wat moet je nu gaan doen danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:11 schreef thomzor het volgende:
alo,
afgelopen 7 dagen heb ik een compact opleiding bij de ANWB in utrecht gedaan, ging goed en was tevreden erover
vandaag dan praktijkexamen, en ben tot mijn groooote spijt nét niet geslaagd - heel jammer want volgens mijn instructeur kan ik het gewoon wel en verwachtte hij eigenlijk ook niet anders dan dat ik zou slagen
mijn examinatrice vond dat ik te vlot reed, beetje jammer vind ik zelf - komt denk ik voor een deel doordat het zo rustig in utrecht was vandaag (veel mensen op vakantie, rustige weg, lekker doorrijden (niet over de limiet)) en een stukje zenuwen misschien
iemand anders ook last hiervan gehad?
ja hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:58 schreef Senang het volgende:
Ik heb donderdag theorie. Nog niks gedaanInstructeur vroeg me vandaag het een en ander maar ik wist niks
. Zijn die proefexamens van VEKABEST op CDrom goed te vergelijken met echt theorie examen?
ik liet 'm afslaan op me examenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Thrilled het volgende:
kvind het ook irritant dat als je al zo ver bent dat de motor nog afslaat... dat voelt zo... zo beginnerachtig (zijn we allemaal in feite nog) maar ik vermijd het toch wel heel graag
ik moet ook donderdag, praktijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag is zo snel, beter halen we het allebei
( ff naam vergeten, die ook moet )
tja, is 3x verwacht er deze keer maar niks van, kan het meevallen. me vader is die dag jarig.. hopelijk een mooi kadoquote:
je derde keer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, is 3x verwacht er deze keer maar niks van, kan het meevallen. me vader is die dag jarig.. hopelijk een mooi kado![]()
1x: wou een vrachtwagen inhalen, maar had toen geen tijd om er voor te komen, Rijbaan van 2 naar 1 en dat wist ik niet. Had een correctie. En een vrachtwagen van rechts voorbij gaan maar mocht nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je derde keer?
waarvoor zakte je de andere keren?
Het alcoholpromille wat toegestaan is onder de jongeren is van 0.5 naar 0.2 gegaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:04 schreef Gio het volgende:
Is een theorieboek uit 2004 nog bruikbaar om de theorie te leren? D.w.z, er zijn intussen geen regels aangepast of bijgekomen?
Moeilijk uit te leggen..quote:
Ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef Fatality het volgende:
nou zonnestraaltje eerst vondik het wel leuk dat je je rijbewijs gehaald hebt. Maar nu vind ik het bijzonder jammer.:{
zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het voelt niet eens alsof ik m'n rijbewijs nog maar net heb.. Heb 'm nu twee maanden maar 't voelt alsof ik al ruim een jaar rondrijd.
Mhoah ik denk dat dat er ook wel weer van afhankelijk is hoevaak je autorijd en wanneer je zoal een auto tot je beschikking hebt.quote:
Maarja, jij hebt het papiertjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Mhoah ik denk dat dat er ook wel weer van afhankelijk is hoevaak je autorijd en wanneer je zoal een auto tot je beschikking hebt.
Ik bedoelde: ik rijd elke dag auto, anderen misschien maar eens per week ('n vriend van me mag ook haast nooit de auto van zn ouders lenen).. Dus dat maakt in mijn ogen ook nog wel wat uit.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Devilnl het volgende:
in/rondom leeuwarden kun je bijna altijd wel planken
donderdag aanstaande, 10;45quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:38 schreef Jorie het volgende:
[..]
Wanneer moest jij ook alweer trouwens?? En hoe laat??
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
Lieve mensen, bij deze wil ik even een mededeling doen.
IK BEN GESLAAGD VANDAAG!!!
Ik ben zó blij! Moest vanmorgen om 08.55 op, en bleek dat ik een vervanger had, achteraf misschien maar beter ook! Voor m'n gevoel reed ik niet echt heel goed, was best nerveus ook, nog een vrij lange rit ook, hij bleef maar aanwijzingen geven, op een gegeven moment nog in de file omdat er een brug openstond en toen mocht ik eindelijk terug. Zelf had ik echt het gevoel dat ik weer gezakt was, maar toen zei die man: ''Ik geef je het voordeel van de twijfel, je bent nog geen hele goede rijder, maar je bent geslaagd!'' Ik kreeg meteen tranen in m'n ogen, en zei als laatste: ''Bedankt, u bent m'n held.''
Nog geen uur later had ik het mooie roze papiertje op zak, en moest ik gewoon gaan werken.![]()
Vanavond lekker beetje rondgereden in vriendjes auto, al is dat nog met horten en stoten, wennen in zo'n andere auto. Ik kan niet wachten tot ik alleen mag rijden en ik ga zo snel mogelijk voor een autootje kijken!
Ik ben zo blij!!!!!!! En toch in deel 60 geslaagd!
Ene Klandermans ofzoiets. Toffe kerel!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wow super doe je goed
wie had je ?
oke, je begon bij cbr bij beverwaard ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ene Klandermans ofzoiets. Toffe kerel!
Nee, in Noord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, je begon bij cbr bij beverwaard ?
Tsja, op een gegeven moment als je zo blijft rijden, ben je gewoon een keertje je rijbewijs kwijt omdat je het even net nog harder probeert. En dat zou dan gewoon geheel terecht zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Moeilijk uit te leggen..![]()
Ik vind 80 zo ontzettend langzaam gaan, net als 120 op de snelweg. Ik voel me echt vreselijk truttig als ik dat doe. Op de snelweg rijd ik vaak zat zo'n 160 km/h..![]()
Tot nu toe was mijn beleving ook telkens dat je er toch wel mee weg kwam.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
Lieve mensen, bij deze wil ik even een mededeling doen.
IK BEN GESLAAGD VANDAAG!!!
Ik ben zó blij! Moest vanmorgen om 08.55 op, en bleek dat ik een vervanger had, achteraf misschien maar beter ook! Voor m'n gevoel reed ik niet echt heel goed, was best nerveus ook, nog een vrij lange rit ook, hij bleef maar aanwijzingen geven, op een gegeven moment nog in de file omdat er een brug openstond en toen mocht ik eindelijk terug. Zelf had ik echt het gevoel dat ik weer gezakt was, maar toen zei die man: ''Ik geef je het voordeel van de twijfel, je bent nog geen hele goede rijder, maar je bent geslaagd!'' Ik kreeg meteen tranen in m'n ogen, en zei als laatste: ''Bedankt, u bent m'n held.''
Nog geen uur later had ik het mooie roze papiertje op zak, en moest ik gewoon gaan werken.![]()
Vanavond lekker beetje rondgereden in vriendjes auto, al is dat nog met horten en stoten, wennen in zo'n andere auto. Ik kan niet wachten tot ik alleen mag rijden en ik ga zo snel mogelijk voor een autootje kijken!
Ik ben zo blij!!!!!!! En toch in deel 60 geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |