dvdboxofficequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Maravilla het volgende:
Waar kopen jullie spellen voor de PSP? Via internet ben ik wel benieuwd naar een paar opties.Tevens ook op zoek naar een leuk spel wat absoluut geen race-spel mag te zijn (daar heb 'k er al 6 van) en liever ook geen sport. Tips en suggesties vielleicht?
Bron: QJ.Netquote:2.0-2.80 Firmware PSP's Say - "Hello World" as New Exploit is Found!
Today hundreds of PSP's will say hello to the world as they run their first piece of homebrew - the "Hello World" application. This will be made possible by a new exploit found that does not require one to own a copy of Grand Theft Auto: Liberty City Stories, but rather load a simple image off of your memory stick. This remarkable demonstration can be executed on 2.0, 2.01, 2.50, 2.60, 2.70, 2.71, and 2.80 firmwares!
If you are stumbling while reading this sentence, I wouldn’t be surprised. I just told you that you are now able to execute a homebrew application on 2.0-2.80 firmware. Now that you know it is possible, you are probably wondering how. With the combined effort of several dedicated users – NOPx86 (provided the original x86 proof of concept), psp250, skylark, joek2100, jimp, cswindle and Fanjita, they have managed to execute the first piece of homebrew on all firmwares above (and including) 2.0!
Less than a week ago, Fanjita dropped by our forums to tell us that a newly discovered exploit is indeed genuine and a usable exploit. This “exploit” started off as a discovery by NOPx86 in libtiff. He managed to find vulnerability and as a result – alter it to crash the PSP and many other image viewers. Fanjita, NOPx86 and the rest of this exploit team have put their hearts and souls into this exploit, and as a result they were able to execute a Hello World application on all PSP’s with the ability to view tiff files (2.0+). This application runs in "User Mode", but kernel mode will be achievable on all firmwares except 2.80.
To execute this “Hello World” application on your 2.0+ PSP, please follow the following directions -
Unpack the ZIP file to your PSP's PHOTO folder
Navigate to your PSP's PHOTO director and attempt to view the newly transferred picture
Note: You may find that the screen does not show correct (occasionally happens) - just restart your PSP (fully shutoff by holding the power button up) and open the picture again.
Here at PSPUpdates, there isn't anything more exciting than news on a new exploit working, and this is no exception. Please feel free to share your shouts of joy below in our comments section as many have or will be going back to school soon - this comes at the best of times! We will continue to cover this breaking news as it happens, so you can rest peacefully without the fear of missing something.
Jammer geen kernal in 2.8. Was de GTA exploit ook niet alleen in user-mode? Door een exploit in een securitycheck ofzo was kernal mogelijk, daarvoor niet dan? Ben namelijk benieuwd omdat PSPRadio ook zonder die extra exploit draaidequote:
Of juist nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef SToRM81 het volgende:
Het mooie is ook dat je deze keer geen GTA nodig hebt
minder rokenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Koenz0r het volgende:
TVP!
Ik heb sinds 5 weken ook een psp aangeschaft. ( Een witte ) Leuk dingetje om de tijd mee te doden zo nu en dan.
Nadeel van een witte psp is dat de achterkant waar je hem als het ware vasthoud geel uitslaat.. Iemand een idee om dat te fixen?
Locoroco is inderdaad zeer tof, de demo speel ik regelmatig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
dvdboxoffice
video games plus
Met name die 2 winkels
Leuk spel, geen race of sport spel. hmmm. LocoRoco misschien
Omg komt die? Naissss!!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef SToRM81 het volgende:
Tja....ze gaan zo'n systeem wel nodig hebben bij de spellen van de PS1 emulator.
En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef rew- het volgende:
[..]
Omg komt die? Naissss!!!!!![]()
Ik stuur dit vanaf mijn PSP trouwens
Feli, maar oer downgraden praten is verboden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Chen het volgende:
Ik heb sinds vandaag een PSP maar hij is versie 2.01, hoe moet ik hem downgraden?
Danku, ok ik begrijpt hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Feli, maar oer downgraden praten is verboden...
Maar ik ben geen mod dus, kan ik je alleen een wijze les geven; Downgrade hem gewoon niet.
Dan is er iets mis met je programma waarmee je de filmpjes omzet. Ik heb er zelf ook wel is last van als ik de computer naast het video omzetten ook andere dingen laat doen die de computer erg belasten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer. Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
Ik heb dat effect gehad bij het omzetten van bepaade films die ik had ge-edit op mn harddisk recorder (reclames eruit gesneden), en als ik dan een bepaald rip programma (fflaskmpg of zoiets) gebruikte om een mpeg te maken van de DVD waarop ik de film had gekopieerd, dan stond de audio van de stukken die ik had weggeedit, er nog tussen. De mpgs zette ik dan weer om naar AVC via PSP video 9. Tegenwoordig zet ik de vob files op de dvd direct om naar AVC via PSP video 9 en nu heb ik geen problemen meer. Enige nadeel is dat een film altijd is 5 delen is opgesplitst maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer. Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
Uh... op je memkaartje? Misschien moet je iets duidelijker uitleggen wat je probleem is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Joran-Joran het volgende:
ik heb versie 2.01 maar ik wil versie 2.80. Alleen waar moet ik het in opslaan??
Op je psp zetten in een map onder games, en dan dat progamma ook openen en updaten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef Joran-Joran het volgende:
Mijn probleem is dat ik de gamedemo van LocoRoco wil spelen, maar hiervoor versie 2.80 of hoger nodig heb. Ik heb hem al in de map PSP opgeslagen, maar hij blijft zeggen dat ik een te lage versie heb.
Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraagje:
Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen
hebben meerderen hier last van?
Wanneer komt hij hier eigenlijk uit? Ik heb niks gezien op release lijsten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen die voor Ultimatie Ghost'n Goblins gaan?
Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.
Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel weg
Heb je die game al gespeeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen die voor Ultimatie Ghost'n Goblins gaan?
Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.
Ik had het ook met mijn vorige PSP. Ik hoor het trouwens ook alleen als ik 's avonds in bed lig en het helemaal stil is. Overdag hoor ik het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:00 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.
Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
Nee hij pakt alleen mp4 formaten naar mijn weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
Prijs valt me erg meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef Falcon4ever het volgende:
GPS/Camera
7 dec in japan...
http://www.kotaku.com/gam(...)announced-197839.php
en ook tvp
WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?
Ik heb zelf de ervaring dat MPEG bestanden met de meeste PSP video converters het niet doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Chen het volgende:
[..]
WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
Dit jaar nog volgens de trailer, maar de regio('s) staan er niet bij. Reken maar op begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:44 schreef donald_dick het volgende:
wanneer komt mgs ops uit?
Iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.
voor foto's gebruik ik wel m'n ixus. Ben meer geinteresseerd in die gps ontvangerquote:
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraagje:
Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen
hebben meerderen hier last van?
inderdaad, dat is gewoon die stroom ofso.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.![]()
Is zeker een erg leuk spel, ik moet m nog steeds uitspelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Darkzell het volgende:
Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
Komt het geluid uit de voedingsadapter of uit de PSP zelf? Het duidt meestal namelijk op een condensator die aan het lekken is. Uiteindelijk zal dan het apparaat met die fluitende condensator een pijnlijke dood sterven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.![]()
Ik heb 'm even aan de lader gehangen. En als ik mn oor tegen de PSP leg hoor ik ook heel zachtjes een fluitend geluidje, dit is niet het geluid als wat er uit de modem kwam en niet zo hard als wat er uit mn nokia adapter komt. Is dus niets om je zorgen om te maken. Overigens hoor je het geluid meer als je aan het voedingsplugje wat gaat rommelen.... niet bang zijn dusquote:
Ja klopt, alleen in de laagste 2 standen hoor ik het geluid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet![]()
Ja, maar dan is het geen divx meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even 2 irritant vaak gevraagde vragen
- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?
Ik schat dat hij tussen de 400 en 500 mb zal zitten, maar dat ligt er aan op welke kwaliteit je je de video's omzet.quote:- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen divx meer
Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
[..]
Yep, beide geen probleem. Hoe hoger de firmware, hoe meer mogelijkheden met video !quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?
En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
Dat zegt lang niet alles nerd.quote:
IDd, ik heb liever een camera met 1.3MP en een fantastische lens dan een 12.8MP camera met een telefooncameralensquote:
Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoonquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jawel CRAPPY![]()
komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel![]()
maar goed ieder zijn ding , no hard feelings![]()
En het type camara maakt ook wel uit. Cif anywhoo?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
Mmmm....dus mijn 'back up' spellen moet ik dan elke keer in z'n geheel overzetten naar de pc en terug.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
tot 10 uurquote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
Te weinig info om een goed antwoord te geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannenquote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Te weinig info om een goed antwoord te geven.
Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.
Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doenquote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen![]()
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).quote:Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
Ik neem films op met mn HD recorder. Zet m dan op DVD, kopieren duurt gemiddeld 20 minuten, omzetten duurt ongeveer een uurtje per film op mijn pc (AMD64 3800+, 2Gb mem). Tijd die ik er zelf aan kwijt ben (meeste zijn check acties, en t juiste formaat kiezen), zo'n 3 minuten (schat ik).quote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk omquote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit.
Het is nou eenmaal lastig om kwaliteit te vatten in objectieve maatstaven, zeker als je dan ook nog het display zelf in de keten betrekt. Wat jij ziet, als je naar een UMD kijkt weet ik niet, en wat jouw vergelijkings materiaal is als je een DVD kijkt weet ik ook niet (wat voor tv je hebt).quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk omHet gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Vice City
http://www.rockstargames.(...)avcs_trailer1_hi.wmv
ok ben er net achtergekomen hoe het werkt,quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef Darkzell het volgende:
Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?quote:
Nee volgens mij is het een base pack. Weet eigeniljk niet zo goed waar ik op moet leteen bij de overkoop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:17 schreef Falcon4ever het volgende:
voor een 2.5 vind ik het best netjes
zit er ook een memory stick bij?
Vanwaar is zijn hoofd gecensueerd?.quote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?
AHAH!
Zeer netjes, nu nog een groot stickie en het feest kan beginnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef Microtechs het volgende:
Ja je hebt 4 gb. Volgens mij alleen compatible met 1.5 (?)
Ja, er zijn ook 4 gig memorystickjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:31 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.
Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
ik heb tekken besteld bij consoleshop.nl, ik kreeg gisteravond om 8 uur een mail dat ie al verstuurd was, van de ene kant lijkt het me sterk aangezien hij vandaag pas uitkomt, ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.
Maarre niemand Tekken??
Vandaag wordt eindelijk mijn 4GB Sandisk stick verzonden. Besteld via Demiononline (tweakers pricewatch, was de goedkoopste), en na 2 weken hebben ze dat kreng eindelijk op voorraad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
Ik heb tekken ook gespeeld, kende veel combo's nog van Tekken 3 op de PS1quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.
Maarre niemand Tekken??
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:44 schreef HenkGlimlach het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
Het is gewoon eigenlijk Tekken 5 met ik dacht 2 nieuwe spelers. In Tekken 5 kan je onder het vechten op Start drukken en dan kan je de combolijst opvragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef Droopie het volgende:
Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.
De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
Je ziet ze alleen als er zwart beeld is maar ik ben een echte perfectionistquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje
Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP![]()
Een dood pixeltje, boeien.quote:Op zondag 17 september 2006 10:13 schreef Microtechs het volgende:
heb er ook last vanen ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
ik heb ook een paar kleine pixeltjes die dood zijn. maar inderdaad kan het mij niet echt boeienquote:
Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
Tot nu toe valt me het echt niet tegen, vooral grafisch mooiste spel wat ik tot nu toe op de PSP heb gezienquote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef jacco het volgende:
[..]
Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
Ik vond Daxter erg cool.quote:Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.
Wat is een aanrader?
Daxter? Tekken?
1 nieuwe game is wel genoeg.quote:Op maandag 18 september 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Daxter erg cool.
Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
5 ofzoquote:
Bron: klikquote:Weer nieuwe GTA VCS info
Nu weet ik het zeker! GTA Vice City Stories word vet, sterker nog de game word Supervet! Vandaag doken er weer wat kleine nieuwtjes op en daaruit blijkt dat deze game gewoon heel erg goed word. Qua opties dan, overigens hoeven we ons toch niet erg veel zorgen te maken over de gameplay kwaliteit want dat zal wel goed zitten.
Hieronder de nieuwtjes:
* Je zult door middel van een speciale minigame golf kunnen spelen op het golf eiland dat behoort tot de Leaf Links Golf Club.
* Dit keer speelt het Empire building een belangrijke rol. Zoals is San Andreas zul je ook nu weer gebieden kunnen overnemen van rivaliserende gans. Dit zijn nu niet hele grote gebieden maar bouwplaatsen. Als je zo`n plek hebt overgenomen dan kun je zelf bepalen wat er gebouwd moet worden.
* Je keuze van de plaatsing van een bepaald iets is belangrijk voor het succes van je bedrijf zo is het erg handig om in de drukke binnenstad een bordeel te plaatsen.
* De bedrijven zullen onderverdeeld zijn in categoriën van laag, gemiddeld en hoog. Dit houd in hoeveel je moet investeren in het betreffende bedrijf. Je zult onder andere werknemers moeten aannemen en voor de beveiliging tegen andere gangs is beveiligingspersoneel wel handig.
* Bij ieder bedrijf dat jouw eigendom is zul je kunnen saven, uiteindelijk komt dit op een getal van ongeveer 30 savepoints.
* In de game draag je ook altijd een pieper bij je voor het geval dat er iets uit de hand loopt bij een gangwar.
* Je werknemers zullen ook meteen aan je zijde vechten na het recruteren van hun. Zo zullen ze tijdens een aanval van een rivaliserende gang het gebouw verdedigen. Je zult ze ook mee kunnen nemen naar een gang war of iets dergelijks.
* Hoe verder je komt hoe bekender je word in de stad, Dus dat geeft je toch aanzien als je de game speelt en dat vind ik persoonlijk heel erg cool.
Rockstar vertelde er ook meteen bij dat het in deze game alleen maar om macht en kracht draait.
Was het maar 3 november.
Downgraden dat doen we niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je downgrade naar 1.5 kan je je psp dan weer gewoon safe upgraden naar 2.71/2.8 ?
Een woord: SYNDICATE!!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:10 schreef Darkzell het volgende:
Road Rash
Niet dat ik dit ga halen want dat vind ik het geld niet waard.
quote:
Nee, soort van The Getaway. Laten liggen, je zal me dankbaar zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Chen het volgende:
Is die Gangs of London leuk?
Tocobot?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een psp game die ik een keer in zo´n game programma heb gezien. Jij bent een poppetje of beest en je hebt allemaal van die kleine beestjes achter je aan lopen en die kunnen zich versmelten in blokken of bruggen, zodat jij er over heen kan lopen. Iemand enig idee? (het is geen loco roco)
Ja gewoon een standaard inclsief zuignap, lader hebi k al.quote:Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef Baka-san het volgende:
Zo een met zuignap bedoel je?
Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 novemberquote:Op maandag 18 september 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: klik
Dit zou best weleens de beste GTA tot nu toe kunnen worden![]()
Desert strikequote:
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrijquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef DaMook het volgende:
Damn ik kan niet wachten tot GTA VXS uitkomt. SA (op PS2) is vet , maar deze wordt mischien nog wel gaver als ik dit zo lees.
[..]
Dat was echt een uber spelquote:Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 novemberis dat de release in NL ? want in het plaatje op de site van VCS staat october, dat is dus in amerika ? Zou balen zijn
Had gehoopt hem op 8 oktober voor mijn verjaardag te kunnen vragen
. werken amerikaanse psp games op een NL console ? Dan ga ik hem gewoon in us bestellen als dat werkt en ie in nl echt pas in november uitkomt
) .
[..]
Desert strikeSpeelde ik vroeger altijd
Okquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:
[..]
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrij
op dimension plus staat 4 november iig. die import ook spellen vanuit amerika.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
OkWist ik niet
, maar komt die in de us ofzo wel in oktober uit of ik pas in november (las net van een verplaatste release, maar zag niet of dat alleen in nl of ook elders is ? Op de site van vcs kan ik het iig niet meer vinden)
Al meerdere keren hier besproken: de psp kan alle spellen spelen, maar voor online en multi player zijn vaak dezelfde versies nodig, dus dan zou je alleen tegen US versies kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrij
quote:
Jezus, als je afspraken in je PSP gaat zetten ben je ook wel een paar dagen bezig, weet niet of de agenda dan nog wel nut heeft...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Omdat er in het homebrew topic niet op wordt gereageerd an maar stiekem hier. Heeft iemand een agenda applicatie voor de psp, zodat ik me afspraken er in kan zetten? Alvast bedankt!
Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA hequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:
Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.
LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-
Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
Ik vermaak me momenteel met medievil die ik uit de budget bak gevist heb, die's best leuk. Untold Legends (beide) kan ik wel aanbevelen, en ik vind de PSP wel geschikt voor sport games (die ik dus echt niet op een PC speel).quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:
Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.
LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-
Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
Zit er niet echt bijzonder hard op te wachten, maar als 'ie een beetje betaalbaar is dan lijkt het me zeker een leuke accessoire om m'n PSP weer nuttig te maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog meer mensen die zitten te wachten op de GPS module?
Ja hoor. Ik hoop dat de module + kaarten sw pakketje een beetje betaalbaar zal zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog meer mensen die zitten te wachten op de GPS module?
In de praktijk zal het inderdaad weinig toevoegen. Het voegt enkel een potentieel nuttige functie toe aan het apparaat. Voor mensen die hun PSP alleen maar gebruiken voor games zal het helemaal niks toevoegen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:46 schreef Fallen het volgende:
Mwah, ik heb er niet zoveel mee. Volgens mij voegt het in de praktijk te weinig toe.
Het PSP-scherm heeft inderdaad een beetje last van ghosting. Dat is "normaal" voor schermpjes van dat formaat.quote:Overigens ben ik best blij met mijn PSP, het heeft een heel scherp beeldje, alleen vind ik dat er nogal wat ghosting zichtbaar is... normaal ?
die vind ik juist tegenvallen, het ziet er wel goed uit maar ik kan alleen op de 'circuits' rijden.quote:
Gisteren ben ik begonnen met Syphon Filter. Geweldige game tot nu toe. Je zal wel even een uurtje nodig hebben om aan de controls te wennen, maar daarna speelt het heerlijk weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA he
Niet de standaard psp oordopjes erin doen, gewoon andere en het geluid kan meteen een stuk harder.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
Heb nu sinds 3 dagen een PSP valuepack gekocht inc. Tekken.
Meteen maar een 2GB memorystick erbij gedaan en ook nog bij de Bart Smit externe speakers van Logitech gehaald 30 euro. Alleen dacht ik met die externe speakers dat je je PSP er mooi in kon klikken net als die Ipod. Dat is dus niet het geval. Loopt een snoertje vanaf de speakers naar je PSP dat is wel wat minder. Maar geluid is helder en luid.
Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71
Gisteren ook nog Fifa07 gekocht....superspel.....vooral bal hooghouden en je PSP 90 graden tegen de klok in draaien.
Alleen het Nederlandse commentaar van Dhr. Mulder en Dhr. Napel zuigt enorm.
bron?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:02 schreef gamecube_master het volgende:
Goed nieuws, de PsOne spellen gaan niet meer dan 5 dollar kosten
Dat is nog eens mooi nieuwsquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=2303![]()
Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Chen het volgende:
Ik heb een vraagje, telkens als ik een filmpje op me PSP probeer te zetten, lukt het wel.. maar start ik me PSP dan staat die er nieter staat dan, geen films aanwezig ofso
!! Ik heb ze wel geformateerd naar mp4 formaat. Bovendien lukte het eerst wel :S Stonder de filmpjes er gewoon op, maar ik heb die map perongeluk is een keer gedelete, maar daarna gewoon weer aangemaakt!
zijn ear friendly oordopjes, je kan ze wel modden om er gewoon geluid uit te krijgen,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
Is het spel Gun voor de PSP wat?
Zo boeiend is het niet, veel van hetzelfde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
Is het spel Gun voor de PSP wat? Kan nergens een goede review daarvan vinden.
Ok, bedankt. Ik ga het zo even proberenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.
Als je het handmatig doet moet je er ook opletten dat je dat andere bestand (weet extentie even niet) er ook heen kopieert...volgens mij is dat bestand de thumbnail van het filmpje zodat je hem ook te zien krijgt.
Maar ik ddoe het gewoon via PSPVIDEO werkt perfect.
Toevallig gisteren aflevering 8 van Prison Break SE2 erop gezet 350 MB![]()
![]()
Is schijnbaar een heel slecht spelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef GotC het volgende:
Grappig, ze hebben ook Myst voor op de PSPDat wordt m'n volgende spel, dat is alvast zeker
Zou me niks verbazen, ik kom er op de pc al nooit uit.. Maar ik heb effe gekeken, en heb genoeg andere leuke spellen gezien. Moet iets hebben voor in de bus, dusjaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Is schijnbaar een heel slecht spel
upquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
Is het spel Gun voor de PSP wat? Kan nergens een goede review daarvan vinden.
USB voor de PSP kopen? Die zit er gewoon ingebouwdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef GotC het volgende:
Ik ga zometeen maar eens de USB voor PSP kopen, en misschien nog een spel erbij.. LocoRoco is wel tof zeg, en de films die ik heb gekocht ook echt gewoon super scherp.
hij bedoelt vast een usb kabel wijsneusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
USB voor de PSP kopen? Die zit er gewoon ingebouwd
Een dode pixel krijg je niet van het spelen, een dode pixel zit er gewoon al in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ik kom er op de pc al nooit uit.. Maar ik heb effe gekeken, en heb genoeg andere leuke spellen gezien. Moet iets hebben voor in de bus, dusja
Ik heb nu al m'n 1e dode pixel, in 6 uurtjes tijd
hoe werkt dat eigenlijk met die shooters op de PSP? Zoals ik eerder heb vermeld speel ik nu Gun op de PS2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat spel ook op de PSP te spelen is. Qua camera, schieten/richten, te weinig knoppenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef CyberTijn het volgende:
Vandaag begonnen aan Medal of Honor Heroes. Geweldige game. Controls zijn vrijwel hetzelfde als syphon filter en speelt heerlijk weg.
Nadeel: Je moet een missie helemaal overnieuw doen als je dood bent, je kan niet tussendoor saven.
Maarja moet je maar beter je best doenTop game!
Als ik deze uit heb ga ik weer verder met Killzone, mits Vice City Stories dan nog niet uit is natuurlijk
Maar nog in de 1e 5 uur? (Heb t effe gecontroleerd in die tijd)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef Digixz het volgende:
[..]
Een dode pixel krijg je niet van het spelen, een dode pixel zit er gewoon al in.
Veeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:02 schreef gamecube_master het volgende:
Goed nieuws, de PsOne spellen gaan niet meer dan 5 dollar kosten
Import? En hoe kom je aan Killzonequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef CyberTijn het volgende:
Vandaag begonnen aan Medal of Honor Heroes. Geweldige game. Controls zijn vrijwel hetzelfde als syphon filter en speelt heerlijk weg.
Nadeel: Je moet een missie helemaal overnieuw doen als je dood bent, je kan niet tussendoor saven.
Maarja moet je maar beter je best doenTop game!
Als ik deze uit heb ga ik weer verder met Killzone, mits Vice City Stories dan nog niet uit is natuurlijk
Knoppen genoeg hoor. De analoge stick is om vooruit en achteruit te lopen, en te strafen naar links en rechts. de 4 knoppen rechts zijn om te mikken, L = zoomen, R = schieten. Het vereist wel wat oefening maar omdat ik syphon filter ook al had uitgespeeld ben ik er inmiddels wel aan gewend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hoe werkt dat eigenlijk met die shooters op de PSP? Zoals ik eerder heb vermeld speel ik nu Gun op de PS2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat spel ook op de PSP te spelen is. Qua camera, schieten/richten, te weinig knoppen
Zowel medal of honor & Killzone zijn al gereleased op internet.... Met firmware 1.5 + devhook + 2GB memory stick kun je aardig uit de voetenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Import? En hoe kom je aan Killzone
Myst is volgens IG een 7- waard: de recensie.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Is schijnbaar een heel slecht spel
Doe ik niet aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Zowel medal of honor & Killzone zijn al gereleased op internet.... Met firmware 1.5 + devhook + 2GB memory stick kun je aardig uit de voeten![]()
Ik kon 't niet latenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Doe ik niet aan
Je kan me dom noemen maar uiteindelijk moeten die spellen ergens van gemaakt worden, wat dus niet uit jouw portemonnee komt.
2.71SE-A en B zijn zeker erg goed. Ik zou het zelf ook erg graag willen als mijn firmware als je de spellen ook gewoon onder die firmware kan draaien. Er zijn een aantal homebrew programma's die ik erg graag gebruik zoals PSPRadio, maar ik wil ook weer graag gewoon mijn (gekochte) spellen spelen wat natuurlijk voor gaat. Het is in ieder geval niet dankzij jou als er nog een vervolg komt van deze spellen, dus je moet zelf ook niet zitten klagen als je geen spellen meer weet te halen voor de PSP die je interesseren. Ik heb ook firmware 1.5 gehad en ik heb daarbij natuurlijk ook wel is een illegaal spel gedownload, maar ik vond de lol er snel vanaf gaan, je hebt veel meer plezier van het spel als je hem zelf gekocht hebt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Ik kon 't niet latenIk heb wel killzone en Moh H gedownload
![]()
En 2.71SE-B is netjes, geen devhook opstarten![]()
Hij is inderdaad vetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die LocoRoco Halloween demo is cute
+quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2.71SE-A en B zijn zeker erg goed. Ik zou het zelf ook erg graag willen als mijn firmware als je de spellen ook gewoon onder die firmware kan draaien. Er zijn een aantal homebrew programma's die ik erg graag gebruik zoals PSPRadio, maar ik wil ook weer graag gewoon mijn (gekochte) spellen spelen wat natuurlijk voor gaat. Het is in ieder geval niet dankzij jou als er nog een vervolg komt van deze spellen, dus je moet zelf ook niet zitten klagen als je geen spellen meer weet te halen voor de PSP die je interesseren. Ik heb ook firmware 1.5 gehad en ik heb daarbij natuurlijk ook wel is een illegaal spel gedownload, maar ik vond de lol er snel vanaf gaan, je hebt veel meer plezier van het spel als je hem zelf gekocht hebt.
Zo lang mensen nog door blijven gaan met het emuleren van spellen geef ik Sony ook groot gelijk om alle homebrew te verbieden, wat dus ten koste gaat van mensen die alleen de legale kant van homebrew willen.
burn out vind ik persoonlijk wel een gave gamequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Iemand nog tips qua leuke budgettitels? Is Star Wars Battlefront II vet?
Toffe avatarquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef oor het volgende:
[..]
burn out vind ik persoonlijk wel een gave game.
welke spellen heb je dan allemaal? voor de pspquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Liberty City Stories? Nah. Maar ik heb GTA nooit zo heel erg boeiend gevonden, zeker niet nadat ze zichzelf te serieus zijn gaan nemen...
gta op de psp wel eens gespeeld?. ik stond echt verbaast te kijken dat dat in dat apparaatje konquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Tot nu toe alleen Burnout, ik heb het ding echt pas sinds donderdag
ik check nooit demo'squote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zal hem eens proberen, is er een demo van? ff Checken
Hij zou eerst in oktober komen, toen uitgesteld naar 3 november. Nu naar 10? Er is GEEN enkele reden de game een week uit te stellen. Ze moeten niet met logistiek gelul komen, want daar trap ik niet in. Typfouten in de manual? Why?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens Insidegamer is het spel nog een weekje uitgesteld, maar dat lijkt me dus echt broodje aap
Heeft iemand Killzone:Liberations al toevallig ? Lijkt me echt een cool spel![]()
@Strolie
Vette packshot![]()
Hij schijnt vertraagd te zijn naar 10 november, maar aangezien ik geen officiële statements kan vinden geloof ik er weinig van......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef err het volgende:
als iemand vcs spot...
heb zo'n idee dat ie vandaag of morgen wel arriveert maar pas 3/11 in de verkoop mag..hopelijk is er een winkel die zich hier niet aan houdt
Heb hem zojuist gespeeld, heerlijke gamequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Hij schijnt vertraagd te zijn naar 10 november, maar aangezien ik geen officiële statements kan vinden geloof ik er weinig van......
Morgen of donderdag dus!!![]()
Waar gehaaldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Heb hem zojuist gespeeld, heerlijke game![]()
Het loont om je games te KOPEN, dan heb je er meer plezier in en het feit dat je geld hebt neergeteld is een mooie motivatie om door te spelen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef JK het volgende:
Heb ook Vice City Stories... hij is wel 'sneller' dan Liberty City Stories. Ziet er goed uit, maar het is weer same ol' , same ol'.
Schande dat je 'm op internet eerder kan 'kopen' dan gewoon in de winkels.
Zelfde geldt ook voor bijv. Killzone. Dan loont het dus toch...
katoenen hand schoentjes dragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Koenz0r het volgende:
TVP!
Ik heb sinds 5 weken ook een psp aangeschaft. ( Een witte ) Leuk dingetje om de tijd mee te doden zo nu en dan.
Nadeel van een witte psp is dat de achterkant waar je hem als het ware vasthoud geel uitslaat.. Iemand een idee om dat te fixen?
-edit peristilius-quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
Of simpelweg geen porno op je PSP zetten waar je je op masturbeert.
Hey hey rustig aan jongens, vechten doen jullie maar in jullie eigen tijdquote:
ik vind need for speed carbon niet zo geweldig eerlijk gezegd, GTA Vice city stories ook gedownload maar nog niet gespeeld, eigenlijk verspilde moeite geweest dat downloaden wat ik koop 'm toch origineelquote:Op woensdag 1 november 2006 00:36 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Hey hey rustig aan jongens, vechten doen jullie maar in jullie eigen tijd![]()
![]()
Heeft iemand van jullie NFS Carbon al geprobeerd ? Ik heb het 5 minuten gespeeld en daarna van m'n memory stick af gegooid. Liep zwaar beroerd![]()
Lees eens boven je, niet over lullen. Illegale zooi enzo.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vroeg me af hoelang de batterij het volhoudt als je video's vanaf je memory stick afspeelt? En is het een beetje makkelijk om leesbare videos op je psp te pleuren?
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Lees eens boven je, niet over lullen. Illegale zooi enzo.
Denk vrij lang, kan geen tijd aangeven, maar het hoeft alleen van ms te worden gelezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vroeg me af hoelang de batterij het volhoudt als je video's vanaf je memory stick afspeelt? En is het een beetje makkelijk om leesbare videos op je psp te pleuren?
Ow!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:08 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Gast video's van mn vakantie op mn PsP zetten. Vet illegaal men![]()
Probeer PSP Video Manager is uit. Ideaal programma om na het converteren de filmpjes mee op je PSP te zetten. Je kan precies zien hoeveel ruimte je nog over hebt, en hoeveel ruimte de filmpjes innemen. Ook kan je ze met 1 druk op de knop erop knallen, hoef je niet meer met die onlogische mapstructuur te werken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ow!My humble apoligies, verkeerd gelezen.... Probeer videora's psp convertor eens of psp video 9. Maakt er gelijk de juiste bestanden van.
Dan maak je deze map aan in de root van je memstick: MP_ROOT Maak in MP_ROOT weer een map genaamd 100MNV01
^plaats daar de 2 aangemaakte bestanden in, 1 is een thumbnail.
Veel kijkplezier.
Een Xvid van 2 uur redt ie wel.
Nedgame heeft m, dus hij zal er morgen wel zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:10 schreef err het volgende:
heb net gameshop gebeld ze weten nog niet of ie morgen komt, of pas 8 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |