ok ben er net achtergekomen hoe het werkt,quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:12 schreef Darkzell het volgende:
Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?quote:
Nee volgens mij is het een base pack. Weet eigeniljk niet zo goed waar ik op moet leteen bij de overkoop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:17 schreef Falcon4ever het volgende:
voor een 2.5 vind ik het best netjes
zit er ook een memory stick bij?
Vanwaar is zijn hoofd gecensueerd?.quote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Heeft die kerel met al die blokjes voor zijn gezicht een kutkop?
AHAH!
Zeer netjes, nu nog een groot stickie en het feest kan beginnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
135 euro voor een psp inclusief fifa 2006 (die ik niet hoef) zonder enige extra´s wel een tasje-hoesje. Is dit nou een redelijke prijs 2.5 software?
Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef Microtechs het volgende:
Ja je hebt 4 gb. Volgens mij alleen compatible met 1.5 (?)
Ja, er zijn ook 4 gig memorystickjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:31 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een vraag betreffende de memory stick duo.
Tot mijn grote vreugd vier ik binnenkort mijn 22ste verjaardag en wil ik van het geld wat ik dan ga ontvangen graag een stick kopen voor mijn psp van minimaal 2 gig. Zijn er nog grotere dan dat, en waar zijn deze dingen het goedkoopst te krijgen?
ik heb tekken besteld bij consoleshop.nl, ik kreeg gisteravond om 8 uur een mail dat ie al verstuurd was, van de ene kant lijkt het me sterk aangezien hij vandaag pas uitkomt, ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.
Maarre niemand Tekken??
Vandaag wordt eindelijk mijn 4GB Sandisk stick verzonden. Besteld via Demiononline (tweakers pricewatch, was de goedkoopste), en na 2 weken hebben ze dat kreng eindelijk op voorraad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:36 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik heb al wat rondgekeken en nu waren de prijzen niet drastisch hoog ofzo maar vroeg me af of iemand misschien een adres heeft op internet waar ze toevallig wat goedkoper zijn of iets dergelijks. Blijf toch een Nederlander he.
Ik heb tekken ook gespeeld, kende veel combo's nog van Tekken 3 op de PS1quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip EBAY, via Hongkong zijn ze de helft goedkoper en zoek gewoon een chinees met veel positieve reacties.
Eventueel wil je ik je die naam geven, reclame,want binnen 3 dagen had ik ze binnnen voor een bedrag van Eur. 95,- voor 2x 2GB memory stick.
Maarre niemand Tekken??
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:44 schreef HenkGlimlach het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar wanneer ik naar een zwart beeld kijk zie ik in de linker onderhoek 2/3 speldenpuntjes die wit zijn (zijn echt heel klein ) heb me hele scherm schoon gemaakt. Zijn dit nou dode pixels?
Het is gewoon eigenlijk Tekken 5 met ik dacht 2 nieuwe spelers. In Tekken 5 kan je onder het vechten op Start drukken en dan kan je de combolijst opvragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef Droopie het volgende:
Mbt. tekken als je bijvoorbeeld een combo met rondje, driehoekje, vierkant moet indrukken.
Moet je het dan doen slaan, slaan, slaan doen. En moeten ze dan alle drie raak zijn of gaat het om de toetsencombinatie. Als je een goede site weet is het goed, want het boekje is niets.
De combinaties met sterretjes erin laat ik maar even achterwege totdat ik de simpele combo's onder de knie heb.
Je ziet ze alleen als er zwart beeld is maar ik ben een echte perfectionistquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb er ook 1, maar het lijkt meer op een stofje
Ik las trouwens nog een leuk nieuwtje. Parappa The Rapper komt naar de PSP![]()
Een dood pixeltje, boeien.quote:Op zondag 17 september 2006 10:13 schreef Microtechs het volgende:
heb er ook last vanen ik wil niet opsturen naar sony want ik heb 1.5
ik heb ook een paar kleine pixeltjes die dood zijn. maar inderdaad kan het mij niet echt boeienquote:
Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef gamecube_master het volgende:
Net Syphon Filter gehaald, best een cool spel
Ik zat nog te twijfelen tussen deze en Tekken
Tot nu toe valt me het echt niet tegen, vooral grafisch mooiste spel wat ik tot nu toe op de PSP heb gezienquote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef jacco het volgende:
[..]
Syphon Filter is echt een goed spel, goed verhaal en mooie graphics. Ben hem nu voor de tweede keer aan het uitspelen.
Ik vond Daxter erg cool.quote:Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wat FRS bonnen, dus ik ga een nieuwe game kopen.
Wat is een aanrader?
Daxter? Tekken?
1 nieuwe game is wel genoeg.quote:Op maandag 18 september 2006 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Daxter erg cool.
Anders koop je die van mij over en haal je Tekken met je bonnen.
5 ofzoquote:
Bron: klikquote:Weer nieuwe GTA VCS info
Nu weet ik het zeker! GTA Vice City Stories word vet, sterker nog de game word Supervet! Vandaag doken er weer wat kleine nieuwtjes op en daaruit blijkt dat deze game gewoon heel erg goed word. Qua opties dan, overigens hoeven we ons toch niet erg veel zorgen te maken over de gameplay kwaliteit want dat zal wel goed zitten.
Hieronder de nieuwtjes:
* Je zult door middel van een speciale minigame golf kunnen spelen op het golf eiland dat behoort tot de Leaf Links Golf Club.
* Dit keer speelt het Empire building een belangrijke rol. Zoals is San Andreas zul je ook nu weer gebieden kunnen overnemen van rivaliserende gans. Dit zijn nu niet hele grote gebieden maar bouwplaatsen. Als je zo`n plek hebt overgenomen dan kun je zelf bepalen wat er gebouwd moet worden.
* Je keuze van de plaatsing van een bepaald iets is belangrijk voor het succes van je bedrijf zo is het erg handig om in de drukke binnenstad een bordeel te plaatsen.
* De bedrijven zullen onderverdeeld zijn in categoriėn van laag, gemiddeld en hoog. Dit houd in hoeveel je moet investeren in het betreffende bedrijf. Je zult onder andere werknemers moeten aannemen en voor de beveiliging tegen andere gangs is beveiligingspersoneel wel handig.
* Bij ieder bedrijf dat jouw eigendom is zul je kunnen saven, uiteindelijk komt dit op een getal van ongeveer 30 savepoints.
* In de game draag je ook altijd een pieper bij je voor het geval dat er iets uit de hand loopt bij een gangwar.
* Je werknemers zullen ook meteen aan je zijde vechten na het recruteren van hun. Zo zullen ze tijdens een aanval van een rivaliserende gang het gebouw verdedigen. Je zult ze ook mee kunnen nemen naar een gang war of iets dergelijks.
* Hoe verder je komt hoe bekender je word in de stad, Dus dat geeft je toch aanzien als je de game speelt en dat vind ik persoonlijk heel erg cool.
Rockstar vertelde er ook meteen bij dat het in deze game alleen maar om macht en kracht draait.
Was het maar 3 november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |