abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41193883

Sony's PSP

Een Playstation in zakformaat, die langzaamaan steeds meer features krijgt. Binnenkort uitbreidbaar met een camera (PSP-300) en een GPS-receiver (PSP-290).

Specs

• Afmetingen & gewicht: 170mm x 23mm x 74mm, 280g
  • CPU & RAM: PSP CPU 1~333MHz, 32MB, 4MB embedded DRAM
  • Scherm: 4,3 inch, 16:9 breedbeeld TFT, 480 x 272 pixel, 16,7 miljoen kleuren.
  • Geluid: Ingebouwde stereo speakers of koptelefoon
  • Communicatie: Wi-Fi (802.11b), USB 2.0, Memory Stick Pro Duo, IR
  • Aansluitingen: Memory Stick Duo Slot, mini USB, DC OUT, DC IN 5V, headset
  • UMD-Media: PSP Games, UMD Audio, UMD Video

PSP GOES P!NK

Verkrijgbaar vanaf 27 oktober 2006, de limited edition P!nk PSP Value Pack met de standaard valuepack accessoires voor ¤229

Links

• Sony Computer Entertainment Inc.
  • Officiële Europese PSP site - Hier kun je je PSP registreren en content downloaden
  • PSP nieuws op Fok!games

Games Verkopen/Ruilen

Ben je een bepaalde game beu en wil je er vanaf, of wil je goedkoop aan een nieuwe game komen? Dan moet je in de "PSP Games Verkoop/Ruil Topics" wezen.
    01 | 02

Homebrew

Homebrew software is door gebruikers zelf ontwikkelde software, die niet commercieel is uitgebracht op UMD. Voor alles over homebrew op de PSP kun je in de homebrew topics terecht.
    01 | 02

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 |
    41 | 42 |

(OP)
  • Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    pi_41193896
    Deel 42 dus.
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    pi_41194954
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 13:40 schreef Ipho het volgende:
    Deel 42 dus.
    pi_41201211
    Gewoon een simpele TVP. Ondanks de verkoop .
    So all I gotta say is What Uuuuuuuup
    Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
    pi_41233684
    Waar kopen jullie spellen voor de PSP? Via internet ben ik wel benieuwd naar een paar opties. Tevens ook op zoek naar een leuk spel wat absoluut geen race-spel mag te zijn (daar heb 'k er al 6 van) en liever ook geen sport. Tips en suggesties vielleicht?
    pi_41236507
    Loco Roco vind ik wel enorm leuk (heb de Loco Roco White Value pack...)
    Skimboarding NL Our Site
    Windsurfing Renesse Our Main Shop
    pi_41239643
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Maravilla het volgende:
    Waar kopen jullie spellen voor de PSP? Via internet ben ik wel benieuwd naar een paar opties. Tevens ook op zoek naar een leuk spel wat absoluut geen race-spel mag te zijn (daar heb 'k er al 6 van) en liever ook geen sport. Tips en suggesties vielleicht?
    dvdboxoffice
    video games plus

Met name die 2 winkels

Leuk spel, geen race of sport spel. hmmm. LocoRoco misschien
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_41250603
    quote:
    2.0-2.80 Firmware PSP's Say - "Hello World" as New Exploit is Found!

Today hundreds of PSP's will say hello to the world as they run their first piece of homebrew - the "Hello World" application. This will be made possible by a new exploit found that does not require one to own a copy of Grand Theft Auto: Liberty City Stories, but rather load a simple image off of your memory stick. This remarkable demonstration can be executed on 2.0, 2.01, 2.50, 2.60, 2.70, 2.71, and 2.80 firmwares!

If you are stumbling while reading this sentence, I wouldn’t be surprised. I just told you that you are now able to execute a homebrew application on 2.0-2.80 firmware. Now that you know it is possible, you are probably wondering how. With the combined effort of several dedicated users – NOPx86 (provided the original x86 proof of concept), psp250, skylark, joek2100, jimp, cswindle and Fanjita, they have managed to execute the first piece of homebrew on all firmwares above (and including) 2.0!

Less than a week ago, Fanjita dropped by our forums to tell us that a newly discovered exploit is indeed genuine and a usable exploit. This “exploit” started off as a discovery by NOPx86 in libtiff. He managed to find vulnerability and as a result – alter it to crash the PSP and many other image viewers. Fanjita, NOPx86 and the rest of this exploit team have put their hearts and souls into this exploit, and as a result they were able to execute a Hello World application on all PSP’s with the ability to view tiff files (2.0+). This application runs in "User Mode", but kernel mode will be achievable on all firmwares except 2.80.

To execute this “Hello World” application on your 2.0+ PSP, please follow the following directions -

Unpack the ZIP file to your PSP's PHOTO folder
    Navigate to your PSP's PHOTO director and attempt to view the newly transferred picture
    Note: You may find that the screen does not show correct (occasionally happens) - just restart your PSP (fully shutoff by holding the power button up) and open the picture again.

Here at PSPUpdates, there isn't anything more exciting than news on a new exploit working, and this is no exception. Please feel free to share your shouts of joy below in our comments section as many have or will be going back to school soon - this comes at the best of times! We will continue to cover this breaking news as it happens, so you can rest peacefully without the fear of missing something.
    Bron: QJ.Net
    Zip-file: http://dl.qj.net/index.php?pg=12&fid=9656

Geweldig nieuws
    Hopelijk deze week een downgrader voor mijn 2.70 PSP
    PSN id: NL_SToRM
    pi_41250681
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bron: QJ.Net

Geweldig nieuws
    Jammer geen kernal in 2.8. Was de GTA exploit ook niet alleen in user-mode? Door een exploit in een securitycheck ofzo was kernal mogelijk, daarvoor niet dan? Ben namelijk benieuwd omdat PSPRadio ook zonder die extra exploit draaide
    pi_41250740
    Het mooie is ook dat je deze keer geen GTA nodig hebt
    pi_41251037
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef SToRM81 het volgende:
    Het mooie is ook dat je deze keer geen GTA nodig hebt
    Of juist niet
    Ik vind het maar fout dat mensen F1.5 gebruiken om alle spellen illegaal te spelen en dan nog zitten te klagen over het spelaanbod. Ze moeten iets zien te vinden dat je alleen je eigen dump van een UMD kan afspelen met bijvoorbeeld UMD Emulator en Fastloader.
    pi_41251892
    Tja....ze gaan zo'n systeem wel nodig hebben bij de spellen van de PS1 emulator.
      maandag 28 augustus 2006 @ 13:28:06 #13
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41254285
    Fuck hoeren baas bij Tales of Eternia

Snel nog een x proberen

[ Bericht 56% gewijzigd door Deacon_Tigra op 28-08-2006 13:45:41 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_41255253
    TVP!

Ik heb sinds 5 weken ook een psp aangeschaft. ( Een witte ) Leuk dingetje om de tijd mee te doden zo nu en dan.

Nadeel van een witte psp is dat de achterkant waar je hem als het ware vasthoud geel uitslaat.. Iemand een idee om dat te fixen?
    pi_41255485
    Nog sadomasochisten die Ultimate Ghosts 'n Goblins gaan halen?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:17:24 #16
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41255733
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Koenz0r het volgende:
    TVP!

Ik heb sinds 5 weken ook een psp aangeschaft. ( Een witte ) Leuk dingetje om de tijd mee te doden zo nu en dan.

Nadeel van een witte psp is dat de achterkant waar je hem als het ware vasthoud geel uitslaat.. Iemand een idee om dat te fixen?
    minder roken , heb zelf nergens last van
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_41255798
    Zelf rook ik niet .

Even die .rar proberen..
    pi_41256098
    ik heb dit gedaan:

Unpack the ZIP file to your PSP's PHOTO folder
    Navigate to your PSP's PHOTO director and attempt to view the newly transferred picture
    Note: You may find that the screen does not show correct (occasionally happens) - just restart your PSP (fully shutoff by holding the power button up) and open the picture again.

Maar nogsteeds heb ik F2.6. Wat moet ik nu nog extra doen om te downgraden?
    pi_41256575

Dit is geen downgrader! Dit programma is alleen maar om aan te tonen dat homebrew (en eventuele downgraders) mogelijk is op alle firmwares t/m 2.71.

Voor 2.60 is er wel een downgrader, maar die werkt alleen in combinatie met het spel GTA...
    pi_41257094
    Alles met betrekking tot homebrew graag hier bespreken: [PSP] Het Homebrew Topic #2

Alles met betrekking tot het downgraden van firmware wordt niet besproken op Fok!
    pi_41257370
    De titel is zeer correct, ik wil wel eens een leuke valuepack
    pi_41267354
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

dvdboxoffice
    video games plus

Met name die 2 winkels

Leuk spel, geen race of sport spel. hmmm. LocoRoco misschien
    Locoroco is inderdaad zeer tof, de demo speel ik regelmatig. En bedankt voor de webwinkels!
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:30:30 #23
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_41268098
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef SToRM81 het volgende:
    Tja....ze gaan zo'n systeem wel nodig hebben bij de spellen van de PS1 emulator.
    Omg komt die? Naissss!!!!!

Ik stuur dit vanaf mijn PSP trouwens
    pi_41270196
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef rew- het volgende:

[..]

Omg komt die? Naissss!!!!!

Ik stuur dit vanaf mijn PSP trouwens
    En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.
    So all I gotta say is What Uuuuuuuup
    Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
    pi_41270897
    Ik heb sinds vandaag een PSP maar hij is versie 2.01, hoe moet ik hem downgraden?
    [14.gif]
    pi_41272953
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Chen het volgende:
    Ik heb sinds vandaag een PSP maar hij is versie 2.01, hoe moet ik hem downgraden?
    Feli, maar oer downgraden praten is verboden...
    Maar ik ben geen mod dus, kan ik je alleen een wijze les geven; Downgrade hem gewoon niet.
    pi_41276122
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:

[..]

Feli, maar oer downgraden praten is verboden...
    Maar ik ben geen mod dus, kan ik je alleen een wijze les geven; Downgrade hem gewoon niet.
    Danku, ok ik begrijpt het Maar waarom niet doen, dat downgrade
    [14.gif]
    pi_41291990
    Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer . Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_41294109
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
    Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer . Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
    Dan is er iets mis met je programma waarmee je de filmpjes omzet. Ik heb er zelf ook wel is last van als ik de computer naast het video omzetten ook andere dingen laat doen die de computer erg belasten.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:58:04 #30
    60574 Joran-Joran
    Denkt er het zijne van
    pi_41312422
    ik heb versie 2.01 maar ik wil versie 2.80. Alleen waar moet ik het in opslaan??
    pi_41317103
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
    Ik heb dat effect gehad bij het omzetten van bepaade films die ik had ge-edit op mn harddisk recorder (reclames eruit gesneden), en als ik dan een bepaald rip programma (fflaskmpg of zoiets) gebruikte om een mpeg te maken van de DVD waarop ik de film had gekopieerd, dan stond de audio van de stukken die ik had weggeedit, er nog tussen. De mpgs zette ik dan weer om naar AVC via PSP video 9. Tegenwoordig zet ik de vob files op de dvd direct om naar AVC via PSP video 9 en nu heb ik geen problemen meer. Enige nadeel is dat een film altijd is 5 delen is opgesplitst maar daar kan ik wel mee leven.
    "Did I ever tell you my father's famous last words?"
    "'Careful son, the safety's off'"
    "I mean, before that!!!"
    pi_41317117
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Joran-Joran het volgende:
    ik heb versie 2.01 maar ik wil versie 2.80. Alleen waar moet ik het in opslaan??
    Uh... op je memkaartje? Misschien moet je iets duidelijker uitleggen wat je probleem is.
    "I mean, before that!!!"
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:44:37 #33
    60574 Joran-Joran
    Denkt er het zijne van
    pi_41335515
    Mijn probleem is dat ik de gamedemo van LocoRoco wil spelen, maar hiervoor versie 2.80 of hoger nodig heb. Ik heb hem al in de map PSP opgeslagen, maar hij blijft zeggen dat ik een te lage versie heb.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 18:45:16 #34
    60574 Joran-Joran
    Denkt er het zijne van
    pi_41335536
    Mijn vraag is dus: In welke map moet ik de softwareupdate opslaan?
    pi_41335652
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef Joran-Joran het volgende:
    Mijn probleem is dat ik de gamedemo van LocoRoco wil spelen, maar hiervoor versie 2.80 of hoger nodig heb. Ik heb hem al in de map PSP opgeslagen, maar hij blijft zeggen dat ik een te lage versie heb.
    Op je psp zetten in een map onder games, en dan dat progamma ook openen en updaten.
    pi_41353257
    Ik heb een vraagje:

Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
    Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen

hebben meerderen hier last van?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2006 09:27:01 ]
    pi_41353279
    Nog mensen die voor Ultimatie Ghost'n Goblins gaan?
    pi_41355410
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
    Ik heb een vraagje:

Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
    Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen

Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
    Wanneer komt hij hier eigenlijk uit? Ik heb niks gezien op release lijsten.
    pi_41355976
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.
    Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel weg
    pi_41356070
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Syd het volgende:

[..]

Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel weg
    Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.
      donderdag 31 augustus 2006 @ 13:21:09 #41
    111172 Noax
    Helping small minds grow.
    pi_41360031
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
    Heb je die game al gespeeld?
    Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_41361252
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.
    Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.
    "I mean, before that!!!"
    pi_41365392
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 14:00 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.
    Ik had het ook met mijn vorige PSP. Ik hoor het trouwens ook alleen als ik 's avonds in bed lig en het helemaal stil is. Overdag hoor ik het niet.
    pi_41367825
    Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
    [14.gif]
    pi_41369536
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
    Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
    Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?
    pi_41370534
    Tvp
    Brabantse nuchterheid...
    pi_41370891
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
    Nee hij pakt alleen mp4 formaten naar mijn weten.

http://www.pspvideo9.com/

Gratis en heel makkelijk in gebruik.
    Mijn clips worden van 60mb naar 19 mb en formaat en geluid is perfect.
    pi_41378283
    GPS/Camera
    7 dec in japan...
    http://www.kotaku.com/gam(...)announced-197839.php

en ook tvp
      vrijdag 1 september 2006 @ 07:32:20 #50
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41386992
    1,3 megapixel
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_41387609
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef Falcon4ever het volgende:
    GPS/Camera
    7 dec in japan...
    http://www.kotaku.com/gam(...)announced-197839.php

en ook tvp
    Prijs valt me erg mee
    pi_41387857
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    1,3 megapixel [afbeelding]
    Genoeg om foto's op de PSP te kunnen zien
    pi_41387885
    PSP is 1 jaar uit
    pi_41388727
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?
    WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
    [14.gif]
      Eindredactie Games vrijdag 1 september 2006 @ 10:44:07 #55
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_41389611
    wanneer komt mgs ops uit?
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_41389636
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Chen het volgende:

[..]

WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
    Ik heb zelf de ervaring dat MPEG bestanden met de meeste PSP video converters het niet doen.
    quote:
    Op vrijdag 1 september 2006 10:44 schreef donald_dick het volgende:
    wanneer komt mgs ops uit?
    Dit jaar nog volgens de trailer, maar de regio('s) staan er niet bij. Reken maar op begin volgend jaar.
      vrijdag 1 september 2006 @ 15:34:58 #57
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_41395726
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.
    Idd
    pi_41406069
    quote:
    voor foto's gebruik ik wel m'n ixus. Ben meer geinteresseerd in die gps ontvanger , hopelijk werkt ie nog steeds prima als die antena naar achteren is geklapt
    pi_41411452
    Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
    pi_41416850
    quote:
    Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
    Ik heb een vraagje:

Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.
    pi_41417205
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:

[..]

Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.
    inderdaad, dat is gewoon die stroom ofso.
    [14.gif]
    pi_41417650
    2.71 is te downgraden
    En verder zeg ik niks meer
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Darkzell het volgende:
    Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
    Is zeker een erg leuk spel, ik moet m nog steeds uitspelen
      zaterdag 2 september 2006 @ 10:39:20 #63
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_41417945
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:

[..]

Komt het geluid uit de voedingsadapter of uit de PSP zelf? Het duidt meestal namelijk op een condensator die aan het lekken is. Uiteindelijk zal dan het apparaat met die fluitende condensator een pijnlijke dood sterven.
    De Alcatel Speedtouch 510 ADSL modem had hier bijv. ook last van, KPN deed of zn neus bloedde toen de modem van mn vriendin begon te fluiten, maar ik wist wel beter. Buiten garantie gewoon een nieuwe gekregen na een duidelijke brief over bekende fabricagefouten. Maargoed, die info wist ik omdat ik zelf toen werkzaam was in de ADSL wereld.

Ik denk dat het uit de voedingsadapter komt. Mijn Nokia heeft het overigens ook, ik had verwacht dat deze het al begeven zou hebben een dezer dagen, maar hij werkt al bijna 2 jaar zo.....
    pi_41418019
    Ik heb dat piepje ook
      zaterdag 2 september 2006 @ 11:02:53 #65
    4259 JK
    pi_41418320
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
    Ik heb dat piepje ook
    Ik heb 'm even aan de lader gehangen. En als ik mn oor tegen de PSP leg hoor ik ook heel zachtjes een fluitend geluidje, dit is niet het geluid als wat er uit de modem kwam en niet zo hard als wat er uit mn nokia adapter komt. Is dus niets om je zorgen om te maken. Overigens hoor je het geluid meer als je aan het voedingsplugje wat gaat rommelen.... niet bang zijn dus
    pi_41418780
    Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet
      zaterdag 2 september 2006 @ 17:24:28 #67
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41427156
    net een 2 gig mem card gekocht

laat maar komen die ps1 downloads

ik heb trouwens helemaal geen piepjes
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_41427554
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
    Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet
    Ja klopt, alleen in de laagste 2 standen hoor ik het geluid.
    pi_41428333
    Even 2 irritant vaak gevraagde vragen

- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?

- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
    pi_41428544
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Even 2 irritant vaak gevraagde vragen

- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?
    Ja, maar dan is het geen divx meer
    Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
    quote:
    - Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
    Ik schat dat hij tussen de 400 en 500 mb zal zitten, maar dat ligt er aan op welke kwaliteit je je de video's omzet.
    pi_41428571
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het geen divx meer
    Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
    [..]
    Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?

En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
      zaterdag 2 september 2006 @ 20:34:16 #72
    4259 JK
    pi_41432433
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?

En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
    Yep, beide geen probleem. Hoe hoger de firmware, hoe meer mogelijkheden met video !
    Firmware downgraden is alleen om homebrew te kunnen spelen, niet om meer video's te kijken ofzo.
    pi_41433038
    quote:
    Dat zegt lang niet alles nerd.
    pi_41433895
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef Ipho het volgende:

[..]

Dat zegt lang niet alles nerd.
    IDd, ik heb liever een camera met 1.3MP en een fantastische lens dan een 12.8MP camera met een telefooncameralens
      zaterdag 2 september 2006 @ 21:18:15 #75
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41433926
    jawel CRAPPY

komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel

maar goed ieder zijn ding , no hard feelings
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_41434258
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    jawel CRAPPY

komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel

maar goed ieder zijn ding , no hard feelings
    Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
    pi_41434314
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
    En het type camara maakt ook wel uit. Cif anywhoo? Dan hoef ik geen 2.0

'Zeg het me als juist de Cif het was, die goed is.' Dan haal ik er 2 door elkaar namelijk.
    pi_41455044
    Ik ben van plan om deze week een PSP aan te schaffen, puur om wat tijd te doden in de trein. Ik ben alleen benieuwd hoe lang je gemiddeld kan spelen met de standaard accu, en waar je eventueel een betere accu kan aanschaffen?

Thanks alvast.
    pi_41458160
    De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
    pi_41459478
    Worden je saved games eigenlijk intern gesaved op de psp of op de memory card?
    pi_41460399
    Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
    pi_41460744
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
    Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
    Mmmm....dus mijn 'back up' spellen moet ik dan elke keer in z'n geheel overzetten naar de pc en terug.
      zondag 3 september 2006 @ 22:21:49 #83
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_41464629
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
    tot 10 uur

dat red ik amenooit niet
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 3 september 2006 @ 22:26:01 #84
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_41464832
    bijna de nieuwe gta
    OOЯ
    pi_41474068
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Te weinig info om een goed antwoord te geven.

Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.

Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
    "I mean, before that!!!"
    pi_41475028
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef oor het volgende:
    bijna de nieuwe gta
    3 november is toch nog wel een aardig eindje weg hoor.
    pi_41485807
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Te weinig info om een goed antwoord te geven.

Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.

Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
    Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen
    pi_41487562
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen
    Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
    pi_41492417
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
    Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
    "I mean, before that!!!"
    pi_41495527
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
    Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
    pi_41506740
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
    Ik neem films op met mn HD recorder. Zet m dan op DVD, kopieren duurt gemiddeld 20 minuten, omzetten duurt ongeveer een uurtje per film op mijn pc (AMD64 3800+, 2Gb mem). Tijd die ik er zelf aan kwijt ben (meeste zijn check acties, en t juiste formaat kiezen), zo'n 3 minuten (schat ik).
    "I mean, before that!!!"
    pi_41507303
    quote:
    Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit.
    Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk om Het gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
    pi_41508031
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk om Het gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
    Het is nou eenmaal lastig om kwaliteit te vatten in objectieve maatstaven, zeker als je dan ook nog het display zelf in de keten betrekt. Wat jij ziet, als je naar een UMD kijkt weet ik niet, en wat jouw vergelijkings materiaal is als je een DVD kijkt weet ik ook niet (wat voor tv je hebt).

In het verleden werd een (digitaal) kwaliteitsverschil vaak uitgedrukt in een root mean square error (per pixel het verschil bepalen tussen orgineel (in 3 kleur kanalen)), omdat je met die foutmaat goed optimalisatie kunt uitvoeren bij compressie algoritmes. Alleen sluit die foutmaat helemaal niet goed aan bij de gevoeligheid van het menselijk oog.
    "I mean, before that!!!"
    pi_41541659
    pi_41542219
    Vet, ziet erg goed uit de nieuwe GTA, ga hem zeker kopen
    pi_41617423
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_41617700
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
    Trailer van Vice City

http://www.rockstargames.(...)avcs_trailer1_hi.wmv

Die ga ik zeker halen
    pi_41617834
    OMG die roze PSP
    Make The Floor Burn!
    pi_41628945
    Ben bezig met de eindbaas van MGS AC!D, alleen heb ik hiervoor die snipergun nodig.
    Ik heb al een tijdje die sniper guns gespaart maar ik heb geen flauw idee hoe ik ze moet gebruiken, ze zeuren allemaal om ammo. Maar ik zie geen specifieke 'ammo' kaarten. Wel tig soorten sniperguns...

Iemand die me hiermee kan helpen?
    pi_41644117
    Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
    pi_41669407
    Interview met de makers van GTA:VCS: http://psp.ign.com/articles/731/731884p1.html
    pi_41692165
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef Darkzell het volgende:
    Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
    ok ben er net achtergekomen hoe het werkt,
    normaal gesproken wordt je equiped item gebruikt als je wordt aangevallen (bijv een gun of machine gun ge-equiped) Maar je kan ze ook gebruiken door een 2e kaart met het zelfde ammotype erop te gebruiken, dan kan je ze dus direct gebruiken. Dat was dus het grapje met die sniper rifle. Gewoon 1x psg1 equipen en daarna de 2e kaart erop zetten .
    (Wel dus goed op je ammo type letten anders vervang je de kaart en verlies je dus 1 kans op die oude kaart)
    pi_41701590
    Zoiets zei ik toch

Had het zelf ook al ontdekt al ben ik volgens mij pas bij chapter 7 ofzo. Tot nu toe een leuk spel alleen zit er zo'n hoop gepraat omheen en ik ben dan weer zo iemand die dat ook allemaal wil lezen omdat ik bang ben iets te missen.
    pi_41704695
    Heleboel GTA:VCS screenshots: klik

maandag 11 september 2006 @ 13:48:12 #105
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_41704840
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 13:43 schreef SToRM81 het volgende:
    Heleboel GTA:VCS screenshots: klik

Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?

AHAH!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_41735894
    135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
    pi_41737405
    voor een 2.5 vind ik het best netjes
    zit er ook een memory stick bij?
    pi_41737463
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 15:17 schreef Falcon4ever het volgende:
    voor een 2.5 vind ik het best netjes
    zit er ook een memory stick bij?
    Nee volgens mij is het een base pack. Weet eigeniljk niet zo goed waar ik op moet leteen bij de overkoop.
      dinsdag 12 september 2006 @ 19:23:48 #109
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_41745186
    Ik heb een vraag over Metal Gear Acid,

Is het ook mogelijk om Teliko een wapen te laten 'usen' zoals Snake? Ik kan bij Teliko alleen maar wapens 'equipen' en kan dus nooit zelf de aanval zoeken, dit kan ik alleen maar door granaten te gooien maar dit is natuurlijk niet altijd de beste manier

Weet iemand of dit zo hoort of dat ik wat anders moet doen?
    Japanese Car Lifestyle blog
    Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
    pi_41784907
    Je kan zo'n equiped wapen ook gewoon gebruiken om zelf aan te vallen hoor. Je moet dan eerst zo'n wapen equipen en dan kan je met een volgende wapenkaart (wel van hetzelfde kaliber) dat wapen gebruiken door hem opnieuw te equipen maar dan dat wapen dat al equiped is te kiezen. Dan kan je hem gewoon gebruiken als zo'n "use"-wapen.
    pi_41826056
    Heeft iemand Tekken: Dark Resurrection al??
    Ik ben namelijk een Tekken Noob en heb effe wat hulp nodig bij wat combo's.
    En het boekje is bagger, maar het spel echt supergaaf.
    Hell To The Liars
    pi_41826652
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:

[..]

Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?

AHAH!
    Vanwaar is zijn hoofd gecensueerd?.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2006 09:22:32 ]
    pi_41826811
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
    Zeer netjes, nu nog een groot stickie en het feest kan beginnen
    당신을 사랑합니다
    pi_41826862
    Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.

Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
    I am the Alpha and the Omega
    pi_41826882
    Ja je hebt 4 gb.- weg-
    당신을 사랑합니다
    pi_41826925
    nevermind
    pi_41826940
    ik weet niet zeker, heb t maar weggehaald. Je hebt ook 8gb btw. Niet in NL nog volgens mij
    당신을 사랑합니다
    pi_41826943
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef Microtechs het volgende:
    Ja je hebt 4 gb. Volgens mij alleen compatible met 1.5 (?)
    Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
    pi_41826956
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:31 schreef BossFight het volgende:
    Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.

Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
    Ja, er zijn ook 4 gig memorystickjes
    Hier zie je waar ze het goedkoopst zijn. Het zijn wel internetwinkels, daar zijn ze ook het goedkoopst. Ik zelf heb goede ervaring met Azerty
    pi_41827905
    Ik zit te twijfelen tussen 2 of 4 gig, ik weet namelijk niet hoe groot die PS emulator spellen gaan zijn
    pi_41828240
    Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
    Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.

Maarre niemand Tekken??
    Hell To The Liars
    pi_41828990
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
    Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
    Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.

Maarre niemand Tekken??
    ik heb tekken besteld bij consoleshop.nl, ik kreeg gisteravond om 8 uur een mail dat ie al verstuurd was, van de ene kant lijkt het me sterk aangezien hij vandaag pas uitkomt, ben benieuwd
    Make The Floor Burn!
      vrijdag 15 september 2006 @ 11:51:35 #123
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_41830383
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef BossFight het volgende:

[..]

Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
    Vandaag wordt eindelijk mijn 4GB Sandisk stick verzonden. Besteld via Demiononline (tweakers pricewatch, was de goedkoopste), en na 2 weken hebben ze dat kreng eindelijk op voorraad.

Heb er 130 euro voor betaald incl. verzenden.
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:

Maarre niemand Tekken??
    Ik heb tekken ook gespeeld, kende veel combo's nog van Tekken 3 op de PS1

Je kan je in eerste instantie het best focussen op 1 character, omdat er zoveel combo's en mogelijkheden zijn. Kies dus iemand die je heel cool vind, en ga daar mee spelen. Ik speel zelf meestal met Brian Fury.

Als je de combo's wil oefenen, moet je in training mode gaan, als je dan op start drukt kan je een command list zien (kan altijd wel, ook in arcade mode, maaaaaaaarrrr...) en dan kan je de computer de combo's voor laten doen (dat kan niet in andere speelopties).
    pi_41838907
    Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
    Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.

De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
    Hell To The Liars
    pi_41852045
    Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
    pi_41852568
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 00:44 schreef HenkGlimlach het volgende:
    Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
    Waarschijnlijk wel ja. Heb ik er ook een aantal van.
    pi_41855426
    Dan maar ff terug naar de winkel . Mocht binnen 2 weken terug.
    pi_41856351
    Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje

Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP

[ Bericht 41% gewijzigd door SToRM81 op 16-09-2006 10:33:47 ]
      zaterdag 16 september 2006 @ 11:33:20 #129
    4259 JK
    pi_41857750
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef Droopie het volgende:
    Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
    Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.

De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
    Het is gewoon eigenlijk Tekken 5 met ik dacht 2 nieuwe spelers. In Tekken 5 kan je onder het vechten op Start drukken en dan kan je de combolijst opvragen.

Of ben ik nou in de war met Mortal Kombat ? Bij Tekken zou het ook moeten kunnen.
    pi_41868663
    Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
    Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
    pi_41875328
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
    Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje

Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP
    Je ziet ze alleen als er zwart beeld is maar ik ben een echte perfectionist . Dus wordt er knettergek van. Maar er zijn wel erg veel psp's met dead pixels.
    pi_41881559
    heb er ook last van en ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
    당신을 사랑합니다
    pi_41882185
    Ik denk dat je op dit moment nog wel een 2.6/2.71 terugkrijgt. Maarja, het blijft wel een gok.
    pi_41888091
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 10:13 schreef Microtechs het volgende:
    heb er ook last van en ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
    Een dood pixeltje, boeien.
      zondag 17 september 2006 @ 14:46:27 #135
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_41889090
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Ipho het volgende:

[..]

ik heb ook een paar kleine pixeltjes die dood zijn. maar inderdaad kan het mij niet echt boeien
    OOЯ
      zondag 17 september 2006 @ 19:39:15 #136
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_41898025
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
    Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
    Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
    Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
    pi_41898390
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef jacco het volgende:

[..]

Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
    Tot nu toe valt me het echt niet tegen, vooral grafisch mooiste spel wat ik tot nu toe op de PSP heb gezien
    Multiplayer vond ik niet zo leuk, maar ik moet denk ik wat handiger in bewegen worden
      maandag 18 september 2006 @ 11:13:13 #138
    21631 jacco
    Speedhunters.com
    pi_41914734
    Ik moest in het begin ook erg wennen aan de besturing.
    pi_41918457
    Ik ben blij, heb eindelijk een psp 2e hands gekocht inclusief 2gig kaartje en vele accesoires en 2 films en game. yesssssssss
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 13:54:58 #140
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_41918817
    Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.

Wat is een aanrader?
    Daxter? Tekken?
    pi_41919808
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.

Wat is een aanrader?
    Daxter? Tekken?
    Ik vond Daxter erg cool.

Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 14:30:47 #142
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_41919895
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vond Daxter erg cool.

Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
    1 nieuwe game is wel genoeg.
    Ik heb geloof ik 30 games en 10 films liggen die ik geen van alle heb uitgespeeld/gekeken.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 16:57:10 #143
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_41924106
    54 euro voor een game bij Free record shop.
    Zijn ze gestoord ofzo?
    pi_41926320
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Ipho het volgende:

[..]

5 ofzo

Ik zag er maar 1 hoemeer ik zo'n RGB filmpje draa hoe meer ik krijg. Lijkt onmogelijk maar is zo
    당신을 사랑합니다
    pi_41937226
    quote:
    Weer nieuwe GTA VCS info

Nu weet ik het zeker! GTA Vice City Stories word vet, sterker nog de game word Supervet! Vandaag doken er weer wat kleine nieuwtjes op en daaruit blijkt dat deze game gewoon heel erg goed word. Qua opties dan, overigens hoeven we ons toch niet erg veel zorgen te maken over de gameplay kwaliteit want dat zal wel goed zitten.

Hieronder de nieuwtjes:

* Je zult door middel van een speciale minigame golf kunnen spelen op het golf eiland dat behoort tot de Leaf Links Golf Club.
    * Dit keer speelt het Empire building een belangrijke rol. Zoals is San Andreas zul je ook nu weer gebieden kunnen overnemen van rivaliserende gans. Dit zijn nu niet hele grote gebieden maar bouwplaatsen. Als je zo`n plek hebt overgenomen dan kun je zelf bepalen wat er gebouwd moet worden.
    * Je keuze van de plaatsing van een bepaald iets is belangrijk voor het succes van je bedrijf zo is het erg handig om in de drukke binnenstad een bordeel te plaatsen.
    * De bedrijven zullen onderverdeeld zijn in categoriën van laag, gemiddeld en hoog. Dit houd in hoeveel je moet investeren in het betreffende bedrijf. Je zult onder andere werknemers moeten aannemen en voor de beveiliging tegen andere gangs is beveiligingspersoneel wel handig.
    * Bij ieder bedrijf dat jouw eigendom is zul je kunnen saven, uiteindelijk komt dit op een getal van ongeveer 30 savepoints.
    * In de game draag je ook altijd een pieper bij je voor het geval dat er iets uit de hand loopt bij een gangwar.
    * Je werknemers zullen ook meteen aan je zijde vechten na het recruteren van hun. Zo zullen ze tijdens een aanval van een rivaliserende gang het gebouw verdedigen. Je zult ze ook mee kunnen nemen naar een gang war of iets dergelijks.
    * Hoe verder je komt hoe bekender je word in de stad, Dus dat geeft je toch aanzien als je de game speelt en dat vind ik persoonlijk heel erg cool.

Rockstar vertelde er ook meteen bij dat het in deze game alleen maar om macht en kracht draait.
    Was het maar 3 november.
    Bron: klik

Dit zou best weleens de beste GTA tot nu toe kunnen worden
    pi_41957286
    Misschien een domme vraag, maar als je downgrade naar 1.5 kan je je psp dan weer gewoon safe upgraden naar 2.71/2.8 ?
    pi_41990083

pi_41990891
    Road Rash

Niet dat ik dit ga halen want dat vind ik het geld niet waard.
    pi_41991654
    Nieuwe GTA screens:

Helikopters
    pi_41992001
    En toch krijg ik weer de neiging ook dit deel maar weer gewoon te halen.
    pi_41995223
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Misschien een domme vraag, maar als je downgrade naar 1.5 kan je je psp dan weer gewoon safe upgraden naar 2.71/2.8 ?
    Downgraden dat doen we niet. Upgraden is altijd safe. En als er iets mis gaat heb je in ieder geval bij upgraden wel garantie, maar bij downgraden niet.
    pi_41998359
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 19:10 schreef Darkzell het volgende:
    Road Rash

Niet dat ik dit ga halen want dat vind ik het geld niet waard.
    Een woord: SYNDICATE!!!!!!
      Eindredactie Games woensdag 20 september 2006 @ 22:12:44 #153
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_41998473
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

de bitch
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_42000923
    Is die Gangs of London leuk?
    [14.gif]
      woensdag 20 september 2006 @ 23:21:31 #155
    4259 JK
    pi_42001753
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Chen het volgende:
    Is die Gangs of London leuk?
    Nee, soort van The Getaway. Laten liggen, je zal me dankbaar zijn.
    pi_42014698
    Ik ben op zoek naar een psp game die ik een keer in zo´n game programma heb gezien. Jij bent een poppetje of beest en je hebt allemaal van die kleine beestjes achter je aan lopen en die kunnen zich versmelten in blokken of bruggen, zodat jij er over heen kan lopen. Iemand enig idee? (het is geen loco roco)
    pi_42014726
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Ik ben op zoek naar een psp game die ik een keer in zo´n game programma heb gezien. Jij bent een poppetje of beest en je hebt allemaal van die kleine beestjes achter je aan lopen en die kunnen zich versmelten in blokken of bruggen, zodat jij er over heen kan lopen. Iemand enig idee? (het is geen loco roco)
    Tocobot?
    pi_42014841
    Me and My Katamari?
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_42014935
    Tokobot is het ja, dank u!
    pi_42031996
    YAY Valkyrie profile binnen
    pi_42108078
    Heeft iemand zo´n auto standaard? En waar kan ik dat ding goedkoop bestellen. In de normale electronica winkels verkopen ze die dingen niet.
    pi_42112948
    Zo een met zuignap bedoel je?
    pi_42113168
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef Baka-san het volgende:
    Zo een met zuignap bedoel je?
    Ja gewoon een standaard inclsief zuignap, lader hebi k al.
    pi_42114926
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef JanaX het volgende:
    Import?
    pi_42120340
    ik had zo'n psp houder met zuignap ergens gevonden, maar ik heb mijn geschiedenislijst gewistt
    pi_42120787
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef JanaX het volgende:
    Valkyrie Profile: Lenneth

pi_42141623
    quote:
    Op maandag 25 september 2006 16:15 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Import?
    besteld via dimensionplus.nl
      dinsdag 26 september 2006 @ 19:02:40 #168
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_42147890
    Damn ik kan niet wachten tot GTA VXS uitkomt. SA (op PS2) is vet , maar deze wordt mischien nog wel gaver als ik dit zo lees.
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bron: klik

Dit zou best weleens de beste GTA tot nu toe kunnen worden
    Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 november is dat de release in NL ? want in het plaatje op de site van VCS staat october, dat is dus in amerika ? Zou balen zijn Had gehoopt hem op 8 oktober voor mijn verjaardag te kunnen vragen . werken amerikaanse psp games op een NL console ? Dan ga ik hem gewoon in us bestellen als dat werkt en ie in nl echt pas in november uitkomt ) .
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:45 schreef Strolie75 het volgende:
    [afbeelding]

Desert strike Speelde ik vroeger altijd
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_42148960
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef DaMook het volgende:
    Damn ik kan niet wachten tot GTA VXS uitkomt. SA (op PS2) is vet , maar deze wordt mischien nog wel gaver als ik dit zo lees.
    [..]
    al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrij
    quote:
    Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 november is dat de release in NL ? want in het plaatje op de site van VCS staat october, dat is dus in amerika ? Zou balen zijn Had gehoopt hem op 8 oktober voor mijn verjaardag te kunnen vragen . werken amerikaanse psp games op een NL console ? Dan ga ik hem gewoon in us bestellen als dat werkt en ie in nl echt pas in november uitkomt ) .
    [..]

Desert strike Speelde ik vroeger altijd
    Dat was echt een uber spel "Over kill!"
    road rash was ook erg gaaf! en wing commander helemaal de nostalgie!
      dinsdag 26 september 2006 @ 19:47:42 #170
    50442 DaMook
    pi_42149193
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:

[..]

Ok Wist ik niet , maar komt die in de us ofzo wel in oktober uit of ik pas in november (las net van een verplaatste release, maar zag niet of dat alleen in nl of ook elders is ? Op de site van vcs kan ik het iig niet meer vinden)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    pi_42149908
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ok Wist ik niet , maar komt die in de us ofzo wel in oktober uit of ik pas in november (las net van een verplaatste release, maar zag niet of dat alleen in nl of ook elders is ? Op de site van vcs kan ik het iig niet meer vinden)
    op dimension plus staat 4 november iig. die import ook spellen vanuit amerika.
    pi_42157839
    quote:
    Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:
    Al meerdere keren hier besproken: de psp kan alle spellen spelen, maar voor online en multi player zijn vaak dezelfde versies nodig, dus dan zou je alleen tegen US versies kunnen spelen.
    "I mean, before that!!!"
      woensdag 27 september 2006 @ 10:02:51 #173
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_42162609
    Ik heb er ook één!
    Mezelf de speciale aabieding van de Bart Smit I-net shop cadeau gedaan, met het White value pack, inclusief Loco Roco.
    Eergisteren de doos open gemaakt en nu al verslaafd aan het spel.

Nu alleen nog eventjes stoeien om m'n Wifi ook aan de praat te krijgen, want dat wil nog niet zo lukken.
    Maar nu ga ik eerst de strijk wegwerken.
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
      donderdag 28 september 2006 @ 10:24:10 #174
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42192876
    Heb er gister toch maar eentje gekocht voor 150euro
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_42202785
    Waar is dat ruiltopic gebleven
    [14.gif]
    pi_42202964
    Omdat er in het homebrew topic niet op wordt gereageerd an maar stiekem hier. Heeft iemand een agenda applicatie voor de psp, zodat ik me afspraken er in kan zetten? Alvast bedankt!
    pi_42203036
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat ben ik nu blij dat ik mijn PSP niet verkocht heb, Syndicate

En nee ik kom hier bijna nooit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 1 oktober 2006 @ 09:50:20 #178
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_42275489
    Komt Killzone niet ook volgende maand uit?
    pi_42275598
    Ik geloof eind oktober ja
    Wordt nogeens tijd dat ik eens iets nieuws voor mn PSP koop...
    pi_42302464
    Heeft iemand wel's zoiets gekocht voor psp

het maakt van je PSP een controller, lijkt me wel handig voor tekken en streetfighter.
      maandag 2 oktober 2006 @ 19:01:23 #181
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_42316592
    Ik vind de Killzone hype een beetje tegenvallen hier
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:02:10 #182
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_42328108
    quote:
    Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Omdat er in het homebrew topic niet op wordt gereageerd an maar stiekem hier. Heeft iemand een agenda applicatie voor de psp, zodat ik me afspraken er in kan zetten? Alvast bedankt!
    Jezus, als je afspraken in je PSP gaat zetten ben je ook wel een paar dagen bezig, weet niet of de agenda dan nog wel nut heeft...
      maandag 9 oktober 2006 @ 14:57:26 #183
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_42511569
    Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.

LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-

Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_42511628
    Moto gp
    pi_42512533
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:
    Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.

LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-

Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
    Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA he
    pi_42526166
    Weet iemand een goede RPG voor de PSP? Ik zoek een spel in de stijl van Oblivion (PSP versie duurt me nog iets te lang ).

Kusjahz
    Ooh, I just felt my dick move!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:33:36 #187
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_42540451
    Zaterdag Tekken gehaald,
    Geweldig spel Wel af en toe frustrerend dat de AI te goed lijkt te zijn (naar mijn mening vooral Jinpachi)
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
    pi_42557506
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:

Ik vermaak me momenteel met medievil die ik uit de budget bak gevist heb, die's best leuk. Untold Legends (beide) kan ik wel aanbevelen, en ik vind de PSP wel geschikt voor sport games (die ik dus echt niet op een PC speel).
    "I mean, before that!!!"
      donderdag 12 oktober 2006 @ 16:19:34 #189
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_42613277
    OKay, bedankt voor de tips.
    Ik probeer wel het een en ander uit in de shops.
    pi_42617956
    Nog meer mensen die zitten te wachten op de GPS module?
    pi_42618342
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Zit er niet echt bijzonder hard op te wachten, maar als 'ie een beetje betaalbaar is dan lijkt het me zeker een leuke accessoire om m'n PSP weer nuttig te maken.
    pi_42618406
    Ik zit er ook op te wachten, maar het is nog even afwachten welke firmware daarvoor nodig gaat zijn
    pi_42632686
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Ja hoor. Ik hoop dat de module + kaarten sw pakketje een beetje betaalbaar zal zijn.
    "I mean, before that!!!"
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:46:58 #194
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_42646150
    Mwah, ik heb er niet zoveel mee. Volgens mij voegt het in de praktijk te weinig toe.

Overigens ben ik best blij met mijn PSP, het heeft een heel scherp beeldje, alleen vind ik dat er nogal wat ghosting zichtbaar is... normaal ?
    pi_42647001
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 16:46 schreef Fallen het volgende:
    Mwah, ik heb er niet zoveel mee. Volgens mij voegt het in de praktijk te weinig toe.
    In de praktijk zal het inderdaad weinig toevoegen. Het voegt enkel een potentieel nuttige functie toe aan het apparaat. Voor mensen die hun PSP alleen maar gebruiken voor games zal het helemaal niks toevoegen.

Hoewel... Metal Gear Solid: Portable Ops (een van de weinige PSP games waar ik naar uitkijk) schijnt GPS-functionaliteit te krijgen. Ik heb alleen geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
    quote:
    Overigens ben ik best blij met mijn PSP, het heeft een heel scherp beeldje, alleen vind ik dat er nogal wat ghosting zichtbaar is... normaal ?
    Het PSP-scherm heeft inderdaad een beetje last van ghosting. Dat is "normaal" voor schermpjes van dat formaat.
    pi_42656093
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 14:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    Moto gp
    die vind ik juist tegenvallen, het ziet er wel goed uit maar ik kan alleen op de 'circuits' rijden.
    Op de pc kon ik ook in steden scheuren (wat naar mijn mening leuker was)
    pi_42674490
    PES6 komt er bijna aan.
    pi_42702657
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA he
    Gisteren ben ik begonnen met Syphon Filter. Geweldige game tot nu toe. Je zal wel even een uurtje nodig hebben om aan de controls te wennen, maar daarna speelt het heerlijk weg.
    pi_42720342
    powerstone collection ftw !
    * (kenners van de dreamcast kennen het spel wel ,een leuke party vecht game zoals super smash brothers )
    pi_42722684
    Na LocoRoco eindelijk weer eens een game waar ik echt door gehyped ben. Nee, niet Metal Slug Anthology, Vice City of Killzone. Gunpey R, een fantastische puzzelgame in de stijl van Lumines!

Het is een soort tetris met lijnen, in elk blok zit in een lijn, door deze ter verschuiven maak je zo ingewikkeld mogelijke patronen. Wanneer een onafgebroken lijn de linkerkant met de rechterkant van het scherm verbindt verdwijnt deze en krijg je punten!

pi_42725909
    daar snap ik dus geen hol van...
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:29:38 #202
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_42800978
    Heb nu sinds 3 dagen een PSP valuepack gekocht inc. Tekken.
    Meteen maar een 2GB memorystick erbij gedaan en ook nog bij de Bart Smit externe speakers van Logitech gehaald 30 euro. Alleen dacht ik met die externe speakers dat je je PSP er mooi in kon klikken net als die Ipod. Dat is dus niet het geval. Loopt een snoertje vanaf de speakers naar je PSP dat is wel wat minder. Maar geluid is helder en luid.

Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71

Gisteren ook nog Fifa07 gekocht....superspel.....vooral bal hooghouden en je PSP 90 graden tegen de klok in draaien.
    Alleen het Nederlandse commentaar van Dhr. Mulder en Dhr. Napel zuigt enorm.
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_42801016
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
    Heb nu sinds 3 dagen een PSP valuepack gekocht inc. Tekken.
    Meteen maar een 2GB memorystick erbij gedaan en ook nog bij de Bart Smit externe speakers van Logitech gehaald 30 euro. Alleen dacht ik met die externe speakers dat je je PSP er mooi in kon klikken net als die Ipod. Dat is dus niet het geval. Loopt een snoertje vanaf de speakers naar je PSP dat is wel wat minder. Maar geluid is helder en luid.

Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71

Gisteren ook nog Fifa07 gekocht....superspel.....vooral bal hooghouden en je PSP 90 graden tegen de klok in draaien.
    Alleen het Nederlandse commentaar van Dhr. Mulder en Dhr. Napel zuigt enorm.
    Niet de standaard psp oordopjes erin doen, gewoon andere en het geluid kan meteen een stuk harder.
    pi_42841372
    tvp
    pi_42861815
    Goed nieuws, de PsOne spellen gaan niet meer dan 5 dollar kosten
    pi_42874800
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 14:02 schreef gamecube_master het volgende:
    bron?
    pi_42880668
    Killzone gespeelt. Wreed Lekker tacctisc Wreed introfilmpje
    W00t.

(US versie he)
    당신을 사랑합니다
    pi_42938117
    Ik heb een vraagje, telkens als ik een filmpje op me PSP probeer te zetten, lukt het wel.. maar start ik me PSP dan staat die er niet er staat dan, geen films aanwezig ofso !! Ik heb ze wel geformateerd naar mp4 formaat. Bovendien lukte het eerst wel :S Stonder de filmpjes er gewoon op, maar ik heb die map perongeluk is een keer gedelete, maar daarna gewoon weer aangemaakt!
    [14.gif]
    pi_42943702
    Dan klopt benaming van de filenames waarschijnlijk niet.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 07:21:41 #211
    50442 DaMook
    pi_42943892
    quote:
    Dat is nog eens mooi nieuws , ik ga zeker wel een aantal spellen downloaden zodra dat kan .

donderdag 26 oktober 2006 @ 08:21:07 #212
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_42944189
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Chen het volgende:
    Ik heb een vraagje, telkens als ik een filmpje op me PSP probeer te zetten, lukt het wel.. maar start ik me PSP dan staat die er niet er staat dan, geen films aanwezig ofso !! Ik heb ze wel geformateerd naar mp4 formaat. Bovendien lukte het eerst wel :S Stonder de filmpjes er gewoon op, maar ik heb die map perongeluk is een keer gedelete, maar daarna gewoon weer aangemaakt!
    Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.

Als je het handmatig doet moet je er ook opletten dat je dat andere bestand (weet extentie even niet) er ook heen kopieert...volgens mij is dat bestand de thumbnail van het filmpje zodat je hem ook te zien krijgt.

Maar ik ddoe het gewoon via PSPVIDEO werkt perfect.
    Toevallig gisteren aflevering 8 van Prison Break SE2 erop gezet 350 MB
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_42947660
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
    zijn ear friendly oordopjes, je kan ze wel modden om er gewoon geluid uit te krijgen,

-kapje van oordopje halen
    -weerstandje weg halen
    -terug solderen

klaar
    pi_42948649
    Is het spel Gun voor de PSP wat? Kan nergens een goede review daarvan vinden.
    pi_42951252
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
    Is het spel Gun voor de PSP wat?
    Blijkbaar
    pi_42951631
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Blijkbaar
    pi_42952035
    edit

[ Bericht 97% gewijzigd door tongytongylickylicky op 26-10-2006 14:13:11 ]
    pi_42952404
    quote:
    Zo boeiend is het niet, veel van hetzelfde.
      donderdag 26 oktober 2006 @ 20:01:28 #219
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42963051
    Ik heb net een PSP gekocht! Het LocoRoco pakket, zat erg te twijfelen in de winkel tussen alle pakketten. Maar aangezien ik ook een 1 GB MemoryStick heb in mn SE W800, vond ik het wel best Gebruik m toch alleen als mobiel.

Ben nu al gek op m'n PSP 2 films erbij gekocht, jammer dat er zo veel horror films te koop zijn ipv vanalles en nog wat (Horror+moi = not a pretty sight )
      donderdag 26 oktober 2006 @ 20:10:17 #220
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42963292
    Grappig, ze hebben ook Myst voor op de PSP Dat wordt m'n volgende spel, dat is alvast zeker
    pi_42964647
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 08:21 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.

Als je het handmatig doet moet je er ook opletten dat je dat andere bestand (weet extentie even niet) er ook heen kopieert...volgens mij is dat bestand de thumbnail van het filmpje zodat je hem ook te zien krijgt.

Maar ik ddoe het gewoon via PSPVIDEO werkt perfect.
    Toevallig gisteren aflevering 8 van Prison Break SE2 erop gezet 350 MB
    Ok, bedankt. Ik ga het zo even proberen
    [14.gif]
      donderdag 26 oktober 2006 @ 22:29:57 #222
    63435 this-is-life
    Alles komt goed
    pi_42968725
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef GotC het volgende:
    Grappig, ze hebben ook Myst voor op de PSP Dat wordt m'n volgende spel, dat is alvast zeker
    Is schijnbaar een heel slecht spel
    Brabantse nuchterheid...
      donderdag 26 oktober 2006 @ 22:42:02 #223
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42969226
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef this-is-life het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, ik kom er op de pc al nooit uit.. Maar ik heb effe gekeken, en heb genoeg andere leuke spellen gezien. Moet iets hebben voor in de bus, dusja

Ik heb nu al m'n 1e dode pixel, in 6 uurtjes tijd

[ Bericht 13% gewijzigd door GotC op 26-10-2006 22:57:01 ]
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:44:08 #224
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_42974818
    Ik heb er ook maar een gekocht vandaag, 150 euro op mijn werk

LocoRoco is inderdaad tamelijk verslavend, en Daxter is ook vet. Wel een beetje jammer dat ik na een dagje spelen al op 11% zit, maar goed... Wel kicken.

Ik ga me wel vermaken
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:00:30 #225
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_42975960
    Ik heb mijn psp gisteravond aan mijn zus meegegeven voor 3 weken Amerika
    Heb hem net 1.5 week, had het haar beloofd

Maar in ruil daarvoor mag ik wel haar auto gebruiken, maar toch is wel even klote.....
    pi_42977037
    quote:
    up

Het spel was er nog niet voor de PSP en voor de Playstation 2 was die maar 18 euro, dus ik heb het spel nu voor de PS2. Het is wel grappig, alleen die besturing en het schieten is echt ontzettend wennen.... ik vraag me af hoe ze dat op de PSP zouden oplossen ...
    pi_42977176
    Volgende komen GTA:VCS én Killzone uit
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:33:36 #228
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_42978046
    Het spel SSX on tour voor de PSP is ook een aanrader! zeer vette moves en hele mooie beelden!
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
    pi_42979174
    Ik heb m ook, maar niet veel gespeeld.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:05:30 #230
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42983756
    Ik ga zometeen maar eens de USB voor PSP kopen, en misschien nog een spel erbij.. LocoRoco is wel tof zeg, en de films die ik heb gekocht ook echt gewoon super scherp.
    pi_42987673
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef GotC het volgende:
    Ik ga zometeen maar eens de USB voor PSP kopen, en misschien nog een spel erbij.. LocoRoco is wel tof zeg, en de films die ik heb gekocht ook echt gewoon super scherp.
    USB voor de PSP kopen? Die zit er gewoon ingebouwd
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:24:26 #232
    75736 Gstyles
    pi_42989994
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

USB voor de PSP kopen? Die zit er gewoon ingebouwd
    hij bedoelt vast een usb kabel wijsneus
    pi_42990942
    Gister Untold Legends: Warrior's Code gehaald.
    pi_42991099
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen, ik kom er op de pc al nooit uit.. Maar ik heb effe gekeken, en heb genoeg andere leuke spellen gezien. Moet iets hebben voor in de bus, dusja

Ik heb nu al m'n 1e dode pixel, in 6 uurtjes tijd
    Een dode pixel krijg je niet van het spelen, een dode pixel zit er gewoon al in.
    pi_42993098
    gewoon je psp terugsturen als er een dode pixel inzit, dan krijg je een nieuwe, waarschijnlijk zonder kapot scherm
    pi_42993518
    Vandaag begonnen aan Medal of Honor Heroes. Geweldige game. Controls zijn vrijwel hetzelfde als syphon filter en speelt heerlijk weg.
    Nadeel: Je moet een missie helemaal overnieuw doen als je dood bent, je kan niet tussendoor saven.

Maarja moet je maar beter je best doen Top game!
    Als ik deze uit heb ga ik weer verder met Killzone, mits Vice City Stories dan nog niet uit is natuurlijk
    pi_42993621
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef CyberTijn het volgende:
    Vandaag begonnen aan Medal of Honor Heroes. Geweldige game. Controls zijn vrijwel hetzelfde als syphon filter en speelt heerlijk weg.
    Nadeel: Je moet een missie helemaal overnieuw doen als je dood bent, je kan niet tussendoor saven.

Als ik deze uit heb ga ik weer verder met Killzone, mits Vice City Stories dan nog niet uit is natuurlijk
    hoe werkt dat eigenlijk met die shooters op de PSP? Zoals ik eerder heb vermeld speel ik nu Gun op de PS2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat spel ook op de PSP te spelen is. Qua camera, schieten/richten, te weinig knoppen
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:10:57 #238
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_42996830
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef Digixz het volgende:

[..]

Een dode pixel krijg je niet van het spelen, een dode pixel zit er gewoon al in.
    Maar nog in de 1e 5 uur? (Heb t effe gecontroleerd in die tijd)

Vandaag 2 nieuwe spellen erbij gekocht
    pi_42999556
    Je hebt het pas gezien in de 1e 5 uur. Hij zat er al vanaf het begin. Heb er zelf ook 4
    pi_43000001
    Heeft iemand nog een witte PSP te koop? Firmware 2.71 of lager aub
    renslohmann [at] hotmail [punt] com
    Eventueel ruilen tegen witte DS Lite van ong. 2 maanden oud..?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2006 00:15:41 ]
    pi_43002821
    Ik heb er vandaag ook maar 1tje gehaalt met daxter. Kan niets anders zeggen dat het een topding is .

Op dit moment geen signature
    pi_43002931
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 14:02 schreef gamecube_master het volgende:
    Veeet

Ik kan niet wachten om FFVII te spelen op de psp
    Op dit moment geen signature
    pi_43010340
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 20:05 schreef CyberTijn het volgende:

Import? En hoe kom je aan Killzone
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:27:34 #244
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43010365
    die LocoRoco Halloween demo is cute
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_43012576
    Call of Duty lijkt me ook wel vet..
    pi_43014696
    quote:
    Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

hoe werkt dat eigenlijk met die shooters op de PSP? Zoals ik eerder heb vermeld speel ik nu Gun op de PS2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat spel ook op de PSP te spelen is. Qua camera, schieten/richten, te weinig knoppen
    Knoppen genoeg hoor. De analoge stick is om vooruit en achteruit te lopen, en te strafen naar links en rechts. de 4 knoppen rechts zijn om te mikken, L = zoomen, R = schieten. Het vereist wel wat oefening maar omdat ik syphon filter ook al had uitgespeeld ben ik er inmiddels wel aan gewend.

Ook online is het wel grappig, alleen jammer dat er zo weinig nederlandse servers zijn.
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Import? En hoe kom je aan Killzone
    Zowel medal of honor & Killzone zijn al gereleased op internet.... Met firmware 1.5 + devhook + 2GB memory stick kun je aardig uit de voeten
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:49:49 #247
    154137 X_Cybermaster
    Goed, beter, masterlijk
    pi_43014899
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef this-is-life het volgende:

[..]

Myst is volgens IG een 7- waard: de recensie.
    Is getekend, X_CyB3RmAsT3R
    pi_43015038
    Myst zuigt
    pi_43021110
    Myst zuigt zwaar, point click.
    pi_43021884
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef CyberTijn het volgende:
    [..]

Zowel medal of honor & Killzone zijn al gereleased op internet.... Met firmware 1.5 + devhook + 2GB memory stick kun je aardig uit de voeten
    Doe ik niet aan
    Je kan me dom noemen maar uiteindelijk moeten die spellen ergens van gemaakt worden, wat dus niet uit jouw portemonnee komt.
    pi_43035072
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Doe ik niet aan
    Je kan me dom noemen maar uiteindelijk moeten die spellen ergens van gemaakt worden, wat dus niet uit jouw portemonnee komt.
    Ik kon 't niet laten Ik heb wel killzone en Moh H gedownload
    En 2.71SE-B is netjes, geen devhook opstarten
    당신을 사랑합니다
    pi_43035591
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Ik kon 't niet laten Ik heb wel killzone en Moh H gedownload
    En 2.71SE-B is netjes, geen devhook opstarten
    2.71SE-A en B zijn zeker erg goed. Ik zou het zelf ook erg graag willen als mijn firmware als je de spellen ook gewoon onder die firmware kan draaien. Er zijn een aantal homebrew programma's die ik erg graag gebruik zoals PSPRadio, maar ik wil ook weer graag gewoon mijn (gekochte) spellen spelen wat natuurlijk voor gaat. Het is in ieder geval niet dankzij jou als er nog een vervolg komt van deze spellen, dus je moet zelf ook niet zitten klagen als je geen spellen meer weet te halen voor de PSP die je interesseren. Ik heb ook firmware 1.5 gehad en ik heb daarbij natuurlijk ook wel is een illegaal spel gedownload, maar ik vond de lol er snel vanaf gaan, je hebt veel meer plezier van het spel als je hem zelf gekocht hebt.

Zo lang mensen nog door blijven gaan met het emuleren van spellen geef ik Sony ook groot gelijk om alle homebrew te verbieden, wat dus ten koste gaat van mensen die alleen de legale kant van homebrew willen.
    pi_43058018

maandag 30 oktober 2006 @ 12:35:04 #254
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43062703
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    die LocoRoco Halloween demo is cute
    Hij is inderdaad vet
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_43068237
    Leuke sfeer hangt er ook in die demo.

Herinnert me er ook weer meteen aan dat ik LocoRoco toch echt maar eens moet gaan kopen
      maandag 30 oktober 2006 @ 17:44:12 #256
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43072827
    VCS al gespot?
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
    pi_43074498
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
    [afbeelding]

Dat... wordt de game die m'n PSP weer nuttig gaat maken!
    pi_43076042
    quote:
    Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

2.71SE-A en B zijn zeker erg goed. Ik zou het zelf ook erg graag willen als mijn firmware als je de spellen ook gewoon onder die firmware kan draaien. Er zijn een aantal homebrew programma's die ik erg graag gebruik zoals PSPRadio, maar ik wil ook weer graag gewoon mijn (gekochte) spellen spelen wat natuurlijk voor gaat. Het is in ieder geval niet dankzij jou als er nog een vervolg komt van deze spellen, dus je moet zelf ook niet zitten klagen als je geen spellen meer weet te halen voor de PSP die je interesseren. Ik heb ook firmware 1.5 gehad en ik heb daarbij natuurlijk ook wel is een illegaal spel gedownload, maar ik vond de lol er snel vanaf gaan, je hebt veel meer plezier van het spel als je hem zelf gekocht hebt.

Zo lang mensen nog door blijven gaan met het emuleren van spellen geef ik Sony ook groot gelijk om alle homebrew te verbieden, wat dus ten koste gaat van mensen die alleen de legale kant van homebrew willen.
    +

Ik koop ook veel games alleen mn prioriteit gaat naar een ander platform
    En je kan gewoon een umd'tje voor 2.81 gewoon spelen op de SE-B frmware hoor. 2.82 spel niet geprobeerd/gespot
    당신을 사랑합니다
      maandag 30 oktober 2006 @ 20:37:30 #259
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43079711
    Al dat gelul over firmwares, waar blijft Vice City Stories for fuck's sake!
    Ja, ik ben ongeduldig...die 3 dagen......
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    pi_43080290
    Volgens Insidegamer is het spel nog een weekje uitgesteld, maar dat lijkt me dus echt broodje aap

Heeft iemand Killzone:Liberations al toevallig ? Lijkt me echt een cool spel

@Strolie
    Vette packshot
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:34:31 #261
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43082519
    Iemand nog tips qua leuke budgettitels? Is Star Wars Battlefront II vet?
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:46:19 #262
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43083161
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef Rock-shocker het volgende:
    Iemand nog tips qua leuke budgettitels? Is Star Wars Battlefront II vet?
    burn out vind ik persoonlijk wel een gave game .
    OOЯ
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:47:28 #263
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43083231
    Die heb ik dus ook al
    pi_43083306
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef oor het volgende:

[..]

burn out vind ik persoonlijk wel een gave game .
    Toffe avatar
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:43:08 #265
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43085935
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 21:47 schreef Rock-shocker het volgende:
    Die heb ik dus ook al
    heb je gta ook al?
    OOЯ
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:46:53 #266
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43086087
    Liberty City Stories? Nah. Maar ik heb GTA nooit zo heel erg boeiend gevonden, zeker niet nadat ze zichzelf te serieus zijn gaan nemen...
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:47:54 #267
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43086128
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
    Liberty City Stories? Nah. Maar ik heb GTA nooit zo heel erg boeiend gevonden, zeker niet nadat ze zichzelf te serieus zijn gaan nemen...
    welke spellen heb je dan allemaal? voor de psp
    OOЯ
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:10:45 #268
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43087068
    Tot nu toe alleen Burnout, ik heb het ding echt pas sinds donderdag

Zijn er wel nog genoeg die ik ook wil, maar daar is mijn portomonnee even niet toereikend voor.
    Maar ik kijk heel erg uit naar Killzone. En LocoRoco wil ik ook nog heel graag.
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:12:13 #269
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43087141
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Rock-shocker het volgende:
    Tot nu toe alleen Burnout, ik heb het ding echt pas sinds donderdag
    gta op de psp wel eens gespeeld?. ik stond echt verbaast te kijken dat dat in dat apparaatje kon
    OOЯ
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:45 #270
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43087214
    Ik zal hem eens proberen, is er een demo van? ff Checken
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:21:44 #271
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43087549
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef Rock-shocker het volgende:
    Ik zal hem eens proberen, is er een demo van? ff Checken
    ik check nooit demo's . maar je kan wachten tot de nieuwe versie van gta er is . die zou een deze dagen worden uitgebracht.

http://www.gtapsp.com/
    OOЯ
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:27 #272
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_43087951
    Ja, Vice City Stories. Maar dat hele gangster game gebeuren trekt mij gewoon niet zo. Maar goed het is wel het proberen waard, kan toch lenen op mijn werk
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:35:25 #273
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_43089976
    ik ben nu bezig met Dragon Ball Z: Shin Budokai
    maar weet iemand ook hoe je tijdens een gevecht een super saiyan kan worden? of kan dat niet?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_43093928

dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:48:03 #275
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43096890
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
    Volgens Insidegamer is het spel nog een weekje uitgesteld, maar dat lijkt me dus echt broodje aap

Heeft iemand Killzone:Liberations al toevallig ? Lijkt me echt een cool spel

@Strolie
    Vette packshot
    Hij zou eerst in oktober komen, toen uitgesteld naar 3 november. Nu naar 10? Er is GEEN enkele reden de game een week uit te stellen. Ze moeten niet met logistiek gelul komen, want daar trap ik niet in. Typfouten in de manual? Why?

[ Bericht 11% gewijzigd door Robhimself.2 op 31-10-2006 12:20:50 ]
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:21:41 #276
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_43097679
    als iemand vcs spot...

heb zo'n idee dat ie vandaag of morgen wel arriveert maar pas 3/11 in de verkoop mag..hopelijk is er een winkel die zich hier niet aan houdt
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:29:08 #277
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43103183
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef err het volgende:
    als iemand vcs spot...

heb zo'n idee dat ie vandaag of morgen wel arriveert maar pas 3/11 in de verkoop mag..hopelijk is er een winkel die zich hier niet aan houdt
    Hij schijnt vertraagd te zijn naar 10 november, maar aangezien ik geen officiële statements kan vinden geloof ik er weinig van......

Morgen of donderdag dus!!
    pi_43105272
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:29 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Hij schijnt vertraagd te zijn naar 10 november, maar aangezien ik geen officiële statements kan vinden geloof ik er weinig van......

Morgen of donderdag dus!!
    Heb hem zojuist gespeeld, heerlijke game
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:57:26 #279
    50442 DaMook
    pi_43106604
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Heb hem zojuist gespeeld, heerlijke game
    Waar gehaald Ik wil hem ook hebben .

dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:30:33 #280
    4259 JK
    pi_43112052
    Heb ook Vice City Stories... hij is wel 'sneller' dan Liberty City Stories. Ziet er goed uit, maar het is weer same ol' , same ol'.

Schande dat je 'm op internet eerder kan 'kopen' dan gewoon in de winkels.
    Zelfde geldt ook voor bijv. Killzone. Dan loont het dus toch...
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:38:21 #281
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43115178
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef JK het volgende:
    Heb ook Vice City Stories... hij is wel 'sneller' dan Liberty City Stories. Ziet er goed uit, maar het is weer same ol' , same ol'.

Schande dat je 'm op internet eerder kan 'kopen' dan gewoon in de winkels.
    Zelfde geldt ook voor bijv. Killzone. Dan loont het dus toch...
    Het loont om je games te KOPEN, dan heb je er meer plezier in en het feit dat je geld hebt neergeteld is een mooie motivatie om door te spelen.

Had dit ook met de XBOX. Omgebouwd, 2 games gedownload (top titels), eventjes gespeeld en uiteindelijk beide toch maar gekocht.

Dat ding met 160Gb erin staat nu in de meterkast als file server.
    pi_43119309
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Koenz0r het volgende:
    TVP!

katoenen hand schoentjes dragen
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:33:29 #283
    132038 Robhimself.2
    *Wordt papa!!*
    pi_43120372
    Handen wassen.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:52:58 #284
    44699 err
    pi_43121700
    Of simpelweg geen porno op je PSP zetten waar je je op masturbeert.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:09:29 #286
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43122235
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
    Of simpelweg geen porno op je PSP zetten waar je je op masturbeert.
    -edit peristilius-
    Doe eens even normaal.

[ Bericht 18% gewijzigd door peristilius op 01-11-2006 03:01:19 ]
    OOЯ
    pi_43125171
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef oor het volgende:

[..]
    -edit-
    Hey hey rustig aan jongens, vechten doen jullie maar in jullie eigen tijd

Heeft iemand van jullie NFS Carbon al geprobeerd ? Ik heb het 5 minuten gespeeld en daarna van m'n memory stick af gegooid. Liep zwaar beroerd Net voor iedere bocht begon het spel te haperen! Misschien dat dat werd veroorzaakt door het feit dat het vanaf een CSO file werd geladen, maar ik hoop niet dat het ook het geval is bij de UMD!

[ Bericht 4% gewijzigd door peristilius op 01-11-2006 03:01:32 ]
      woensdag 1 november 2006 @ 13:16:24 #288
    75736 Gstyles
    pi_43134352
    NFS CARBON staat in de veronica gids al als slecht omschreven... (pimpen verveelt en weinig vernieuwingen)... Er is wel zou de nieuwe Killzone een topper zijn!
    pi_43135950
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 00:36 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Hey hey rustig aan jongens, vechten doen jullie maar in jullie eigen tijd

Heeft iemand van jullie NFS Carbon al geprobeerd ? Ik heb het 5 minuten gespeeld en daarna van m'n memory stick af gegooid. Liep zwaar beroerd
    ik vind need for speed carbon niet zo geweldig eerlijk gezegd, GTA Vice city stories ook gedownload maar nog niet gespeeld, eigenlijk verspilde moeite geweest dat downloaden wat ik koop 'm toch origineel

[ Bericht 12% gewijzigd door P-Style op 01-11-2006 15:31:29 ]
    Make The Floor Burn!
      woensdag 1 november 2006 @ 14:46:18 #290
    135430 Sargon
    Canes latrantes non mordent
    pi_43137244
    fifa 2007 is echt meesterlijk leuk op de psp
    pi_43138729
    Laten we het niet meer over ISO's hebben of hoe je ze aan de praat krijgt.
      woensdag 1 november 2006 @ 15:32:26 #292
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_43138795
    Ik vroeg me af hoelang de batterij het volhoudt als je video's vanaf je memory stick afspeelt? En is het een beetje makkelijk om leesbare videos op je psp te pleuren?
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_43142302
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef JimmyJames het volgende:
    Ik vroeg me af hoelang de batterij het volhoudt als je video's vanaf je memory stick afspeelt? En is het een beetje makkelijk om leesbare videos op je psp te pleuren?
    Lees eens boven je, niet over lullen. Illegale zooi enzo.
      woensdag 1 november 2006 @ 17:08:57 #294
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_43142588
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Lees eens boven je, niet over lullen. Illegale zooi enzo.

Gast video's van mn vakantie op mn PsP zetten. Vet illegaal men
    Please Move The Deer Crossing Sign
      woensdag 1 november 2006 @ 17:10:42 #295
    45537 oor
    Kloon van Yvonne
    pi_43142652
    moet niet gekker worden dat mijn bericht wel word geedit en de offtopic berich wat ik gequote heb niet word verwijderd
    OOЯ
      woensdag 1 november 2006 @ 21:36:52 #296
    4259 JK
    pi_43153050
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef JimmyJames het volgende:
    Denk vrij lang, kan geen tijd aangeven, maar het hoeft alleen van ms te worden gelezen.
    Een UMD video draait constant en dat kost redelijk wat stroom, net zoals een game spelen.

Dus gewoon even testen, maar ik denk langer dan een video die op UMD staat.
    Vergelijk het maar met een cd-speler en een mp3speler (die vanaf een flashmemory leest ipv mp3-cd)... de mp3 speler gaat dan ook veel langer mee, omdat er geen draaiende delen in zitten.
    pi_43158024
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 17:08 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Gast video's van mn vakantie op mn PsP zetten. Vet illegaal men
    Ow! My humble apoligies, verkeerd gelezen.... Probeer videora's psp convertor eens of psp video 9. Maakt er gelijk de juiste bestanden van.

Dan maak je deze map aan in de root van je memstick: MP_ROOT Maak in MP_ROOT weer een map genaamd 100MNV01

^plaats daar de 2 aangemaakte bestanden in, 1 is een thumbnail.

Veel kijkplezier.

Een Xvid van 2 uur redt ie wel.
      donderdag 2 november 2006 @ 11:18:14 #298
    46080 rew-
    Ondertitel
    pi_43165475
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Ow! My humble apoligies, verkeerd gelezen.... Probeer videora's psp convertor eens of psp video 9. Maakt er gelijk de juiste bestanden van.

Dan maak je deze map aan in de root van je memstick: MP_ROOT Maak in MP_ROOT weer een map genaamd 100MNV01

^plaats daar de 2 aangemaakte bestanden in, 1 is een thumbnail.

Veel kijkplezier.

Een Xvid van 2 uur redt ie wel.
    Probeer PSP Video Manager is uit. Ideaal programma om na het converteren de filmpjes mee op je PSP te zetten. Je kan precies zien hoeveel ruimte je nog over hebt, en hoeveel ruimte de filmpjes innemen. Ook kan je ze met 1 druk op de knop erop knallen, hoef je niet meer met die onlogische mapstructuur te werken.

pi_43171110
    VCS al gespot iemand? Retail, niet de warez hoeren versie.
      donderdag 2 november 2006 @ 16:10:11 #300
    44699 err
    pi_43174207
    heb net gameshop gebeld ze weten nog niet of ie morgen komt, of pas 8 november
    pi_43188334
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 16:10 schreef err het volgende:
    heb net gameshop gebeld ze weten nog niet of ie morgen komt, of pas 8 november
    Nedgame heeft m, dus hij zal er morgen wel zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')