Wou het net zeggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oh?
Ik vind het wel grappig dat je bij Wii zo'n verhaaltje krijgt dat het tof is, en bij de PS3 gewoon een spec sheet
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Wou het net zeggenVoor het 'normale' publiek is het Wii verhaaltje veel aantrekkelijker dan de spec sheet
Kind: NEE MAMAAAAAAAAAAAA*jank* IK WIL PS3!!! ALLE STOERE KINDEREN HEBBEN SONY!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
verkoper: dat kost dan 600 euro.... maar de wii is maar 250 euro.
ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
En dan een jankend kutkind houden omdat ie toch perse een PS3 wil hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
en als een ouder (moeder kind ofzo) dan in de winkel komt: ik wil graag een PS 3 .
verkoper: dat kost dan 600 euro.... maar de wii is maar 250 euro.
ouder: WTF (rekent na in het hoofd hoe duur dat wel niet is) doe mij dan maar een Wii en 5 games graag
dat de PS3-controller motion sensor technologie heeft, terwijl hij alleen een tiltsensor heeft. in die advertentie lijkt het net of de wii en PS3 hetzelfde zijn qua besturing.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De specs van de PS3, hij heeft niet 256mb maar 512
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk filmpjes erover, en je ziet een aanwijzing dat je met je nunchuk moet spelenMaar goed, dat zal je toch wel niet doen want je bent zo eigenwijs als stront.
Je kan de volgende keer wat minder arrogant reageren.quote:Other special functions you can do with the remote include hitting switches. We ran into a few switches in the demo that required us to reach forward with the remote--this simulated Samus' hand going forward to grasp a handle. We then pulled back on the remote to pull out the handle, twisted it to align some tabs, and then pushed the remote forward again to finish flipping the switch.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin weer.
Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
Proestquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin weer.
Als je echte spanning wilt voelen moet je je vinger in je reet douwen en dan proberen te schijten.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:
Nintendo of Japan holding press event on Sept 14th
2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:43 schreef gamefreek het volgende:
Nintendo of Japan holding press event on Sept 14th
2 Dagen, 3 persevenementen van nintendo in 3 continenten.....kan dus niet anders dan dat bij deze dagen alles bekend wordt gemaakt over de Wii![]()
Doet me gelijk denken aan: Klikquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltjemaakt je lekker en de PS3 heeft alleen maar een opsomming van specs
(veel meer is de ps3 toch niet ....)
Grappig hoe de mensen reageren op die movie:quote:
quote:sigh, rei-chan you are a such a loserface XD you know very well that I usually act serious when it comes to this, besides Jose-kun is getting the Wii so I'll just jack it from him and play TP and w/e other games come up, besided man......HAVE YOU SEEN THE GRAPHICS FOR FFXIII!?!?!?!?!?! way better than anything the Wii has to offer, except as we all know TP and SSBB, but still -.- its the PS3 for me.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
De Ps3 tov de Wii....staat als een Lada tov een Mazeratti.
Laten we het ff centraal houden en ons op de Wii concentreren...
Down boy!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Het is een Maserati en geen Mazeratti![]()
Als je nou niet weet wat je zegt houd dan je mond.
Yes ma'am!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gefrustreerd persoon. Just ignore him.
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Het is een Maserati en geen Mazeratti![]()
Als je nou niet weet wat je zegt houd dan je mond.
Het is gesnoerd, niet gesnoert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..
Je weet toch wat ik bedoel, zeur...
En het is : kill THEM all, niet em....![]()
Ow, ik snoer anders altijd met een T, maar ja, vermensen is gisselijk he...quote:
Leuk man.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En speciaal voor seto en kill kill_em_all...> taalpuristen
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oeioeioeija, nu heb je me helemaal de mond gesnoert, muggezifter..
Je weet toch wat ik bedoel, zeur...
En het is : kill THEM all, niet em....![]()
Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Hey kill em, stuk miserabel hoopje mens, ga iemand anders vervelen ja. je kleine broertje bv.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nogmaals, als je niet weet wat je zegt houd dan je mond. Kill em all is gewoon een correcte uitspraak.
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Schrijf "schrijf" dan ook goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:18 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Kan je wel zeiken, maar als je nou een geweldig auto merk als Maserati bij naam wil noemen schrijf het dan iig goed ipv dat je als een idioot maar wat letters bij elkaar pleurt wat erop lijkt.
Dat krijg je als zo'n kind zelf moet gaan tiepen zonder de hulp van zn zusje of mama....quote:
quote:Nintendo has confirmed to GamesIndustry.biz that new details regarding its Wii console will be revealed on September 15th in Europe - with a price and launch date announcement looking highly likely.
Speaking on the subject of the trade-only event, an NoE representative said: "Wii will be playable. Nintendo will be announcing new software at the event and there will be new announcements regarding the Wii console itself."
Nintendo is holding a similar event in North America on September 14th, where it’s expected that NoA president Reggie Fils-Aime will reveal price and launch details for the territory.
The representative went on to quash rumours that have recently emerged on the net regarding possible production delays, apparently due to difficulties with manufacturing the Wii's remote controller.
"The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
Je bent gewoon aan het zeuren en ik laat me door jou geen idioot noemen, blaaskaak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijnvervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen
hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:01 schreef Kill_em_all het volgende:
lol als je met je lompe hoofd gewoon namen goed zou spellen zou er geen probleem zijnvervolgens ga je nog klagen ook als iemand zegt dat je de naam eens goed moet spellen
hoe fucking veel moeite is het nou om een naam goed te spellen? en dan kom je nog met kinderachtige opmerkingen ook terwijl ik alleen maar zij dat het Maserati is
Jeej, weer wachten op info, mijn favoriete bezigheid.quote:
Ik ben geen taalpuristquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n chagrijn bent en op alles en iedereen wel wat te zeiken hebt is toch zeker jouw probleem. En als we dan toch de taalpurist uithangen, is het nou zo'n fucking moeite om 'zei' goed te spellen en hoofdletters te gebruiken? Als je zelf niet de moeite neemt ga dan ook niet op een ander zeiken.![]()
Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.quote:"The reports are entirely rumour and speculation. I can confirm that the Wii is very much on course for a Q4 release, as Nintendo originally stated," the spokesperson said.
PES naar de wii.quote:Q: You only released one Winning Eleven for the GameCube, (Ed: Winning Eleven 6 Final Evolution in Japan only) what kind of plans do you have for Wii?
Seabass: That’s not a next-gen engine (laughs) but I shouldn’t say that for good reasons. The graphics are not really the same as the 360 or PS3. But the controller is simply unique. We are already discussing with Nintendo – we have always been discussing with all parties. In our discussions with Nintendo it’s how we utilize this new controller. As a creator I am looking forward to how to make use of the controller. At the same time I fear that it’s going to be tons of work and innovations that I have to come up with to create PES on Wii.
Dat zul je 15 september dus gaan horen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik ben geen taalpuristmaar het is een kleine moeite om een naam goed te spellen.
Ow en hoe kom je er trouwens bij dat ik op iedereen wat te zeiken heb? het enige wat ik heb gezegd is dat het Maserati is, dat sommige hier dan meteen helemaal opgefokt worden kan ik niks aan doen
[..]
Maar ik wil weten wanneer in Q4. Dat het Q4 zou worden lag lang geleden al min of meer vast.
zou opzich nog best wel goed kunnen.. echt mikken naar wie je wilt spelen of waar je de bal op het doel wilt schieten, effect geven door met de controller in een bepaalde richting te zwiepen enzo..quote:
Plajstation, dan was toch Gaystationquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is er een grammaticale grens van producten waar je fouten mag maken of niet?![]()
Heiundai - Ja
Merzedes - NEE!
Filips - Ja
Bang & Oluvsen - NEE!
Plajstation 3 - Ja
Wheeeeee - NEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |