abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41387609
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef Falcon4ever het volgende:
GPS/Camera
7 dec in japan...
http://www.kotaku.com/gam(...)announced-197839.php

en ook tvp
Prijs valt me erg mee
pi_41387857
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1,3 megapixel [afbeelding]
Genoeg om foto's op de PSP te kunnen zien
pi_41387885
PSP is 1 jaar uit
pi_41388727
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?
WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
[14.gif]
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2006 @ 10:44:07 #55
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41389611
wanneer komt mgs ops uit?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41389636
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Chen het volgende:

[..]

WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
Ik heb zelf de ervaring dat MPEG bestanden met de meeste PSP video converters het niet doen.
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:44 schreef donald_dick het volgende:
wanneer komt mgs ops uit?
Dit jaar nog volgens de trailer, maar de regio('s) staan er niet bij. Reken maar op begin volgend jaar.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:34:58 #57
46080 rew-
Ondertitel
pi_41395726
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.
Idd
pi_41406069
quote:
voor foto's gebruik ik wel m'n ixus. Ben meer geinteresseerd in die gps ontvanger , hopelijk werkt ie nog steeds prima als die antena naar achteren is geklapt
pi_41411452
Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
pi_41416850
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraagje:

Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen

hebben meerderen hier last van?
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.
pi_41417205
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:

[..]

Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.
inderdaad, dat is gewoon die stroom ofso.
[14.gif]
pi_41417650
2.71 is te downgraden
En verder zeg ik niks meer
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Darkzell het volgende:
Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
Is zeker een erg leuk spel, ik moet m nog steeds uitspelen
PSN id: NL_SToRM
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:39:20 #63
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_41417945
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:

[..]

Komt het geluid uit de voedingsadapter of uit de PSP zelf? Het duidt meestal namelijk op een condensator die aan het lekken is. Uiteindelijk zal dan het apparaat met die fluitende condensator een pijnlijke dood sterven.
De Alcatel Speedtouch 510 ADSL modem had hier bijv. ook last van, KPN deed of zn neus bloedde toen de modem van mn vriendin begon te fluiten, maar ik wist wel beter. Buiten garantie gewoon een nieuwe gekregen na een duidelijke brief over bekende fabricagefouten. Maargoed, die info wist ik omdat ik zelf toen werkzaam was in de ADSL wereld.

Ik denk dat het uit de voedingsadapter komt. Mijn Nokia heeft het overigens ook, ik had verwacht dat deze het al begeven zou hebben een dezer dagen, maar hij werkt al bijna 2 jaar zo.....
pi_41418019
Ik heb dat piepje ook
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:02:53 #65
4259 JK
pi_41418320
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb dat piepje ook
Ik heb 'm even aan de lader gehangen. En als ik mn oor tegen de PSP leg hoor ik ook heel zachtjes een fluitend geluidje, dit is niet het geluid als wat er uit de modem kwam en niet zo hard als wat er uit mn nokia adapter komt. Is dus niets om je zorgen om te maken. Overigens hoor je het geluid meer als je aan het voedingsplugje wat gaat rommelen.... niet bang zijn dus
pi_41418780
Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:24:28 #67
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41427156
net een 2 gig mem card gekocht

laat maar komen die ps1 downloads

ik heb trouwens helemaal geen piepjes
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41427554
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet
Ja klopt, alleen in de laagste 2 standen hoor ik het geluid.
pi_41428333
Even 2 irritant vaak gevraagde vragen

- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?

- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41428544
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even 2 irritant vaak gevraagde vragen

- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?
Ja, maar dan is het geen divx meer
Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
quote:
- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Ik schat dat hij tussen de 400 en 500 mb zal zitten, maar dat ligt er aan op welke kwaliteit je je de video's omzet.
pi_41428571
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het geen divx meer
Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
[..]
Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?

En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:34:16 #72
4259 JK
pi_41432433
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?

En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
Yep, beide geen probleem. Hoe hoger de firmware, hoe meer mogelijkheden met video !
Firmware downgraden is alleen om homebrew te kunnen spelen, niet om meer video's te kijken ofzo.
pi_41433038
quote:
Dat zegt lang niet alles nerd.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41433895
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef Ipho het volgende:

[..]

Dat zegt lang niet alles nerd.
IDd, ik heb liever een camera met 1.3MP en een fantastische lens dan een 12.8MP camera met een telefooncameralens
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:18:15 #75
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41433926
jawel CRAPPY

komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel

maar goed ieder zijn ding , no hard feelings
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_41434258
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jawel CRAPPY

komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel

maar goed ieder zijn ding , no hard feelings
Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41434314
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
En het type camara maakt ook wel uit. Cif anywhoo? Dan hoef ik geen 2.0

'Zeg het me als juist de Cif het was, die goed is.' Dan haal ik er 2 door elkaar namelijk.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_41455044
Ik ben van plan om deze week een PSP aan te schaffen, puur om wat tijd te doden in de trein. Ik ben alleen benieuwd hoe lang je gemiddeld kan spelen met de standaard accu, en waar je eventueel een betere accu kan aanschaffen?

Thanks alvast.
pi_41458160
De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
pi_41459478
Worden je saved games eigenlijk intern gesaved op de psp of op de memory card?
pi_41460399
Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
pi_41460744
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
Mmmm....dus mijn 'back up' spellen moet ik dan elke keer in z'n geheel overzetten naar de pc en terug.
  zondag 3 september 2006 @ 22:21:49 #83
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_41464629
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
tot 10 uur

dat red ik amenooit niet
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 3 september 2006 @ 22:26:01 #84
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_41464832
bijna de nieuwe gta
OOЯ
pi_41474068
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Te weinig info om een goed antwoord te geven.

Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.

Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_41475028
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef oor het volgende:
bijna de nieuwe gta
3 november is toch nog wel een aardig eindje weg hoor.
pi_41485807
quote:
Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Te weinig info om een goed antwoord te geven.

Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.

Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen
pi_41487562
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen
Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
pi_41492417
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
"I mean, before that!!!"
pi_41495527
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
pi_41506740
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
Ik neem films op met mn HD recorder. Zet m dan op DVD, kopieren duurt gemiddeld 20 minuten, omzetten duurt ongeveer een uurtje per film op mijn pc (AMD64 3800+, 2Gb mem). Tijd die ik er zelf aan kwijt ben (meeste zijn check acties, en t juiste formaat kiezen), zo'n 3 minuten (schat ik).
"I mean, before that!!!"
pi_41507303
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit.
Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk om Het gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
pi_41508031
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk om Het gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
Het is nou eenmaal lastig om kwaliteit te vatten in objectieve maatstaven, zeker als je dan ook nog het display zelf in de keten betrekt. Wat jij ziet, als je naar een UMD kijkt weet ik niet, en wat jouw vergelijkings materiaal is als je een DVD kijkt weet ik ook niet (wat voor tv je hebt).

In het verleden werd een (digitaal) kwaliteitsverschil vaak uitgedrukt in een root mean square error (per pixel het verschil bepalen tussen orgineel (in 3 kleur kanalen)), omdat je met die foutmaat goed optimalisatie kunt uitvoeren bij compressie algoritmes. Alleen sluit die foutmaat helemaal niet goed aan bij de gevoeligheid van het menselijk oog.
"I mean, before that!!!"
pi_41541659
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_41542219
Vet, ziet erg goed uit de nieuwe GTA, ga hem zeker kopen
pi_41617423
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41617700
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Vice City

http://www.rockstargames.(...)avcs_trailer1_hi.wmv

Die ga ik zeker halen
pi_41617834
OMG die roze PSP
Make The Floor Burn!
pi_41628945
Ben bezig met de eindbaas van MGS AC!D, alleen heb ik hiervoor die snipergun nodig.
Ik heb al een tijdje die sniper guns gespaart maar ik heb geen flauw idee hoe ik ze moet gebruiken, ze zeuren allemaal om ammo. Maar ik zie geen specifieke 'ammo' kaarten. Wel tig soorten sniperguns...

Iemand die me hiermee kan helpen?
pi_41644117
Volgens mij moet je dan zo'n snipergun equipen en dan bij de volgende snipergun kaart die je krijgt kan je de ammo van die kaart in je equiped snipergun laden. Tenminste dat heb ik ervan begrepen ik ben ook nog niet zover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')