abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41669407
Interview met de makers van GTA:VCS: http://psp.ign.com/articles/731/731884p1.html
PSN id: NL_SToRM
pi_41692165
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef Darkzell het volgende:
Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
ok ben er net achtergekomen hoe het werkt,
normaal gesproken wordt je equiped item gebruikt als je wordt aangevallen (bijv een gun of machine gun ge-equiped) Maar je kan ze ook gebruiken door een 2e kaart met het zelfde ammotype erop te gebruiken, dan kan je ze dus direct gebruiken. Dat was dus het grapje met die sniper rifle. Gewoon 1x psg1 equipen en daarna de 2e kaart erop zetten .
(Wel dus goed op je ammo type letten anders vervang je de kaart en verlies je dus 1 kans op die oude kaart)
pi_41701590
Zoiets zei ik toch

Had het zelf ook al ontdekt al ben ik volgens mij pas bij chapter 7 ofzo. Tot nu toe een leuk spel alleen zit er zo'n hoop gepraat omheen en ik ben dan weer zo iemand die dat ook allemaal wil lezen omdat ik bang ben iets te missen.
pi_41704695
Heleboel GTA:VCS screenshots: klik

maandag 11 september 2006 @ 13:48:12 #105
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41704840
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:43 schreef SToRM81 het volgende:
Heleboel GTA:VCS screenshots: klik

Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?

AHAH!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41735894
135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41737405
voor een 2.5 vind ik het best netjes
zit er ook een memory stick bij?
pi_41737463
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:17 schreef Falcon4ever het volgende:
voor een 2.5 vind ik het best netjes
zit er ook een memory stick bij?
Nee volgens mij is het een base pack. Weet eigeniljk niet zo goed waar ik op moet leteen bij de overkoop.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:23:48 #109
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_41745186
Ik heb een vraag over Metal Gear Acid,

Is het ook mogelijk om Teliko een wapen te laten 'usen' zoals Snake? Ik kan bij Teliko alleen maar wapens 'equipen' en kan dus nooit zelf de aanval zoeken, dit kan ik alleen maar door granaten te gooien maar dit is natuurlijk niet altijd de beste manier

Weet iemand of dit zo hoort of dat ik wat anders moet doen?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_41784907
Je kan zo'n equiped wapen ook gewoon gebruiken om zelf aan te vallen hoor. Je moet dan eerst zo'n wapen equipen en dan kan je met een volgende wapenkaart (wel van hetzelfde kaliber) dat wapen gebruiken door hem opnieuw te equipen maar dan dat wapen dat al equiped is te kiezen. Dan kan je hem gewoon gebruiken als zo'n "use"-wapen.
pi_41826056
Heeft iemand Tekken: Dark Resurrection al??
Ik ben namelijk een Tekken Noob en heb effe wat hulp nodig bij wat combo's.
En het boekje is bagger, maar het spel echt supergaaf.
Hell To The Liars
pi_41826652
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:

[..]

Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?

AHAH!
Vanwaar is zijn hoofd gecensueerd?.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2006 09:22:32 ]
pi_41826811
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
Zeer netjes, nu nog een groot stickie en het feest kan beginnen
당신을 사랑합니다
pi_41826862
Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.

Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
I am the Alpha and the Omega
pi_41826882
Ja je hebt 4 gb.- weg-
당신을 사랑합니다
pi_41826925
nevermind
pi_41826940
ik weet niet zeker, heb t maar weggehaald. Je hebt ook 8gb btw. Niet in NL nog volgens mij
당신을 사랑합니다
pi_41826943
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef Microtechs het volgende:
Ja je hebt 4 gb. Volgens mij alleen compatible met 1.5 (?)
Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
pi_41826956
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:31 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.

Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
Ja, er zijn ook 4 gig memorystickjes
Hier zie je waar ze het goedkoopst zijn. Het zijn wel internetwinkels, daar zijn ze ook het goedkoopst. Ik zelf heb goede ervaring met Azerty
pi_41827905
Ik zit te twijfelen tussen 2 of 4 gig, ik weet namelijk niet hoe groot die PS emulator spellen gaan zijn
pi_41828240
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.

Maarre niemand Tekken??
Hell To The Liars
pi_41828990
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.

Maarre niemand Tekken??
ik heb tekken besteld bij consoleshop.nl, ik kreeg gisteravond om 8 uur een mail dat ie al verstuurd was, van de ene kant lijkt het me sterk aangezien hij vandaag pas uitkomt, ben benieuwd
Make The Floor Burn!
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:51:35 #123
46080 rew-
Ondertitel
pi_41830383
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef BossFight het volgende:

[..]

Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
Vandaag wordt eindelijk mijn 4GB Sandisk stick verzonden. Besteld via Demiononline (tweakers pricewatch, was de goedkoopste), en na 2 weken hebben ze dat kreng eindelijk op voorraad.

Heb er 130 euro voor betaald incl. verzenden.
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:

Maarre niemand Tekken??
Ik heb tekken ook gespeeld, kende veel combo's nog van Tekken 3 op de PS1

Je kan je in eerste instantie het best focussen op 1 character, omdat er zoveel combo's en mogelijkheden zijn. Kies dus iemand die je heel cool vind, en ga daar mee spelen. Ik speel zelf meestal met Brian Fury.

Als je de combo's wil oefenen, moet je in training mode gaan, als je dan op start drukt kan je een command list zien (kan altijd wel, ook in arcade mode, maaaaaaaarrrr...) en dan kan je de computer de combo's voor laten doen (dat kan niet in andere speelopties).
pi_41838907
Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.

De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
Hell To The Liars
pi_41852045
Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
pi_41852568
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:44 schreef HenkGlimlach het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
Waarschijnlijk wel ja. Heb ik er ook een aantal van.
pi_41855426
Dan maar ff terug naar de winkel . Mocht binnen 2 weken terug.
pi_41856351
Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje

Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP

[ Bericht 41% gewijzigd door SToRM81 op 16-09-2006 10:33:47 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:33:20 #129
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_41857750
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef Droopie het volgende:
Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.

De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
Het is gewoon eigenlijk Tekken 5 met ik dacht 2 nieuwe spelers. In Tekken 5 kan je onder het vechten op Start drukken en dan kan je de combolijst opvragen.

Of ben ik nou in de war met Mortal Kombat ? Bij Tekken zou het ook moeten kunnen.
pi_41868663
Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
pi_41875328
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje

Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP
Je ziet ze alleen als er zwart beeld is maar ik ben een echte perfectionist . Dus wordt er knettergek van. Maar er zijn wel erg veel psp's met dead pixels.
pi_41881559
heb er ook last van en ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
당신을 사랑합니다
pi_41882185
Ik denk dat je op dit moment nog wel een 2.6/2.71 terugkrijgt. Maarja, het blijft wel een gok.
pi_41888091
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:13 schreef Microtechs het volgende:
heb er ook last van en ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
Een dood pixeltje, boeien.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  zondag 17 september 2006 @ 14:46:27 #135
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_41889090
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Ipho het volgende:

[..]

ik heb ook een paar kleine pixeltjes die dood zijn. maar inderdaad kan het mij niet echt boeien
OOЯ
  zondag 17 september 2006 @ 19:39:15 #136
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_41898025
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
pi_41898390
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef jacco het volgende:

[..]

Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
Tot nu toe valt me het echt niet tegen, vooral grafisch mooiste spel wat ik tot nu toe op de PSP heb gezien
Multiplayer vond ik niet zo leuk, maar ik moet denk ik wat handiger in bewegen worden
  maandag 18 september 2006 @ 11:13:13 #138
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_41914734
Ik moest in het begin ook erg wennen aan de besturing.
pi_41918457
Ik ben blij, heb eindelijk een psp 2e hands gekocht inclusief 2gig kaartje en vele accesoires en 2 films en game. yesssssssss
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 13:54:58 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41918817
Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.

Wat is een aanrader?
Daxter? Tekken?
pi_41919808
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.

Wat is een aanrader?
Daxter? Tekken?
Ik vond Daxter erg cool.

Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 14:30:47 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41919895
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vond Daxter erg cool.

Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
1 nieuwe game is wel genoeg.
Ik heb geloof ik 30 games en 10 films liggen die ik geen van alle heb uitgespeeld/gekeken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2006 @ 16:57:10 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41924106
54 euro voor een game bij Free record shop.
Zijn ze gestoord ofzo?
pi_41926320
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Ipho het volgende:

[..]

5 ofzo

Ik zag er maar 1 hoemeer ik zo'n RGB filmpje draa hoe meer ik krijg. Lijkt onmogelijk maar is zo
당신을 사랑합니다
pi_41937226
quote:
Weer nieuwe GTA VCS info

Nu weet ik het zeker! GTA Vice City Stories word vet, sterker nog de game word Supervet! Vandaag doken er weer wat kleine nieuwtjes op en daaruit blijkt dat deze game gewoon heel erg goed word. Qua opties dan, overigens hoeven we ons toch niet erg veel zorgen te maken over de gameplay kwaliteit want dat zal wel goed zitten.

Hieronder de nieuwtjes:

* Je zult door middel van een speciale minigame golf kunnen spelen op het golf eiland dat behoort tot de Leaf Links Golf Club.
* Dit keer speelt het Empire building een belangrijke rol. Zoals is San Andreas zul je ook nu weer gebieden kunnen overnemen van rivaliserende gans. Dit zijn nu niet hele grote gebieden maar bouwplaatsen. Als je zo`n plek hebt overgenomen dan kun je zelf bepalen wat er gebouwd moet worden.
* Je keuze van de plaatsing van een bepaald iets is belangrijk voor het succes van je bedrijf zo is het erg handig om in de drukke binnenstad een bordeel te plaatsen.
* De bedrijven zullen onderverdeeld zijn in categoriėn van laag, gemiddeld en hoog. Dit houd in hoeveel je moet investeren in het betreffende bedrijf. Je zult onder andere werknemers moeten aannemen en voor de beveiliging tegen andere gangs is beveiligingspersoneel wel handig.
* Bij ieder bedrijf dat jouw eigendom is zul je kunnen saven, uiteindelijk komt dit op een getal van ongeveer 30 savepoints.
* In de game draag je ook altijd een pieper bij je voor het geval dat er iets uit de hand loopt bij een gangwar.
* Je werknemers zullen ook meteen aan je zijde vechten na het recruteren van hun. Zo zullen ze tijdens een aanval van een rivaliserende gang het gebouw verdedigen. Je zult ze ook mee kunnen nemen naar een gang war of iets dergelijks.
* Hoe verder je komt hoe bekender je word in de stad, Dus dat geeft je toch aanzien als je de game speelt en dat vind ik persoonlijk heel erg cool.

Rockstar vertelde er ook meteen bij dat het in deze game alleen maar om macht en kracht draait.
Was het maar 3 november.
Bron: klik

Dit zou best weleens de beste GTA tot nu toe kunnen worden
pi_41957286
Misschien een domme vraag, maar als je downgrade naar 1.5 kan je je psp dan weer gewoon safe upgraden naar 2.71/2.8 ?
pi_41990083

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41990891
Road Rash

Niet dat ik dit ga halen want dat vind ik het geld niet waard.
pi_41991654
Nieuwe GTA screens:

Helikopters
pi_41992001
En toch krijg ik weer de neiging ook dit deel maar weer gewoon te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')