Dat ben ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef jna het volgende:
Benieuwd welke Fokker het als eerste haalt in Juli
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat ben ikIk heb hem gisteren gehaald. Ik ga mezelf nu even in de Wiki bij de geslaagden zetten.
Dank je! Het vorige topic is ineens zo snel gegaan dat mijn verhaaltje helemaal ondergesneeuwd raakte...quote:
Op het moment veel te druk om de hele tijd bij te lezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
Dank je! Het vorige topic is ineens zo snel gegaan dat mijn verhaaltje helemaal ondergesneeuwd raakte...
Dus als je wilt weten hoe en wat...moet je daar even wezen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
(...) en zei als laatste: ''Bedankt, u bent m'n held.''
(...)
Ja, ik had een engeltje op m'n schouder dit keer. Maar idd, boeiend!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op het moment veel te druk om de hele tijd bij te lezen.. Snel even opgezocht.
[..]
.
Beetje geluk gehad zo te horen, maar boeiend, geslaagd!. Leuk.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef Senang het volgende:
Ik moet zo op voor theorie maar heb geen idee waar ik moet zijnIs het het exaencentrum in Rijswijk aan de Lange Kleiweg of het Hoofdkantoor van het CBR?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Thrilled het volgende:
![]()
![]()
GESLAAGD
![]()
![]()
![]()
was geen foutloze rit, bijna ingreep maar die kon ik voorkomen... toen we terugkwamen zei hij: goed..je bent geslaagd.. maar let in het vervolg wel op je dode hoeken enz... de rest werd eigelijk 1 waas en dacht alleen maar: Yes! Geslaagd!![]()
![]()
![]()
GESLAAGD
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef JosvG het volgende:
Ik ben zelf ook geslaagd voor CCV-administratie, dat wil zeggen dat ik nu eindelijk mijn hele chauffeursdiploma bij elkaar heb![]()
Vanaf dinsdag ben ik op vakantie, en in augustus kan ik dan eindelijk lekker vrachtwagenlessen gaan volgenIk heb er echt zin in!
Je wilt ook voor CE gaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:39 schreef JosvG het volgende:
Ik zal tegen die tijd wel voor een fototje zorgen, hoewel ik alleen een slechte telefooncamera hebMaargoed, dat moet dan maar.
Ik kijk echt uit naar de tijd dat ik C+CE heb.
Idd!quote:
Relaxed! Heb je straks weer wat minder van die vervelende kruisjes op je rijbewijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef JosvG het volgende:
Ik ben zelf ook geslaagd voor CCV-administratie, dat wil zeggen dat ik nu eindelijk mijn hele chauffeursdiploma bij elkaar heb![]()
Ik weet niet hoeveel je vouwwagen weegt, maar tot 750 kilo maximaal laadvermogen mag je toch zonder E rijbewijs trekken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Je wilt ook voor CE gaan?
Ik zat er aan te denken voor BE te gaan.. Omdat ik op vakantie wil met vouwwagen en nu moeten m'n ouders die vouwwagen naar de camping brengen, en dat willen ze dan ook wel doen maar ik vind het zelf beetje jammer..
Heb zitten kijken de site van zo'n lesschool en het kost daar tussen de 500 en 600 euro... dan heb je een dagcursus, een lunch () en een examen bij het CBR, alles in één dag dus!
Maarja ik dacht, mocht ik dan zakken, dan kost het met het volgende examen erbij enzo vast weer veel geld. Alleen B rijbewijs al heeft ook veeeeel te veel geld gekost.Dus doe het toch maar niet
camping in de buurt uitgezocht en dan hoeven m'n ouders de vouwwagen ook niet zo heel ver weg te brengen.
Ja klopt, maar m'n ouders hebben dus ook geen idee hoeveel dat weegt. Wel moet de auto minstens zo zwaar zijn als de aanhanger, dus ja ik zou het inderdaad nog even uit kunnen zoeken, en als blijkt dat het mag ga ik even een stukje toeren, met vouwwagen, om te wennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je vouwwagen weegt, maar tot 750 kilo maximaal laadvermogen mag je toch zonder E rijbewijs trekken?
Wij hebben thuis een aanhanger met maximaal laadvermogen 750 kilo, daar rijd ik ook regelmatig mee nu.
Uiteindelijk wist ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef Senang het volgende:
Ik moet zo op voor theorie maar heb geen idee waar ik moet zijnIs het het exaencentrum in Rijswijk aan de Lange Kleiweg of het Hoofdkantoor van het CBR?
Wow, netjes!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Senang het volgende:
[..]
Uiteindelijk wist ik
waar ik moest zijn maar kon het niet vindenIk kwam 5 over half 11 binnen maar gelukkig hadden ze wat vertraging en kon ik nog aanschuiven.
0 fout.
Dank.quote:
Woei, ik heb zelf ook een Corsaquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Senang het volgende:
[..]
Dank.
Er zat een jongen naast me die het voor de 11de keer deed en voor de 11de keer meer dan 10 fout had. Hij liep huilend weg...
Je zou ook voor je eerste theorie-examen gewoon dat boekje kunnen lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Senang het volgende:
[..]
Dank.
Er zat een jongen naast me die het voor de 11de keer deed en voor de 11de keer meer dan 10 fout had. Hij liep huilend weg...
Ik was gisteren ook in Rijswijk, bij het CBR (Aan de Lange Kleiwegquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Je zou ook voor je eerste theorie-examen gewoon dat boekje kunnen lezenScheelt je 11 keer huilen
![]()
Ik heb in Brabant (Den Bosch) gelest en in Amsterdam. En in Amsterdam vond ik het juist makkelijker.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in Brabant woon nadat ik dat gezien hebIk snap nu ook waarom mensen in Den Haag en Rotterdam meer moeite hebben met het halen van een rijbewijs dan in Eindhoven, waar ik gelest heb. Jezus wat een teringzooi is het daar op de weg in die steden
![]()
Ja, ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook in Rijswijk, bij het CBR (Aan de Lange Kleiweg) en die figuren die daar allemaal binnen kwamen lopen zag ik er wel voor aan om 11 keer gewoon naief naar het CBR te gaan zonder te leren...
Dan reed je in Amsterdam zeker veel buiten het centrum?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb in Brabant (Den Bosch) gelest en in Amsterdam. En in Amsterdam vond ik het juist makkelijker.
Ik rijd regelmatig in Den Bosch, omdat ik daar maar 15km vandaan woon, en in Amsterdam ben ik nooit geweest. Als ik in Den Bosch kom dan gaat alles heel makkelijk, en heb ik nergens problemen met anderen, maar gisteren in Den Haag, Rotterdam, Rijswijk in de spitsquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb in Brabant (Den Bosch) gelest en in Amsterdam. En in Amsterdam vond ik het juist makkelijker.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan reed je in Amsterdam zeker veel buiten het centrum?
Je moet gewoon wat asocialer gaan rijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:15 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik rijd regelmatig in Den Bosch, omdat ik daar maar 15km vandaan woon, en in Amsterdam ben ik nooit geweest. Als ik in Den Bosch kom dan gaat alles heel makkelijk, en heb ik nergens problemen met anderen, maar gisteren in Den Haag, Rotterdam, Rijswijk in de spitsIedereen toeteren, iedereen schiet zomaar van links naar rechts en rechts naar links etc.
Ik ben nog een beetje zuinig op mijn nieuwe auto, en daar kan ik echt niet rondrijden zonder angst voor krasjes/deukjesIk heb gelukkig geen schade opgelopen
Dat is waar ja.. Al heb ik nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald gelijk 2 cursussen van rijvaardigheid gehadquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:20 schreef jna het volgende:
Ach ja, als je het in een grote stad leert kan je het overal
Dat had ik me na een half uurtje ook aangeleerd, dat ging inderdaad een stuk makkelijker. Niet meer terug naar rechts gaan, beetje een plekje in de rij afdwingen enzo. Maar ik had het dus over het halen van je rijbewijs, dat soort grapjes haal je namelijk op je examen niet uit neem ik aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat asocialer gaan rijden( Ik rijd trouwens in een oude Nissan Sunny dus veel heb ik niet te verliezen
)
En met het lessen in Den Bosch had ik altijd moeite met het Heetmanplein/Wilhelminaplein
Je moet toch laten zien dat je rijvaardig bent?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dat had ik me na een half uurtje ook aangeleerd, dat ging inderdaad een stuk makkelijker. Niet meer terug naar rechts gaan, beetje een plekje in de rij afdwingen enzo. Maar ik had het dus over het halen van je rijbewijs, dat soort grapjes haal je namelijk op je examen niet uit neem ik aan
Jawel hoor. Je moet laten zien dat je initatief durft te nemen. Juist die besluitvaardigheid stelde mijn examinator op prijs. Je moet het ook niet te asocial maken maar een beetje "stedelijk" rijden kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dat had ik me na een half uurtje ook aangeleerd, dat ging inderdaad een stuk makkelijker. Niet meer terug naar rechts gaan, beetje een plekje in de rij afdwingen enzo. Maar ik had het dus over het halen van je rijbewijs, dat soort grapjes haal je namelijk op je examen niet uit neem ik aan
Ik heb juist geleerd dat dingen afdwingen nooit mag. Als ik dat daar niet gedaan had kwam ik nooit waar ik moest zijn. Ik moest kunnen laten zien dat ik defensief kon rijden, en niet "agressief". Maargoed, ik heb mijn rijbwijs al (quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je moet laten zien dat je initatief durft te nemen. Juist die besluitvaardigheid stelde mijn examinator op prijs. Je moet het ook niet te asocial maken maar een beetje "stedelijk" rijden kan geen kwaad![]()
idd. We hebben hem beide op een andere manier gehaald. Wil niet zeggen dat de ene manier beter is dan de andere. Scheelt ook weer per examinator en het overige verkeer denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:36 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb juist geleerd dat dingen afdwingen nooit mag. Als ik dat daar niet gedaan had kwam ik nooit waar ik moest zijn. Ik moest kunnen laten zien dat ik defensief kon rijden, en niet "agressief". Maargoed, ik heb mijn rijbwijs al () dus eigenlijk maakt me deze discussie niet zo veel uit
Ik vond autorijden gelijk zo veel makkelijker als tijdens de lessenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je moet laten zien dat je initatief durft te nemen. Juist die besluitvaardigheid stelde mijn examinator op prijs. Je moet het ook niet te asocial maken maar een beetje "stedelijk" rijden kan geen kwaad![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben gezakt, de vrouw van de Tussen tijdse toets was vervangen door die van vorige keer. van de 3 keer dat ik mocht afrijden was dit duidelijk de slechtse. Ik was zo zenuwachtig vooral door de druk van me moeder denk ik. toen ik thuis kwam moest ze ook huilen enzo.
Kon niet op me gemak komen bij die vrouw... ik sloeg af naar links daar lag een fietspad en zag een fiets over het hoofd. zij remmen en toen wist ik het wel. bijzondere verrichtingen gingen ook klote
echt balen
Kut man, ook dat je dan pas op het laatste moment hoort dat je een andere examinator hebt. Ik hoop dat jij en je moeder er goed over kunnen praten en dan weer doorzetten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben gezakt, de vrouw van de Tussen tijdse toets was vervangen door die van vorige keer. van de 3 keer dat ik mocht afrijden was dit duidelijk de slechtse. Ik was zo zenuwachtig vooral door de druk van me moeder denk ik. toen ik thuis kwam moest ze ook huilen enzo.
Kon niet op me gemak komen bij die vrouw... ik sloeg af naar links daar lag een fietspad en zag een fiets over het hoofd. zij remmen en toen wist ik het wel. bijzondere verrichtingen gingen ook klote
echt balen
Ooh shit man!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
echt balen
Ja dat is helemaal minder als je een slecht begin maakt! Had een vriendin van mij ook. Daar sloeg de motor meteen af en toen was ze ook de hele rit helemaal van streek! Dus ook gezakt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik stapte de auto in, ging het alarm af echt gelijk van streek. daarna gelijk links van cbr zo straat in, straatje keren. maar was druk daar wist echt niet wat ik moest doen. 3 autos achter me enzo, dus ik begon er maar mee
Misschien sympathy painquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Waarom moest je moeder trouwens huilen?Betaalt zij alles, ofzo?
ja ze betaald het. maar ben gelijk vanuit de bus maar naar randstad gegaan en me ingeschrevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Da's niet grappig! Maar mijn ouders betaalden ook alles, maar gingen niet huilen als ik weer gezakt was, misschien vanbinnen maar lieten het verder niet blijken ofzo. Achteraf gezien wel fijn, als je bijv. ziet hoe onder druk gezet Jorien zich voelde..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar is inderdaad minder als je je niet op je gemakt voelt bij een examinator. De 2e en 3e keer waren echt een hel, wat voelde ik me opgejaagd door die kerel. De 4e keer ging een stuk beter. Kon echt lachen met die man. Ik maakte een kijkfout dat gaf ik ook gelijk zelf toe waarop hij zei" ah joh geeft toch helemaal niet, ga maar lekker door". Dan voel je je gelijk al een stuk beter.
Ik liet de motor 3 keer af slaan, dat was volgen m'n examinator de aircoquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Frasier het volgende:
Ik maakte een kijkfout dat gaf ik ook gelijk zelf toe waarop hij zei" ah joh geeft toch helemaal niet, ga maar lekker door". Dan voel je je gelijk al een stuk beter.
Inderdaad, dat is wel kut. Ik had dat met name voor m'n theorie. Jarenlang verkondigde m'n moeder aan iedereen die met lessen bezig was dat je een grote lul bent ls je je theorie niet in 1 keer haalt. Een paar weken voordat ik m'n theorie moest doen zoiets nog even doodleuk aan de buurjongen melden. Als ik niet in 1 keer had geslaagd, had ik me echt verrot gevoeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Da's niet grappig! Maar mijn ouders betaalden ook alles, maar gingen niet huilen als ik weer gezakt was, misschien vanbinnen maar lieten het verder niet blijken ofzo. Achteraf gezien wel fijn, als je bijv. ziet hoe onder druk gezet Jorien zich voelde..![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik liet de motor 3 keer af slaan, dat was volgen m'n examinator de airco"Die rotdingen doen altijd zo raar in warm weer he?"
Ik knikte alleen maar ja
Dat had ik ook bij m'n tussentijdse toetsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Frasier het volgende:
Dat altijd braaf bevestigen van dingen die een examinator zegt in een examen. Ik had een keer een examinator die een beetje racistisch begon te doen
. "ja helemaal mee eens"
. Wel gezakt overigens. Misschien toch een extreem linkse stakker in vermomming.
Ik had rijexamen toen die kwestie Kalou bezig was, mijn examinator was ook -redelijk- rascistisch bezigquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Frasier het volgende:
Dat altijd braaf bevestigen van dingen die een examinator zegt in een examen. Ik had een keer een examinator die een beetje racistisch begon te doen
. "ja helemaal mee eens"
. Wel gezakt overigens. Misschien toch een extreem linkse stakker in vermomming.
Ik heb dat ook altijd nutteloos gevonden, maar in veel pakketten zit dat inbegrepen (zoals RIS) en sommige mensen gebruiken het als een middel tegen examenvrees.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Even iets anders: waarom zou je een TTT doen? Ik heb dat nooit zo begrepen...
Voor de vrijstelling van bijzondere verrichtingen. Maar ja bijzondere verrichtingen schelen ook weer tijd in het examen en aangezien je er bijna niet op kan zakken is het ook niet helemaal logisch nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Denk dat het idd vooral een middel tegen examenvrees is. Een soort van generale repetitie waarbij je kan zien hoe goed of slecht je al/nog bent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd nutteloos gevonden, maar in veel pakketten zit dat inbegrepen (zoals RIS) en sommige mensen gebruiken het als een middel tegen examenvrees.
Ik vond het zelf ook wel lekker om een keer van een echte examinator te horen wat er nog beter moest. Soms vond ik het commentaar van m'n instructeur overdreven, maar ja, of het dan echt móést op een examen wist ik niet. Heb wel nuttige tips gekregen, dat heeft wel een aantal lessen gescheeld bij mij. En ja, je kan natuurlijk ook gewoon op examen gaan en dan zakken met tips, maar dat voelt toch anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |