gespeeld.

t Heeft wel een mythische en mysterieuse sfeer vind ik als ik zo kijk naar die NESbeelden. t Zou zo eens de beste nieuwe franchise van Nintendo kunnen worden in 10 jaar tijd .
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 00:53:35 #84
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_41314097
    Rayman, Raving Rabbids Wii
    Open Season Wii
    Super Monkey Ball, Banana Blitz Wii
    Sonic Wildfire Wii

deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:

30/11
    05/10
    31/12
    31/12

5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.

oh en in de releaselijst nog:

The Ant Bully Wii - 24/11
    Marvel, Ultimate Alliance Wii
    Call of Duty 3 Wii
    Tony Hawk's, Downhill Jam Wii
    Happy Feet Wii
    Need for Speed, Carbon Wii

Dat is wat er staat, de onderste games hebben nog geen releasedatum.

Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwd zit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      woensdag 30 augustus 2006 @ 02:21:46 #85
    154193 TheYoung1
    pi_41315640
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
    Open Season Wii
    Sonic Wildfire Wii

deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:

30/11
    05/10
    31/12
    31/12

5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.

Call of Duty 3 Wii
    Happy Feet Wii

Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwd zit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
    Kijk, dat scheelt. Eindelijk iemand met verstand van zaken. ThnQ
    Laat maar komen die Wii !!!
    Patat, dat is het!!
      Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 30 augustus 2006 @ 03:05:31 #86
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_41315934
    quote:
    Open Season Wii
    Sonic Wildfire Wii

30/11
    05/10
    31/12
    31/12

Call of Duty 3 Wii
    Happy Feet Wii

Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeft
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
    pi_41316802
    quote:
    Open Season Wii
    Sonic Wildfire Wii

30/11
    05/10
    31/12
    31/12

Call of Duty 3 Wii
    Happy Feet Wii

Kijk dat is pas info... dus de Wii rond de 5 october.... is wel een mooie datum.

voor opgesteld dat de info klop die djkoelkast heeft gekregen.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 09:09:01 #88
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_41317464
    quote:
    Open Season Wii
    Sonic Wildfire Wii

30/11
    05/10
    31/12
    31/12

Call of Duty 3 Wii
    Happy Feet Wii

Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoor
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 10:02:35 #89
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_41318412
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeft
    nooit iets voor hoeven tekenen o.i.d. hoor en ik denk dat releasedata niet geheim zijn, er zijn ook genoeg webshops die al laten pre-orderen (bv nedgame) en er een datum aan hangen...
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 10:02:56 #90
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_41318423
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:

[..]

zou kunnen, maar dit is wat er nu staat
    pi_41318436
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef Bat het volgende:
    103 volle wii-topics --> 103 nieuwe ruzies --> 103 meningsverschillen --> 0 nieuwe feiten

let's talk about wii, baby! let's talk about you and wii!
    voor de rest mastercard
    2 0wn 0r n0t 2 0wn
    pi_41318580
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:

[..]

31/12 als releasedatum zegt al genoeg
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 12:04:11 #93
    154193 TheYoung1
    pi_41321970
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef Tain het volgende:

[..]

31/12 als releasedatum zegt al genoeg
    Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..
    Het meest gehoort en gelezen over de releasdatum is toch oktober dit jaar....
    Maar dat is weer evengoed speculeren als over de prijs.Pas als het daadwerkelijk zover is zullen wij allen het met zekerheid weten.
    Totdan, geduld !!!!
    Patat, dat is het!!
      woensdag 30 augustus 2006 @ 12:13:35 #94
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_41322265
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:
    W[afbeelding][afbeelding]
    Ik zou opassen Ruzbeh, Roy deelt billenkoek uit voor dit soort vuige TVP's.
    pi_41322502
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..
    Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
      woensdag 30 augustus 2006 @ 12:22:58 #96
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41322577
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
    31/12 is de nieuwe 15/6
      woensdag 30 augustus 2006 @ 12:28:26 #97
    154193 TheYoung1
    pi_41322749
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......
    Lees ff wat DjKoelkast schrijft anders over de releasdata van de games.
    Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....

Sjezus, ik kan ook niks meer posten zonder commentaar te krijgen....
    Patat, dat is het!!
    pi_41323160
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....

Je karma is een beetje op dus het is te verwachten.

Maar ja een release in oktober lijkt waarschijnlijk... damm moet ik nog rap geld blij elkaar rapen....
    pi_41323241
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

oh, sorry, stond ik op je lange teentjes?

lees zelf nu eerst is rustig... was niet als aanval of commentaar bedoeld.... sjezus...
      Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 12:45:48 #100
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_41323320
    dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...

Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen
    pi_41323482
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
    dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...

Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen
    Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41323914
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggen
    eeensch!
      woensdag 30 augustus 2006 @ 13:04:19 #103
    154193 TheYoung1
    pi_41323948
    Karma op, lange teentjes, beter lezen.......
    Nee ik voel me niet beledigt, vind het alleen maar wazig dat ik toch gewoon op het topic reageer, probeer te delen wat ik zelf weet over de Wii en wat erbij hoort, maar wordt de helft van de tijd tegengesproken of krijg dom commentaar?!

Over de vraag wanneer hij uitkomt antwoord ik gewoon met wat mij verteld is en wat ik zelf erover heb gelezen. Ben zelf ook nogal erg nieuwsgierig naar wanneer ik de Wii eindelijk kan gaan kopen.
    Dat het allemaal speculatie is over wanneer precies, weet iedereen hier wel, dat hoeft me ook niemand te vertellen want wat ik roep is ook het speculeren met wat ik weet.
    I.p.v. dan steeds mijn reacties te becommentariseren, kom dan zelf met antwoorden en loop niet tegen mij te ziften.Begint een beetje naar te worden.

Voorts, kijk dan naar mijn reacties van begin af aan en vertel waar ik iets onwaars gezegt heb.

Ik ben blij dat iemand als DjKoelkast eindelijk met duidelijke info komt en haak daar dan ook gaarne op in.Blijkt dus dat alle speculeren hier toch wel redelijk overeen komt met de werkelijkheid.Zullen we daar dan vrede mee hebben aub!?

Ik probeer ook gewoon voor mezelf te denken zo van:hmmmm, de games gaan vanaf begin oktober in de verkoop, dan lijkt het me voor 99% zeker dat de console dan ook te koop gaat zijn, als het niet al eerder is..... Toch?

Allez bon, even goeie vrienden. Maar wil degene die als eerste de Wii ergens in de etalage ziet staan zich als de wiedeweerga hier melden met dat nieuws!!??

Humble greets.....
    Patat, dat is het!!
    pi_41324086
    Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 13:12:41 #105
    154193 TheYoung1
    pi_41324266
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
    Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
    ThnQ, ik begin er aan te wennen....
    Geeft verder ook niet.Zolang ik voor mezelf weet dat ik niet dom zit te lullen kan ik het goed vinden.
    Patat, dat is het!!
    pi_41324908
    Ik vind dat deze wel in de OP mag

Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
    Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
    Misleidende TT"s
    Mooie auto!
    pi_41325301
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
    Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.
    En waar zat ik hem af te zeiken?

Maarem, even goede vrienden en laten we weer over de wii 'discuseren'.
    Ander open maar een "Dr. Phil" topic.
    pi_41325905
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:

woensdag 30 augustus 2006 @ 14:19:57 #109
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41326694
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:

Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_41327252
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Of door de efficientere logistiek van Sony
    Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
    Misleidende TT"s
    Mooie auto!
    pi_41327380
    Wat ik me weleens afvraag is waarom Nintendo zoveel investeert in een console. Als je kijkt naar de prijzen van de advance of DS dan kosten die games bijna net zoveel als een spel op de Wii. Alleen zijn ze veel goedkoper te maken, of vergis ik me hierin?

Niet dat ik het toejuich hoor, maar de consoletak is toch veel minder winstgevend als de portable tak?
      woensdag 30 augustus 2006 @ 14:42:57 #112
    154193 TheYoung1
    pi_41327467
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.
    En waar zat ik hem af te zeiken?

Maarem, even goede vrienden en laten we weer over de wii 'discuseren'.
    Ander open maar een "Dr. Phil" topic.
    Lets all just Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Patat, dat is het!!
    pi_41327617
    Elke keer denk ik: een nieuwe pagina bijgekomen, dat is dus of nieuwe info of een goeie discussie, maar het is al drie pagina's gehuil hier...

BOEHOEHOEHOEHOE.....

iemand nieuws?
    pi_41327849
    quote:
    Red Steel Will Not Feature Online Play
    Appears to confirm reports Nintendo is lagging on dev. tools.
    by Patrick Klepek, 08/29/2006
    37 of 43 users recommend this story.
    Above almost all genres, shooters make the most sense when played online against other players. Red Steel has been billed as one of Wii's star launch games, and with Nintendo constantly emphasizing their approach to online gaming this time around (having kicked off the party on DS), you might have anticipated a game like Red Steel taking advantage -- but apparently not.

An interview in the VIP lounge of Nintendo of Europe's website, requiring users to register via a pin number acquired by purchasing a Nintendo product, Ubisoft Senior Project Coordinator Stephanie Langlois breaks the news. "Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests," she said to the website.

Just a few days ago, 1UP reported on a rumor alleging that third parties had not yet received the development tools needed to implement online gaming into their launch-targeted releases, which the aforementioned statement appears to verify. Apparently they're leaving the option open for a post-release patch, but if Red Steel's successful, we imagine it will become sequel material.

Chances are we'll learn more when Nintendo finally spills the rest of their beans next month -- September 14th ahoy?
    http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41329139
    quote:
    jammer... maar helaas...
    pi_41330855
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 15:29 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

jammer... maar helaas...
    OMG, geen HD, geen 5.1 (!!!) en geen Online.

Nintendo is DOOMED!
    pi_41331510
    Yep het is over met Nintendo. Maar de top 10 in Japan staat deze week trouwens wel vol met 10 DS games
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:44:26 #118
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_41331594
    Oh noes! geen online , nu kunnen we niet spelen tegen 13 jarige kutkoters die alleen maar schelden. We is doomed!
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 16:46:06 #119
    65330 Ruzbeh
    pi_41331643
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat nooit

Maar ik wil gewoon alles beleven
    Als je nou die PS3 en X360 gewoon niet koopt hou je genoeg geld over om iedereen in dit topic op een Wii te trakteren.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 17:00:56 #120
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_41332163
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

OMG, geen HD, geen 5.1 (!!!) en geen Online.

Nintendo is DOOMED!
    geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_41332252
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:

[..]

woensdag 30 augustus 2006 @ 17:16:50 #122
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41332663
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:

[..]

HD = High Definition. Nieuwe TV standaard.

Overigens zit er ook geen harde schijf in de Wii (HDD), wel 512 intern geheugen. Daarnaast is er de mogelijkheid om SD kaartjes te gebruiken of om externe HDD's aan te sluiten via USB
    pi_41333691
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:04 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.

En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:14:10 #124
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_41334535
    Oh, ja ik weet wel wat HD is, maar ik dacht dat je een harde schijf bedoelde. Het kan mij verder aan mijn reet roesten dat ie geen HD ondersteunt, het hele Revo idee alleen al spreekt me heel wat meer aan dan de geupgrade PS2 en Xbox.
    pi_41334709
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

ach kom op manvrouw... dit was gewoon grappig...

laat is andere beledigende berichten van mij zien dan?

edit: daarbij dacht ik dat het bericht sarcastisch bedoelt was...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2006 18:20:40 ]
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:32:24 #126
    154193 TheYoung1
    pi_41335133
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef D.A.A.F. het volgende:
    Elke keer denk ik: een nieuwe pagina bijgekomen, dat is dus of nieuwe info of een goeie discussie, maar het is al drie pagina's gehuil hier...

BOEHOEHOEHOEHOE.....

iemand nieuws?
    Nope, geen nieuw nieuws iig.
    Jij wel ??
    Patat, dat is het!!
    pi_41335428
    Late tvp
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:43:09 #128
    65330 Ruzbeh
    pi_41335461
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Chapeau.
    pi_41335477
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Late reactie, maar die's scherp
      woensdag 30 augustus 2006 @ 19:09:15 #130
    127457 moomoo
    pi_41336334
    je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ

edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.

"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
    die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden want hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.

"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
    "ja hoor, dat mag"
    "yes!"

ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.

[ Bericht 38% gewijzigd door moomoo op 30-08-2006 19:42:10 ]
    pi_41337446
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
    je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ

edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.

"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
    die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden van hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.

"ja hoor, dat mag"
    "yes!"

ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
    en dan noemen ze Nintendo Kiddie... kinderen willen juist een PS3 of Xbox omdat dat 'stoer' is...
      woensdag 30 augustus 2006 @ 19:47:50 #132
    127457 moomoo
    pi_41337613
    ja inderdaad... de mensen die het iets kan schelen of iets 'kiddie' is zijn vaak zelf vrij jong.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 20:40:05 #133
    65330 Ruzbeh
    pi_41338791
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:

die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden want hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.

"ja hoor, dat mag"
    "yes!"

Verwend kutjoch.
    pi_41338872
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
    [..]
    Verwend kutjoch.
    Dus Uiteindelijk zit hij toch in een hoekje van zijn kamer te huilen dat hij geen wii heeft
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 30 augustus 2006 @ 21:39:17 #135
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41341375

Wii screenshots volgens de gewatermerkte.
    pi_41341829
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Chapeau.
    ?
    pi_41341837
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Wii screenshots volgens de gewatermerkte.
    niet slecht, ziet eruit zoals farcry op de Xbox(1)

ben ik tevreden mee
    pi_41344695
    Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
    pi_41348202
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
    Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheid
      donderdag 31 augustus 2006 @ 09:18:42 #140
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41353135
    quote:
    Mag ik benadrukken dat de kartelingen vaak te zien zijn in stills.. Bij de Xbox was dit minder vaak het geval doordat de xbox devkits hardware matig screenshots upscalen en (FS)AA toevoegen..
    Cube, wii & PS2 dev kits kunnen, naar mijn weten, enkel "echte" screenshots produceren.
    pi_41353138
    quote:
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheid
    Misschien dat je het in beweging moet zien? kan me zo geen karteligheid herinneren in red steel trailers... Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo erg op de gfx let...

edit: wat BMH zegt...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2006 09:19:57 ]
      donderdag 31 augustus 2006 @ 09:37:44 #142
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41353481
    quote:
    Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
    quote:
    The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.

Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
    -Matt
      donderdag 31 augustus 2006 @ 09:46:12 #143
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_41353665
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:

hoeft niet perse, er waren volgens mij ook al games voor de 360 te koop voordat de console zelf te koop was
    The line is a dot to you!
    pi_41355355
    http://gonintendo.com/?p=5146
    quote:
    On Nintendo’s Wii side, there are many rumours recently that said Wii may launch earlier than expected in late Oct, in order to suppress PS3 that launches in mid-Nov, but in fact Nintendo may not have a confirmed official launch day, due to all sorts of problems related to the controller that prevented mass production.

The factory has received Wii controller’s purchasing order and its sample, but is still stucked in testing phrase. From feedbacks of testers, currently the Wiimote and nunchuck still have a lot of small issues, such as buttons aren’t sensitive, hard to press 2 buttons together, and even no response occasionally, and the current sample is easy to get damaged, using the controller in normal situation will produce some noise, etc. Entering Sept, if the above hardware problems cannot be fixed, it will directly affect Wii’s selling strategy.

Also, the factory has not received the Wii console from Nintendo yet, currently they are testing samples using a dedicated machine only for testing, which means after an up-to-standard sample is produced, it still needs to be sented back to Japan to be tested by Nintendo for the 2nd time. Wii controller uses bluetooth technology for real-time data transfer, and infrared for “space location”(space as in that Eistein(?)) guy Time-Space thingy), and the 2nd phrase of testing procedures maybe even tougher!
    pi_41355384
    pi_41355653
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:03 schreef Xrenity het volgende:
    [afbeelding]
    Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimote

Edit: of t is gewoon tennis
      donderdag 31 augustus 2006 @ 11:20:07 #147
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41355804
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimote

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      donderdag 31 augustus 2006 @ 11:23:05 #148
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41355889
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef alex4allofyou het volgende:
    Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarboven . Vraag me wel af hoe ze dat fitnessen willen doen met zo'n lichte afstandsbediening... Is voor een hoop Amerikanen natuurlijk ook al topsport .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_41355977
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarboven . Vraag me wel af hoe ze dat fitnessen willen doen met zo'n lichte afstandsbediening... Is voor een hoop Amerikanen natuurlijk ook al topsport .
    OMG ER KOMT EEN HELE ZWAre TRILSENSOR IN DIE GYRO TOEPAST OP ZON MANIER DAT DE REMOTE HEEL ZWAAR WORDT! POWERBALL TECHNOLOGIE!!!!!111!!!!

15 SEPTEMBER POWERBALLATON!

donderdag 31 augustus 2006 @ 11:27:50 #150
    127457 moomoo
    pi_41356031
    "stucked in testing phrase"

zomg.
    pi_41356146
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Rechtsonderaan boven het grote woord Wii, zie je 4 poppetjes. Ik dacht even dat de eerste van links aan het BBen was. Maar t zelfde plaatje staat ook bovenaan in spiegelbeeld alleen duidelijker en dan is t idd tennis. Jammer.
    pi_41360689

Zou dit m zijn?
    Houd van een lijntje.
    pi_41360835
    een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
    pi_41360921

Ja dus
    Houd van een lijntje.
    pi_41360969
    O
    MIJN
    GOD

thnx
    pi_41361191
    Bij red steel kun je volgens mij 1 hand (nunchuck) gebruiken om te blokken en de andere (wiimote) om te zwaaien met je zwaard...
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:03:42 #157
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_41361357
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
    een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
    ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken

pi_41361415
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:

[..]

ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken

Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
    Houd van een lijntje.
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:07:05 #159
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41361463
    Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.

Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..

Zooo bizar

Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:08:35 #160
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_41361507
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.

je moet tijdens het spelen ook niet denken, dat moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd
      donderdag 31 augustus 2006 @ 14:12:01 #161
    154193 TheYoung1
    pi_41361620
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
    Dat is juist het geweldige aan de Wii: alsof je het zwaard in je handen hebt en niet door op knopjes te duwen!!
    Patat, dat is het!!
    pi_41361900
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
    [afbeelding]

Zou dit m zijn?
    Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
    sigh
    pi_41361987
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

donderdag 31 augustus 2006 @ 14:25:21 #164
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41362041
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
    pi_41362317
    Metroid gaat top worden, FPS gaan 0wnen, door het unieke richten. Dát gaat top worden.
    pi_41362358
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
    Ja, ben ik ook met je eens, ik vond het gewoon een ijzersterke reactie op kepler...
    pi_41366820
    Bestaat er zoiets als een component naar VGA verloopstekker?
    Want eigenlijk wil ik de wii op de pc-monitor hebben...
      donderdag 31 augustus 2006 @ 17:14:16 #168
    127457 moomoo
    pi_41367365
    ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
    pi_41367416
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef moomoo het volgende:
    ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
    In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
      donderdag 31 augustus 2006 @ 17:16:24 #170
    65330 Ruzbeh
    pi_41367425
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
    Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.

Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..

Zooo bizar

Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
    Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
      donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:59 #171
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_41367618
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
    Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:59 #172
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_41367619
    -1 keer is genoeg-
      donderdag 31 augustus 2006 @ 17:26:21 #173
    65330 Ruzbeh
    pi_41367712
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
    quote:
    The Wii-mote is likewise used in clever ways. The world in Prime 3 is of course littered with trademark doorways, many of which open when blasted. Some, however, don't - and you'll need to try a little harder to get past them. In a couple instances, I needed to use the Wii-mote to act as Aran's right arm. When I approached a doorway, I noticed a groove in a wall and learned that I could gesture forward with the Wii-mote to make Samus punch her arm into the groove. Then, I had to turn the remote as though it were a key in a lock, at which point Aran's arm did the same. Eventually, I needed to pull backward again, and here Samus grabbed hold of a level inside the door and - you guessed it - pulled it open, unlocking the contraption. The process was really well implemented and clever.
    IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
    pi_41368387
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Xrenity het volgende:

[..]

In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
    lol, maar dat is het niet geworden
    en nintendo of america zegt niet te weten of een wii op een pc-monitor kan
      donderdag 31 augustus 2006 @ 19:20:57 #175
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_41371241
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

[..]

IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
    Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelen Maar goed, dat zal je toch wel niet doen want je bent zo eigenwijs als stront.
      vrijdag 1 september 2006 @ 00:05:54 #176
    34006 Soloman
    Wablief????
    pi_41380304
    Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.

ik heb een vraagje.

Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
    Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.

Your thoughts please.
    Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
      vrijdag 1 september 2006 @ 00:20:04 #177
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41380992
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
    Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.

ik heb een vraagje.

Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.

Your thoughts please.
    Nee heeft toch geen zin, geen ondersteuning voor fatsoenlijk geluid

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_41382014
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Bat het volgende:

[..]

Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
    Ja, viel me ook op. Maar toen viel me later ook op dat het een sketch was en dat de twee foto's van de PS3 en Wii tegenover elkaar staan en ze beiden even groot lijken. Dat klopt dus niet, de foto geeft een vertekend beeld.
    En wellicht heeft het ook nog es van doen met de kleine LCD die erbij staat tov die van de PS3. Die zuil wordt gewoon klein.
    pi_41382132
    quote:

ik heb een vraagje.

Your thoughts please.
    Voiceacting is a no-no voor Zelda. Miyamoto wil het overlaten aan de verbeelding van de speler, heeft ie al vaker gezegd. De soundtrack is volgens mij geen MIDI, opgenomen geluid dus van wellicht een orkest
    pi_41382210
    quote:
    De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.
    quote:
    Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.
    pi_41387180
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef chibibo het volgende:

[..]

De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.
    dat zou wel helemaal fout zijn het pas niet bij link om een stem te hebben anders dan de gene die jij zelf erbij verzonnen heb. Link ben jij zelf dus elke stem pas er niet bij.
    quote:
    Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.
    Net zoals de windwalker die had ook gewoon audio ipv. midi ...

Ik hoop trouwens dat er voor de Wii weer een exclusieve Tales komt met dezelfde kwaliteit of beter dan Tales of Symphonia dat zou helemaal geweldig zijn!
    pi_41387969
    pi_41388061
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Megalomaniac het volgende:
    [afbeelding]
      vrijdag 1 september 2006 @ 09:27:07 #184
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41388110
    Wind waker maakt geen gebruik van orchestrated muziek. Twilight Princess word de eerste zelda die volledig orchestrated word

De trailers bevatten nog midi muziek, dit komt omdat de orchestrated muziek pas op het laatste moment word opgenomen (muziek moet passen bij de cutscenes, en die worden vaak tot het eind veranderd).
      vrijdag 1 september 2006 @ 09:27:37 #185
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41388120
    WHEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_41388230
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef MeZZiN het volgende:
    Net zoals de windwalker die had ook gewoon audio ipv. midi ...
    MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.

De muziek van Wind Waker wordt gegenereerd door de geluidschip van de Gamecube, m.a.w. het is geen opname die van disc wordt gestreamd.
    pi_41388269
    Neemt niet weg dat de nummers niet met live instrumenten opgenomen zijn, maar met synthesizers/keyboard = MIDI.
      vrijdag 1 september 2006 @ 09:49:14 #188
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41388418
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:

[..]

MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.

De muziek van Wind Waker wordt gegenereerd door de geluidschip van de Gamecube, m.a.w. het is geen opname die van disc wordt gestreamd.
    Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaart
    pi_41388647
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
    Neemt niet weg dat de nummers niet met live instrumenten opgenomen zijn, maar met synthesizers/keyboard = MIDI.
    Tot ver in het 64-bit tijdperk werd muziek voor spellen niet opgenomen door een instrument te bespelen, maar door simpelweg code in te kloppen. Waarschijnlijk gebeurt dit nu ook nog, zij het in mindere mate.

Bovendien gaat het er niet om hoe de muziek opgenomen is, maar hoe ze wordt afgespeeld. Op consoles gebeurt dit d.m.v. native code voor de geluidschip die in de betreffende console zit. Het MIDI-formaat is sowieso veel te beperkt, omdat je er o.a. geen manipulatie van de geluidssamples mee kunt doen.

Als je de muziek op consoles ergens mee moet vergelijken, dan is het met het MOD-formaat, maar ook die vergelijking loopt mank.
    pi_41388847
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
    Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaart
    Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat elke geluidschip MIDI ondersteunt. Bovendien bevat MIDI alleen informatie over muziek (welke toon wordt op welke moment gespeeld), en niet over geluid (samples). Elke geluidskaart heeft een eigen interne bank met samples die wordt aangeroepen op het moment dat de kaart een MIDI instructie ontvangt; dat is ook de reden dat elke kaart anders klinkt.

Een geluidschip, zoals die op een console, heeft geen eigen geluidsbank; de samples zijn opgeslagen in de muziekcode. Daarnaast zal een geluidschip niets snappen van muziek (zoals toonhoogtes en maatsoorten); hij wil alleen een sample aangeleverd krijgen, en weten op welke frequentie deze moet worden afgespeeld.
    pi_41388984
    Het wordt trouwens tijd voor een overzicht van alle niet-direct-aan-Wii-gerelateerde onderwerpen die in tot nu toe zijn besproken.

• HDTV
  • Surround sound
  • MIDI

Wie vult hem aan?
  • pi_41389020
    pi_41389122
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:26:45 #194
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41389194
    'Move it'?
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:26:50 #195
    127457 moomoo
    pi_41389196
    fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
    pi_41389272
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
    'Move it'?
    bedankt... nu heb ik dat nummer in de kop....

"i like to move it, move it.... you like to? Move it!"
      vrijdag 1 september 2006 @ 10:30:50 #197
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41389277
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
    Wat klopt er niet dan?
    pi_41389347
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
    oh?

Ik vind het wel grappig dat je bij Wii zo'n verhaaltje krijgt dat het tof is, en bij de PS3 gewoon een spec sheet
    pi_41389358
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Xrenity het volgende:
    [afbeelding]
    Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltje maakt je lekker en de PS3 heeft alleen maar een opsomming van specs (veel meer is de ps3 toch niet ....)
    pi_41389367
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef Xrenity het volgende:
    [afbeelding]
    Heel mooi, en de reden dat ik dat vind is dat de Wii precies de juiste uitstraling heeft tov de PS3.
    Fris, eenvoud en clean terwijl de PS3 big, bad en mean is. De Wii staat op zichzelf en hoeft zich niet te meten aan de 'grote' jongens op deze manier. t Is hardware die los staat van de conventionele consoles.
    pi_41389375
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Xrenity het volgende:

[..]

oh?

Ik vind het wel grappig dat je bij Wii zo'n verhaaltje krijgt dat het tof is, en bij de PS3 gewoon een spec sheet
    Wou het net zeggen Voor het 'normale' publiek is het Wii verhaaltje veel aantrekkelijker dan de spec sheet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41389471
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Wou het net zeggen Voor het 'normale' publiek is het Wii verhaaltje veel aantrekkelijker dan de spec sheet
    en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
    verkoper: dat kost dan 600 euro.... maar de wii is maar 250 euro.
    ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
    pi_41389659
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
    ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
    Kind: NEE MAMAAAAAAAAAAAA*jank* IK WIL PS3!!! ALLE STOERE KINDEREN HEBBEN SONY!!!

pi_41389929
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

En dan een jankend kutkind houden omdat ie toch perse een PS3 wil hebben
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41390188
    Dan geef je dat kind toch een rotschop? dat zou ik iig doen, Je kan blij zijn met wat je krijgt.
      vrijdag 1 september 2006 @ 11:21:24 #206
    127457 moomoo
    pi_41390571
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat klopt er niet dan?
    dat de PS3-controller motion sensor technologie heeft, terwijl hij alleen een tiltsensor heeft. in die advertentie lijkt het net of de wii en PS3 hetzelfde zijn qua besturing.
    pi_41390923
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat klopt er niet dan?
    De specs van de PS3, hij heeft niet 256mb maar 512
    PSN id: NL_SToRM
    pi_41391104
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

De specs van de PS3, hij heeft niet 256mb maar 512
    Who cares, tis PS3 maar! xD
    pi_41391724
    Nintendo of Japan holding press event on Sept 14th

2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii
    Fok!Wormskampioen '09
    Live en PSN: geemfriek
    Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
      vrijdag 1 september 2006 @ 12:50:46 #210
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41391886
    Wiipiton!
      vrijdag 1 september 2006 @ 13:33:19 #211
    65330 Ruzbeh
    pi_41392309
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 19:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelen Maar goed, dat zal je toch wel niet doen want je bent zo eigenwijs als stront.
    quote:
    Other special functions you can do with the remote include hitting switches. We ran into a few switches in the demo that required us to reach forward with the remote--this simulated Samus' hand going forward to grasp a handle. We then pulled back on the remote to pull out the handle, twisted it to align some tabs, and then pushed the remote forward again to finish flipping the switch.
    Je kan de volgende keer wat minder arrogant reageren.
    pi_41392608
    ik voel een lichte spanning....

vrijdag 1 september 2006 @ 13:53:42 #213
    65330 Ruzbeh
    pi_41392660
    Wat een onzin weer.

Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
    pi_41392764
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
    Wat een onzin weer.

Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
    dan moet je in een ander topic zijn: Het Keldertje
    pi_41392767
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
    Wat een onzin weer.

Proest
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41392845
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:

2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii
    Ben benieuwd
    pi_41392891
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:

Hopelijk maken ze dan ook direct nog wat nieuwe games bekend (*hoopt alsnog op kid icarus*) en natuurlijk vanaf wanneer de demopods in de winkels komen te staan...
    #winning
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:32:21 #218
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_41395626
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltje maakt je lekker en de PS3 heeft alleen maar een opsomming van specs (veel meer is de ps3 toch niet ....)
    Doet me gelijk denken aan: Klik
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:35:54 #219
    154193 TheYoung1
    pi_41395765
    De Ps3 tov de Wii....staat als een Lada tov een Mazeratti.

Laten we het ff centraal houden en ons op de Wii concentreren...
    Patat, dat is het!!
    pi_41395969
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Doet me gelijk denken aan: Klik
    Grappig hoe de mensen reageren op die movie:
    quote:
    sigh, rei-chan you are a such a loserface XD you know very well that I usually act serious when it comes to this, besides Jose-kun is getting the Wii so I'll just jack it from him and play TP and w/e other games come up, besided man......HAVE YOU SEEN THE GRAPHICS FOR FFXIII!?!?!?!?!?! way better than anything the Wii has to offer, except as we all know TP and SSBB, but still -.- its the PS3 for me.
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:41:10 #221
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41395994
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
    De Ps3 tov de Wii....staat als een Lada tov een Mazeratti.

Laten we het ff centraal houden en ons op de Wii concentreren...
    Dat is onmogelijk.. Hoe denk je dat we uberhaupt bij de 104 topics zijn gekomen?
    pi_41396022
    Het is een Maserati en geen Mazeratti

Als je nou niet weet wat je zegt houd dan je mond.
    pi_41396286
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:

Down boy!
    pi_41396351
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Down boy!
    Hij is gewoon een gefrustreerd persoon. Just ignore him.
    pi_41396400
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hij is gewoon een gefrustreerd persoon. Just ignore him.
    Yes ma'am!
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:05:30 #226
    154193 TheYoung1
    pi_41396911
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:

Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..
    Je weet toch wat ik bedoel, zeur...
    En het is : kill THEM all, niet em....
    Patat, dat is het!!
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:07:41 #227
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41396985
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Het is gesnoerd, niet gesnoert.
    Seto is zo ene baas he
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:08:34 #228
    154193 TheYoung1
    pi_41397008
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef seto het volgende:

[..]

Het is gesnoerd, niet gesnoert.
    Ow, ik snoer anders altijd met een T, maar ja, vermensen is gisselijk he...
    Patat, dat is het!!
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:12:24 #229
    154193 TheYoung1
    pi_41397126
    En speciaal voor seto en kill kill_em_all...> taalpuristen
    Patat, dat is het!!
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:15:47 #230
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41397259
    Kan het nu over de wii gaan?

gnagnagna
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:18:21 #231
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_41397340
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef TheYoung1 het volgende:
    En speciaal voor seto en kill kill_em_all...> taalpuristen
    Leuk man.
    Seto is zo ene baas he
    pi_41397364
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.

Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
    pi_41397702
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.

Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
    Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?

Heiundai - Ja
    Merzedes - NEE!

Filips - Ja
    Bang & Oluvsen - NEE!

Plajstation 3 - Ja
    Wheeeeee - NEE!
      vrijdag 1 september 2006 @ 16:32:50 #234
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_41397853
    pff.. komop he.. ga eens ontopic.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      vrijdag 1 september 2006 @ 17:51:44 #235
    154193 TheYoung1
    pi_41400103
    quote:

[..]

Hey kill em, stuk miserabel hoopje mens, ga iemand anders vervelen ja. je kleine broertje bv.
    Sjezus wat ben jij een vervelend manneke hierzo.

"Hij weet niet hou je matserati spelt, boooaah, die weet helemaal niks.... "
    Mama heeft melk en koekjes voor je klaar staan, hop hop, en nu opgetieft.

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............

of heb je ook nog iets toe te voegen over het topic?
    Patat, dat is het!!
    pi_41400179
    quote:

[..]

Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schrijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
    Schrijf "schrijf" dan ook goed.
      vrijdag 1 september 2006 @ 17:57:26 #237
    154193 TheYoung1
    pi_41400240
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 17:54 schreef EricG het volgende:

[..]

Schrijf "schrijf" dan ook goed.
    Dat krijg je als zo'n kind zelf moet gaan tiepen zonder de hulp van zn zusje of mama....

Ik wil nog steeds Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!
    Patat, dat is het!!
    pi_41400346
    lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijn vervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
    pi_41400503
    quote:
    Nintendo has confirmed to GamesIndustry.biz that new details regarding its Wii console will be revealed on September 15th in Europe - with a price and launch date announcement looking highly likely.

Speaking on the subject of the trade-only event, an NoE representative said: "Wii will be playable. Nintendo will be announcing new software at the event and there will be new announcements regarding the Wii console itself."

Nintendo is holding a similar event in North America on September 14th, where it’s expected that NoA president Reggie Fils-Aime will reveal price and launch details for the territory.

The representative went on to quash rumours that have recently emerged on the net regarding possible production delays, apparently due to difficulties with manufacturing the Wii's remote controller.

"The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
    Klinkt goed.
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:11:15 #240
    154193 TheYoung1
    pi_41400516
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
    lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijn vervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
    Je bent gewoon aan het zeuren en ik laat me door jou geen idioot noemen, blaaskaak.

Voeg iets wetenswaardig toe of ga buiten in de zandbak spelen, irritant mannetje.

Maseraati, mezatreti, matserarati mizareti en ook nog FeeerrrraaaaaarWiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
    Patat, dat is het!!
    pi_41400671
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
    Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.
    pi_41400737
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Klinkt goed.
    Kijk jongens ik postte nieuws!
    pi_41400844
    Taalpuristen die kant op -----> Theater, Taal & Kunst

Dank u.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_41400905
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Klinkt goed.
    Jeej, weer wachten op info, mijn favoriete bezigheid.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_41401020
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.
    Ik ben geen taalpurist maar het is een kleine moeite om een naam goed te spellen.

Ow en hoe kom je er trouwens bij dat ik op iedereen wat te zeiken heb? het enige wat ik heb gezegd is dat het Maserati is, dat sommige hier dan meteen helemaal opgefokt worden kan ik niks aan doen
    quote:
    "The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
    Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:34:22 #246
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_41401048
    He..... geen screens
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:55:10 #247
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41401650
    quote:
    Q: You only released one Winning Eleven for the GameCube, (Ed: Winning Eleven 6 Final Evolution in Japan only) what kind of plans do you have for Wii?
    Seabass: That’s not a next-gen engine (laughs) but I shouldn’t say that for good reasons. The graphics are not really the same as the 360 or PS3. But the controller is simply unique. We are already discussing with Nintendo – we have always been discussing with all parties. In our discussions with Nintendo it’s how we utilize this new controller. As a creator I am looking forward to how to make use of the controller. At the same time I fear that it’s going to be tons of work and innovations that I have to come up with to create PES on Wii.
    PES naar de wii.
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:55:35 #248
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_41401656
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik ben geen taalpurist maar het is een kleine moeite om een naam goed te spellen.

Ow en hoe kom je er trouwens bij dat ik op iedereen wat te zeiken heb? het enige wat ik heb gezegd is dat het Maserati is, dat sommige hier dan meteen helemaal opgefokt worden kan ik niks aan doen
    [..]

Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.
    Dat zul je 15 september dus gaan horen...
      vrijdag 1 september 2006 @ 18:59:46 #249
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_41401760
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 18:55 schreef BMH het volgende:

[..]

PES naar de wii.
    zou opzich nog best wel goed kunnen.. echt mikken naar wie je wilt spelen of waar je de bal op het doel wilt schieten, effect geven door met de controller in een bepaalde richting te zwiepen enzo..
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:20:03 #250
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_41402383
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 16:28 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?

Heiundai - Ja
    Merzedes - NEE!

Filips - Ja
    Bang & Oluvsen - NEE!

Plajstation 3 - Ja
    Wheeeeee - NEE!
    Plajstation, dan was toch Gaystation

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_41402516
    Net terug van 9 dagen UT-introductie in Enschede. Ik heb dus het eventuele nieuws van de LGC moeten missen, maar zo te zien was er niks, of wel? Ik heb wel 3 hele topics ofzo overgeslagen, maar als ik nu de reacties bekijk in dit topic (die ik wel even heb doorgenomen) is het de afgelopen dagen blijven steken bij het eeuwige 'ik ga de wii kopen', 'wii heeft geen HD/ DD!' en 'ps3 sucks' en talloze baggervullende kutposts die compleet nergens op slaan, terwijl de poster op die manier al 20 tvp's achtergelaten heeft in 1 topic. Geen nieuws, wel een heleboel geklaag en bullshit dus.

Of heb ik echt iets gemist, zo ja, vertel het me dan even!
    Beter een goede buur dan een slechte signatuur
    pi_41402650
    Nee je hebt niks gemist.
    pi_41402747
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Gronnaephos het volgende:
    Net terug van 9 dagen UT-introductie in Enschede. Ik heb dus het eventuele nieuws van de LGC moeten missen, maar zo te zien was er niks, of wel? Ik heb wel 3 hele topics ofzo overgeslagen, maar als ik nu de reacties bekijk in dit topic (die ik wel even heb doorgenomen) is het de afgelopen dagen blijven steken bij het eeuwige 'ik ga de wii kopen', 'wii heeft geen HD/ DD!' en 'ps3 sucks' en talloze baggervullende kutposts die compleet nergens op slaan, terwijl de poster op die manier al 20 tvp's achtergelaten heeft in 1 topic. Geen nieuws, wel een heleboel geklaag en bullshit dus.

Red Steel gaat niet online
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41402951
    quote:
    Battallion Wars 2 en Mario Strikers opvolger, ennn events op 14 september.
    pi_41403012
    Battalion Wars 2 besturing
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 1 september 2006 @ 19:37:43 #256
    65330 Ruzbeh
    pi_41403026
    quote:
    Iwata heeft een nieuw kapsel.
    pi_41403449
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Iwata heeft een nieuw kapsel.
      vrijdag 1 september 2006 @ 20:24:01 #258
    154193 TheYoung1
    pi_41404434
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik heb hoedanook het idee dat dit topic (+ vervolgtopics) blijft lopen totdat iemand daadwerkelijk de Wii in zn bezit heeft.
    Daarna zal het wel errug <kijk kill_em, foute spelling< stil worden hier, hoef niet te vertellen waarom...
    Lets Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Patat, dat is het!!
      vrijdag 1 september 2006 @ 23:50:34 #259
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_41410895
    Bah, ik word echt gek van die zogenaamde screenshots van de Wii die steeds opduiken. Of ze zijn veel te klein, of te wazig, of het is een scan uit een of ander Japans blad.

En als we dan zoals tijdens de E3 zien dat de graphics toch wel te wensen overlaten, wordt weer gezegd dat dit niet de definitieve graphics zijn. Ik wil nou eindelijk wel eens weten waartoe dat ding echt in staat is...

Zo, dat was mijn rant voor vandaag
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_41413013
    Nog 2 weekjes wachten. Dan komt alles goed.
    Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
    pi_41414085
    Wat een kuttopic is het geworden.
    pi_41415528
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef Oksel het volgende:
    Wat een kuttopic is het geworden.
    Tja, we zijn weer op een punt gekomen dat we het wachten beu zijn. De komende weken zal hier wel weer verandering in komen.
    pi_41416814
    quote:
    GC 2006 wasn't exactly the huge Wii show that some had expected, but it did have some cool game announcements. That said, we're just getting started. Wii fans, this is going to be a huge month for you. I think the September 14 event -- now just two weeks away -- will be bigger than E3 for Wii lovers, and the coverage/news isn't likely to stop flowing after that. If we've been in something of a drought, rest assured that the storm is coming
    Quote van Matt-IGN.

Bigger than E3 ?! Zouden ze dan ook veel nieuwe spellen en nog eventuele hardware dingen bekend maken?
    #winning
      zaterdag 2 september 2006 @ 08:39:24 #264
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_41416946
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 07:57 schreef Tware het volgende:

[..]

Quote van Matt-IGN.

Bigger than E3 ?! Zouden ze dan ook veel nieuwe spellen en nog eventuele hardware dingen bekend maken?
    Ik hoop nieuwe beelden van de Wii,... de interface,... Zelda, Mario etc. etc.
      zaterdag 2 september 2006 @ 09:12:57 #265
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41417127
    Bigger dan E3 betekent gewoon launchdetails. Ze moeten dat gewoon dan bekend maken, anders ga ik geen Wii halen met de launch. Uit protest.

Nee, das niet waar, maar toch
    pi_41417606
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 07:57 schreef Tware het volgende:
    I think the September 14 event -- now just two weeks away -- will be bigger than E3 for Wii lovers, and the coverage/news isn't likely to stop flowing after that. If we've been in something of a drought, rest assured that the storm is coming
    Dat wordt al zo'n twee jaar geroepen. Intussen zijn we nog maar enkele weken verwijderd van de launch, dus zo langzamerhand wordt het wel tijd dat de nieuwsstroom op gang komt.
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:02:42 #267
    65330 Ruzbeh
    pi_41418318
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Bigger dan E3 betekent gewoon launchdetails. Ze moeten dat gewoon dan bekend maken, anders ga ik geen Wii halen met de launch. Uit protest.

Nee, das niet waar, maar toch
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:32:04 #268
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_41418851
    pi_41418892
    IGN heeft een overzicht gemaakt van de Wii titels dit najaar:

http://wii.ign.com/articles/730/730221p1.html

Over Twilight Princess:
    quote:
    What to expect: The single greatest videogame of all time? Did we oversell it a bit? Really, we may not be kidding. At the very least, Twilight Princess is sure to be the best launch game in the history of launch games, but we're willing to bet it'll go down as much more than that. The title is the result of a massive effort by the proven Zelda team at Nintendo, which has in the past created some of today's most fondly remembered titles, from Ocarina of Time to Wind Waker. Twilight Princess will not only be bigger - a horse ride from one side of Hyrule to the next is rumored to take 45 real minutes - but much more ambitious than ever before. Link turns into a wolf, crossed into a dark dimension, goes fishing, and rides his way into more dungeons than ever - and he's just getting started. Truth be told, we've glimpsed scenarios that have made our jaws drop and Nintendo itself has indicated that we haven't seen anything yet. The final product is going to be nothing short of epic and with both a Wii-exclusive 16:9 mode and new Wii-mote-enhanced controls - the ability to shoot arrows and slash the sword - the game is on track to become an instant classic when it launches with Wii.
    Believe!!!
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:56:36 #270
    127457 moomoo
    pi_41419465
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 11:34 schreef kipknots het volgende:
    Over Twilight Princess:
    [..]

Believe!!!
    Hype hype hype
      zaterdag 2 september 2006 @ 12:57:43 #272
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_41420729
    quote:

Over Twilight Princess:
    [..]

Believe!!!
    Zoooo'n zin in
    pi_41420731
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hype hype hype

zaterdag 2 september 2006 @ 12:58:50 #274
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_41420758
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 12:57 schreef kipknots het volgende:

[..]

[afbeelding]

@ de rest....... kan je eigenlijk de Wii al ergens pre-orderen ?
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:10:20 #275
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_41421048
    Bij de BS of Intertoys dacht ik..

edit;

Bart Smit
    pi_41421233
    Ja, voor een zacht prijsje bij www.zuideroark-computers.nl!

=D
    pi_41421365
    Wordt de DS (lite) ook compatible met de Wii?? En zoja wat kan je er dan allemaal mee doen?
    pi_41421546
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef Devolution het volgende:
    Bij de BS of Intertoys dacht ik..

edit;

Bart Smit
    299,-
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_41421648
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 13:22 schreef Rens2001 het volgende:
    Wordt de DS (lite) ook compatible met de Wii?? En zoja wat kan je er dan allemaal mee doen?
    Ja, denk aan demo's downloaden via Wii, of in Pokémon zal je met behulp van een soort Pokémon Stadium je DS battles op te TV kunnen uitvechten
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:48:30 #280
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41421959
    Ik kan niet wachten op Zelda commercials Ik wil weer spots in de bioscoop
      zaterdag 2 september 2006 @ 13:56:07 #281
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41422153
    pi_41423382
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

@ de rest....... kan je eigenlijk de Wii al ergens pre-orderen ?
    Ik raad www.dimplus.nl aan
    Waarom ze hebben ook nog veel wii spellen/accoures die je kunt pre-orderen

[ Bericht 30% gewijzigd door s0ul op 02-09-2006 14:44:34 (verkeerde quote :')) ]
    2 0wn 0r n0t 2 0wn
    pi_41423409

[ Bericht 100% gewijzigd door s0ul op 02-09-2006 14:43:59 ]
    2 0wn 0r n0t 2 0wn
    pi_41424247
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef s0ul het volgende:

[..]

Ik raad www.dimplus.nl aan
    Waarom ze hebben ook nog veel wii spellen/accoures die je kunt pre-orderen
    Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaan .
    pi_41425031
    maar nu gaat een wii 299,- kosten? en de spellen dan? zeker een euro of 80
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:06:00 #286
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_41425161
    Een Wii gaat 249 euro kosten en games gaan 59 euro kosten. Duurder niet (first party games iig). Mocht het goedkoper zijn dan heb je mazzel
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:09:30 #287
    154193 TheYoung1
    pi_41425247
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaan .
    Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?

@ Notorious_Roy: weet je zeker dat dat de prijs is?!
    Patat, dat is het!!
    pi_41425317
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?

@ Notorious_Roy: weet je zeker dat dat de prijs is?!
    Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:16:39 #289
    154193 TheYoung1
    pi_41425448
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef PastoorPeter het volgende:

[..]

Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.
    Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....
    Patat, dat is het!!
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:26:02 #290
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41425684
    Weer gezeik over de prijs :S.... 15 september komen we het pas te weten.. Iedereen die het nu al weet gokt.
    pi_41425739
    quote:

Over Twilight Princess:
    [..]

Believe!!!
    45 minuten?!? WOW

Moet je je voorstellen, het dimensiesysteem van Link of the Past toegepast op een 3D versie!
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:29:19 #292
    154193 TheYoung1
    pi_41425764
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:26 schreef BMH het volgende:
    Weer gezeik over de prijs :S.... 15 september komen we het pas te weten.. Iedereen die het nu al weet gokt.
    Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....
    Patat, dat is het!!
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:31:20 #293
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41425812
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....
    Waarom? Wat ik net zei is een feit.. Je kunt zoveel speculeren als je wilt en zoveel meningen geloven.. Feit is een feit.

15 september.
    pi_41425878
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....
    Prijs. Is. Nog. Niet. Bekend.
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:35:20 #295
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41425914
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:33 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Prijs. Is. Nog. Niet. Bekend.
    punt
    pi_41426087
    pi_41426154
    Laten we eens proberen de discussie weer op te pakken.
    Noem je top 3 verwachtingen (op volgorde naar meest waarschijnlijk tot minder waarschijnlijk) voor de Nintendobeurs op 14 september gerelateerd aan nog niet aangekondigd Wii nieuws.

1. Kid Icarus voor de Wii
    2. DS compatabiltiy
    3. Geupgrade graphics Wii
      zaterdag 2 september 2006 @ 16:51:00 #298
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41426262
    1) Metroid Prime 3 uitgesteld naar februari 2007
    2) Nieuwe zelda trailer
    3) Wii adapter is misschien wel heeeel erg groot
    pi_41426392
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
    3) Wii adapter is misschien wel heeeel erg groot
    Daaaar is al eens een foto van verschenen. Even zoeken.

/edit
      zaterdag 2 september 2006 @ 17:00:22 #300
    65330 Ruzbeh
    pi_41426481
    1. Final Fantasy XIV Wii exclusief.
    2.
    3. BELIEVE!
    pi_41426927
    Ik weet niet of het al gepost is, maar volgens dit bericht van IGN heeft Tecmo grote plannen voor de Virtual Console.
    quote:
    Tecmo Plans Wii Downloads
    Dead or Alive to support Virtual Console "aggressively."
    by Anoop Gantayat

August 29, 2006 - It seems like everyone's signing up to bring their gaming backlog to the Wii Virtual Console. The latest to jump on the retro bandwagon is Tecmo, the maker of Dead or Alive and Ninja Gaiden. As part of a financial report issued on the 28th, the company promised to support the Virtual Console "aggressively." Specifics were not revealed.

Other areas mentioned in the financial report, which covers the upcoming business term, are a worldwide simultaneous launch for Dead or Alive Xtreme 2 and a promise to tackle new titles, with Wii's Super Swing Golf Pangya given as an example. The company didn't make mention of Xbox Live Arcade or Sony's PS3 download service.

Tecmo was a big name at the time of the NES, with classics like Tecmo Bowl and the original Ninja Gaiden series. The latest 3D Ninja Gaiden will likely end up on the Xbox 360, but fans of the original series can probably look forward to a revisit on the Wii.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')