Misschien sympathy painquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Waarom moest je moeder trouwens huilen?Betaalt zij alles, ofzo?
ja ze betaald het. maar ben gelijk vanuit de bus maar naar randstad gegaan en me ingeschrevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Da's niet grappig! Maar mijn ouders betaalden ook alles, maar gingen niet huilen als ik weer gezakt was, misschien vanbinnen maar lieten het verder niet blijken ofzo. Achteraf gezien wel fijn, als je bijv. ziet hoe onder druk gezet Jorien zich voelde..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar is inderdaad minder als je je niet op je gemakt voelt bij een examinator. De 2e en 3e keer waren echt een hel, wat voelde ik me opgejaagd door die kerel. De 4e keer ging een stuk beter. Kon echt lachen met die man. Ik maakte een kijkfout dat gaf ik ook gelijk zelf toe waarop hij zei" ah joh geeft toch helemaal niet, ga maar lekker door". Dan voel je je gelijk al een stuk beter.
Ik liet de motor 3 keer af slaan, dat was volgen m'n examinator de aircoquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Frasier het volgende:
Ik maakte een kijkfout dat gaf ik ook gelijk zelf toe waarop hij zei" ah joh geeft toch helemaal niet, ga maar lekker door". Dan voel je je gelijk al een stuk beter.
Inderdaad, dat is wel kut. Ik had dat met name voor m'n theorie. Jarenlang verkondigde m'n moeder aan iedereen die met lessen bezig was dat je een grote lul bent ls je je theorie niet in 1 keer haalt. Een paar weken voordat ik m'n theorie moest doen zoiets nog even doodleuk aan de buurjongen melden. Als ik niet in 1 keer had geslaagd, had ik me echt verrot gevoeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Da's niet grappig! Maar mijn ouders betaalden ook alles, maar gingen niet huilen als ik weer gezakt was, misschien vanbinnen maar lieten het verder niet blijken ofzo. Achteraf gezien wel fijn, als je bijv. ziet hoe onder druk gezet Jorien zich voelde..![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik liet de motor 3 keer af slaan, dat was volgen m'n examinator de airco"Die rotdingen doen altijd zo raar in warm weer he?"
Ik knikte alleen maar ja
Dat had ik ook bij m'n tussentijdse toetsquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Frasier het volgende:
Dat altijd braaf bevestigen van dingen die een examinator zegt in een examen. Ik had een keer een examinator die een beetje racistisch begon te doen
. "ja helemaal mee eens"
. Wel gezakt overigens. Misschien toch een extreem linkse stakker in vermomming.
Ik had rijexamen toen die kwestie Kalou bezig was, mijn examinator was ook -redelijk- rascistisch bezigquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Frasier het volgende:
Dat altijd braaf bevestigen van dingen die een examinator zegt in een examen. Ik had een keer een examinator die een beetje racistisch begon te doen
. "ja helemaal mee eens"
. Wel gezakt overigens. Misschien toch een extreem linkse stakker in vermomming.
Ik heb dat ook altijd nutteloos gevonden, maar in veel pakketten zit dat inbegrepen (zoals RIS) en sommige mensen gebruiken het als een middel tegen examenvrees.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Even iets anders: waarom zou je een TTT doen? Ik heb dat nooit zo begrepen...
Voor de vrijstelling van bijzondere verrichtingen. Maar ja bijzondere verrichtingen schelen ook weer tijd in het examen en aangezien je er bijna niet op kan zakken is het ook niet helemaal logisch nee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Denk dat het idd vooral een middel tegen examenvrees is. Een soort van generale repetitie waarbij je kan zien hoe goed of slecht je al/nog bent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd nutteloos gevonden, maar in veel pakketten zit dat inbegrepen (zoals RIS) en sommige mensen gebruiken het als een middel tegen examenvrees.
Ik vond het zelf ook wel lekker om een keer van een echte examinator te horen wat er nog beter moest. Soms vond ik het commentaar van m'n instructeur overdreven, maar ja, of het dan echt móést op een examen wist ik niet. Heb wel nuttige tips gekregen, dat heeft wel een aantal lessen gescheeld bij mij. En ja, je kan natuurlijk ook gewoon op examen gaan en dan zakken met tips, maar dat voelt toch anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Senang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |