abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:02:10 #51
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39785699
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Je zou ook voor je eerste theorie-examen gewoon dat boekje kunnen lezen Scheelt je 11 keer huilen
Ik was gisteren ook in Rijswijk, bij het CBR (Aan de Lange Kleiweg ) en die figuren die daar allemaal binnen kwamen lopen zag ik er wel voor aan om 11 keer gewoon naief naar het CBR te gaan zonder te leren...

Ik ben blij dat ik in Brabant woon nadat ik dat gezien heb Ik snap nu ook waarom mensen in Den Haag en Rotterdam meer moeite hebben met het halen van een rijbewijs dan in Eindhoven, waar ik gelest heb. Jezus wat een teringzooi is het daar op de weg in die steden
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:03:00 #52
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39785724
Trouwens, nofi natuurlijk
pi_39785899
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik in Brabant woon nadat ik dat gezien heb Ik snap nu ook waarom mensen in Den Haag en Rotterdam meer moeite hebben met het halen van een rijbewijs dan in Eindhoven, waar ik gelest heb. Jezus wat een teringzooi is het daar op de weg in die steden
Ik heb in Brabant (Den Bosch) gelest en in Amsterdam. En in Amsterdam vond ik het juist makkelijker.
pi_39785915
Ga eens naar hilversum daar haten ze automobilisten, ik weet het zeker
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:09:28 #55
139330 TNA
For the stars that shine
pi_39785922
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik was gisteren ook in Rijswijk, bij het CBR (Aan de Lange Kleiweg ) en die figuren die daar allemaal binnen kwamen lopen zag ik er wel voor aan om 11 keer gewoon naief naar het CBR te gaan zonder te leren...
Ja, ik snap dat echt niet Dat mensen nou de eerste keer denken "ah, ik weet het toch wel" en dan zakken oké... maar dan haal je het toch gewoon de tweede keer? Of de elfde?
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:09:59 #56
139330 TNA
For the stars that shine
pi_39785943
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb in Brabant (Den Bosch) gelest en in Amsterdam. En in Amsterdam vond ik het juist makkelijker.
Dan reed je in Amsterdam zeker veel buiten het centrum?
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:15:53 #57
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39786118
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik rijd regelmatig in Den Bosch, omdat ik daar maar 15km vandaan woon, en in Amsterdam ben ik nooit geweest. Als ik in Den Bosch kom dan gaat alles heel makkelijk, en heb ik nergens problemen met anderen, maar gisteren in Den Haag, Rotterdam, Rijswijk in de spits Iedereen toeteren, iedereen schiet zomaar van links naar rechts en rechts naar links etc.
Ik ben nog een beetje zuinig op mijn nieuwe auto, en daar kan ik echt niet rondrijden zonder angst voor krasjes/deukjes Ik heb gelukkig geen schade opgelopen
pi_39786128
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef TNA het volgende:

[..]

Dan reed je in Amsterdam zeker veel buiten het centrum?
Nee hoor.
pi_39786150
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:15 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik rijd regelmatig in Den Bosch, omdat ik daar maar 15km vandaan woon, en in Amsterdam ben ik nooit geweest. Als ik in Den Bosch kom dan gaat alles heel makkelijk, en heb ik nergens problemen met anderen, maar gisteren in Den Haag, Rotterdam, Rijswijk in de spits Iedereen toeteren, iedereen schiet zomaar van links naar rechts en rechts naar links etc.
Ik ben nog een beetje zuinig op mijn nieuwe auto, en daar kan ik echt niet rondrijden zonder angst voor krasjes/deukjes Ik heb gelukkig geen schade opgelopen
Je moet gewoon wat asocialer gaan rijden ( Ik rijd trouwens in een oude Nissan Sunny dus veel heb ik niet te verliezen )
En met het lessen in Den Bosch had ik altijd moeite met het Heetmanplein/Wilhelminaplein
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:20:15 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39786240
Ach ja, als je het in een grote stad leert kan je het overal
Jawel, je keek.
pi_39786281
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:20 schreef jna het volgende:
Ach ja, als je het in een grote stad leert kan je het overal
Dat is waar ja.. Al heb ik nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald gelijk 2 cursussen van rijvaardigheid gehad
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:24:48 #62
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39786352
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je moet gewoon wat asocialer gaan rijden ( Ik rijd trouwens in een oude Nissan Sunny dus veel heb ik niet te verliezen )
En met het lessen in Den Bosch had ik altijd moeite met het Heetmanplein/Wilhelminaplein
Dat had ik me na een half uurtje ook aangeleerd, dat ging inderdaad een stuk makkelijker. Niet meer terug naar rechts gaan, beetje een plekje in de rij afdwingen enzo. Maar ik had het dus over het halen van je rijbewijs, dat soort grapjes haal je namelijk op je examen niet uit neem ik aan
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:27:08 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_39786422
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef JosvG het volgende:

[..]

Dat had ik me na een half uurtje ook aangeleerd, dat ging inderdaad een stuk makkelijker. Niet meer terug naar rechts gaan, beetje een plekje in de rij afdwingen enzo. Maar ik had het dus over het halen van je rijbewijs, dat soort grapjes haal je namelijk op je examen niet uit neem ik aan
Je moet toch laten zien dat je rijvaardig bent?
pi_39786425
Shirley en Thrilled gefeliciteerd! Hopelijk is Jorien nu aan het rondrijden met zijn rijbewijs en dat het daarom zo lang duurt! Geen nieuws is goed nieuws toch?
;)
pi_39786645
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef JosvG het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je moet laten zien dat je initatief durft te nemen. Juist die besluitvaardigheid stelde mijn examinator op prijs. Je moet het ook niet te asocial maken maar een beetje "stedelijk" rijden kan geen kwaad
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:36:07 #66
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39786721
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je moet laten zien dat je initatief durft te nemen. Juist die besluitvaardigheid stelde mijn examinator op prijs. Je moet het ook niet te asocial maken maar een beetje "stedelijk" rijden kan geen kwaad
Ik heb juist geleerd dat dingen afdwingen nooit mag. Als ik dat daar niet gedaan had kwam ik nooit waar ik moest zijn. Ik moest kunnen laten zien dat ik defensief kon rijden, en niet "agressief". Maargoed, ik heb mijn rijbwijs al ( ) dus eigenlijk maakt me deze discussie niet zo veel uit
pi_39786775
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:36 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik heb juist geleerd dat dingen afdwingen nooit mag. Als ik dat daar niet gedaan had kwam ik nooit waar ik moest zijn. Ik moest kunnen laten zien dat ik defensief kon rijden, en niet "agressief". Maargoed, ik heb mijn rijbwijs al ( ) dus eigenlijk maakt me deze discussie niet zo veel uit
idd. We hebben hem beide op een andere manier gehaald. Wil niet zeggen dat de ene manier beter is dan de andere. Scheelt ook weer per examinator en het overige verkeer denk ik
pi_39787026
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond autorijden gelijk zo veel makkelijker als tijdens de lessen Eerst dacht ik dat het kwam omdat het zo rustig was (savonds tijdens het wk.. tijdens de finale was het helemaal prachtig, ik reed door mn examen regio.. en er was gewoon NIEMAND. Ik heb in 10 min door naarden/naarden-vesting gewoon GEEN (rijdende) autos gezien (wel een dikke sint bernard die midden op een kruispunt languit was gaan uitrusten oid.. pas toen ik uitstapte stond ie op, maar toen blafte ie naar me dus ben ik snel achter het stuur gaan wachten verder ) Maar nu, in drukker verkeer, moet ik zeggen dat ik voor mn gevoel goed meekom.. Niet iedere keer al je acties in je hoofd hoeven verantwoorden aan die man naast je is zo relaxt
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:47:34 #69
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39787062
Ik ben gezakt, de vrouw van de Tussen tijdse toets was vervangen door die van vorige keer. van de 3 keer dat ik mocht afrijden was dit duidelijk de slechtse. Ik was zo zenuwachtig vooral door de druk van me moeder denk ik. toen ik thuis kwam moest ze ook huilen enzo.

Kon niet op me gemak komen bij die vrouw... ik sloeg af naar links daar lag een fietspad en zag een fiets over het hoofd. zij remmen en toen wist ik het wel. bijzondere verrichtingen gingen ook klote

echt balen
pi_39787067
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben gezakt, de vrouw van de Tussen tijdse toets was vervangen door die van vorige keer. van de 3 keer dat ik mocht afrijden was dit duidelijk de slechtse. Ik was zo zenuwachtig vooral door de druk van me moeder denk ik. toen ik thuis kwam moest ze ook huilen enzo.

Kon niet op me gemak komen bij die vrouw... ik sloeg af naar links daar lag een fietspad en zag een fiets over het hoofd. zij remmen en toen wist ik het wel. bijzondere verrichtingen gingen ook klote

echt balen
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:53:10 #71
139330 TNA
For the stars that shine
pi_39787192
quote:

echt balen
Kut man, ook dat je dan pas op het laatste moment hoort dat je een andere examinator hebt. Ik hoop dat jij en je moeder er goed over kunnen praten en dan weer doorzetten!
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:55:05 #72
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39787234
ik stapte de auto in, ging het alarm af echt gelijk van streek. daarna gelijk links van cbr zo straat in, straatje keren. maar was druk daar wist echt niet wat ik moest doen. 3 autos achter me enzo, dus ik begon er maar mee
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:06:24 #73
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39787531
quote:

echt balen
Ooh shit man!!
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:06:33 #74
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39787534
Shit, Jammer voor je
Jawel, je keek.
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:07:47 #75
150075 Jorie
Waar is de ZON!?
pi_39787567
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
ik stapte de auto in, ging het alarm af echt gelijk van streek. daarna gelijk links van cbr zo straat in, straatje keren. maar was druk daar wist echt niet wat ik moest doen. 3 autos achter me enzo, dus ik begon er maar mee
Ja dat is helemaal minder als je een slecht begin maakt! Had een vriendin van mij ook. Daar sloeg de motor meteen af en toen was ze ook de hele rit helemaal van streek! Dus ook gezakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')