Niet de standaard psp oordopjes erin doen, gewoon andere en het geluid kan meteen een stuk harder.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
Heb nu sinds 3 dagen een PSP valuepack gekocht inc. Tekken.
Meteen maar een 2GB memorystick erbij gedaan en ook nog bij de Bart Smit externe speakers van Logitech gehaald 30 euro. Alleen dacht ik met die externe speakers dat je je PSP er mooi in kon klikken net als die Ipod. Dat is dus niet het geval. Loopt een snoertje vanaf de speakers naar je PSP dat is wel wat minder. Maar geluid is helder en luid.
Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71
Gisteren ook nog Fifa07 gekocht....superspel.....vooral bal hooghouden en je PSP 90 graden tegen de klok in draaien.
Alleen het Nederlandse commentaar van Dhr. Mulder en Dhr. Napel zuigt enorm.
bron?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:02 schreef gamecube_master het volgende:
Goed nieuws, de PsOne spellen gaan niet meer dan 5 dollar kosten
Dat is nog eens mooi nieuwsquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=2303![]()
Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Chen het volgende:
Ik heb een vraagje, telkens als ik een filmpje op me PSP probeer te zetten, lukt het wel.. maar start ik me PSP dan staat die er nieter staat dan, geen films aanwezig ofso
!! Ik heb ze wel geformateerd naar mp4 formaat. Bovendien lukte het eerst wel :S Stonder de filmpjes er gewoon op, maar ik heb die map perongeluk is een keer gedelete, maar daarna gewoon weer aangemaakt!
zijn ear friendly oordopjes, je kan ze wel modden om er gewoon geluid uit te krijgen,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
Het enige nadeel van die PSP nu vind ik het geluid het is veels te zacht als je die oordopjes in hebt...had wel iets harder gemogen. Misschien dat het wel aan mij ligt......heb versie firmware 2.71
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
Is het spel Gun voor de PSP wat?
Zo boeiend is het niet, veel van hetzelfde.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef KansloosForEver het volgende:
Is het spel Gun voor de PSP wat? Kan nergens een goede review daarvan vinden.
Ok, bedankt. Ik ga het zo even proberenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gewoon via PSPVIDEO 9 video omzetten is freeware en dan kun kopieert het programma het filmpje er automatisch heen.
Als je het handmatig doet moet je er ook opletten dat je dat andere bestand (weet extentie even niet) er ook heen kopieert...volgens mij is dat bestand de thumbnail van het filmpje zodat je hem ook te zien krijgt.
Maar ik ddoe het gewoon via PSPVIDEO werkt perfect.
Toevallig gisteren aflevering 8 van Prison Break SE2 erop gezet 350 MB![]()
![]()
Is schijnbaar een heel slecht spelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef GotC het volgende:
Grappig, ze hebben ook Myst voor op de PSPDat wordt m'n volgende spel, dat is alvast zeker
Zou me niks verbazen, ik kom er op de pc al nooit uit.. Maar ik heb effe gekeken, en heb genoeg andere leuke spellen gezien. Moet iets hebben voor in de bus, dusjaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Is schijnbaar een heel slecht spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |