quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef BMH het volgende:
Er valt niet met TheYoung1 te praten.
Wij zeggen alleen dat MM niet kan weten hoeveel de prijs word. NOE zegt: Minder dan 250 euro.. Als MM zegt 200, dan is dat een gok. Een gok die waar of niet waar kan zijn.... Het blijft een gok..
Euhhh, ik bied 210 euro !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Chanty87 het volgende:
Zijn we nu klaar?
Nee hoor, forums en topics genoeg !!quote:
Kijk, dat scheelt. Eindelijk iemand met verstand van zaken. ThnQquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Rayman, Raving Rabbids Wii
Open Season Wii
Super Monkey Ball, Banana Blitz Wii
Sonic Wildfire Wii
deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:
30/11
05/10
31/12
31/12
5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.
oh en in de releaselijst nog:
The Ant Bully Wii - 24/11
Marvel, Ultimate Alliance Wii
Call of Duty 3 Wii
Tony Hawk's, Downhill Jam Wii
Happy Feet Wii
Need for Speed, Carbon Wii
Dat is wat er staat, de onderste games hebben nog geen releasedatum.
Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwdzit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
deze zijn nu al te bestellen (ik ben reseller) launchdata staan op respectievelijk:
30/11
05/10
31/12
31/12
5 oktober dus open seasons, dan zou de wii er zelf toch ook al moeten zijn. Adviesprijzen voor de games zijn 59,99 maar het kan best iets goedkoper. De wii zelf staat nog geen datum en prijs voor.
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
Ik wil zelf ook een wii, heb nu een gamecube, maar ik geloof dat ik geen doorsnee gamer ben of zelfs helemaal geen gamer. Ik heb geloof ik alleen spellen die door anderen als kut worden beschouwdzit iig niet op fps'ers te wachten enzo.
Kijk dat is pas info... dus de Wii rond de 5 october.... is wel een mooie datum.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
30/11
05/10
31/12
31/12
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Open Season Wii
Sonic Wildfire Wii
30/11
05/10
31/12
31/12
Call of Duty 3 Wii
Happy Feet Wii
nooit iets voor hoeven tekenen o.i.d. hoor en ik denk dat releasedata niet geheim zijn, er zijn ook genoeg webshops die al laten pre-orderen (bv nedgame) en er een datum aan hangen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoor jij niet onder een NDA (non-disclosure agreement) te zitten? Dat zit zo'n beetje iedereen die vaag iets met games te maken heeft
zou kunnen, maar dit is wat er nu staatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:
[..]
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoor
voor de rest mastercardquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:42 schreef Bat het volgende:
103 volle wii-topics --> 103 nieuwe ruzies --> 103 meningsverschillen --> 0 nieuwe feiten
let's talk about wii, baby! let's talk about you and wii!
31/12 als releasedatum zegt al genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef depax het volgende:
[..]
Mooi maar toch neem ik aan dat het gewoon placeholders zijn hoor
Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
31/12 als releasedatum zegt al genoeg
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lijkt mij heeeeeeeel erg sterk dat ze 'm net na de kerst zouden uitbrengen. Denk dat dat toch op zn minst 1 maand eerder zal zijn..
31/12 is de nieuwe 15/6quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tain bedoeld dat 31/12 gewoon als standaard datum wordt gebruikt omdat de echte datum nog niet bekend is...
Je karma is een beetje op dus het is te verwachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......
Lees ff wat DjKoelkast schrijft anders over de releasdata van de games.
Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....
Sjezus, ik kan ook niks meer posten zonder commentaar te krijgen....![]()
oh, sorry, stond ik op je lange teentjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou weer verkeerd dan?.......
Lees ff wat DjKoelkast schrijft anders over de releasdata van de games.
Of wat denk jezelf, eerst de games uitbrengen en een maand of wat later pas de console....
Sjezus, ik kan ook niks meer posten zonder commentaar te krijgen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |