Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
eeensch!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Je gaat ook niet 1 spel launchen samen met je console, dus pas als er wat meer data bekend zijn kan je er wat zinnigs overzeggen
ThnQ, ik begin er aan te wennen....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, is normaal hier hoor. Zodra je ergens je visie/mening op geeft is er altijd wel iemand die dat even moet afzeiken om zich beter te voelen. Want je bent natuurlijk wel erg stoer als je het beter weet en dat moet er gewoon even ingewreven worden. Ten koste van anderen, dus.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik vind dat deze wel in de OP mag
Wii vs PS3, wachtrijen op de E3
Of door de efficientere logistiek van Sonyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik trek het me even aan, aangezien ik in "discussie" was met TheYoung1. Maar sinds wanneer mag je op een forum geen mening meer geven. Een beargumenteerde mening ook nog is. Dat hij zich daarbij beledigt voelt kan ik niets aan doen en was ook mijn intentie niet.
En waar zat ik hem af te zeiken?
Maarem, even goede vrienden en laten we weer over de wii 'discuseren'.
Ander open maar een "Dr. Phil" topic.
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263quote:Red Steel Will Not Feature Online Play
Appears to confirm reports Nintendo is lagging on dev. tools.
by Patrick Klepek, 08/29/2006
37 of 43 users recommend this story.
Above almost all genres, shooters make the most sense when played online against other players. Red Steel has been billed as one of Wii's star launch games, and with Nintendo constantly emphasizing their approach to online gaming this time around (having kicked off the party on DS), you might have anticipated a game like Red Steel taking advantage -- but apparently not.
An interview in the VIP lounge of Nintendo of Europe's website, requiring users to register via a pin number acquired by purchasing a Nintendo product, Ubisoft Senior Project Coordinator Stephanie Langlois breaks the news. "Online will maybe one day be announced by Nintendo but it won't be for the launch [of Red Steel]. In terms of gameplay I can't reveal anything really but what I can say is that internally we are making tons of tests," she said to the website.
Just a few days ago, 1UP reported on a rumor alleging that third parties had not yet received the development tools needed to implement online gaming into their launch-targeted releases, which the aforementioned statement appears to verify. Apparently they're leaving the option open for a post-release patch, but if Red Steel's successful, we imagine it will become sequel material.
Chances are we'll learn more when Nintendo finally spills the rest of their beans next month -- September 14th ahoy?
jammer... maar helaas...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
http://1up.com/do/newsStory?cId=3153263
Als je nou die PS3 en X360 gewoon niet koopt hou je genoeg geld over om iedereen in dit topic op een Wii te trakteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat nooit![]()
Maar ik wil gewoon alles beleven
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
OMG, geen HD, geen 5.1 (!!!) en geen Online.
Nintendo is DOOMED!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
HD = High Definition. Nieuwe TV standaard.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Devolution het volgende:
[..]
geen HD? Hoe gaat het download-retro-games idee dan werken?
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.quote:
ach kom op manvrouw... dit was gewoon grappig...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Nope, geen nieuw nieuws iig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef D.A.A.F. het volgende:
Elke keer denk ik: een nieuwe pagina bijgekomen, dat is dus of nieuwe info of een goeie discussie, maar het is al drie pagina's gehuil hier...
BOEHOEHOEHOEHOE.....
iemand nieuws?
Chapeau.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Goh, wat een onderbouwde en uiterst informatieve respons. Chapeau.![]()
En maar afvragen waarom men zich dan beledigd voelt.
Late reactie, maar die's scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de PS3 veel sneller is
en dan noemen ze Nintendo Kiddie... kinderen willen juist een PS3 of Xbox omdat dat 'stoer' is...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden van hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Verwend kutjoch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef moomoo het volgende:
je zou juist een langere rij bij de ps3 verwachten omdat die wii waarschijnlijk kortere laadtijden heeft :þ
edit: ik zat net trouwens in de bus, en voor me zat een jochie van een jaar of 10, en zn vader.
"pap, de PS3 is maar (rond de 600 geloof ik) euro, maar als je hem vantevoren bestelt is hij maar(nog minder)"
die vader leek dat niet zo'n hoog bedrag te vinden want hij stemde in principe in met het kopen van het apparaat, maar dan wel een tijdje na de launch i.v.m. kinderzieketes.
"pap, mag ik bij die PS3 ook gelijk 5 spellen erbij?"
"ja hoor, dat mag"
"yes!"
ik had kunnen inspringen en zeggen dat voor de prijs van één PS3 waarschijnlijk wel een wii en 5 spellen kon kopen, maar waarschijnlijk had het knulletje me dan verteld dat nintendo voor kinderen is.
Dusquote:
niet slecht, ziet eruit zoals farcry op de Xbox(1)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:39 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wii screenshots volgens de gewatermerkte.
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheidquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
Mag ik benadrukken dat de kartelingen vaak te zien zijn in stills.. Bij de Xbox was dit minder vaak het geval doordat de xbox devkits hardware matig screenshots upscalen en (FS)AA toevoegen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef Kill_em_all het volgende:
Ziet er niet uit zoals op de xbox. Dit is kartelig, op de xbox niet.
Misschien dat je het in beweging moet zien? kan me zo geen karteligheid herinneren in red steel trailers... Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo erg op de gfx let...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kijkende naar Red Steel en dat plaatje denk ik idd dat we weer met een specifiek 'probleem' zitten op een Nintendo console. Dit keer is het karteligheid![]()
quote:Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
-Mattquote:The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.
Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
hoeft niet perse, er waren volgens mij ook al games voor de 360 te koop voordat de console zelf te koop wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
dat bedoelde ik: de 1e game met een echte releasedatum staat op 5 oktober, je gaat niet eerst games launchen en dan pas de console lijkt mij...
Dat geeft dus een indicatie dat de wii zelf ook rond oktober uit zou moeten komen![]()
quote:On Nintendo’s Wii side, there are many rumours recently that said Wii may launch earlier than expected in late Oct, in order to suppress PS3 that launches in mid-Nov, but in fact Nintendo may not have a confirmed official launch day, due to all sorts of problems related to the controller that prevented mass production.
The factory has received Wii controller’s purchasing order and its sample, but is still stucked in testing phrase. From feedbacks of testers, currently the Wiimote and nunchuck still have a lot of small issues, such as buttons aren’t sensitive, hard to press 2 buttons together, and even no response occasionally, and the current sample is easy to get damaged, using the controller in normal situation will produce some noise, etc. Entering Sept, if the above hardware problems cannot be fixed, it will directly affect Wii’s selling strategy.
Also, the factory has not received the Wii console from Nintendo yet, currently they are testing samples using a dedicated machine only for testing, which means after an up-to-standard sample is produced, it still needs to be sented back to Japan to be tested by Nintendo for the 2nd time. Wii controller uses bluetooth technology for real-time data transfer, and infrared for “space location”(space as in that Eistein(?)) guy Time-Space thingy), and the 2nd phrase of testing procedures maybe even tougher!
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimotequote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hey, wat zie ik daar? 1 van die gastjes is aan het basketballen, dat is lachen, gewoon dribbelen met de Wiimote![]()
Edit: of t is gewoon tennis![]()
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarbovenquote:
OMG ER KOMT EEN HELE ZWAre TRILSENSOR IN DIE GYRO TOEPAST OP ZON MANIER DAT DE REMOTE HEEL ZWAAR WORDT! POWERBALL TECHNOLOGIE!!!!!111!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon tennis, is hetzelfde plaatje als daarboven. Vraag me wel af hoe ze dat fitnessen willen doen met zo'n lichte afstandsbediening... Is voor een hoop Amerikanen natuurlijk ook al topsport
.
Rechtsonderaan boven het grote woord Wii, zie je 4 poppetjes. Ik dacht even dat de eerste van links aan het BBen was. Maar t zelfde plaatje staat ook bovenaan in spiegelbeeld alleen duidelijker en dan is t idd tennis. Jammer.quote:
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar in Oblivion op de 360/PC kan je ook zwaardvechten waarbij je moet blokken
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Dat is juist het geweldige aan de Wii: alsof je het zwaard in je handen hebt en niet door op knopjes te duwen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:46 schreef Die4iT het volgende:
een zwaard gevecht waar je meot blokken etc zou da ook mogelijk zijn op de WII? zoja dan koop ik er egt enuh:D
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar bij oblivion is het geen zak aan. Ik zat tijdens het spelen te denken, dit had veel toffer geweest met de wii controls.
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammenquote:
Ja, ben ik ook met je eens, ik vond het gewoon een ijzersterke reactie op kepler...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is toch veel cooler met wii controls. In plaats van knoppen drukken zelf block bewegingen maken >>> knoppen rammen
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef moomoo het volgende:
ze hadden toch al gezegd dat je hem op je monitorkon aansluiten?
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Leukste nunchuck moment vind ik nog wel het openen van sloten in Metroid Prime 3.
Je drukt eerst op A.. Je ziet dat je linker hand een handvat vastpakt.. Nu moet jij je linkerhand naar achteren trekken.. Vervolgens moet je je linkerhand een kwartslag draaien en weer naar voren drukken..
Zooo bizar
Filmpje met o.a. het openen van zo'n slot
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat gebeurt met de Wii remote, tenzij Retro het heeft veranderd sinds E3.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt het gewoon fout. Het is altijd met de nunchuk gedaan.
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.quote:The Wii-mote is likewise used in clever ways. The world in Prime 3 is of course littered with trademark doorways, many of which open when blasted. Some, however, don't - and you'll need to try a little harder to get past them. In a couple instances, I needed to use the Wii-mote to act as Aran's right arm. When I approached a doorway, I noticed a groove in a wall and learned that I could gesture forward with the Wii-mote to make Samus punch her arm into the groove. Then, I had to turn the remote as though it were a key in a lock, at which point Aran's arm did the same. Eventually, I needed to pull backward again, and here Samus grabbed hold of a level inside the door and - you guessed it - pulled it open, unlocking the contraption. The process was really well implemented and clever.
lol, maar dat is het niet gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In de tijd dat het nog een Cube 2 werd wel.
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
IGN bedoelde de linker arm, want Samus' rechterarm wordt gebruikt door haar wapen.
Nee heeft toch geen zin, geen ondersteuning voor fatsoenlijk geluidquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
Ja, viel me ook op. Maar toen viel me later ook op dat het een sketch was en dat de twee foto's van de PS3 en Wii tegenover elkaar staan en ze beiden even groot lijken. Dat klopt dus niet, de foto geeft een vertekend beeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Bat het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
Voiceacting is a no-no voor Zelda. Miyamoto wil het overlaten aan de verbeelding van de speler, heeft ie al vaker gezegd. De soundtrack is volgens mij geen MIDI, opgenomen geluid dus van wellicht een orkestquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.quote:Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
dat zou wel helemaal fout zijn het pas niet bij link om een stem te hebben anders dan de gene die jij zelf erbij verzonnen heb. Link ben jij zelf dus elke stem pas er niet bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.
Net zoals de windwalkerquote:Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef MeZZiN het volgende:
Net zoals de windwalkerdie had ook gewoon audio ipv. midi ...
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaartquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.
De muziek van Wind Waker wordt gegenereerd door de geluidschip van de Gamecube, m.a.w. het is geen opname die van disc wordt gestreamd.
Tot ver in het 64-bit tijdperk werd muziek voor spellen niet opgenomen door een instrument te bespelen, maar door simpelweg code in te kloppen. Waarschijnlijk gebeurt dit nu ook nog, zij het in mindere mate.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
Neemt niet weg dat de nummers niet met live instrumenten opgenomen zijn, maar met synthesizers/keyboard = MIDI.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat elke geluidschip MIDI ondersteunt. Bovendien bevat MIDI alleen informatie over muziek (welke toon wordt op welke moment gespeeld), en niet over geluid (samples). Elke geluidskaart heeft een eigen interne bank met samples die wordt aangeroepen op het moment dat de kaart een MIDI instructie ontvangt; dat is ook de reden dat elke kaart anders klinkt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaart
bedankt... nu heb ik dat nummer in de kop....quote:
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
oh?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltjequote:
Heel mooi, en de reden dat ik dat vind is dat de Wii precies de juiste uitstraling heeft tov de PS3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |