Downgraden dat doen we niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je downgrade naar 1.5 kan je je psp dan weer gewoon safe upgraden naar 2.71/2.8 ?
Een woord: SYNDICATE!!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:10 schreef Darkzell het volgende:
Road Rash
Niet dat ik dit ga halen want dat vind ik het geld niet waard.
quote:
Nee, soort van The Getaway. Laten liggen, je zal me dankbaar zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Chen het volgende:
Is die Gangs of London leuk?
Tocobot?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar een psp game die ik een keer in zo´n game programma heb gezien. Jij bent een poppetje of beest en je hebt allemaal van die kleine beestjes achter je aan lopen en die kunnen zich versmelten in blokken of bruggen, zodat jij er over heen kan lopen. Iemand enig idee? (het is geen loco roco)
Ja gewoon een standaard inclsief zuignap, lader hebi k al.quote:Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef Baka-san het volgende:
Zo een met zuignap bedoel je?
Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 novemberquote:Op maandag 18 september 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: klik
Dit zou best weleens de beste GTA tot nu toe kunnen worden![]()
Desert strikequote:
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrijquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:02 schreef DaMook het volgende:
Damn ik kan niet wachten tot GTA VXS uitkomt. SA (op PS2) is vet , maar deze wordt mischien nog wel gaver als ik dit zo lees.
[..]
Dat was echt een uber spelquote:Maar er staat in dat stukje onderaan ook 3 novemberis dat de release in NL ? want in het plaatje op de site van VCS staat october, dat is dus in amerika ? Zou balen zijn
Had gehoopt hem op 8 oktober voor mijn verjaardag te kunnen vragen
. werken amerikaanse psp games op een NL console ? Dan ga ik hem gewoon in us bestellen als dat werkt en ie in nl echt pas in november uitkomt
) .
[..]
Desert strikeSpeelde ik vroeger altijd
Okquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:
[..]
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrij
op dimension plus staat 4 november iig. die import ook spellen vanuit amerika.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
OkWist ik niet
, maar komt die in de us ofzo wel in oktober uit of ik pas in november (las net van een verplaatste release, maar zag niet of dat alleen in nl of ook elders is ? Op de site van vcs kan ik het iig niet meer vinden)
Al meerdere keren hier besproken: de psp kan alle spellen spelen, maar voor online en multi player zijn vaak dezelfde versies nodig, dus dan zou je alleen tegen US versies kunnen spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:38 schreef JanaX het volgende:
al meerdere malen gevraagt, psp games zijn regio vrij
quote:
Jezus, als je afspraken in je PSP gaat zetten ben je ook wel een paar dagen bezig, weet niet of de agenda dan nog wel nut heeft...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Omdat er in het homebrew topic niet op wordt gereageerd an maar stiekem hier. Heeft iemand een agenda applicatie voor de psp, zodat ik me afspraken er in kan zetten? Alvast bedankt!
Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA hequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:
Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.
LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-
Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
Ik vermaak me momenteel met medievil die ik uit de budget bak gevist heb, die's best leuk. Untold Legends (beide) kan ik wel aanbevelen, en ik vind de PSP wel geschikt voor sport games (die ik dus echt niet op een PC speel).quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:57 schreef Fallen het volgende:
Heb sinds donderdag ook een PSP. Een zwarte met LocoRoco... (valuepack swap) en Ridge Racer.
LocoRoco is cool, maar Ridge Racer een beetje saai, maar goed, die was dan ook maar ¤ 15,-
Iemand nog goede tips? GTA:LCS heb ik al voor de PS2, vechtspellen mot ik niet, de meeste jrpg's trek ik niet (met uitzondering van FF-X), en verder weet ik het niet zo...
Zit er niet echt bijzonder hard op te wachten, maar als 'ie een beetje betaalbaar is dan lijkt het me zeker een leuke accessoire om m'n PSP weer nuttig te maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog meer mensen die zitten te wachten op de GPS module?
Ja hoor. Ik hoop dat de module + kaarten sw pakketje een beetje betaalbaar zal zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog meer mensen die zitten te wachten op de GPS module?
In de praktijk zal het inderdaad weinig toevoegen. Het voegt enkel een potentieel nuttige functie toe aan het apparaat. Voor mensen die hun PSP alleen maar gebruiken voor games zal het helemaal niks toevoegen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:46 schreef Fallen het volgende:
Mwah, ik heb er niet zoveel mee. Volgens mij voegt het in de praktijk te weinig toe.
Het PSP-scherm heeft inderdaad een beetje last van ghosting. Dat is "normaal" voor schermpjes van dat formaat.quote:Overigens ben ik best blij met mijn PSP, het heeft een heel scherp beeldje, alleen vind ik dat er nogal wat ghosting zichtbaar is... normaal ?
die vind ik juist tegenvallen, het ziet er wel goed uit maar ik kan alleen op de 'circuits' rijden.quote:
Gisteren ben ik begonnen met Syphon Filter. Geweldige game tot nu toe. Je zal wel even een uurtje nodig hebben om aan de controls te wennen, maar daarna speelt het heerlijk weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Daxter, Lumines en WipeOut. Syphon Filter schijnt ook goed te zijn en natuurlijk binnenkort de nieuwe GTA he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |