dvdboxofficequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Maravilla het volgende:
Waar kopen jullie spellen voor de PSP? Via internet ben ik wel benieuwd naar een paar opties.Tevens ook op zoek naar een leuk spel wat absoluut geen race-spel mag te zijn (daar heb 'k er al 6 van) en liever ook geen sport. Tips en suggesties vielleicht?
Bron: QJ.Netquote:2.0-2.80 Firmware PSP's Say - "Hello World" as New Exploit is Found!
Today hundreds of PSP's will say hello to the world as they run their first piece of homebrew - the "Hello World" application. This will be made possible by a new exploit found that does not require one to own a copy of Grand Theft Auto: Liberty City Stories, but rather load a simple image off of your memory stick. This remarkable demonstration can be executed on 2.0, 2.01, 2.50, 2.60, 2.70, 2.71, and 2.80 firmwares!
If you are stumbling while reading this sentence, I wouldn’t be surprised. I just told you that you are now able to execute a homebrew application on 2.0-2.80 firmware. Now that you know it is possible, you are probably wondering how. With the combined effort of several dedicated users – NOPx86 (provided the original x86 proof of concept), psp250, skylark, joek2100, jimp, cswindle and Fanjita, they have managed to execute the first piece of homebrew on all firmwares above (and including) 2.0!
Less than a week ago, Fanjita dropped by our forums to tell us that a newly discovered exploit is indeed genuine and a usable exploit. This “exploit” started off as a discovery by NOPx86 in libtiff. He managed to find vulnerability and as a result – alter it to crash the PSP and many other image viewers. Fanjita, NOPx86 and the rest of this exploit team have put their hearts and souls into this exploit, and as a result they were able to execute a Hello World application on all PSP’s with the ability to view tiff files (2.0+). This application runs in "User Mode", but kernel mode will be achievable on all firmwares except 2.80.
To execute this “Hello World” application on your 2.0+ PSP, please follow the following directions -
Unpack the ZIP file to your PSP's PHOTO folder
Navigate to your PSP's PHOTO director and attempt to view the newly transferred picture
Note: You may find that the screen does not show correct (occasionally happens) - just restart your PSP (fully shutoff by holding the power button up) and open the picture again.
Here at PSPUpdates, there isn't anything more exciting than news on a new exploit working, and this is no exception. Please feel free to share your shouts of joy below in our comments section as many have or will be going back to school soon - this comes at the best of times! We will continue to cover this breaking news as it happens, so you can rest peacefully without the fear of missing something.
Jammer geen kernal in 2.8. Was de GTA exploit ook niet alleen in user-mode? Door een exploit in een securitycheck ofzo was kernal mogelijk, daarvoor niet dan? Ben namelijk benieuwd omdat PSPRadio ook zonder die extra exploit draaidequote:
Of juist nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef SToRM81 het volgende:
Het mooie is ook dat je deze keer geen GTA nodig hebt
minder rokenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef Koenz0r het volgende:
TVP!
Ik heb sinds 5 weken ook een psp aangeschaft. ( Een witte ) Leuk dingetje om de tijd mee te doden zo nu en dan.
Nadeel van een witte psp is dat de achterkant waar je hem als het ware vasthoud geel uitslaat.. Iemand een idee om dat te fixen?
Locoroco is inderdaad zeer tof, de demo speel ik regelmatig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
dvdboxoffice
video games plus
Met name die 2 winkels
Leuk spel, geen race of sport spel. hmmm. LocoRoco misschien
Omg komt die? Naissss!!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:03 schreef SToRM81 het volgende:
Tja....ze gaan zo'n systeem wel nodig hebben bij de spellen van de PS1 emulator.
En dat kostte je waarschijnlijk idioot veel tijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef rew- het volgende:
[..]
Omg komt die? Naissss!!!!!![]()
Ik stuur dit vanaf mijn PSP trouwens
Feli, maar oer downgraden praten is verboden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:35 schreef Chen het volgende:
Ik heb sinds vandaag een PSP maar hij is versie 2.01, hoe moet ik hem downgraden?
Danku, ok ik begrijpt hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Ipho het volgende:
[..]
Feli, maar oer downgraden praten is verboden...
Maar ik ben geen mod dus, kan ik je alleen een wijze les geven; Downgrade hem gewoon niet.
Dan is er iets mis met je programma waarmee je de filmpjes omzet. Ik heb er zelf ook wel is last van als ik de computer naast het video omzetten ook andere dingen laat doen die de computer erg belasten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer. Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
Ik heb dat effect gehad bij het omzetten van bepaade films die ik had ge-edit op mn harddisk recorder (reclames eruit gesneden), en als ik dan een bepaald rip programma (fflaskmpg of zoiets) gebruikte om een mpeg te maken van de DVD waarop ik de film had gekopieerd, dan stond de audio van de stukken die ik had weggeedit, er nog tussen. De mpgs zette ik dan weer om naar AVC via PSP video 9. Tegenwoordig zet ik de vob files op de dvd direct om naar AVC via PSP video 9 en nu heb ik geen problemen meer. Enige nadeel is dat een film altijd is 5 delen is opgesplitst maar daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Roi het volgende:
Bij mij syncen heel veel (lange) filmpjes na een tijdje niet meer. Iemand die weet wat je daar aan kan doen ? (Bij de GBA movie player kon je bijv. iets instellen zodat het geluid net ff iets sneller ging of het beeld wat langzamer)
Uh... op je memkaartje? Misschien moet je iets duidelijker uitleggen wat je probleem is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Joran-Joran het volgende:
ik heb versie 2.01 maar ik wil versie 2.80. Alleen waar moet ik het in opslaan??
Op je psp zetten in een map onder games, en dan dat progamma ook openen en updaten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:44 schreef Joran-Joran het volgende:
Mijn probleem is dat ik de gamedemo van LocoRoco wil spelen, maar hiervoor versie 2.80 of hoger nodig heb. Ik heb hem al in de map PSP opgeslagen, maar hij blijft zeggen dat ik een te lage versie heb.
Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraagje:
Gisteren zat ik een beetje te browsen op me psp in me bed, toen zag ik dat me batterij bijna leeg was dus ik sluit de voedingskabel aan, maar naardat het lampje rechts oranje wordt krijg ik een heel hoog piep geluidje te horen.
Dit hoor ik alleen wanneer de omgeving muisstil is, want het is me normaal nog nooit opgevallen
hebben meerderen hier last van?
Wanneer komt hij hier eigenlijk uit? Ik heb niks gezien op release lijsten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen die voor Ultimatie Ghost'n Goblins gaan?
Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dat komt niet het opladen, maar omdat je de verlichting van het scherm wat lager hebt gezet.
Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Hmm, maar als ik de stekker eruit haal is het geluid wel weg
Heb je die game al gespeeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen die voor Ultimatie Ghost'n Goblins gaan?
Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Euwh, dat heb ik nog nooit opgemerkt. Ik hoor alleen die piep als ik het beeldscherm op de laagste stand zet.
Ik had het ook met mijn vorige PSP. Ik hoor het trouwens ook alleen als ik 's avonds in bed lig en het helemaal stil is. Overdag hoor ik het niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:00 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dan is dat vast een feature dat je uit of aan kan zetten want ik heb die van mij nog nooit horen piepen bij het display op laagste stand, en ik pas de display sterkte toch regelmatig aan.
Hoe groot is het bestand? En met welk programma heb je hem omgezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
Nee hij pakt alleen mp4 formaten naar mijn weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef Chen het volgende:
Ik had een videoclip omgezet naar MP4 formaat maar hij was eerst MPG, past die er dan niet op ofso, want ik wil hem afspelen maar dat doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |