quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
Nieuwe doelgroep bereiktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef harrie1 het volgende:
ik heb geen spel computer
en speel weinig op de pc een spelletje
af en toe ik heb 5 spellen ofzo
maar deze wii lijkt me geweldig
en waarschijnlijk ga ik hem ook kopen als hij uit komt
het zelf kunnen honkballen en het gevoel echt in een spel te zitten lijken me geweldig
van de huidige spel computers heb ik niets en hoe ik ook niets
het bied niets extra vergeleken met mijn pc
maar de wii lijkt me echt een uitbreiding die de moeite waard is
na 104 delen ook maar eens en berichtje van mij
Heb vorige week in de mediamarkt gevraagt, zou rond de 200 neuroos gaan zijn..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
wat kost zo'n ding eigenlijk
MM weet net zo weinig als wij.. Dus het is ook pure speculaaspopperigheidselnieren aan hun kant.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb vorige week in de mediamarkt gevraagt, zou rond de 200 neuroos gaan zijn..
Aangename prijs vind ik dan.
Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen. De daadwerkelijke verkoop prijs weten ze/wij pas als het apparaat eenmaal in de schappen ligt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef BMH het volgende:
[..]
MM weet net zo weinig als wij.. Dus het is ook pure speculaaspopperigheidselnieren aan hun kant.
Ze verkopen ook zuigers ja....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:50 schreef Oksel het volgende:
En MM zuigt.
Ik vraag me af of MM ueberhaupt een richtprijs te horen heeft gekregen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen. De daadwerkelijke verkoop prijs weten ze/wij pas als het apparaat eenmaal in de schappen ligt.
Dus is de informatie die MM levert totaal uit de duim gezogen en weten we nog niets meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen. De daadwerkelijke verkoop prijs weten ze/wij pas als het apparaat eenmaal in de schappen ligt.
Misschien moet je eens wat meer game-sites bezoeken.Die van Fok! bv.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus is de informatie die MM levert totaal uit de duim gezogen en weten we nog niets meer.
Ik zeg alleen dat enkel Nintendo de werkelijke prijs weet. En als "iedereen" gokt op 200 euro is dat niet de waarheid. Ik heb toch schijt aan wat anderen denken dat de prijs zal zijn. En ik zeg niets over MM.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer game-sites bezoeken.Die van Fok! bv.
Zul je zien dat iedereen het over de "richtprijs" van 200 neuro heeft.Duimenzuigen is voorbestemd voor de kleine Fokkertjes alhier.
En dat MM-bashen begrijp ik sowieso niet. Is het je soms nog te duur ondanks alle aanbiedingen ofzo.Of weet je een betere winkel?
Misschien moet jij iets beter kijken/lezen op game site's.. het enige wat bevestigt is, is dat de richtprijs onder de $250,- komt. verder is er niets bekend en is alleen maar speculatie...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer game-sites bezoeken.Die van Fok! bv.
Zul je zien dat iedereen het over de "richtprijs" van 200 neuro heeft.Duimenzuigen is voorbestemd voor de kleine Fokkertjes alhier.
En dat MM-bashen begrijp ik sowieso niet. Is het je soms nog te duur ondanks alle aanbiedingen ofzo.Of weet je een betere winkel?
Join the clubquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef Xrenity het volgende:
ik ga ook een wii kopen
Ik heb serieus de TT niet gemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef depax het volgende:
gmm die TT :\
iiW of te wel eeew als je het zo zou uitspreken.
bah vies dus
Niet echt een goede tt dan ( ja ik ben een zeikerd en nee dit is geen tvp daar doe ik niet aan)
En ik ben zo als harrie1 alleen doe ik meer dan alleen spellen op me pc en soon Wii en soms me megadrive.
quote:Lifted from GAF, user ziran, who got it from a Nintendo Europe interview:
.So, what have Ubi's Parisian programmers been up to since E3? A lot, as we found out from Stephanie Langlois, Senior Project Coordinator for Red Steel.
Nintendo of Europe: You had just a month to prepare the Red Steel E3 demo, so what have you managed to do in the three months since E3?
Stephanie Langlois: "Since E3 we have developed all the maps in the game with the level designer and we have addressed all the graphical aspects that we wanted to implement, meaning that we have completely reworked the lighting system and the textures. Before E3 we wanted to have a dark, movie atmosphere and for this [Games Convention] demo we've recreated the E3 version with this look.
"We also polished the gun gameplay because of the sensitivity. For many people it was difficult to play because it was their first time [using the Wii controls]. Also we completely reworked the sword fighting system. We don't want people to have to practise katana [Japanese sword] for 15 years, so the balance between being realistic and being 'eye candy' has been tough to find.
"It's really about finding a good balance between the player making an intuitive move (the kind of move you can do in your living room without destroying everything!) and having great action on screen. It's important to be true to what a real katana fight is, so we used motion capture so that all the animation you see on screen is true to a real katana fight. This is all based on the feedback we got at E3."
NoE: When we played the new demo we had lots of fun with the destructible scenery. Is everything destructible in the game?
SL: "Almost, I would say. Lights, cars, most of the objects in the rooms. If you shoot at the trees they will lose leaves. Everything is there for the immediate pleasure of the player. You will have an impact on the game and on the environment. You can blow up a car and blow up the people around it but you have to pay attention to that too because if you get too close to the explosion you will die too!"
NoE: What can you tell us about Red Steel's multiplayer mode?
SL: "It's tough to discuss multiplayer in detail as it's still a secret but there will be four-player split screen, but no LAN. Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests."
NoE: Can you give us an overview of the game's storyline and structure?
"At the beginning of the game you lose your girl. To rescue her you will need to get information, so you go to Los Angeles. There you see her being taken to Japan. When you arrive in Japan you need to make contact with masters there - a Japanese master and an American master - and you need to learn. And then you need to defeat many Yakuza clans. And in the end you will have to face your big enemy, so yes the story is written already, and the plot is there. We are really concentrating on letting you experience something cool without you realising that you are playing a videogame."
NoE: How would you describe Red Steel's sound design, and are you using any famous voices in the game?
"In terms of character voices we didn't want to go for famous people. We wanted to go for local languages, meaning that Japanese characters will speak Japanese but they can't speak English. It was important to be true to this feeling of Japanese immersion. There won't be subtitles so your character, as an American, won't understand what the Japanese are saying.
"In terms of sound the same person as for Ghost Recon, Tom Salta, is developing the music for Red Steel. Again we are going for a Japanese feeling but if you put Japanese music everywhere you would go crazy. What they did is that they mixed a lot of inspirational sources. For instance, for the music that you can hear in the demo, we wanted to have a mix of Japanese and Western music, for instance a mix of Ghost in the Shell, which is a very famous manga, and Once Upon a Time in the West, in terms of a guitar sound."
NoE: Are you using the Wii Remote's built-in speaker for gun and sword sounds?
SL: "Yes it will be used in single player and multiplayer. When you hit with your sword the sound will come from you, as in reality, instead of the screen. So there is simple use like that or more complex use, as you will discover later."
NoE: What age group are you aiming Red Steel at, in terms of its content?
SL: "We are aiming at a 16+ PEGI rating simply because you are killing people in the game, but it's not a bloody game. That's really a choice that we at Ubisoft wanted to make, because there are already tons of bloody and gory games out there."
NoE: Unusually for a shooter, Red Steel lets you show mercy to your enemies. How does the game reward the player for not killing an opponent?
SL: "When you arrive in Japan, you are in the Yakuza world and you need to get the clans to trust you, otherwise you will have no help in trying to rescue your girl. In a gun fight, when you play properly and you've mastered your moves, you will have more opportunity to use the Focus system [which slows down time], so you have more opportunity to perform cool actions.
"With a sword you will fight for longer and in the end you can choose to kill or not to kill the opponent. If you defeat a boss instead of killing him you will be more powerful to rescue your girl in the end."
NoE: Have you already made plans for a follow-up story, for a possible sequel?
SL: "When we are creating a new brand at Ubisoft we consider that everything is possible and of course we will see how it works with the first one before we decide to go for a second one. Hopefully everything we want to do will be possible and it will be a very successful game!"
NoE: Thanks for your time and best of luck with Red Steel!
Túúúúúrlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Dunno just copied the bloody OP.
Nee pik, ik heb gewoon OP van Fok! Wiki gekopieerd!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Túúúúúrlijk.Je vond het blijkbaar ook grappig om topic 104 in de vorige topics links te linken naar www.watbenjedan.nl?
shizzlequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee pik, ik heb gewoon OP van Fok! Wiki gekopieerd!!!!![]()
Ik kan OP niet eens verbeteren...krijg gewoon een foutmelding. Vage shizzle hiero.
Garpje hoor hond!!quote:
Huahuaha, nee dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee pik, ik heb gewoon OP van Fok! Wiki gekopieerd!!!!![]()
Boefje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Huahuaha, nee dat heb ik gedaan.
Altijd leuk.![]()
omg... we wachten nu echt te lang...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Huahuaha, nee dat heb ik gedaan.
Altijd leuk.![]()
Waaropquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
omg... we wachten nu echt te lang...![]()
Wat wil je daar nou mee zegen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Misschien moet jij iets beter kijken/lezen op game site's.. het enige wat bevestigt is, is dat de richtprijs onder de $250,- komt. verder is er niets bekend en is alleen maar speculatie...
en idd, MM is echt niet de goedkoopste... (hoewel ik wel graag even doorheen mag lopen)
Jij beweerde dat de richtprijs 200 euro is:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zegen dan?
We moeten met dollars gaan betalen of weet je gewoon niet hoeveel dat in euroos is?
En dan nog, over iedere nieuwe concole die uitkomt wordt eerst over de prijs gespeculeert, en als er dan gevraagt wordt wat die gaat kosten is dat de prijs die genoemd zal worden. Net als hier nu ook gebeurt.
Ik durf er op te wedden dat de Wii idd (afhankelijk van winkel en/of aanbieding) zo'n 200 gaat kosten.
Je hebt mij ook niet horen zeggen of zien schrijven dat er al een zekere prijs is voor de Wii, die zal pas blijken als hij hier te koop is.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Heb vorige week in de mediamarkt gevraagt, zou rond de 200 neuroos gaan zijn..
Aangename prijs vind ik dan.
ik beweer alleen dat de enige richtprijs van nintendo zelf was dat ie onder de de $250,- zal zijn. En ik zeg Dollar omdat Nintendo de prijs in dollars aangaf. bedoel dus alleen maar te zeggen dat de richtprijs van 200 euro niet officieel is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Ja en? Hun krijgen ook alleen maar de richtprijs te horen.
Sjesus, en wat zeg jij dan als er gevraagt wordt wat dat apparaat zal gaan kosten??quote:dat ie waarschijnlijk rond de 200 euro gaat kosten staat daar los van...
Met de prijs van de PS3 koop je drie Wii's. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef seto het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de PS3 en Wii, dus tvp![]()
Prijs is geen factor voor mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Met de prijs van de PS3 koop je drie Wii's. Wat denk je zelf?
óf je loopt een jaar achter (release xbox 360) óf je bedoelde Wii en zei xbox.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat gaat die nieuwe X-box eigenlijk kosten?
300/400 doekoequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat gaat die nieuwe X-box eigenlijk kosten?
Sow jij bent pienter! Nu nog aan je sarcasme werken....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Bot13 het volgende:
[..]
óf je loopt een jaar achter (release xbox 360) óf je bedoelde Wii en zei xbox.
Genoeg reden om te quoten iig.![]()
![]()
Ohja. tvp![]()
Het was maar een grapje, hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Sow jij bent pienter! Nu nog aan je sarcasme werken....
Chagerijnig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Sow jij bent pienter! Nu nog aan je sarcasme werken....
En dan dit nog......
August 23, 2006 - Though Nintendo has yet to announce final pricing or release timing for its Wii console, the company has at least committed to an upper limit: Nintendo has said its new system will cost less than $250 in North America and no more than 25,000 yen ($215) in Japan.
While many expected Nintendo to use this week's German Games Convention to announce a final price, the company remained coy. One tidbit did surface, however: according to Reuters, Bernd Fakesch, head of Nintendo's German operations, said he expects the Wii will sell in Europe for less than 250 euros (about $320).
Converted to dollars, the price looks steep, though consoles in Europe are typically more expensive, partly due to taxes. For instance, the Xbox 360 Core System retails for 299 euros, or about $385 - whereas the system is $299 in the States.
Interestingly, Fakesch said that Nintendo had not decided the exact date for the Wii launch, though that would come "in due course." The company hopes to sell 4 million units by the end of the year, and 6 million by March 2007.
![]()
voor wie engels kan lezen, lekker puh
Damn jij kent mij goed zeg!! Ken je me soms persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Chagerijnig.komt door het weer
Koppig.van nature
Beledigend.Ja? tegen wie?
Alles behalve respectvol. Net als deze reactie
En daar bovenop kom je nog met dingen die alang bekend zijn en alang gepost zijn.![]()
't Is goed met je.
Dat nooitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Oksel het volgende:
Ownee, Roy is van zijn Nintendo geloof afgestapt..
Man, als je dat zou kunnen!!! Kun je misschien ook de gedachte bij nintendo lezen over de exacte prijs van de Wii dan?! Plzz, zeg ja!....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga af op wat je hier laat zien.
Of moet ik nu gedachtes lezen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
*Club joined*
Hoe heet de club??![]()
quote:
Club Shizzlequote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef BMH het volgende:
Er valt niet met TheYoung1 te praten.
Wij zeggen alleen dat MM niet kan weten hoeveel de prijs word. NOE zegt: Minder dan 250 euro.. Als MM zegt 200, dan is dat een gok. Een gok die waar of niet waar kan zijn.... Het blijft een gok..
Euhhh, ik bied 210 euro !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
Zijn we nu klaar?
Nee hoor, forums en topics genoeg !!quote:
Kijk, dat scheelt. Eindelijk iemand met verstand van zaken. ThnQquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Rayman, Raving Rabbids Wii
Open Season Wii
Super Monkey Ball, Banana Blitz Wii
Sonic Wildfire Wii
deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:
30/11
05/10
31/12
31/12
5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.
oh en in de releaselijst nog:
The Ant Bully Wii - 24/11
Marvel, Ultimate Alliance Wii
Call of Duty 3 Wii
Tony Hawk's, Downhill Jam Wii
Happy Feet Wii
Need for Speed, Carbon Wii
Dat is wat er staat, de onderste games hebben nog geen releasedatum.
Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwdzit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:
30/11
05/10
31/12
31/12
5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwdzit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
Kijk dat is pas info... dus de Wii rond de 5 october.... is wel een mooie datum.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
30/11
05/10
31/12
31/12
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
30/11
05/10
31/12
31/12
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
nooit iets voor hoeven tekenen o.i.d. hoor en ik denk dat releasedata niet geheim zijn, er zijn ook genoeg webshops die al laten pre-orderen (bv nedgame) en er een datum aan hangen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeft
zou kunnen, maar dit is wat er nu staatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:
[..]
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoor
voor de rest mastercardquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef Bat het volgende:
103 volle wii-topics --> 103 nieuwe ruzies --> 103 meningsverschillen --> 0 nieuwe feiten
let's talk about wii, baby! let's talk about you and wii!
31/12 als releasedatum zegt al genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:
[..]
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoor
Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
31/12 als releasedatum zegt al genoeg
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..
31/12 is de nieuwe 15/6quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
Je karma is een beetje op dus het is te verwachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......
Lees ff wat DjKoelkast schrijft anders over de releasdata van de games.
Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....
Sjezus, ik kan ook niks meer posten zonder commentaar te krijgen....![]()
oh, sorry, stond ik op je lange teentjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......
Lees ff wat DjKoelkast schrijft anders over de releasdata van de games.
Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....
Sjezus, ik kan ook niks meer posten zonder commentaar te krijgen....![]()
Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
eeensch!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggen
ThnQ, ik begin er aan te wennen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Of door de efficientere logistiek van Sonyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.
En waar zat ik hem af te zeiken?
Maarem, even goede vrienden en laten we weer over de wii 'discuseren'.
Ander open maar een "Dr. Phil" topic.
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263quote:Red Steel Will Not Feature Online Play
Appears to confirm reports Nintendo is lagging on dev. tools.
by Patrick Klepek, 08/29/2006
37 of 43 users recommend this story.
Above almost all genres, shooters make the most sense when played online against other players. Red Steel has been billed as one of Wii's star launch games, and with Nintendo constantly emphasizing their approach to online gaming this time around (having kicked off the party on DS), you might have anticipated a game like Red Steel taking advantage -- but apparently not.
An interview in the VIP lounge of Nintendo of Europe's website, requiring users to register via a pin number acquired by purchasing a Nintendo product, Ubisoft Senior Project Coordinator Stephanie Langlois breaks the news. "Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests," she said to the website.
Just a few days ago, 1UP reported on a rumor alleging that third parties had not yet received the development tools needed to implement online gaming into their launch-targeted releases, which the aforementioned statement appears to verify. Apparently they're leaving the option open for a post-release patch, but if Red Steel's successful, we imagine it will become sequel material.
Chances are we'll learn more when Nintendo finally spills the rest of their beans next month -- September 14th ahoy?
jammer... maar helaas...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263
Als je nou die PS3 en X360 gewoon niet koopt hou je genoeg geld over om iedereen in dit topic op een Wii te trakteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat nooit![]()
Maar ik wil gewoon alles beleven
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
OMG, geen HD, geen 5.1 (!!!) en geen Online.
Nintendo is DOOMED!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
HD = High Definition. Nieuwe TV standaard.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.quote:
ach kom op manvrouw... dit was gewoon grappig...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Nope, geen nieuw nieuws iig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef D.A.A.F. het volgende:
Elke keer denk ik: een nieuwe pagina bijgekomen, dat is dus of nieuwe info of een goeie discussie, maar het is al drie pagina's gehuil hier...
BOEHOEHOEHOEHOE.....
iemand nieuws?
Chapeau.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Late reactie, maar die's scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
en dan noemen ze Nintendo Kiddie... kinderen willen juist een PS3 of Xbox omdat dat 'stoer' is...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden van hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Verwend kutjoch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden want hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Dusquote:
niet slecht, ziet eruit zoals farcry op de Xbox(1)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wii screenshots volgens de gewatermerkte.
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
Mag ik benadrukken dat de kartelingen vaak te zien zijn in stills.. Bij de Xbox was dit minder vaak het geval doordat de xbox devkits hardware matig screenshots upscalen en (FS)AA toevoegen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien dat je het in beweging moet zien? kan me zo geen karteligheid herinneren in red steel trailers... Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo erg op de gfx let...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheid![]()
quote:Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
-Mattquote:The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.
Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
hoeft niet perse, er waren volgens mij ook al games voor de 360 te koop voordat de console zelf te koop wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
quote:On Nintendo’s Wii side, there are many rumours recently that said Wii may launch earlier than expected in late Oct, in order to suppress PS3 that launches in mid-Nov, but in fact Nintendo may not have a confirmed official launch day, due to all sorts of problems related to the controller that prevented mass production.
The factory has received Wii controller’s purchasing order and its sample, but is still stucked in testing phrase. From feedbacks of testers, currently the Wiimote and nunchuck still have a lot of small issues, such as buttons aren’t sensitive, hard to press 2 buttons together, and even no response occasionally, and the current sample is easy to get damaged, using the controller in normal situation will produce some noise, etc. Entering Sept, if the above hardware problems cannot be fixed, it will directly affect Wii’s selling strategy.
Also, the factory has not received the Wii console from Nintendo yet, currently they are testing samples using a dedicated machine only for testing, which means after an up-to-standard sample is produced, it still needs to be sented back to Japan to be tested by Nintendo for the 2nd time. Wii controller uses bluetooth technology for real-time data transfer, and infrared for “space location”(space as in that Eistein(?)) guy Time-Space thingy), and the 2nd phrase of testing procedures maybe even tougher!
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimotequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimote![]()
Edit: of t is gewoon tennis![]()
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarbovenquote:
OMG ER KOMT EEN HELE ZWAre TRILSENSOR IN DIE GYRO TOEPAST OP ZON MANIER DAT DE REMOTE HEEL ZWAAR WORDT! POWERBALL TECHNOLOGIE!!!!!111!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarboven. Vraag me wel af hoe ze dat fitnessen willen doen met zo'n lichte afstandsbediening... Is voor een hoop Amerikanen natuurlijk ook al topsport
.
Rechtsonderaan boven het grote woord Wii, zie je 4 poppetjes. Ik dacht even dat de eerste van links aan het BBen was. Maar t zelfde plaatje staat ook bovenaan in spiegelbeeld alleen duidelijker en dan is t idd tennis. Jammer.quote:
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Dat is juist het geweldige aan de Wii: alsof je het zwaard in je handen hebt en niet door op knopjes te duwen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammenquote:
Ja, ben ik ook met je eens, ik vond het gewoon een ijzersterke reactie op kepler...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef moomoo het volgende:
ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.
Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..
Zooo bizar
Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.quote:The Wii-mote is likewise used in clever ways. The world in Prime 3 is of course littered with trademark doorways, many of which open when blasted. Some, however, don't - and you'll need to try a little harder to get past them. In a couple instances, I needed to use the Wii-mote to act as Aran's right arm. When I approached a doorway, I noticed a groove in a wall and learned that I could gesture forward with the Wii-mote to make Samus punch her arm into the groove. Then, I had to turn the remote as though it were a key in a lock, at which point Aran's arm did the same. Eventually, I needed to pull backward again, and here Samus grabbed hold of a level inside the door and - you guessed it - pulled it open, unlocking the contraption. The process was really well implemented and clever.
lol, maar dat is het niet gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
Nee heeft toch geen zin, geen ondersteuning voor fatsoenlijk geluidquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
Ja, viel me ook op. Maar toen viel me later ook op dat het een sketch was en dat de twee foto's van de PS3 en Wii tegenover elkaar staan en ze beiden even groot lijken. Dat klopt dus niet, de foto geeft een vertekend beeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Bat het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
Voiceacting is a no-no voor Zelda. Miyamoto wil het overlaten aan de verbeelding van de speler, heeft ie al vaker gezegd. De soundtrack is volgens mij geen MIDI, opgenomen geluid dus van wellicht een orkestquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.quote:Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
dat zou wel helemaal fout zijn het pas niet bij link om een stem te hebben anders dan de gene die jij zelf erbij verzonnen heb. Link ben jij zelf dus elke stem pas er niet bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.
Net zoals de windwalkerquote:Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef MeZZiN het volgende:
Net zoals de windwalkerdie had ook gewoon audio ipv. midi ...
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaartquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.
De muziek van Wind Waker wordt gegenereerd door de geluidschip van de Gamecube, m.a.w. het is geen opname die van disc wordt gestreamd.
Tot ver in het 64-bit tijdperk werd muziek voor spellen niet opgenomen door een instrument te bespelen, maar door simpelweg code in te kloppen. Waarschijnlijk gebeurt dit nu ook nog, zij het in mindere mate.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
Neemt niet weg dat de nummers niet met live instrumenten opgenomen zijn, maar met synthesizers/keyboard = MIDI.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat elke geluidschip MIDI ondersteunt. Bovendien bevat MIDI alleen informatie over muziek (welke toon wordt op welke moment gespeeld), en niet over geluid (samples). Elke geluidskaart heeft een eigen interne bank met samples die wordt aangeroepen op het moment dat de kaart een MIDI instructie ontvangt; dat is ook de reden dat elke kaart anders klinkt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaart
bedankt... nu heb ik dat nummer in de kop....quote:
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
oh?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltjequote:
Heel mooi, en de reden dat ik dat vind is dat de Wii precies de juiste uitstraling heeft tov de PS3.quote:
Wou het net zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oh?
Ik vind het wel grappig dat je bij Wii zo'n verhaaltje krijgt dat het tof is, en bij de PS3 gewoon een spec sheet
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Wou het net zeggenVoor het 'normale' publiek is het Wii verhaaltje veel aantrekkelijker dan de spec sheet
Kind: NEE MAMAAAAAAAAAAAA*jank* IK WIL PS3!!! ALLE STOERE KINDEREN HEBBEN SONY!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
verkoper: dat kost dan 600 euro.... maar de wii is maar 250 euro.
ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
En dan een jankend kutkind houden omdat ie toch perse een PS3 wil hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
verkoper: dat kost dan 600 euro.... maar de wii is maar 250 euro.
ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
dat de PS3-controller motion sensor technologie heeft, terwijl hij alleen een tiltsensor heeft. in die advertentie lijkt het net of de wii en PS3 hetzelfde zijn qua besturing.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De specs van de PS3, hij heeft niet 256mb maar 512
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelenMaar goed, dat zal je toch wel niet doen want je bent zo eigenwijs als stront.
Je kan de volgende keer wat minder arrogant reageren.quote:Other special functions you can do with the remote include hitting switches. We ran into a few switches in the demo that required us to reach forward with the remote--this simulated Samus' hand going forward to grasp a handle. We then pulled back on the remote to pull out the handle, twisted it to align some tabs, and then pushed the remote forward again to finish flipping the switch.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin weer.
Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
Proestquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin weer.
Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:
Nintendo of Japan holding press event on Sept 14th
2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:
Nintendo of Japan holding press event on Sept 14th
2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii![]()
Doet me gelijk denken aan: Klikquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltjemaakt je lekker en de PS3 heeft alleen maar een opsomming van specs
(veel meer is de ps3 toch niet ....)
Grappig hoe de mensen reageren op die movie:quote:
quote:sigh, rei-chan you are a such a loserface XD you know very well that I usually act serious when it comes to this, besides Jose-kun is getting the Wii so I'll just jack it from him and play TP and w/e other games come up, besided man......HAVE YOU SEEN THE GRAPHICS FOR FFXIII!?!?!?!?!?! way better than anything the Wii has to offer, except as we all know TP and SSBB, but still -.- its the PS3 for me.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
De Ps3 tov de Wii....staat als een Lada tov een Mazeratti.
Laten we het ff centraal houden en ons op de Wii concentreren...
Down boy!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Het is een Maserati en geen Mazeratti![]()
Als je nou niet weet wat je zegt houd dan je mond.
Yes ma'am!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gefrustreerd persoon. Just ignore him.
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Het is een Maserati en geen Mazeratti![]()
Als je nou niet weet wat je zegt houd dan je mond.
Het is gesnoerd, niet gesnoert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..
Je weet toch wat ik bedoel, zeur...
En het is : kill THEM all, niet em....![]()
Ow, ik snoer anders altijd met een T, maar ja, vermensen is gisselijk he...quote:
Leuk man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En speciaal voor seto en kill kill_em_all...> taalpuristen
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..
Je weet toch wat ik bedoel, zeur...
En het is : kill THEM all, niet em....![]()
Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Hey kill em, stuk miserabel hoopje mens, ga iemand anders vervelen ja. je kleine broertje bv.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Schrijf "schrijf" dan ook goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schrijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Dat krijg je als zo'n kind zelf moet gaan tiepen zonder de hulp van zn zusje of mama....quote:
quote:Nintendo has confirmed to GamesIndustry.biz that new details regarding its Wii console will be revealed on September 15th in Europe - with a price and launch date announcement looking highly likely.
Speaking on the subject of the trade-only event, an NoE representative said: "Wii will be playable. Nintendo will be announcing new software at the event and there will be new announcements regarding the Wii console itself."
Nintendo is holding a similar event in North America on September 14th, where it’s expected that NoA president Reggie Fils-Aime will reveal price and launch details for the territory.
The representative went on to quash rumours that have recently emerged on the net regarding possible production delays, apparently due to difficulties with manufacturing the Wii's remote controller.
"The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
Je bent gewoon aan het zeuren en ik laat me door jou geen idioot noemen, blaaskaak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijnvervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen
hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijnvervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen
hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
Jeej, weer wachten op info, mijn favoriete bezigheid.quote:
Ik ben geen taalpuristquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.![]()
Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.quote:"The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
PES naar de wii.quote:Q: You only released one Winning Eleven for the GameCube, (Ed: Winning Eleven 6 Final Evolution in Japan only) what kind of plans do you have for Wii?
Seabass: That’s not a next-gen engine (laughs) but I shouldn’t say that for good reasons. The graphics are not really the same as the 360 or PS3. But the controller is simply unique. We are already discussing with Nintendo – we have always been discussing with all parties. In our discussions with Nintendo it’s how we utilize this new controller. As a creator I am looking forward to how to make use of the controller. At the same time I fear that it’s going to be tons of work and innovations that I have to come up with to create PES on Wii.
Dat zul je 15 september dus gaan horen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpuristmaar het is een kleine moeite om een naam goed te spellen.
Ow en hoe kom je er trouwens bij dat ik op iedereen wat te zeiken heb? het enige wat ik heb gezegd is dat het Maserati is, dat sommige hier dan meteen helemaal opgefokt worden kan ik niks aan doen
[..]
Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.
zou opzich nog best wel goed kunnen.. echt mikken naar wie je wilt spelen of waar je de bal op het doel wilt schieten, effect geven door met de controller in een bepaalde richting te zwiepen enzo..quote:
Plajstation, dan was toch Gaystationquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?![]()
Heiundai - Ja
Merzedes - NEE!
Filips - Ja
Bang & Oluvsen - NEE!
Plajstation 3 - Ja
Wheeeeee - NEE!
Red Steel gaat niet onlinequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Gronnaephos het volgende:
Net terug van 9 dagen UT-introductie in Enschede. Ik heb dus het eventuele nieuws van de LGC moeten missen, maar zo te zien was er niks, of wel? Ik heb wel 3 hele topics ofzo overgeslagen, maar als ik nu de reacties bekijk in dit topic (die ik wel even heb doorgenomen) is het de afgelopen dagen blijven steken bij het eeuwige 'ik ga de wii kopen', 'wii heeft geen HD/ DD!' en 'ps3 sucks' en talloze baggervullende kutposts die compleet nergens op slaan, terwijl de poster op die manier al 20 tvp's achtergelaten heeft in 1 topic. Geen nieuws, wel een heleboel geklaag en bullshit dus.
Of heb ik echt iets gemist, zo ja, vertel het me dan even!![]()
Battallion Wars 2 en Mario Strikers opvolger, ennn events op 14 september.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Gronnaephos het volgende:
Iwata heeft een nieuw kapsel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb hoedanook het idee dat dit topic (+ vervolgtopics) blijft lopen totdat iemand daadwerkelijk de Wii in zn bezit heeft.quote:
Tja, we zijn weer op een punt gekomen dat we het wachten beu zijn. De komende weken zal hier wel weer verandering in komen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef Oksel het volgende:
Wat een kuttopic is het geworden.
Quote van Matt-IGN.quote:GC 2006 wasn't exactly the huge Wii show that some had expected, but it did have some cool game announcements. That said, we're just getting started. Wii fans, this is going to be a huge month for you. I think the September 14 event -- now just two weeks away -- will be bigger than E3 for Wii lovers, and the coverage/news isn't likely to stop flowing after that. If we've been in something of a drought, rest assured that the storm is coming
Ik hoop nieuwe beelden van de Wii,... de interface,... Zelda, Mario etc. etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:57 schreef Tware het volgende:
[..]
Quote van Matt-IGN.
Bigger than E3 ?! Zouden ze dan ook veel nieuwe spellen en nog eventuele hardware dingen bekend maken?
Dat wordt al zo'n twee jaar geroepen. Intussen zijn we nog maar enkele weken verwijderd van de launch, dus zo langzamerhand wordt het wel tijd dat de nieuwsstroom op gang komt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:57 schreef Tware het volgende:
I think the September 14 event -- now just two weeks away -- will be bigger than E3 for Wii lovers, and the coverage/news isn't likely to stop flowing after that. If we've been in something of a drought, rest assured that the storm is coming
quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bigger dan E3 betekent gewoon launchdetails. Ze moeten dat gewoon dan bekend maken, anders ga ik geen Wii halen met de launch. Uit protest.
Nee, das niet waar, maar toch
Believe!!!quote:What to expect: The single greatest videogame of all time? Did we oversell it a bit? Really, we may not be kidding. At the very least, Twilight Princess is sure to be the best launch game in the history of launch games, but we're willing to bet it'll go down as much more than that. The title is the result of a massive effort by the proven Zelda team at Nintendo, which has in the past created some of today's most fondly remembered titles, from Ocarina of Time to Wind Waker. Twilight Princess will not only be bigger - a horse ride from one side of Hyrule to the next is rumored to take 45 real minutes - but much more ambitious than ever before. Link turns into a wolf, crossed into a dark dimension, goes fishing, and rides his way into more dungeons than ever - and he's just getting started. Truth be told, we've glimpsed scenarios that have made our jaws drop and Nintendo itself has indicated that we haven't seen anything yet. The final product is going to be nothing short of epic and with both a Wii-exclusive 16:9 mode and new Wii-mote-enhanced controls - the ability to shoot arrows and slash the sword - the game is on track to become an instant classic when it launches with Wii.
Hype hype hypequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:34 schreef kipknots het volgende:
Over Twilight Princess:
[..]
Believe!!!![]()
Zoooo'n zin inquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:34 schreef kipknots het volgende:
IGN heeft een overzicht gemaakt van de Wii titels dit najaar:
http://wii.ign.com/articles/730/730221p1.html
Over Twilight Princess:
[..]
Believe!!!![]()
quote:
299,-quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:10 schreef Devolution het volgende:
Bij de BS of Intertoys dacht ik..
edit;
Bart Smit
Ja, denk aan demo's downloaden via Wii, of in Pokémon zal je met behulp van een soort Pokémon Stadium je DS battles op te TV kunnen uitvechtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:22 schreef Rens2001 het volgende:
Wordt de DS (lite) ook compatible met de Wii?? En zoja wat kan je er dan allemaal mee doen?
Ik raad www.dimplus.nl aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
@ de rest....... kan je eigenlijk de Wii al ergens pre-orderen?
Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef s0ul het volgende:
[..]
Ik raad www.dimplus.nl aan
Waarom ze hebben ook nog veel wii spellen/accoures die je kunt pre-orderen![]()
Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Mee eensch! Toen ik een mailtje kreeg dat ik de Wii daar kon reserveren heb ik dat binnen 2 minuten gedaan.
Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Staat er dan ook al een vaste prijs bij?!?! Of is het nu gewoon al reserveren en straks maar zien tegen welke prijs?
![]()
@ Notorious_Roy: weet je zeker dat dat de prijs is?!
Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Er staat nog N.N.B., maar het zal niet meer worden dan 250 euries, ik gok zelf op ~200.
45 minuten?!? WOWquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:34 schreef kipknots het volgende:
IGN heeft een overzicht gemaakt van de Wii titels dit najaar:
http://wii.ign.com/articles/730/730221p1.html
Over Twilight Princess:
[..]
Believe!!!![]()
Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:26 schreef BMH het volgende:
Weer gezeik over de prijs :S.... 15 september komen we het pas te weten.. Iedereen die het nu al weet gokt.
Waarom? Wat ik net zei is een feit.. Je kunt zoveel speculeren als je wilt en zoveel meningen geloven.. Feit is een feit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Die hele discussie hebben we allang gehad. Lees maar eens vanaf het begin anders....
Prijs. Is. Nog. Niet. Bekend.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan wacht ik toch liever nog ff. Je weet nooit of er nog een introductie stunt komt....
Daaaar is al eens een foto van verschenen. Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
3) Wii adapter is misschien wel heeeel erg groot
quote:Tecmo Plans Wii Downloads
Dead or Alive to support Virtual Console "aggressively."
by Anoop Gantayat
August 29, 2006 - It seems like everyone's signing up to bring their gaming backlog to the Wii Virtual Console. The latest to jump on the retro bandwagon is Tecmo, the maker of Dead or Alive and Ninja Gaiden. As part of a financial report issued on the 28th, the company promised to support the Virtual Console "aggressively." Specifics were not revealed.
Other areas mentioned in the financial report, which covers the upcoming business term, are a worldwide simultaneous launch for Dead or Alive Xtreme 2 and a promise to tackle new titles, with Wii's Super Swing Golf Pangya given as an example. The company didn't make mention of Xbox Live Arcade or Sony's PS3 download service.
Tecmo was a big name at the time of the NES, with classics like Tecmo Bowl and the original Ninja Gaiden series. The latest 3D Ninja Gaiden will likely end up on the Xbox 360, but fans of the original series can probably look forward to a revisit on the Wii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |