Prijs valt me erg meequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef Falcon4ever het volgende:
GPS/Camera
7 dec in japan...
http://www.kotaku.com/gam(...)announced-197839.php
en ook tvp
WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoonquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?
Ik heb zelf de ervaring dat MPEG bestanden met de meeste PSP video converters het niet doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:05 schreef Chen het volgende:
[..]
WinAVI Mp4 Converter, dat zal het misschien zijn, want ik heb net een AVI er mee geconvert en die deed het wel gewoon
Dit jaar nog volgens de trailer, maar de regio('s) staan er niet bij. Reken maar op begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:44 schreef donald_dick het volgende:
wanneer komt mgs ops uit?
Iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.
voor foto's gebruik ik wel m'n ixus. Ben meer geinteresseerd in die gps ontvangerquote:
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraagje:
Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen
hebben meerderen hier last van?
inderdaad, dat is gewoon die stroom ofso.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.![]()
Is zeker een erg leuk spel, ik moet m nog steeds uitspelenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Darkzell het volgende:
Twee dagen terug begonnen met Daxter. Erg leuk spel tot nu toe. Speelt goed, ziet er goed uit en er zit humor in. Wat wil je nog meer
Komt het geluid uit de voedingsadapter of uit de PSP zelf? Het duidt meestal namelijk op een condensator die aan het lekken is. Uiteindelijk zal dan het apparaat met die fluitende condensator een pijnlijke dood sterven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:12 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ik kan je niet uitleggen wat het is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het ook heb met het opladen van mijn telefoon.![]()
Ik heb 'm even aan de lader gehangen. En als ik mn oor tegen de PSP leg hoor ik ook heel zachtjes een fluitend geluidje, dit is niet het geluid als wat er uit de modem kwam en niet zo hard als wat er uit mn nokia adapter komt. Is dus niets om je zorgen om te maken. Overigens hoor je het geluid meer als je aan het voedingsplugje wat gaat rommelen.... niet bang zijn dusquote:
Ja klopt, alleen in de laagste 2 standen hoor ik het geluid.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, ik ben niet bang hoor. Het geluid is trouwens toch weg als je je helderheid wat hoger zet![]()
Ja, maar dan is het geen divx meerquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even 2 irritant vaak gevraagde vragen
- Als ik nu een niewe psp koop kan ik daar meteen divx op bekijken (nadat ik het geconverd heb naar psp mp4 formaat) ?
Ik schat dat hij tussen de 400 en 500 mb zal zitten, maar dat ligt er aan op welke kwaliteit je je de video's omzet.quote:- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen divx meer
Met PSPvideo9 kan je goed films omzetten.
[..]
Yep, beide geen probleem. Hoe hoger de firmware, hoe meer mogelijkheden met video !quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar dat is meteen af te spelen zonder gezeik met downgraden?
En draadloos i-net is ook meteen mgelijk?
Dat zegt lang niet alles nerd.quote:
IDd, ik heb liever een camera met 1.3MP en een fantastische lens dan een 12.8MP camera met een telefooncameralensquote:
Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoonquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jawel CRAPPY![]()
komop man mijn gsm heeft al 2.0 megapixel![]()
maar goed ieder zijn ding , no hard feelings![]()
En het type camara maakt ook wel uit. Cif anywhoo?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toch wed ik dat ik met mijn 1.3 megapixel camera heel wat beter foto's maak dan jij met jouw telefoon
Mmmm....dus mijn 'back up' spellen moet ik dan elke keer in z'n geheel overzetten naar de pc en terug.quote:Op zondag 3 september 2006 20:34 schreef Darkzell het volgende:
Saves worden net als al je muziek, films en foto's op de memorystick gezet.
tot 10 uurquote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De accu van de PSP kan je van 2,5 uur tot 10 uur lang vermaken met volledige power om je te laten genieten van alle multimedia. Vind je dit te kort dan is er nog naast de ingang voor normale net stroom ook nog de mogelijkheid om een extra accu aan te schaffen.
Te weinig info om een goed antwoord te geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
- Als ik een avi. file van 700mb omzet naar psp formaat. HOeveel mb blijft er dan van over? Word htet nog compacter?
Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannenquote:Op maandag 4 september 2006 08:56 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Te weinig info om een goed antwoord te geven.
Ten eerste zijn er verschillende compressie methoden mogelijk in een avi container. Dit is echter niet het meest bepalende voor je vraag.
Het gaat er vooral om wat de resolutie (hoeveel pixels per frame) is van je avi. Bij de omzetting met bv PSP video 9 is het maximaal mogelijk om 320x240 (4:3) of 368x204 (16:9) te displayen. Als je input bv 640x480 is, dan scheelt dat in ongcomprimeerde vorm 4x de grootte, door de compressie zal het verschil kleiner worden. Bij het omzetten van DVD resolutie zul je dus een grotere winst zien, ten opzichte van filmpjes van een mobieltje bv.
Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doenquote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van divx naar psp formaat is uitstekend te noemen? Zit elke dag paar uur in de trein en wil dit gebruiken om te ontspannen![]()
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).quote:Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Kwaliteit als die van een divx haal je niet met de PSP. Met UMD films haal je DVD kwaliteit. Maar de kwaliteit van zelf omzetten op de hoogste kwaliteit is nog steeds goed te doen
Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)quote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit. De kwaliteit van zelf opgenomen films is wat mij betreft prima. Ik gebruik de PSP elke dag om films te kijken. Je hebt wel een behoorlijke memcard nodig want als ik een film van tv omzet dan is ie toch meestal wel groter dan 600Mb. Gemiddeld zo tussen de 600 en 700 Mb groot (met AVC, 768kbit/s, 96kbit/s audio).
Ik neem films op met mn HD recorder. Zet m dan op DVD, kopieren duurt gemiddeld 20 minuten, omzetten duurt ongeveer een uurtje per film op mijn pc (AMD64 3800+, 2Gb mem). Tijd die ik er zelf aan kwijt ben (meeste zijn check acties, en t juiste formaat kiezen), zo'n 3 minuten (schat ik).quote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oke laatste vrag hierover, hoelang duurt het om zo'n film om te zetten? (gemiddeld) (ik begrijp dat het aan je computer ligt)
Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk omquote:Op maandag 4 september 2006 20:38 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Je kan dat zo niet stellen. Als je kwaliteit afmeet aan de resolutie dan is UMD nog steeds geen DVD kwaliteit.
Het is nou eenmaal lastig om kwaliteit te vatten in objectieve maatstaven, zeker als je dan ook nog het display zelf in de keten betrekt. Wat jij ziet, als je naar een UMD kijkt weet ik niet, en wat jouw vergelijkings materiaal is als je een DVD kijkt weet ik ook niet (wat voor tv je hebt).quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Als je het in resolutie gaat vergelijken dan heb je gelijk. Maar als ik een film kijk maak ik me daar niet druk omHet gaat erom wat je ziet, en dat is een film met vergelijkbare kwaliteit als een DVD
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Vice City
http://www.rockstargames.(...)avcs_trailer1_hi.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |